hürat, aträg und so romantische scheiss

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

ihr sind ja alt und verhüratet, aso vill vo eu.

was händ er gmacht zum eui frau zur hochziit zfröge? wo, wie und wieso eigentlich?
händ er en ring grad debi gha? verlobigs und ehe ring kauft? irgendwelchi norme und traditione ihghalte?
wird mer zum ehevertrag (gütertrennigsvertrag) ahgfrögt bim amt, oder muess mer deswege selber nahborre? händ er überhaupt eine gmacht?

sind er ersch lang zämme gsi oder händ er sofort negel mit chöpf gmacht?
figged er immerno vill, oder isch sie fett und ihri libido verlore gange?

hoff ihr sind zfriede. ich lieb scho lang di eint, aber si isch usländerin darum mueni fasch hürate damit mir chönd zäme bliebe.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 29 Mai 2019 11:07, insgesamt 2-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von agestuffer »

Mastler(P) hat geschrieben:hoff ihr sind zfriede. ich lieb scho lang di eint, aber si isch usländerin darum mueni fasch hürate damit mir chönd zäme bliebe.
Isch das die/de wo Du muesch Züri zeigä?
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

agestuffer hat geschrieben:Isch das die/de wo Du muesch Züri zeigä?
ja. ich han es tête-à-tête ufm uetliberg dä samstig buecht und ha nachr dänkt chani grad dä atrag mache. ring hani aber nöd.
verzell mal vo dinere ollige beziehig. :-D
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Master(G) »

Mastler(P) hat geschrieben:ich lieb scho lang di eint, aber si isch usländerin darum mueni fasch hürate damit mir chönd zäme bliebe.
bi mir genau so gsi :herzli:

jetzt 20 jahr zäme, 19 verhüratet :help: :kicher: :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

Master(G) hat geschrieben:jetzt 20 jahr zäme, 19 verhüratet :help: :kicher: :herzli:
mini bruchts ebe uf di romantisch schine. susch seid si eh nei wenni eifach so seg, chum mach, denn luege mer wies wird.

wie häsch dä atrag gmacht? und congrats, bru.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

hehhe. viel spass
Dateianhänge
5b9ae44ee81bdc76c984a39920185230.gif
5b9ae44ee81bdc76c984a39920185230.gif (1.46 MiB) 5446 mal betrachtet
Zuletzt geändert von turntablism am 29 Mai 2019 09:23, insgesamt 1-mal geändert.
:vortex:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Master(G) »

Mastler(P) hat geschrieben: wie häsch dä atrag gmacht?
ganz traditionell: mit eme gif-bild via ICQ :yoberry:

:lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25572
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von damian »

:lol:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mr. Heli »

Wenn EU/EFTA und sie da en Job findet chönder au mal zeme läbä ohne hürate. Wenn Drittstaat wird's bizli komplizierter. sie chönt sich aber für e düütschschuel ischriebe und chömd so es Visum über für es jahr, denn weisch obs funktioniert und chöndsch innerhalb vo dem jahr hürate. haftisch als Garant eifach bis 30 - 40k (weiss nüme gnau wieviel). als Touristin cha si 90 täg bliebe, wenn dich verlobsch gits es Visum für hüüratsverspreche. muesch nachwiise, das d hochziitsvorbereitige am laufe sind und denn chunt si es befristets Visum über.

ich han kann atrag gmacht, kein ring geh... und büesses bi jedem striit. machs eifach richtig.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von resuscitation »

