Dark

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Antworten
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Dark

Beitrag von Master(G) »

übers lange weekend grad Dark Season 2 glueget. läck bobby isch das jetzt verirrend. muesch also gnau ufpasse und es guets gedächtnis ha, demit weisch wer wo was wie. aber ich finds super! Season 2 isch zwar ned ganz so guet wie season 1, und ich han jetzt meh frage als vorher. aber es hett mi sehr guet underhalte. findi en super serie. allerdings hani jetzt zgfühl, dass sie sich mit de conclusion zu season 2 bitz verzettlet, wenn denn en season 3 chunt wirds struub! :lol: :lol: :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Dark

Beitrag von The Sheep »

Ich han die erschti Folg gluegt, bin aber scho hinte und vorne nüm druss cho. Staffle 1 isch scho zlang här. Muess glaiubs namol ganz vo vorne afange.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Dark

Beitrag von thaeye »

d cast isch würkli guet, han zwar erst s01 gseh und füren dütschi produktion sicherlich guet! mueme sege. leider hebt qualität nöd bis ganz an schluss, wird den scho irgendswaen sehr hirnverbrännt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Dark

Beitrag von thaeye »

S02 gluegt und ja immer nah guet. die machet das würkli clever. gueti schauspieler.
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
Kontaktdaten:

Re: Dark

Beitrag von derinderinderinderin »

Season 2 hani guet gfunde. Aber der Birefigg: Charlotte isch Mueter UND Tochter vor Ghörlose. Wie söu das gah?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Dark

Beitrag von Herr Rossi »

Ich finds immer no e Brunz. Es schint so als hätted d Produzente zvil welle und denn alles sehr unübersichtlich und wenig oder nid nachvollziehbar inepflümlet. Und das säg ich als grosse Fan vom David Lynch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 23 Gäste