The Last of Us Part II

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Ribit X Titan »

Scheisse, bin ich ein 4-7 jähriges Mädchen? Da darf man doch wohl noch Qualität erwarten, dazu meinem Anspruch angemessen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Herr Rossi »

Schpil Journey
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von thaeye »

Bejita hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:https://play.barbie.com/en-us/games
Barbie Dolphin Magic Rescue tönt no interessant.
Lieber das aus dr SJW Simulator vom Druckmann
de bejita wird im alter immer besser
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben:Scheisse, bin ich ein 4-7 jähriges Mädchen? Da darf man doch wohl noch Qualität erwarten, dazu meinem Anspruch angemessen.
Miin Punkt isch, es git gnueg Games, wo die Ahsprüch erfülled: Subnautica, Inside, Das Räubersimulator Spiel, Ränn Games, Puzzle, unzähligi Indie Games, rein narrativ basierti Spiel, gopf, aber das weisch du ja. Wieso also die Frag? Da chasch ja nöd anderscht, als sarkastisch reagiere. Ussert du kännsch würkli nüüt anders als Baller Games und frögsch nach äre Uuswahl vo Spiel mit eme alternative Spielprinzip, aber dänn Stell dFrag präzies.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von abyss »

Doom Eternal wird wahre Liebi mit Härzschmärz!! :herzli: :arnold:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von abyss »

Aber eigentlich gits scho en riise Uswahl fange! Fasch scho too much. ;) The last Guardian isch doch süsch en schene Zogg. Oder Zeldas gö ou immer. Yoshi? Mario? Gitt gnue. :kuschel:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Vyse »

Last Guardian!!! Voll, miini Nerve. Au Ico und sogar Shadow of the Colossus. Muesch zwar töte aber dSchönheit vo däm Game entstaht grad duur die Zerrisseheit, wo als Spieller erfahrsch.
Müesse die ehrfurchtiiflössende Wese, wo en Teil vo däre Wält sind für immer zerstöre, zum dä Fluech vo dä Liebe uufzhebe, e wahri Tragödie.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Ribit X Titan »

Wenn ich Sportgames und Bubigames rausnehme weil mir das nicht liegt dann gibt es nicht so viel nein. Wobei selbst Sport eine Art Kampf ist wo man Gegner übertrumpft. Ich mag lediglich Gran Tourismo weil es ein RPG-Element hat mit dem ganzen Custom und Sammlungen. In der Liebe hat diese Kampf-Mentalität wie auch beim Game abgefärbt, wer am besten um eine Gunst buhlt gewinnt, wenns sein muss auch immer und immer wieder. Man darf aber kaum einfach sich selber sein, das tun was man gerne möchte...

Ich mag da möglichst offene RPG wie Skyrim, weil man da auch einfach nur erforschen und endlos modden kann d.h. Welt verschönern und das was man erschaffen hat geniessen, u.a. die vielen Homes detailiert einrichten und den Char verschönern, ein bischen wie cruisen... nicht um jeden Preis besser sein müssen für eine Gunst. Auch nicht den Zwang haben etwas zerstören zu müssen oder jemanden zu übertreffen damit man Erfolg hat.

Irgendwie ist dieses Abbild des Heldentums unsere ideale Vorstellung welche tief in uns verwurzelt ist und über Erfolg auf allen Ebenen bestimmt. Man landet in einem zwanghaften Frame des Erfolgs, das man entweder packt oder versagt, das ist auf jeder Ebene des Lebens so. Das ödet mich langsam an, ich muss doch kein Held sein um geliebt zu werden, sondern einfach nur ich sein.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Vyse »

Vergiss es :happy:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Ribit X Titan »

Was möchtest du wissen? Rein subjektive Empfindungen oder irgendwelche Darstellungen von bisher bekannten Inhalten? OK, ist alles schon da, für anderes, auch eine kritische Sicht über diese Art Game, hats auch noch Platz.
Vyse hat geschrieben:Vergiss es :happy:
Ist doch kein Wunder dass man zum Aussenseiter wird wenn einem die Gesellschaft für alles was nicht in ihren Schädel passt eine Abfuhr erteilt, dieser Zwang zur Richtigkeit, Ordnung und Normalität ist teils krankhaft neurotisch und lebensfeindlich.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:https://play.barbie.com/en-us/games
Barbie Dolphin Magic Rescue tönt no interessant.
Lieber das aus dr SJW Simulator vom Druckmann
de bejita wird im alter immer besser

:herzli:

Weisch wie geil wirds, em junge glücklechä, lesbischä und unabhängige päärli bim Kiffe z lusche wie si über ihre Kuss vor letstä Nacht redä? Oder so super Dialög das mä die fausche stifeli an het für das Wätter etc. Hach da geit eim doch z Härtz uf.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben:Was möchtest du wissen? Rein subjektive Empfindungen oder irgendwelche Darstellungen von bisher bekannten Inhalten? OK, ist alles schon da, für anderes, auch eine kritische Sicht über diese Art Game, hats auch noch Platz.
Vyse hat geschrieben:Vergiss es :happy:
Ist doch kein Wunder dass man zum Aussenseiter wird wenn einem die Gesellschaft für alles was nicht in ihren Schädel passt eine Abfuhr erteilt, dieser Zwang zur Richtigkeit, Ordnung und Normalität ist teils krankhaft neurotisch und lebensfeindlich.
Es isch imfall chli müehsam, dass uusnahmslos alles kiritisiersch und nöd mal bitz mitvibe chasch. Mach doch mal mit, ergänz mal öppis inhaltlich oder stimmigsmässig, anstatt dass es uusenandriissisch. Diini Kritik beiidruckt niemert imfall, es isch super transparänt, dass bestimmti, persönlichi Defizit mit Eloquänz und philosohpische Ahsätze zkompensiere versuechsch. Uuf dä andere Siite, will ich mier nöd ahmasse vorzgäh, wie öpper sich züssere hät, ich ha eifach kei Bock, uuf bestimmti Sache iizgah.
Ich will nöd drüber diskutiere und isch s letscht, woni dezue schriibe. Wiederluege.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Ribit X Titan »

