Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von abyss »

Aja Parkranger oder Tierpfleger wär gloub mis Ding. Würd mi ganz klar berichere. Oder eifach Reise, Idrück erfasse und derzue no Fotini mache. The Best!
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

ihr vergesset eifach wär oises lebe immens mitpräget , nämlich d wirtschaft selber und oisi liebe politiker. oi istellig i allne ehr, aber ihr bestimmet nur en chline teil i oirem lebe. aber das waend leidr nömm vill wahrha. selbstverwürklichung und so.

mir sind es ameisli im ganze globale system. meh chan s system ganz verflueche oder aber probiere sin teil zur verbesserig vom system biizträge, da helfet dir lebensplän nöd so vill.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

äigentli gads mir drum, s'maximum us minere Ziit usezhole, die vorgebnige Umständ logischerwiis mit berücksichtiget.

und es gad drum im Ist zrealisiere oder für sich sälber mal zhinderfrage, ob das aktuell passiert, oder obme eifach nur no nachm System funktioniert, womer Jahrelang glernt hed, aber theoretisch chönt ändere, im Rahme vo sine Möglichkeite.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:äigentli gads mir drum, s'maximum us minere Ziit usezhole, die vorgebnige Umständ logischerwiis mit berücksichtiget.

und es gad drum im Ist zrealisiere oder für sich sälber mal zhinderfrage, ob das aktuell passiert, oder obme eifach nur no nachm System funktioniert, womer Jahrelang glernt hed, aber theoretisch chönt ändere, im Rahme vo sine Möglichkeite.
wieso wottsch s "maximum" langet nöd eifach es erfüllts lebe? was isch für dich maximum?

ändere chasch nur verhaltigswiiise, s system isch vorgeh und da chasch entweder chli toibele oder aber mit de lüüt rede und probiere sie uf systemfehler hizwiiise, das interessiert aber hüt niemerts meh will jede sich selber will verwürkliche, hauptsach ferie und guete job.

au die planingsmentalität zielt nur druff abb no es quäntli meh leistig us dir usezpresse.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:äigentli gads mir drum, s'maximum us minere Ziit usezhole, die vorgebnige Umständ logischerwiis mit berücksichtiget.

und es gad drum im Ist zrealisiere oder für sich sälber mal zhinderfrage, ob das aktuell passiert, oder obme eifach nur no nachm System funktioniert, womer Jahrelang glernt hed, aber theoretisch chönt ändere, im Rahme vo sine Möglichkeite.
wieso wottsch s "maximum" langet nöd eifach es erfüllts lebe? was isch für dich maximum?

ändere chasch nur verhaltigswiiise, s system isch vorgeh und da chasch entweder chli toibele oder aber mit de lüüt rede und probiere sie uf systemfehler hizwiiise, das interessiert aber hüt niemerts meh will jede sich selber will verwürkliche.
nö, meh chan sis läbe IM System durchus ändere. Das isch d'Frag, wenn dich dis läbe so erfüllt wies isch, isch doch alles guet. Ich behaupt eifach, dass viel eifach so ihres Läbe verbringed, Ziit lönd durelaufe, will das bi eus i dem Land au relativ eifach isch - eus gads hervorragend. in Tat und Wahrheit gäbs aber evtl. e anderi Agehenswiis mitm eigete Ziitvolume. Muss meh sich halt überlegge. Wie gseid, wenn das machsch und zum Schluss chunsch, alles isch super, denn isches ja perfekt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

ja klar chasch uf la gomera id höhle go lebe wennd wottsch. alles isch möglich. aber das sind usnahmefäll wo den nach eme jöhrli oder so au merket das das system wo mir drin lebet, ois halt doch schwer prägt und es einsidlerlebe halt doch nöd das wahre isch.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:was isch für dich maximum?
Möglichscht viel Ziit so verbringe, wie ich das will. Für mich, und nöd für irgend e Company oder unbekannti Verwaltigsröt.
Und wenn, denn idealerwiis so, dass die Ziit wo ich für die verbring, nöd nur wägm Ghalt ändi Monet erbracht wurde isch.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:ja klar chasch uf la gomera id höhle go lebe wennd wottsch. alles isch möglich. aber das sind usnahmefäll wo den nach eme jöhrli oder so au merket das das system wo mir drin lebet, ois halt doch schwer prägt und es einsidlerlebe halt doch nöd das wahre isch.
chöntsch au eifach mal es paar Monet usziit mache, das am beschte jedes Jahr. das wär perfekt. Ideal wär 9 Monet schaffe, 3 Monet usziit. Wer mir de Job gid, ich nimmen a.

au krass isch, wie wenig gäld wert isch ide CH. mit bitz Kapital chöntsch i andere Länder weiss ich was mache.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Aber ja , die riiiche machet das ja mit ihrne sabbaticals
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:Aber ja , die riiiche machet das ja mit ihrne sabbaticals
ich han versehentlich din text editiert, sorry :lol: da trotzdem mini antwort, weiss leider nur no de quote

mit 200k läbsch ~12 Jahr sehr guet in Thailand.

