crazy menu
Moderator: Avenger
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
hesch i de ferie au scho was komischs gseh uf de menücharte ? oder hesch sogar mal öppis gesse wo eigentlich schampar grusig isch?

Re: crazy menu
in vietnam hani schlangewurscht gässe (huut bhalte, s innezüüg zunere wurschtmasse zuebereitet und s ganze wieder in d huut ine zum brötle)
mr händ bi de zuebereitig dörfe zueluege. chopf ab, bluet in e glas mit schnapps, s no pumpende härz au grad no ins glas. s härz hämmer denn vrschnitte nd roh gässe. s ganze isch mitem schlangebluet/schnapps gmisch abegspüehlt worde.
mr händ bi de zuebereitig dörfe zueluege. chopf ab, bluet in e glas mit schnapps, s no pumpende härz au grad no ins glas. s härz hämmer denn vrschnitte nd roh gässe. s ganze isch mitem schlangebluet/schnapps gmisch abegspüehlt worde.
Gamertag / PSN: alphawezen
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Grüselder_blubb hat geschrieben:in vietnam hani schlangewurscht gässe (huut bhalte, s innezüüg zunere wurschtmasse zuebereitet und s ganze wieder in d huut ine zum brötle)

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
jetz die einzig wichtig frag: wie haets eu gschmoeckt 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Chuehherz hani gesse in Miami. Gar nid so schlecht gsi.
Ok isch nid wahnsinnig crazy, aber het mi scho gnueg überwindig kostet
Ok isch nid wahnsinnig crazy, aber het mi scho gnueg überwindig kostet

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Meersäuli in Ecuador
Jungi Taube in Bolivie
Jungi Taube in Bolivie
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
e bekanntschaft vo mir schaft imene tofu-lade in züri.
sonen alternative siech.
er isch emal in südoschtasie gsi.
er hät gseit, dass es det es schpeziell zubereitsart vo hund oder hundechotze git:
du nimmsch en hund und nimmsch en trichter.
de tricher schtecksch em is muul.
und dänn füllsch en ab mit enere füllig vo irgendwas.
nachane nimmsch de hund und und tuesch en verchehrt uufhänke.
dänn nimmsch en schtock und schlasch windelweich in uufblähte buuch bis er afangt chotze.
entweder tuesch dänn das wonner chotzt trinke, oder du tuesch de hund danach bröötle. ich weiss es nümme.
ich zwiifle aber bitz a dere gschicht, cuz ich känn mi no rächt guet us mit kuriose spezialitäte, und vo so öppisem hanni no nie ghört.
sonen alternative siech.
er hät gseit, dass es det es schpeziell zubereitsart vo hund oder hundechotze git:
dänn nimmsch en schtock und schlasch windelweich in uufblähte buuch bis er afangt chotze.
entweder tuesch dänn das wonner chotzt trinke, oder du tuesch de hund danach bröötle. ich weiss es nümme.
ich zwiifle aber bitz a dere gschicht, cuz ich känn mi no rächt guet us mit kuriose spezialitäte, und vo so öppisem hanni no nie ghört.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
wäääh!!! , das isch ja würklich gruusig wenns stimmt, lieber warme hund als hundegalle,
hett mal öpper en schnegg dur de magä la gah ? das isch öppis wo ich jetzt niemals würd chäue, han ghört säge d franzose sind so chli schneggefresser
hett mal öpper en schnegg dur de magä la gah ? das isch öppis wo ich jetzt niemals würd chäue, han ghört säge d franzose sind so chli schneggefresser