Jetzt hat er noch festgelegt was als defizitär gilt, zusammen mit den Artgenossen und danach gemäss Dogma ignoriert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von thaeye »

Joels last words : "Ellie, please, never give up, stay always strong and... beware of... the... ma'ams"
"This game makes you feel like an oppressed lesbian..."
:groel: :groel: :groel: recht id schissi glanget mit de abby. was lauft mit dene studios....

Bild
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von joe_higashi »

testo power
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Mastler(P) »

Bild ganz übel wirds.

ich has 1 afang jahr gspillt und ha kei ahnig warums so vill pris gunne hät. wird monoton, story geg dä schluss isch au meh, sjw ihflüss spürbar. s einzig guete ischd grafik.
und jetz wo dä möngi voll gas uf twitter gitt unds normal findet politischi agenda ih spill ihflüsse zlah und dä lüht seid sölleds halt nöd chaufe wenns nöd woke sind, wirds sich sicher schlächter verchaufe als s 1. dä sött sich mal s stuck vo nintendo abschnide. deht ischs primär wichtig das s spiel spass macht zum spille und nöd das irgend eh farbigi transe spillsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von damian »

ich finds last of us s'beste mainstream game aller ziite. es isch nöd nur d'grafik. au s'gameplay isch immer spannend und taktisch interessant. s'setting isch immer glaubwürdig (jetzt mal abgseh vom letschte level): es chömet nöd eifach immer zombiehordene, sondern es git au immer wieder mal friedlichi passage. es isch es spannends und autentischs setting mit viel abwechslig. ich find es isch wie s'resident evil 4 aber namal ä stufe besser.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von thaeye »

aber im 1. trailer isch de zwitter den nömm z gseh :groel: meh chönd dem au "irrefuehrig" nenne......Schliesslich spielsch ja gemäss leaks ja d hälfti vom spiel mit dem irgendwas
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Mastler(P) »

sorry hanf, aber bisch du blöd? ischs dir nöd, wenigstens geg dä schluss langwilig vom gameplay worde? veglichs bitte nöd mit resi 4, susch mussi chotze.
abwechlsig my ass. en genrator irgendwo sueche und ischalte oder dur en berich mit spore oder ohni liecht laufe isch gnueg abwechlsig für dich? zwüschedurre uf mensche statt infizierti schüsse isch abwechslig gnueg? es isch es 7/10 game, vilicht 8 wenn ich es aug zuedruck. nöd meh. es gameplay fühlt sich irgendwenn monoton ah. ok, einisch hani chöne snipere. das hät mer gfalle, will ich gern snipere. ich seg nöd es hät gar kei abwechslig, aber böh. so krass hanis jetz nöd empfunde. die letscht 2-3h hani eich nurno weg dä story wietergspillt. die isch aber leider immer entüschender worde.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:aber im 1. trailer isch de zwitter den nömm z gseh :groel: meh chönd dem au "irrefuehrig" nenne......Schliesslich spielsch ja gemäss leaks ja d hälfti vom spiel mit dem irgendwas
es paar videos händ massiv disslikes, 27k ume und kommentär deaktiviert. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von thaeye »

The Last of Us 2: Revenge of the MA’AM
:groel: :groel:

und den alli nah sperre welle wo drüber brichtet, ganz mies. flüget wohl ufd schnorre.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Bild
Bild
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von onion »

i hasse jedes einzelne naughty dog game va. uncharted.
aber sogar ich han last of us 1 super bis genial gfunde.

uf hard isch sogar z'gameplay en gnuss. z'design isch vom feinsten und het sogar öppis japanisches vo de früehnere capcom games so ps2-ärä.
story hani au super gfunde, sogar de dlc hamer zoge (machi sust nie) und remastered nomal uf ps4 gspelt.

i hoffe jetzt scho das 2 ähnlich stark wird und me nid nur muschis abschlabbered??
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Bejita »

Die huere SJW Druckman Schwuchtle söu sich vo däm huere Studio verpissä.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Last of Us Part II

Beitrag von Mastler(P) »

aso d'zwieble verstahni au nöd. uncharted wird eich ersch nachem 2te oder 3te game langwilig, vorallem halt die "jump scares" wo nach 1h gameplay für dä rescht vom game immer cho gsehsch, wie bim chlätere dä halt verlühre händ vorallem ufgregt. aber wie das game so lobe chasch unds design mit capcom ps2 titel vergliche chasch, isch mer scho chli schleierhaft. welles denn zb?
Bejita hat geschrieben:Die huere SJW Druckman Schwuchtle söu sich vo däm huere Studio verpissä.
man er söll sich vo dem planet verpissä.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 53 Gäste