RAGE 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 13 Mai 2019 07:48

Holy, wie geil isch das spiel? :groel:

aso de 1. idruckt am weekend isch ja ned eso guet gsi... vor allem wills grafisch.. naja.. säge mer mal "durchwachse" isch - also nöd bsunders hübsch.

abers gameplay isch ja de brüller.

doom meets bulletstorm inere open-world und das de no uf konsole mit 60fps... hetts glaub no nie gäh.

ich han richtig, RICHTIG fun mit dem spiel! :panik: :herzli:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Trunks » 13 Mai 2019 09:23

Chamer das irgendwie kööple?
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 1607
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 13 Mai 2019 09:44

leider nei.

isch singleplayer only.

mer gseht aber, wo eine us dinere fründeslischte, wos au spielt, gstorbe isch. und de gitts en bonus-revenge-mission. that's it.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Reinforced » 13 Mai 2019 16:33

ich hans ds 1 richtig geil gfunde. Grafisch au interessant si hend damals öppis gwagt mit dene mega textures. Das reitzt mi vodr ufmachig überhaupt nid aber mal abwarte

und das huere Pink :damn:
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
 
Beiträge: 22036
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Tradingpunkte:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon PlanetHarrieR » 14 Mai 2019 06:46

Reinforced hat geschrieben:ich hans ds 1 richtig geil gfunde. Grafisch au interessant si hend damals öppis gwagt mit dene mega textures. Das reitzt mi vodr ufmachig überhaupt nid aber mal abwarte

und das huere Pink :damn:


:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
 
Beiträge: 9428
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 14 Mai 2019 14:59

also Far Cry New Dawn isch viel schlimmer! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon evo » 14 Mai 2019 15:10

Pink is the new black :damn:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Beiträge: 14527
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Tradingpunkte:
Trading points plus
52
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon The Sheep » 14 Mai 2019 15:20

Master(G) hat geschrieben:also Far Cry New Dawn isch viel schlimmer! :groel:

wahr
Benutzeravatar
The Sheep
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 3737
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Tradingpunkte:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon FarCry » 16 Mai 2019 22:20

Ich war richtig auf Hype, als grosser Fan von Doom und Wolfenstein. Habs heute gekauft und angespielt...
Kurz gesagt - Scheisse. Die Shooter-Mechanik ist noch einigermassen gelungen, de Rest - Müll.

Grafik - unscharfe Texturen mit viel Blur. Rage 1 sieht teilweise besser aus.
Sound - Geht noch, aber teilweise fehlen Dialoge, Geräusche und andere Sachen. Problem ist von Bethesda bestätigt.
Cutscenes und Story - Müll. Zum Teil muss man Hand vors Gesicht halten. :typej:
Gegner AI - Müll. Feinde stehen teilweise an einem Punkt und bewegen sich nicht vom Fleck, können nur schiessen. (Gilt auch für Bossfights)
Offene Welt - Geschmacklos und leer.
Fahrzeuge - Nominierung für schlechteste Fahrzeugphysik des Jahres.

Optimierung für PC - sehr schlecht. Texturen werden fünf Meter vor dem Spieler bereits durch Low-Poly ersetzt. Schatten sind verbugt und erscheinen/verschwinden wenn man die Kamera schnell bewegt.

Note: 3/10 (bis jetzt)
Benutzeravatar
FarCry
Rookie
 
Beiträge: 145
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon The Sheep » 16 Mai 2019 22:47

Also deine Grafikprlobleme kann ich nicht nachvollziehen (Ich spiels auf ultra). Jedenfalls ist mir nichts negatives in der Hinsicht aufgefallen.

Bei deiner Meinung zum Spiel selbst erkenne ich mich schon eher wieder

- die Fahrzeugphysik finde ich nervig.

- Das Spiel an sich: sehr durchschnittlich. Fühlt sich an wie bereits 10x gesehen.

Rage 1 fand ich einzigartig. Das war eines von ganz wenigen Ego Shootern der Neuzeit, die ich komplett durchgezockt habe. Rage 2 fühlt sich dagegen an wie eine Mischung aus Doom 4 und einem x-beliebigen Far Cry Teil der letzten 5 Jahre. Keines von denen habe ich länger als 4 Stunden gespielt. Bei Rage 2 bin ich mir noch nicht sicher, aber vermutlich fliegt es ebenfalls weit vor dem Abspann von der Festplatte.
Benutzeravatar
The Sheep
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 3737
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Tradingpunkte:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 17 Mai 2019 06:10

ich bin jetzt mit em Main-Quest dure... 9 Stund. :| isch bitz mager. Chum hesch die voll usgrüstet und en Panzer isch es au scho fertig... schad.

