Da no en guete Läs:

Moderator: Avenger
Da hani ufghört läse.Michèle Roten...
um die zit scho? respectVyse hat geschrieben:Ich han grad kei Prämisse, s hät eifach rächt guet tue, mier wieder mal dKante zgäh.
Känn sie nöd, weiss nöd, was sie verbroche hät, dä Text isch aber nöd dä schlächtischt.Gurgelhals hat geschrieben:Da hani ufghört läse.Michèle Roten...
Also ich verbüt mir eigentlich nüt... drum muesi au immer zerscht d Arbeit im Chopf erledigä, e Rescht folgt denn vo allei. Und den gspürt mer ebä dänn au schnäll mol was das Züg eigentlich i eim so astellt. Das heisst jo den aber nid dassmer grad zu 100% druf verzichtä mues. Und vor allem isches den ebä eientlich keis Verzichtä me.Vyse hat geschrieben:Schoso, probieri au immer wieder, aber je länger ich am Versuech drabliibe, umso suschpäkter wird mier dBemüehig um Alkabschtinänz, will ich sGfühl bechomme, ich verbüüte mier öppis, wo Freud macht. sGfühl isch bitter und hät chli dä Gschmack vonere Sälbschtzüchtigung.
Ich finde ja sSuufe nöd per se das, wo Freud macht, sondern Saufn mit Lüütlis, tumm schwätze und chli blöd tue, tanze zum Ruusch vo dä Musig und em Alkhohol.Heil Dionysos.
Ich find das Wort übrigens, wo sie verwändet no rächt träffend: Sozialalkoholiker, ich glaub, das bini au.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
gandalf hat geschrieben:je me desto besser. und nachhär nia me.
bis zum nögschta mol.
Skeletor hat geschrieben:alkohol isch bös.
tuen mal beidi google. s charlottli günnt!emP hat geschrieben: Aber si gseht chli besser us, emmel uf dem Bild vom Ritschen.
S'Krasse isch: Die glaubt das au no :typej:h4xX0r hat geschrieben:Ich gehe einigen Leuten auf den Sack. Unter anderem, weil ich Sachen schreibe wie auf den Sack gehen und geil und scheisse und ficken und Futz und so.
(Michèle Roten, 2007)
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 6 Gäste