isch en marketingfoze halt, schlussendlich will gillette meh rasierklinge verchaufe, nur haend sie glaubs die gsellschaftlich entwicklig us ihrere Sicht chli "überschätzt" oder aber sie möchtet eifach voll polarisiere um sich neu z positioniere.Mastler(P) hat geschrieben:sött dem claim mal nahgah, aber töhnt ja mal wieder typisch. die mit dä dräckigste veste sind am lühtischte am usrüefe..Ironic that this ad campaign was directed by Australian director Kim Gehrig, who has been accused of sexuaI abuse by 2 men & 5 women when they were minors. Her victim's videos exposing Ms. Gehrig for being a predator have been on Youtube for a number of years - 1 dating back to 2010. Yet this paedophiIe is trying to smear the vast majority of men as predators & abusers? Gilltette, did you even do a cursory background check on Ms. Gehrig's Somesuch & Co. firm before hiring her to direct this campaign? Explain why your company's associated with a predator who's actions lead to the suicide of one of her victims in 2016!!
de bortoluzzi haets richtig gseit im club. schlussendlich will de maa sich fortpflanze und suecht en geeigneti partnerin. es git kei "toxic masculinity" sondern d erziehig isch halt immer nah s A und O. schad fangt meh sogar aa natürlichi prozess z hinderfröge. huere genderstudies gschmois chasch echt de hase geh. aber en wiiteri spaltpilz um gsellschaft nah wiiter usenandztriiibe.