Problem isch, ich bin denn ersch 50i, aber evtl. läbsch au nur bis 50i. evtl. no weniger.

wieso sich also abrackere ufd Hoffnig uf en gmüetliche Läbensabig, wenn de Abig gar nie chund?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:Aber ja , die riiiche machet das ja mit ihrne sabbaticals
ich han versehentlich din text editiert, sorry :lol: da trotzdem mini antwort, weiss leider nur no de quote

mit 200k läbsch ~12 Jahr sehr guet in Thailand.

Problem isch, ich bin denn ersch 50i, aber evtl. läbsch au nur bis 50i. evtl. no weniger.

wieso sich also abrackere ufd Hoffnig uf en gmüetliche Läbensabig, wenn de Abig gar nie chund?
das isch s risiko vom lebe, wieso wottsch alles wüsse? das isch gnau s schöne? s lebe isch unplanbar. hüt am juble, morn im grab.

ja lebsch guet in thailand, wieso au nöd. ich gang den nach ungarn.

irgenswie bisch uf de suechi nachem sinn vom lebe. de wirsch aber nöd finde, wills keine git :groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: das isch s risiko vom lebe, wieso wottsch alles wüsse? das isch gnau s schöne? s lebe isch unplanbar. hüt am juble, morn im grab.

ja lebsch guet in thailand, wieso au nöd. ich gang den nach ungarn.
korrekt, machts spannend. aber wär doch ärgerlich, wenn bis 60 sparsch und mit 59i fertig isch? natürlich nur, wenn anderi Möglichkeite gha hetsch, die Ziit bis det hii zverbringe.

ungarn, au nöd schlächt, no nie gsii, söti unbedingt mal mache!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: irgenswie bisch uf de suechi nachem sinn vom lebe. de wirsch aber nöd finde, wills keine git :groel:
sowiit würi nöd gah, aber ich wür gern mis Läbe bewusster Läbe, was sicherlich nöd passiert nachm Ablänkigs Prinzip (Brot und Spiele) wo i eusere Gsellschaft nahezu die einzig Läbensform wurde isch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: irgenswie bisch uf de suechi nachem sinn vom lebe. de wirsch aber nöd finde, wills keine git :groel:
sowiit würi nöd gah, aber ich wür gern mis Läbe bewusster Läbe, was sicherlich nöd passiert nachm Ablänkigs Prinzip (Brot und Spiele) wo i eusere Gsellschaft nahezu die einzig Läbensform wurde isch.
ich find ebe bewusst lebe chli es modewort. was isch bewusst? z verzichte chöne? weniger konsum? weniger ferie? was isch bewusst?

s ablenkigsprinzip isch sinnvoll sust haetemer scho lang en revolution. :groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: irgenswie bisch uf de suechi nachem sinn vom lebe. de wirsch aber nöd finde, wills keine git :groel:
sowiit würi nöd gah, aber ich wür gern mis Läbe bewusster Läbe, was sicherlich nöd passiert nachm Ablänkigs Prinzip (Brot und Spiele) wo i eusere Gsellschaft nahezu die einzig Läbensform wurde isch.
ich find ebe bewusst lebe chli es modewort. was isch bewusst? z verzichte chöne? weniger konsum? weniger ferie? was isch bewusst?

s ablenkigsprinzip isch sinnvoll sust haetemer scho lang en revolution. :groel:
für d'masse isches sogar sehr sinnvoll. Muss ja nöd ide Masse drin bliibe.

bah, muss jede für sich sälber wüsse, was es isch. Zrugg zum Ursprungspost: Ich glaub eifach, viel Lüüt checked nöd oder hinderfraged scho gar nöd, was es ebe für Sie isch. Ich mach nix i mim Läbe wills grad "in" isch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

ich versuech dä mittelweg zgah zwüsche realistisch am system ahpasse und eifach zmache was ih will. ohni konkreti plän, relativ spontan mit churzziit ziel.
ich han es jahr 80% gschafft. isch zwar chillig gsi es drüh täg wucheend zha, aber was sinvolls mit minere ziet hani trotzdem nöd ahgfange. isch chli persönlichs problem, min hang zum fuhl si.
aber ja, im allgemeine gahts mer recht guet. obwohl ich mich sehr vill mit sache abglänkt und underhalte ha, was uf längeri ziit eher negativi uswürkige vorallem ufd psyche gha hät.
da währed anderi aktivitäte wie sport oder es handwerch erlerne viel berichender, au fürd freud unds selbsbewusstsie. aber au das chammer natürlich, wie erwähnt beides ih gsunde verhältnis usläbe und mitenand usgliche.

