RAGE 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

Holy, wie geil isch das spiel? :groel:

aso de 1. idruckt am weekend isch ja ned eso guet gsi... vor allem wills grafisch.. naja.. säge mer mal "durchwachse" isch - also nöd bsunders hübsch.

abers gameplay isch ja de brüller.

doom meets bulletstorm inere open-world und das de no uf konsole mit 60fps... hetts glaub no nie gäh.

ich han richtig, RICHTIG fun mit dem spiel! :panik: :herzli:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Trunks »

Chamer das irgendwie kööple?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

leider nei.

isch singleplayer only.

mer gseht aber, wo eine us dinere fründeslischte, wos au spielt, gstorbe isch. und de gitts en bonus-revenge-mission. that's it.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Reinforced »

ich hans ds 1 richtig geil gfunde. Grafisch au interessant si hend damals öppis gwagt mit dene mega textures. Das reitzt mi vodr ufmachig überhaupt nid aber mal abwarte

und das huere Pink :damn:
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von PlanetHarrieR »

Reinforced hat geschrieben:ich hans ds 1 richtig geil gfunde. Grafisch au interessant si hend damals öppis gwagt mit dene mega textures. Das reitzt mi vodr ufmachig überhaupt nid aber mal abwarte

und das huere Pink :damn:
:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

also Far Cry New Dawn isch viel schlimmer! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von evo »

Pink is the new black :damn:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von The Sheep »

Master(G) hat geschrieben:also Far Cry New Dawn isch viel schlimmer! :groel:
wahr
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von FarCry »

Ich war richtig auf Hype, als grosser Fan von Doom und Wolfenstein. Habs heute gekauft und angespielt...
Kurz gesagt - Scheisse. Die Shooter-Mechanik ist noch einigermassen gelungen, de Rest - Müll.

Grafik - unscharfe Texturen mit viel Blur. Rage 1 sieht teilweise besser aus.
Sound - Geht noch, aber teilweise fehlen Dialoge, Geräusche und andere Sachen. Problem ist von Bethesda bestätigt.
Cutscenes und Story - Müll. Zum Teil muss man Hand vors Gesicht halten. :typej:
Gegner AI - Müll. Feinde stehen teilweise an einem Punkt und bewegen sich nicht vom Fleck, können nur schiessen. (Gilt auch für Bossfights)
Offene Welt - Geschmacklos und leer.
Fahrzeuge - Nominierung für schlechteste Fahrzeugphysik des Jahres.

Optimierung für PC - sehr schlecht. Texturen werden fünf Meter vor dem Spieler bereits durch Low-Poly ersetzt. Schatten sind verbugt und erscheinen/verschwinden wenn man die Kamera schnell bewegt.

Note: 3/10 (bis jetzt)
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von The Sheep »

Also deine Grafikprlobleme kann ich nicht nachvollziehen (Ich spiels auf ultra). Jedenfalls ist mir nichts negatives in der Hinsicht aufgefallen.

Bei deiner Meinung zum Spiel selbst erkenne ich mich schon eher wieder

- die Fahrzeugphysik finde ich nervig.

- Das Spiel an sich: sehr durchschnittlich. Fühlt sich an wie bereits 10x gesehen.

Rage 1 fand ich einzigartig. Das war eines von ganz wenigen Ego Shootern der Neuzeit, die ich komplett durchgezockt habe. Rage 2 fühlt sich dagegen an wie eine Mischung aus Doom 4 und einem x-beliebigen Far Cry Teil der letzten 5 Jahre. Keines von denen habe ich länger als 4 Stunden gespielt. Bei Rage 2 bin ich mir noch nicht sicher, aber vermutlich fliegt es ebenfalls weit vor dem Abspann von der Festplatte.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

ich bin jetzt mit em Main-Quest dure... 9 Stund. :| isch bitz mager. Chum hesch die voll usgrüstet und en Panzer isch es au scho fertig... schad.

Guet, mer chan jetzt no 5234 side-missione mache, die wiederholed sich aber ständig und sind nöd würkli de brüller...

Ich würd em jetzt so es 7/10 indrucke. s'Shooter-Gameplay riissts für mich use. Das findi scho uhuere geil, vor allem wemmer mal alli Fähigkeite und Waffe hett isch es mega zum Knalle.

Aber das Open-World Konzept hett dem Shooter bitz weh ta glaub. Ich hoffe sneue Doom hett die Problem ned und Kampagne gaht bitz länger.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von The Sheep »

Aber was ich positiv anmerken muss: Obwohl ich überhaupt kein Fan der Farbe "pink" bin, hat sie diesem Spiel gut getan. Finde die grellen Farben heben Rage 2 wenigstens visuell von dem ganzen Unreal 4 Einheitsbrei ab der auf dem Markt ist. Und sie haben es auch nicht übertrieben damit, wie etwa die Macher vom neuen Fark Cry
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Lone Wolf »

han uf youtube schnell drigüggslet und han s'gfühl jede boss gseht glich us :lol:

lauft sogar no erstunlich easy mitere gtx 1050 ti. villicht findi mal ziit zums persönlich azocke. gfallt mer vom style her :1thumb:
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

es gitt eigentlich nur 2 mini-bossgägner wo sich meh oder weniger wiederhole, mit liechte optische veränderige...
1. die grosse mutante
2. die grosse mutante mit laser-rüschtig

sind uf zwei underschiedlichi arte z'eliminiere... die werdet vo de authority künstlich hergstellt. ziel vom spiel isch dproduktion vo detige mutante zstoppe.
und de gitts no 2 anderi bossgägner gäg de schluss vom spiel.

insgesamt findi de umfang huere mager. finds mega schad, würkli. ich finds spiel würkli guet, de duet sowas no meh weh.
chunt mer fascht so vor, als wär was entfernt worde - wo denn als DLC chunt oder sowas...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

...im Trailer gseht mer no Sandwürm ( Bosse?) und en Mech womer chan stüre... han ich beides nienets gseh im Spiel. Has ja dure... 12 stund gspielt bis jetzt...

da isch was fuul....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von The Sheep »

Mini Meinig het sich gänderet. Es macht mehr Spass als i dänkt han.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Master(G) »

ich han jetzt die kompletti map ufgruumbt. alli icons cleared, usser eis! das einte chani ned clearä, will ein gägner wohl ned spawnt. und somit chani au nie all gägner eliminiere :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von Moff »

has super gfunde. sicher vieli schwächene, aber nüt drunder wo für mich imene fps wichtig isch

ballere und hit feedback isch phänomenal, innovativi waffene, vieli verschiedeni Gegner

upgrades motiviered super 20+ stund lang

geile shooter
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: RAGE 2

Beitrag von onion »

Teil 1 isch so brutal eye-candy gsi uf de 360, ig ha mich chum chöne satt luege.
vo dem her hani scho nur deswege teil 2 kauft.

han au vell spass demit. ich finde au d'welt läbt, für en ego-shooter mit chli open world längt mir das.
d'action isch de hammer. dem game weniger als 7/10 geh isch en sauerei.

+wieder schöne art/style mit eme feine comic-touch
+brachiali action
+cooli upgrades, en ARK finde isch immer es super highlight
+die beste explosione ever? chönnt na si.

-weniger, defür spannenders züg uf de map wär natürli scho 100x besser gsi
-isch spels uf hard aber die meiste gegner sind strunzdumm
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 59 Gäste