Guet, mer chan jetzt no 5234 side-missione mache, die wiederholed sich aber ständig und sind nöd würkli de brüller...

Ich würd em jetzt so es 7/10 indrucke. s'Shooter-Gameplay riissts für mich use. Das findi scho uhuere geil, vor allem wemmer mal alli Fähigkeite und Waffe hett isch es mega zum Knalle.

Aber das Open-World Konzept hett dem Shooter bitz weh ta glaub. Ich hoffe sneue Doom hett die Problem ned und Kampagne gaht bitz länger.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon The Sheep » 17 Mai 2019 08:51

Aber was ich positiv anmerken muss: Obwohl ich überhaupt kein Fan der Farbe "pink" bin, hat sie diesem Spiel gut getan. Finde die grellen Farben heben Rage 2 wenigstens visuell von dem ganzen Unreal 4 Einheitsbrei ab der auf dem Markt ist. Und sie haben es auch nicht übertrieben damit, wie etwa die Macher vom neuen Fark Cry
Benutzeravatar
The Sheep
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 3737
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Tradingpunkte:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Lone Wolf » 17 Mai 2019 13:01

han uf youtube schnell drigüggslet und han s'gfühl jede boss gseht glich us :lol:

lauft sogar no erstunlich easy mitere gtx 1050 ti. villicht findi mal ziit zums persönlich azocke. gfallt mer vom style her :1thumb:
LONE WOLF- Forever shall the wolf in me, desire the sheep in you...
Bild
Bild
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Lone Wolf
SNK Playwhore
SNK Playwhore
 
Beiträge: 3780
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
Tradingpunkte:
Trading points plus
78
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 17 Mai 2019 13:09

es gitt eigentlich nur 2 mini-bossgägner wo sich meh oder weniger wiederhole, mit liechte optische veränderige...
1. die grosse mutante
2. die grosse mutante mit laser-rüschtig

sind uf zwei underschiedlichi arte z'eliminiere... die werdet vo de authority künstlich hergstellt. ziel vom spiel isch dproduktion vo detige mutante zstoppe.
und de gitts no 2 anderi bossgägner gäg de schluss vom spiel.

insgesamt findi de umfang huere mager. finds mega schad, würkli. ich finds spiel würkli guet, de duet sowas no meh weh.
chunt mer fascht so vor, als wär was entfernt worde - wo denn als DLC chunt oder sowas...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 17 Mai 2019 13:57

...im Trailer gseht mer no Sandwürm ( Bosse?) und en Mech womer chan stüre... han ich beides nienets gseh im Spiel. Has ja dure... 12 stund gspielt bis jetzt...

da isch was fuul....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon The Sheep » 19 Mai 2019 15:34

Mini Meinig het sich gänderet. Es macht mehr Spass als i dänkt han.
Benutzeravatar
The Sheep
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 3737
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Tradingpunkte:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Master(G) » 20 Mai 2019 06:26

ich han jetzt die kompletti map ufgruumbt. alli icons cleared, usser eis! das einte chani ned clearä, will ein gägner wohl ned spawnt. und somit chani au nie all gägner eliminiere :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 68421
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon Moff » 27 Mai 2019 10:27

has super gfunde. sicher vieli schwächene, aber nüt drunder wo für mich imene fps wichtig isch

ballere und hit feedback isch phänomenal, innovativi waffene, vieli verschiedeni Gegner

upgrades motiviered super 20+ stund lang

geile shooter
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
 
Beiträge: 12654
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Tradingpunkte:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: RAGE 2

Beitragvon onion » 27 Mai 2019 15:21

Teil 1 isch so brutal eye-candy gsi uf de 360, ig ha mich chum chöne satt luege.
vo dem her hani scho nur deswege teil 2 kauft.

han au vell spass demit. ich finde au d'welt läbt, für en ego-shooter mit chli open world längt mir das.
d'action isch de hammer. dem game weniger als 7/10 geh isch en sauerei.

+wieder schöne art/style mit eme feine comic-touch
+brachiali action
+cooli upgrades, en ARK finde isch immer es super highlight
+die beste explosione ever? chönnt na si.

-weniger, defür spannenders züg uf de map wär natürli scho 100x besser gsi
-isch spels uf hard aber die meiste gegner sind strunzdumm
Benutzeravatar
onion
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 586
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0


Zurück zu Diskussion & News

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste