Arghhh…jetzt häts mer dä ganz poscht glöschet…Ich chan nur immer es bitz schribe dän muess ich wieder ufhöre. Ich füeg dän schpöter alles zäme.
Nochli text vom gamepöschtele
Tokyo, Akiba
En grossteil vo dä games han ich gfunde aber leider nid alles. Han kei sälteni perle gsuecht sondern eifach nur gueti games (hauptsächlich PCE und Sfamicom).
Bin diesmal nid zum Nakano BLD gange, döt han ich nämli s’letschtmol rächt viel gfunde.
Osaka
Weniger als in Tokyo aber als gueti ergänzig. Somit han ich dän s’meischte zäme gha. Am lätschte obig han ich no in Osaka (Den Den Town) en neue lade gseh, han zerscht gemeint sig en Super Patato (sehr ähnlichi dekoration. Aber isch irgend en A-Too Media ?! mit viel goodis, t-shirt, plüsch und natürlich games. Han aber nöme rächt möge luege.
PCE: kei einzigs Shinobi und Ninja Spirit
Sfamicom: kei einzigs Hagane komplett (git au immer weniger Sfamicom games komplett).
Arcade:
Han nur in Tokyo dä MAK und Gfornt gfunde.
Gfront: chli, chlini uswahl und sehr tür (grad bi grosse beträg macht sich dä dür Yen schmerzlich schpürbar.
MAK: isch super, au chli aber gueti uswahl und gueti prise (d’läde sind fascht näbenand) :typej: .
Dä schef vom MAK chan sogar guet änglisch. Er hät mir geit dass dä MAK bald än änglischi site wird ha und vermehrt mit übersee wot handle.
Mer chan ihm scho schribe und er würd au it schwyz schicke:
Masashi Senga, senga@mak-jp.com