Bloodstained Ritual of the Night

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von Bejita »

Trunks hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Gamepass hät aktuell doch no nix mit Qualität z‘tue. Isch ja wie mit Netflix, häsch viel lässigs und au viel quatsch. Aktuell häts für mich sehr sehr viel lässigs.

Das Spieli isch meeeega, spiels uf dä Switch und han mega spass. Aber die Umsetzig isch ä Frächheit, hät glaubs dä Gloon vom Zirkus Monti portiert. Ich chaufs dänn glaubs na in guet.
Doch es hat etwas mit Qualität zu tun da dieses Geschäftsgebaren die quantitative Mentalität fördert anstatt sich auf wirkliche High Lights zu fokussieren.
Kei Angst Gamepass wirds nid lang gä, oder blibt immer nume es nischä Produkt. Es rändiert sich für bis ufe Spiler für niemer. Aber Microsoft verlürt ja lieber Milliarde mit dr Xbox spartä, aus dasi Stüre zahle. Söt sowieso niemer Xbox ungerstütze wo gärn games het, scho gar nid so e Gamepass, faus sich dä schund mau söt düre setzä sägi nume viel Spass mit 99% ghüder games, wüäu niemer me es Budget het für grossi u gueti Games.
Ahh chum.. du weisch sälber - dass du da quatsch schriibsch. Aboservice isch nöd Free2Play und grad Netflix zeigt ja wies chan gah. Die händ i mine Auge es grossartigs und diverses Agebot, klar nöd nume Qualität aber 99% ghüder?? Simon Rolfes. Und genau das erhoff ich mir vom Gamepass, bisher isch es völlig gaga was die usepumet ah qualitative Games für rein gar nix. Sind knapp 300 Games druff vo AAA bis Indie und viel super Sache, natürli au Quatsch. Und ja Microsoft macht sicher na kei Gäld mit dem System, aber es isch die riiichsti Firma vo dere Wält. Sie wänd möglichst viel Abonännte wo die 10 Hebel abtrucket und ih ihres Ecosystem subscribet. Bin gspannt wie das mit em PC agloffe isch.

Ich glaub grad söttigi Abosystem sind mega für eus Spieler, es erlaubt Entwickler garantierte Revenue (kei Ahnig wieviel) grad am Start und mehr chan viel meh Risiko neh. Ich erwarte uhuere viel usgfalleni Spiel (so wie frühner Sega das gmacht hät uf em Dreamcast - lueg en Fischma, en Taxifahrer oder en Rasselaff). Und nöd wänn nöd x-tuusig Stuck verchaufsch butzt dich und du machsch nume na Sequel Nr. 12.
Es git absolut nüt wome mit Netflix cha vergliche, das si 2 sehr ungerschidlechi sache, ou wenn z Prinzip z gliche isch. I ha ou nid gseit dases its Ghüder isch, aber i Zuekunft wirds so cho wenn sich das modäl bi aune games söt düre setzä. Its sis auti Spiel und neueri wo nid so guet glofe si, und aues vo MS. Aber grad die neue Spiel wo vo ihne chöme wo am erstä Tag überä GP usechöme, wärde nume es rise Verlust Gschäft si, ämu für MS, mir söus rächt :1thumb: . Keis Angerä Triple A game vo grosse Publisher wird am erstä Tag uf GP launche, ussert MS zauht ä huere stange gäud, mau luege wie lang das d investore vo MS aluege, die wärde ou kei Freud ha wenn MS aues "verschänkt" wüäu si kei Konkuränz si ;)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 525
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von fifi »

hets au gern für de switch gholt, aber ich warte glaubs gschieder nachli. es gseht iwie so "dumpf" uf ufem switch, mal luege was öpdätes bringed...

und wenns die obere taschte oft brucht hend mini händ e kei freud a de joycons.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von mr.raw »

Graphics and Performance Upgrade für le switch - itze abelade


Quelle
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von mr.raw »

Ja, scho recht und so. Aber isch jetzt vor allem bi Switch User jammere uff höchschtem Niveau. Ich finds grandios vom Entwickler, dass sies patche tüend. Do gitts anderi, viel krasseri Bispiel wie aktuell bi WWF 2K20 !!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von sidusson »

geile trailer :lol:

aber chli spät ja.. has originau düregspiut, het passt
shubidu
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bloodstained Ritual of the Night

Beitrag von LuiStyle »

mr.raw hat geschrieben:Graphics and Performance Upgrade für le switch - itze abelade


Quelle
Und ich bin scho dure :lol:

Jetzt lohnt sich für alli wos nonig kauft händ :idea:
Es sehr guets Game :sabber:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 74 Gäste