Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Ribit hat geschrieben:
LeviathanX hat geschrieben:Das ist auch nur ein PC...
Und was ist ein PC?
Definitiv keine Embedded Microcontroller Unit und darum geht's.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Ah ja klar, nein das ist sicher 'mal kein PC.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von siralos »

@levi:

Sobald die cheffes was gegen dich haben biste eh am kuerzeren hebel, vor allem dann wenn sie noch gut mit denn hoschis vom hr sind.
Habe genau wie du auch so gekuendigt, da bringt das viele diskuttieren eh nicht mehr viel. Wuensche dir viel glueck bei der job suche.
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11672
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Danke :) Mein Kontakt hat schon ein paar Angebote für mich, werde morgen mit ihm telefonieren und nachher schick ich ihm noch einen aktuellen Lebenslauf.

Ah ja, ich han's anderswo scho aufgeschrieben, aber echt: Reden kannst total vergesse... der schien echt gut mit dem Typ vom BR...


Da, falls es interessiert, copy&paste von anderswo
Das Gespräch heute war sowas von für die Katz... Auf das was ich besprechen wollte kaum bis gar nicht eingegangen, stattdessen fast 3/4 Stunde auf die besagte Mail rumgeritten und schon wieder neue Vorwürfe gehört ...
Weißt, ich frag dann "Wissen sie was mir komisch vorkommt. Wie kann es sein, dass ich bitte acht Jahre nur beste Aussagen über mich und mein Verhalten u.a. im Arbeitszeugnis habe und ich seit dem ich in dieser Abteilung nur Negatives höre?" ..Die Antwort war quasi (jetzt nicht wortwörlich) "Keine Ahnung, muss wohl an ihnen liegen. Denken sie mal über sich nach" Auch so ne echte Standardantwort bei denen "Ich kann ihnen wärmstens empfehlen ein Kommunikationstraining zu machen. Wir als Arbeitgeber unterstützen das und tragen auch die Kosten" ... Der Kollege der hier wirkich in Meetings rumschreit und teils auch mit lauter Tür (mittendrin) den Raum verlässt, den hat angeblich bis heute niemand gemeldet... Ja ne is klar, oder...!? Echt, Thema is durch. Die Firma fördert "verpetzen" anstatt Aussprache untereinander. Ich hab ja wirklich mal gewagt, auf die Frage "Ja was wünschen sie sich als Konfliktlösung?", zu antworten "Wenn jemand zum Vorgesetzten geht, dass der Vorgesetzte denjenigen mal fragt ob er mit mir bzw. der betreffenden Person geredet habe oder es mal als Lösung vorschlägt".. Uh, da hab ich es von beiden Seiten bekommen "Der Vorgesetzte ist NICHT verpflichtet jemanden auf so etwas Hinzuweisen. Er hat den Fall zu notieren und bei großer Häufigkeit entsprechende Maßnahmen zu treffen" (so in der Art)... Oder als ich meinte "Wir sind hier, so dachte ich, unter Kollegen und haben nicht alle nen Stock im Hintern. Da redet man halt etwas salloper miteinander. Die mit mir so und ich mit denen. Sollte einer es formal wünschen, dann rede ich auch mit dem formal. Mit Vorgesetzten rede ich auch generell anders als mit Kollegen; ist ja wohl klar. Und wenn mir einer sagt "Dummbabbler", dann renn ich net gleich zum Chef und heul mich aus. Wenn mir der Ausdruck nicht passt, sag ich es dem schon in nem freundlichen Ton".... Ging's wieder los "SOLCHE UMGANGSFORMEN SIND HIER NICHT ERWÜNSCHT UND SOLCHE AUSDRÜCKE ZU MELDEN. Dafür haben wir Vorgesetzte, HR, Betriebsrat und eine anonyme Helpline!" .. Eh, bitte?! ... Echt, sorry, aber das war glaub echt der endgültige Punkt an dem ich mir gedacht hab: "Du kannst hier echt so gut wie keinem mehr trauen und diese Art von Politik is unter alle Sau".
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich versteh' das alles nicht: Ich würde dieser Firma die Türe so fest zuknallen dass sie aus den Angeln fliegt und danach schmeiss ich die noch auf den Bürotisch mit der Bemerkung "die ist genau so schlechte Qualität wie diese Firma" und bestelle gleich noch ein Türschreiner auf ihre Kosten mit der Bemerkung "Arbeitgenerierung, sie verstehen ja". Leute leute, vieles ist doch echt unter jeder Würde aber ich habe die Welt sowieso noch nie verstanden, ich glaub' seit ich lebe bin ich im falschen Film. Klar, man könnte mir danach den "Safthahn" abdrehen aber ich muss ehrlich zugestehen: Besser ich bin saftlos anstatt kraftlos denn der Moment wo ich nur noch einem Safthahn diene, genau an diesem Moment würde ich sämtliche Würde verlieren da ich genau dann ein waschechter Sklave wäre.

Gut ich meine, erst vor kurzem war es in meiner Verwandtschaft zu 2 Berufungs-Eklats gekommen und es wurde mir unfreudig mitgeteilt, aber eigentlich hörte es sich wie Musik an weil ich merkte dass der viele Frost am Auftauen ist und endlich vermehrt Feuer herrscht im Herzen sowie im Oberstübchen.