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
kolleg haet frau us brasilie. einmal fuer es bbq haends en behaelter voll huehnerherz grilliert. (isst schiens jede deht)
schmoeckt wie niere, ich ha glaubs gnau ein biss gno.
han no en kolleg us portual mitgno und er immer so: "nei, das hani no nie gaesse" und nach dem er epis probiert haet: "ah doch, das haet mini muetter au mal gmacht gha".
schmoeckt wie niere, ich ha glaubs gnau ein biss gno.
han no en kolleg us portual mitgno und er immer so: "nei, das hani no nie gaesse" und nach dem er epis probiert haet: "ah doch, das haet mini muetter au mal gmacht gha".
ah dem kolleg sin vater find si schiens no fein. traditionell sind die glaubs anere guete sauce. weiss noed, eine wuerd ih scho mal probiere.turntablism hat geschrieben:hett mal öpper en schnegg dur de magä la gah ? das isch öppis wo ich jetzt niemals würd chäue, han ghört säge d franzose sind so chli schneggefresser

ja woni im burgund bi gsi isch das gang und gäbe gsi. isch ou nid sone grossi sach, chunnsch sones spezialtäller über mit 6 schnäggehüsli druf, es chlises gäbeli und sone zange wo z hüsli chasch befestige. vom gschmack här chunnts halt uf d sauce drufa, meistens isch so chli tartar-mässig gsi, uf jede fall mit viel chnoblauch dran. konsistänz isch öppe wie poulet, es gseht ou gar nid so gruusig us. vo däm här eigetlech nüt schlimms.turntablism hat geschrieben:wäääh!!! , das isch ja würklich gruusig wenns stimmt, lieber warme hund als hundegalle,
dert hets übrigens ou froschschänkle gä. hani sälber nie bschtellt, aber mal vore kollegin probiert. rächt gruusigi scheisse das!
d wurscht sälber würdi nümme ässe. sie händ döt so vill zitronegras inegstopft, dass es ellei vom gschmack nüd bsunderes gsi isch. zuedäm händ sie d chnöche nid usegnoh und d huut isch rächt zäh. s ganze erläbnis isch aber top gsi, muessi zuegehMastler(P) hat geschrieben:jetz die einzig wichtig frag: wie haets eu gschmoeckt

Gamertag / PSN: alphawezen
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
sicher chli so wie eine vo dene döörete/bröötlete hoigümpers, ne?turntablism hat geschrieben:de skorpion het no gmundet (wie chips)

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ja, heugümper (so ca.8cm) hani au scho probiert, schmöckt gliich wie de skorpion, isch uf jedefall es erläbnis gsi, würds aber nöd jede tag esseTatsujin hat geschrieben:sicher chli so wie eine vo dene döörete/bröötlete hoigümpers, ne?turntablism hat geschrieben:de skorpion het no gmundet (wie chips)

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wenns stimme würd, wär's no wichtig genau sgliiche mit dim scheiss kolleg zumachechind hat geschrieben:e bekanntschaft vo mir schaft imene tofu-lade in züri.
sonen alternative siech.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wieso? er haet ja nur gseit das dae ander ihm davo brichtet haet, noed das ers gmacht oder gaesse heg.
isch wohl doch noed ganz eso en alternative siech wuerdi meine.
isch wohl doch noed ganz eso en alternative siech wuerdi meine.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wenn er en kolleg vom chind isch hät ers sicher verdient
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
än chinees het mier mal verzeht, das er vor eme vetragsabschlussässe (was dert schiins na so gang und gabe isch) het müesse en lebändige skorpion ässle.turntablism hat geschrieben:ja, heugümper (so ca.8cm) hani au scho probiert, schmöckt gliich wie de skorpion, isch uf jedefall es erläbnis gsi, würds aber nöd jede tag esseTatsujin hat geschrieben:sicher chli so wie eine vo dene döörete/bröötlete hoigümpers, ne?turntablism hat geschrieben:de skorpion het no gmundet (wie chips)
de isch chli so prepariert gsi, das also hinde ds innere vom körper vollstäng freigleit isch gsi und den het er müesse di lebändige innereie wie en auschtere uusschlürfe und abeschlucke.
pon appetite!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
rölfh4xX0r hat geschrieben:wenn er en kolleg vom chind isch hät ers sicher verdient

härte tabagg !!Tatsujin hat geschrieben:pon appetite!
wenn in china guet da stah wötsch muesch chli eier zeige.

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich isse nume Schwyzer Quarität! Natürlich Bio.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;