Ich bi i dä Chuchi gstande, i Trainerhose und han eifach gfröget, öb mr hüürate wänd.. Das isch vor 17 Jahr gsi.. Sie verzehlt das aber hüt no gern und findet, ich seg än unromantische Pflock gsi.. seg nöd mal uf d'Chnüü... aber offesichtlich chans gar nöd so schlimm gsii sii :-D
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:hehhe. viel spass
Bild
Master(G) hat geschrieben:ganz traditionell: mit eme gif-bild via ICQ :yoberry:
herr roflmao, mega! :lol: ich hett das scho in person gmacht. vilicht gschnell übere oder wenn sie bi dir isch, aber ok.
im balkan sinds nöd so kompliziert.
Mr. Heli hat geschrieben:Wenn EU/EFTA und sie da en Job findet chönder au mal zeme läbä ohne hürate.Wenn Drittstaat wird's bizli komplizierter. sie chönt sich aber für e düütschschuel ischriebe und chömd so es Visum über für es jahr
sie isch us südamerika und chan als turist sogar 3 mönet bliebe. aber das so nes langs visum fürd schuel mache chasch hani nöd gwüsst.
Mr. Heli hat geschrieben: denn weisch obs funktioniert und chöndsch innerhalb vo dem jahr hürate. haftisch als Garant eifach bis 30 - 40k (weiss nüme gnau wieviel).
lol, aso hafte falls sie abhaue wür, oder wie? chani grad so guet hürate, nöd? mach eifach vertrag und jede bhaltet das won er vorher scho gha hät.
Mr. Heli hat geschrieben:ich han kann atrag gmacht, kein ring geh... und büesses bi jedem striit. machs eifach richtig.
das wür 100% bi mir au dä fall si, bzw. wenn ich nöd gwüssi förmlichkeite ihhalte stellt si sich jetz scho quer. döfi fröge, vo wo isch dini und händ ers demfall so mit sprachschuel etc. gmacht wied beschriebe häsch? scho lang zämme?
resuscitation hat geschrieben:Ich bi i dä Chuchi gstande, i Trainerhose und han eifach gfröget, öb mr hüürate wänd.. Das isch vor 17 Jahr gsi.. Sie verzehlt das aber hüt no gern und findet, ich seg än unromantische Pflock gsi.. seg nöd mal uf d'Chnüü... aber offesichtlich chans gar nöd so schlimm gsii sii :-D
rofl, ich chas liecht nahvollzieh us dinere sicht us, aber hett scho under andere umständ gfrögt und wär ufd chnüh. bitz muen mer däne fraue und ihre fantasie scho entgege cho, damits liechter durab gaht. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

eus isch es nach x-mal visa bürokratie zu müehsam worde. also zämme entschiede zhürate mit ehe- gütertrennigsvertrag. ohne ahtrag und verlobigsring. standesamtlich im ussland ghürate und druffabe e fetti parti traditionell mit 9 mönche us em tempel.
de hochziitsring hämmer i de schwiiz gmacht aber s'datum ufem ring hett denn schlussendlich nöd gstumme (weder traditionell no standesamtlich) :kicher: min ehering hani au scho verlore :typej:

flitterwuche denn uf singapuur und hongkong. vo de brüedere hani als hochziitsgschänk e übernachtig tete à tete uf em üetliberg gschenkt bechoo - voll geils zimmer gsi !

paar wuche spöter nach de hochziit isch sie igreis.

ufenthaltsbewilligung b all 5 jahr und jetzt c (bruchsch übrigens e annerkannti deutsch zertifickat zum c verlängere).....

alles easy !
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:min ehering hani au scho verlore :typej: !
rofl, super. ich hett en eigentlich no gern andere halschätti. bisch en im suff los worde? und genau, gütertrennig heisst das bi eus. danke.
händs dich deht au danah gfögt obs mache wötsch und nachr eifach es papierli underschriebe und fertig?
turntablism hat geschrieben:ufenthaltsbewilligung b all 5 jahr und jetzt c (bruchsch übrigens e annerkannti deutsch zertifickat zum c verlängere).....
was söll ez dä scheiss? ha dänkt nach dä hochziit bruchsch kei dummi papier meh und nach 5 jahr cha si sich ihbürgere. wie lang sind er verhüratet?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

kei ahnig wie i de ring verlore han. ha di ganz wohnig uf de chopf gstellt. egal, sie het mer en neue kauft :shock:

gütertrennigsvertrag würdi vom ne awalt checke lah. wenn das bruchsch. (vorsorge isch besser als heile) hoffmer natürli nöd dass so wiit chunnt.

diä änderet gsetz wie d'unterhose.
ibürgerigsverfahre bruchsch diä dütschprüefig / zertifikat au. und no e huufe anders. chunt natürli no druff ah ob du usländer oder schwizer bisch....aber da muesch der ja momentan no kei gedanke mache.

es gitt denn no paar sache wo dra denke chasch... het sie scho autoprüefig / will sie da autofahre ?
hett sie scho chind und will diä mitneh ?
wott sie da schaffe.. chan sie düütsch ? susch findsch gar nöd so eifach en tschopp
spielt sie videospiili ?........
:vortex:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von zeromeier »

