Xbox One X

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

ich has df video zu rdr2 glueget. :-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

De sötsch aber gseh ha das me und grösseri framerate ibrüch het u dr X. Ussert es het patches gä und es neus video derzue das weiss ig nid
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich finds na cool dasd bi jedere Glegeheit versuechsch en Konsolechrieg azzündle....und kei Sau interessierts :lol:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von LuiStyle »

Goran hat geschrieben:
LuiStyle hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:mach gamepass. de hesch all Halos und MS games und no meh... erst monat 1.- und dänn jede monat 9.-. jederziit kündbar.
Ja denn warti lieber für xbox one ohn laufwerk :lol:

Ich han mich trotzallem für S entschiede hüt bstellt bundle mit Battlefield V und 1TB Festplatte für 160.- ;)
Halo 5 hani au scho da :kicher:
Wänn bis 2019 wartisch dänn chömed scho die Next Gen Konsolene use. Bzw. Sony mit de PS5
Bruchi nöd, will ich bis denn vörig mit games versorgt bin. Wenn denn erst 2-3 Jahr spöter es neus grät :)
Ä neui switch würdi evtl no in betracht zieh, will sie brutal praktisch isch :sabber:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von LuiStyle »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ich finds na cool dasd bi jedere Glegeheit versuechsch en Konsolechrieg azzündle....und kei Sau interessierts :lol:
Vorallem hani jetzt alli konsole was wot er no meh überzüüge :roll: :typej:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

WAR...War never changes
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Goran »

Ich bin forever für Nintendo :2finger: :happy:

I paar jaar spilt mer dänn alles uf cloud und dänn chunts nume no uf Software drufa.
Falls sicht Nintendo dänn öffnet und mer Mario und Co. chan uf jedem Grät spiele, chönd alli andere ipacke.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Trunks »

Keis Microsoft Topic gfunde, drum hebis mal da ine.

Microsoft CEO seit:

”in gaming, we’re pursuing an expansive opportunity from the way the games are created and distributed to how they’re played and viewed. And we’re investing aggressively in the content, community and cloud services across every endpoint to expand the usage and deepen engagement with gamers, including the 57 million monthly Xbox Live users. Finally, we added seven new gaming studios to bolster the first party content for fast growing gaming services like Xbox Game Pass subscription service as well as Mixer”

Zäme mit dem:

Microsoft Surpasses Apple as World's Most Valuable Public Company (guet das änderet all Hähneschiss)

http://time.com/5468429/microsoft-apple ... ium=social" onclick="window.open(this.href);return false;

NextGen wird spannend. Microsoft wills namal wüsse - die Generation händs verlore aber bereitet sich uf 2020 vor. Mit all dä Studios, Gamepass und em ganze Mulla wos händ.
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von nnap »

MS usch vor allem mit dä Azure cliud extrem guet plaziert im professionelle beriich. Das wird scho en bedütig haa bi dä nöchschte generation.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von BrainBug »

s erste was se machen müssen, is die (neue) exklusivstudios genau nüd so zu behandeln, wie rare.

s zweite ist, dass die fucking exklusivtitel auch wirklich exklusiv sein sollten. warum zum henker soll ich mir ne box kaufen, wenn ich das alles besser aufm pc spiele kann?
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Ig finges huere lustig, amüsant, aber ou scho fasch schockierend, wie d Xbox fans dervo usgö, das d Xbone die nächsti Generation dominiere wird :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von evo »

Bejita hat geschrieben:Ig finges huere lustig, amüsant, aber ou scho fasch schockierend, wie d Xbox fans dervo usgö, das d Xbone die nächsti Generation dominiere wird :groel: :groel: :groel:

Hänsi glaub bi dr jetzige au scho gmeint. Project scorpio, uuuuuuh
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

BrainBug hat geschrieben:s zweite ist, dass die fucking exklusivtitel auch wirklich exklusiv sein sollten. warum zum henker soll ich mir ne box kaufen, wenn ich das alles besser aufm pc spiele kann?
träum wiiter... es wird kei xbox exklusivi spiel meh gäh... "play anywhere" is here to stay!

und sie werdet no aggressiver uf gamepass mache...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Und hoffentlech wärde si gnadelos faile mit däm gamepass schissdräck. Games a la netflix isch scheisse.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von nnap »

Gamepass usch super!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

evo hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Ig finges huere lustig, amüsant, aber ou scho fasch schockierend, wie d Xbox fans dervo usgö, das d Xbone die nächsti Generation dominiere wird :groel: :groel: :groel:

Hänsi glaub bi dr jetzige au scho gmeint. Project scorpio, uuuuuuh
Ja guet das si die geistig ganz verwirrte gsi nimi mau ah, i derä generation isch e aues gloffe. Und klar ir nächste Generation cha aues passiere, Sony chas ou wieder verkacke ganz klar.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

nnap hat geschrieben:Gamepass usch super!
Nid würklech, villech für MS wo so viu Nutzer wie möglech wot ha, und bereit isch milliarde z verlüre. I cha mir nid vorsteue wie das lukrativ für Entwickler söu si wenn ihri games für e 20er pro monet chöi gspielt wärde, da mues gloub MS rächt entgäge cho mit Gäud das Publisher dert mitmache.. Aber momentan schleuderet dr Phillie, dr lügend Messiahs vo dä Xboners ja mit em Gäud nume so um sich ume, und chouft haub toti Studios, und aui meine es chöme its de exklusivs a la god of war, zelda oder was ou immer für d Xbox, nume chöme die Games ou aui füre PC, günstiger und besser
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von BrainBug »

Master(G) hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:s zweite ist, dass die fucking exklusivtitel auch wirklich exklusiv sein sollten. warum zum henker soll ich mir ne box kaufen, wenn ich das alles besser aufm pc spiele kann?
träum wiiter... es wird kei xbox exklusivi spiel meh gäh... "play anywhere" is here to stay!

und sie werdet no aggressiver uf gamepass mache...
was heisst "träum". für mich is ok, dann spar ich en uhure geld. finds halt irgendwie schade, weil ich meine ersten zwei xbüxen geliebt hab. aber für ne xbox one zu kaufe, gibt's für mich schlicht und ergreifend keinen grund. und mich hats wirklich paar mal in den fingern gejuckt ne x1x zu kaufe, weils einfach en geiles stück hardware is :wixer: . aber es macht halt für mich einfach kein sinn.

bin außerdem fest der meinung wenn's den crossplattformmantra bei MS nid gäb, wären echte exklusivtitel mit sicherheit technisch besser.... 'to the metal' gibt's nämlich bei xbox spiele nid wirklich.
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von falagar »

Bejita hat geschrieben: nume chöme die Games ou aui füre PC, günstiger und besser
Nö, chost genau gliich viel. Gamepass isch au uf PC.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

microsoft fahrt en ganz anderi strategie als sony. die wänd en "günstige pc" ha und dette es game-abo verchaufe. da erreichsch viel lüüt...

en guete gaming pc choscht immer um die 2 mill... en xbox one x en viertel devo, wenn überhaupt.

kein schlächte plan eigentlich...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von zeromeier »

en guete Plan sogar.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

falagar hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben: nume chöme die Games ou aui füre PC, günstiger und besser
Nö, chost genau gliich viel. Gamepass isch au uf PC.
Ha nid vo gamepass prise gredt ;)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:microsoft fahrt en ganz anderi strategie als sony. die wänd en "günstige pc" ha und dette es game-abo verchaufe. da erreichsch viel lüüt...

en guete gaming pc choscht immer um die 2 mill... en xbox one x en viertel devo, wenn überhaupt.

kein schlächte plan eigentlich...
Därum choufe si its studio um studio uf lol, und ihri fans dänke its si bechöme ir nächste generation exklusiv um exklusiv game, am bestä no mit dr qualität vo ps exklusiv spiel. Si versueche Sony äbe genau z fest z kopiere, lang vorem gamepass isch scho playstation now gsi. Its hei si ja schins es studio ufkouft wo mau mit Sony garbeitet het.. Und aues wird immer schön mitteilt. I säge nume dä hung wo hie so bäut weiss wahrschinlech scho was ihm blüeht ir nächste Generation und het its d hose vou und mues chli wäue mache. MS probiert aues mit Gäud z forciere, därum hasse ig die Arschlöcher und ihri Xbone wo no so guet wie nie gwinn erwirtschaftet het, aber denoch si si no da wäge de unändleche Gäud ressource vo M$.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von falagar »

Diinä post list sich als hengis en 16 Jährigä im Jahr 2006 gschribu.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

:kicher:
Bejita hat geschrieben:Därum choufe si its studio um studio uf lol, und ihri fans dänke its si bechöme ir nächste generation exklusiv um exklusiv game, am bestä no mit dr qualität vo ps exklusiv spiel.
es play anwhere spiel chasch au nur ufem PC oder de Xbox spiele. isch also fascht exklusiv. wenn wenig gäld hesch (was uf die meischte mensche uf de welt zuetrifft), chaufsch der i some fall en xbox statt en PC... gsehsch de "plan"?
Si versueche Sony äbe genau z fest z kopiere, lang vorem gamepass isch scho playstation now gsi.
sie kopieret gar nüt, siehe obe. es isch en total anderi stategie. und psnow isch doch e witz, wer will scho alti spiel spiele als "stream". erst chürzlich hett das au sony realisiert und jetzt chamer downloade und es gitt au "neueri" spiel. wer kopiert? psnow isch immerno wiit wäg vome "netflix-for-games", was MS mache will.... da isch de gamepass scho einiges nöcher dra.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: damian und 40 Gäste