läbensplän sind was für unkreativi, kontraintuitivi und unflexibli mensche. bzw. wenn mer das wükli uf höchem level und sehr detailiert plant und bevolgt.
läb doch eifach. wenn unzfriede bisch erforsch dini gfühl, suech dursache und find en weg die zändere. wenn was erreiche willsch, denn schaff dra herre.
ursach und würkig. ich muess doch nöd ziit verschwände und mir tuusig potentiale zkalkuliere um es stuck sicherheit oder suschsd was zfühle.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Moff »

ich mach eifach witerhin das wasi grad luscht druf han
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha vor öpe 7 Jahr bewusster Läbe und meh I mich inelose. S Resultat: sit dem Zitpunkt wird ich kontinuierlich glücklicher und erreiche alli Ziil wo mer stecke. Ziit spilt debi kei Rolle meh. Ich ha vor 4 Jahr agfange mit Arbetspensum reduziere. Mini Absicht isch all paar Jahr 10% weniger Ziit für bezahlti Arbet ufzwände. Ich gang gern go schaffe und ha de für gfunde perfekt Job, aber mini Hobbies bruched au Ziit und es paar schöni Sache hani no vor wo vil Ziit bruched. Vili Wünsch hamer scho erfüllt. E Läbesplan hani nid, wenn mer s Läbe e gueti Charte usteilt nimm ich si.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle long term work on attaining mastery bestows lasting satisfaction. confirmed.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

VJP hat geschrieben:Protip: nid numä i dä Feriä läbä. Soviu Organbütlä machä nix undr dr Wuchä/ir Freizit.
au du wirsch mal älter, glaub mir, nacheme härte arbetstag bisch villfach eifach froh wennd fuess chasch hochlagere. je nach verantwortig halt.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

So isch es. Siit em Chindergarte wirsch gnötigt Sache ds mache, über dSchuel, Lehr und nacher Dekadene i dä Büetz. Mal kei Sache ds mache, mal nüüt undernäh, mal dFüess uufehebe, das tuet Not.
Keis Wunder blüeht dä Yoga- und Meditationstrend siit Jahre, plötzlich findet dLüüt im Nüütmache dSeligkeit, wos vor em Chindsgi für en Augeblick mal gwähnt händ. Gopf, jez töni scho wie dä Ribit.
Zuletzt geändert von Vyse am 12 Jun 2019 13:04, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Gopf, jez töni scho wie dä Ribit.
:scared:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:So isch es. Siit em Chindergarte wirsch gnötigt Sache ds mache, über dSchuel, Lehr und nacher Dekadene i dä Büetz. Mal kei Sache ds mache, mal nüüt undernäh, mal dFüess uufehebe, das tuet Not.
Keis Wunder blüeht dä Yoga- und Meditationstrend siit Jahre, plötzlich findet dLüüt im Nüütmache dSeligkeit, wos vor em Chindsgi für en Augeblick mal gwähnt händ. Gopf, jez töni scho wie dä Ribit.
nur leider isch yoga und mediation nöd nüt mache. das ischen trugschluss.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

VJP hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
VJP hat geschrieben:Protip: nid numä i dä Feriä läbä. Soviu Organbütlä machä nix undr dr Wuchä/ir Freizit.
au du wirsch mal älter, glaub mir, nacheme härte arbetstag bisch villfach eifach froh wennd fuess chasch hochlagere. je nach verantwortig halt.
Das het nid grossartig mitm Autr(dr Zahl) ds tüä sondern drmit dass gwüssi Lüt eifach innerläch schneur schtärbä.
I bi i paar Täg 37i, leitä d IT vomnä Inschtitut und wenn was nid louft bini am Arsch. So what. Freizit isch Freizit. Muäsch haut eifach chönnä trennä.
I losämr scho sit über 10 Jahr Gschichtä vo Lüt ah wo nachm schaffä kabutt si. Wär so lang kabutt isch söu Job wächslä. Cha jedä ir Schwiz.
:groel: ja genau, job wechsle chan jede i de schwiiz. seit de IT leiter. au du wirsch nah uuufwache :-D probier das mal mit 45gi oder 50gi.

natürli haets mitem alter z tue, d energiepegel nimmt stetig ab. chreislauf vo de natur. aber du bisch eventuell halt eifach en übermensch wie de ribit ;)

institut sind ja staatlich, döt gats locker zue und her. de chohle flüüst ja vo de stüürzahler. alles klar. tönt nachere "gschützte" Werkstatt.

ich bin amigs so froh chan ich am abig d chopfhörer drufftue und mich eifach usklinke, de ganz tag schnorre und labbere und zuelose macht fertig. minere ex hani immer gseit ich bruch mind. 1 stund absoluti rueh für mich wenn ich heichum. ansonste rotiert mis hirni nonstop.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:
nur leider isch yoga und mediation nöd nüt mache. das ischen trugschluss.
Klar, wür aber behaupte, dass für die Meischte dIdee trotzdem drin bestaht, en Kontrascht zur Tüchtigkeit und Dauerbeschäftigung z schaffe bzw. wieder in e Relation dsetze, dass sichs nöd ahfühlt, als obs dä gröscht Teil vom Läbe dominiert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 38 Gäste