Woher chund sie, p?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:kei ahnig wie i de ring verlore han. ha di ganz wohnig uf de chopf gstellt. egal, sie het mer en neue kauft :shock:

nöd schlächt.
turntablism hat geschrieben:gütertrennigsvertrag würdi vom ne awalt checke lah. wenn das bruchsch. (vorsorge isch besser als heile) hoffmer natürli nöd dass so wiit chunnt.
logo. aso gits da en standard wo vom amt bechunsch oder wie lauft das?
turntablism hat geschrieben:es gitt denn no paar sache wo dra denke chasch... het sie scho autoprüefig / will sie da autofahre ?
hett sie scho chind und will diä mitneh ?
wott sie da schaffe.. chan sie düütsch ? susch findsch gar nöd so eifach en tschopp
spielt sie videospiili ?........
ja, im momänt nöd.
nei.
ja, aber nöd guet. dafür sehr guet englisch und flüssend spanisch. mit englisch findsch au scho einiges, vorallem in züri. jura hät si au studiert und will vilicht fürs erschte epis wieter studiere unds dütsch ufbessere.
ja, sie gamed gern.
zeromeier hat geschrieben:Woher chund sie, p?
us dä fotze vo ihrem mami.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

ich glaub nöd dass es vom ne amt en standard vertrag gitt. ich ha ja im ussland ghürate, de ganz papierchram het no müese übersetzt und beglaubigt werd etc.
en teil dervo hani vom ne büro wo de service abühtet mache lah.
aber gang doch gschnell im migrationsamt verbii in örlikä, diä chönd der vilich uskunft gäh über das.

weiss nöd ob sie nur mues e prüefigsfahrt mache oder di ganz autoprüefig vo vorn. machsch di schlau bim strasseverkehrsamt. früehner hesch mit me ussländer-schegg glaub gschnell chöne umwandle. wies hüt isch weissi nöd. susch machsch de ganz scheiss vo vorn mit probeziit und verkehrskund.... :typej:
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

ja eh, ich lueg denn sowieso wenns thema aktuel isch. wött eifach eh güetertrennig mache zum save gah, darum nämts mi scho wunder falls jepper erfahrig hetti. dangge.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

gern gscheh
:vortex:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Herr Rossi »

Machs nid! Bringt nüt, ich meines Ernscht. MARK MY WORDS!!!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Moff »

min vater het immer gseit ich söll en richi frau hürate. de einzig wichtig tipp us miner sich und ich giben drum au gern witer.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Machs nid! Bringt nüt, ich meines Ernscht. MARK MY WORDS!!!
ich segs gern nomal, ich muess fascht damit mir chönd zämme si, will si usländerin isch. markier dini wörter aber gern.
ah dä hochzit vo mim alte chef hät sin kolleg wo mit frau und chind agreist isch au gmeint:" don't do it mate. it's not worth it."
Moff hat geschrieben:min vater het immer gseit ich söll en richi frau hürate. de einzig wichtig tipp us miner sicht und ich giben drum au gern witer.
das würd ich sehr gern. wär au gern en trophy husband, oder jefferson d'arcy wo sich ushalte laht, so lang mer sich guet verstaht, sowas wie liebi ume isch unds funktioniert.

vilicht hani ja glück und in es paar jahr hollt sie härt cholle ine als juristin. denn würdi au dihei bliebe, ufd chind luege und chli game wenns sich lohne wür. :vortex:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Machs nid! Bringt nüt, ich meines Ernscht. MARK MY WORDS!!!
ich segs gern nomal, ich muess fascht damit mir chönd zämme si, will si usländerin isch.
Wie gsehts i irem Heimatland us? Muesch det au hürote?
Ich ubertribe evtl chli, aber verhürotet si isch s dümmschte woni i mim Läbe bisher gmacht ha. Oni Güetertrennig sowieso nid und denn au nur notariell beglaubigt.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

mach güeter treuing und bim standesamt damit dä papa staat quasi ihwilligt und euses bündniss anerchänt damit si da und bi mir bliebe cha.
sie fänd das natürlich super wenn mir igendwenn eh riese hochzit mit 1000 lüht und anderem gschmeuss hettet. nur scho will ihre dä bapi kei quinceañera geh hät, isch si jetz extra geil uf so ne riese fiir..

wieso häsch denn und wieso und wie schnell ischs dä bach durab?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Vyse »

Kei Ahnig zu all anderne Frage, aber Hüraatsahtrag, ohni unzähligi mal vorhär drüber gredt zha und Ehe als es total vertrauts und entspannts Thema chönne ahspräche, isch härtischt sozial behindert. Sie überrasche mitme Hüüratsahhtrag, voll uus em nüüt und pseudoromatntisch, das mached doch viel Amis e so, hani gmeint. Nacher verpisst sie sich zu Rächt für immer, wills völlig unahbracht isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 34 Gäste