Klar, Ich polarisiere oft stark aber das ist kein Problem denn offenbar ist es meine Bestimmung etwas anzuheizen und ich leide nicht dabei denn es ist ehrlich zu mir selber, das ist für mich die beste Quelle der Kraft. Früher habe ich es nie verstanden und es hatte mich stark psychisch belastet aber heute verstehe ich mich selber sehr gut (auch wenn das kaum einer versteht ausser ich selber) und kenne meine Aufgabe, die ist nicht gemütlich aber für Gemütlichkeit bin ich zu stark, das ist meiner nicht würdig.
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von falagar »

Salü
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von TypeJ »

gmüetlich isch ebe au guet
:lol:
Benutzeravatar
EngelderNacht
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 159
Registriert: 04 Aug 2016 08:55
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von EngelderNacht »

Min Hass chönd sich die meischte gar nid leischte
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

was lauft eingetlich mit em BildT R O C H E F L E I S C HBild :?:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

grad gmerkt ich hett rechte gspröchsstoff für da, obwohl mich macht dä depp nöd hässig, da ich chum mit ihm ztue ha.

aso er isch eine vo paarne interne programmierer. er hät damals es wichtigs tool zersch selber programmiert. denn isch er mal weg und wieder cho und wo ich ahgfange han händs zweite ah dem ding gschafft.
ca 45zgi, gschiede, halb italo/schwiizer mitm dumme gsicht, total zimich unselbständig und allgemein nöd vill im chopf.

zu dere ziit, vor fasch 2 jahr wohni agfange han isch dä ander weg und denn händs am ne andere mitarbeiter dstell ahbotte. aso dä ander hett sölle alles von em lerne und ihn denn spöter ersetzte will er ebe so en unfähige möngi isch und nurno da isch will er als einzige ageblich richtig durchblick vo sim programm hät.
dem team ihre chef isch aber es grosses arschloch. en russ wo wahrschinli no chli zuesätzliche mentale schade vom kommunismus mittreit hät.

uf jedefall isch dä wo ine cho isch zum überneh min kolleg worde und hät mer natürli immer updates überd tüüfe vo dä idiotie vom tschingg mitteilt.
tschingg hät meischtens erschmal 1h im inernet gsörft und nöd gschafft und wenn er mal was hät wele mache, isch er immer wieder vom andere go input holle und sache am nafröge gsi, so das dä neu wo di ganz ziit flissig am schaffe gsi isch immer wieder bremst worde isch.
nach ca. 2 mönet hät er denn sogar agfange amigs luht werde und en zb. grögt ob er en vollidiot isch und nöd mal epis allei mache chan, oder warum er dä glich scheiss nomal frögt won er en scho vor ere halb stund gfrögt hät etc. hät natürlich s halbe büro ghört. :)

dä neu hät eigentich di ganz ziit dfehler vom andere im code korrigiert und er hät mmer au gseid das dä tschingg sache nöd chan wo jede afanger checkt.
dä tschingg hät au mal zuegeh das er sache won er hüt schriebt morn wieder vergässe hät. :typej:

uf jedefall ischs irgendwenn so wiet cho, dasss dä neu sich mitm russe arschloch verkracht hät, will dä neu sich nöd usnütze und figge laht wied lüht vorher und sich au wehrt. somit händs nachr am neue, sehr fähige kündet und dä dumm unnütz tschingg bhalte. :typej: :typej: :typej:

isch jetz scho es jahr her sitt er weg isch. amigs münd sogar lüht vo ganz andere abteilige cho und ihm ih dä problemlösig understütze bi sim eigete code...

geil isch au das er sitt em halb jahr seit er will gern nurno 3 mönet schaffe und ferie ha und so bis zur pension wenns gaht alterniere. er hät das scho zwei mal gmacht und denn no arbetslose geld kassiert währenddem er sich in kuba dä schwanz isch go lah poliere.
er hät scho so es meitli importiert. di isch nach baar täg mit "du willsch nur sex" und "mini verwandti zitalie isch im spital, chömmer zu ihre gah" cho und isch denn in italie vo ihm abghaut nachdem er ihre es handy kauft hät. die sind nöd mal eh ganzi wuche da zämme gsi.
und er hät sich so ufgregt das dschwiiz ihm s visa hät nöd welle geh bevor er nöd stühre vom vorjahr zahllt hät etc.

ahja, s bescht: er isch pilot und isch mal bi schlächt wetter gfloge, obwohl ihm davo abgratte worde isch. isch denn in en berg ine und hät 2 vo sine 3 passagier umbracht.
zeigt jedoch keinerlei reue und hät kes problem drüber zrede und bilder ahzluege. hät darum au operation am gsicht gha, was macht das er no dümmer usgseht. hät au s zitli amigs usm einte aug tropft/brüehlt, was natürlich au es bizarrs bild cha si wenn er "normal" heiter mit dir am rede isch.

es gitt so vill vorfäll und dummi sprüch. hüt hät er nöd chönne usdrucke. meint er dä drucker seg abgstellt. debi isch er im standby gsi und won ich zu ihm bin das ers nomal druckt isch s grad gange.. bildschirm orientiere im windows und andere obereifachscht scheiss weiss er au nöd wie mache..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

Marco_in_motion hat geschrieben:De Walliser hät kündt, Nächst Wuche hätter sin letschte.
ganz vergesse. :( sehr schad. :( die erschte 23 site händ dank ihm extrem lulzigi momänt. :? :( :(
trochufleisch :briegge:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

feeshlee hat geschrieben:nach 16j erfahrig. hani es paar arbetsiistellige nach land chöne feststelle (isch aber au chli mit dä rolle verbunde).

CH:
- mir nähmed uf, was es brucht
- mir stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mached sehr gnaui doku, wo alles neugschriebe werde muess, wenn sich es detail änderet
- wenn mer bereit sind, was z'baue, chunt irgend en wichtigtuer und wott alles chere
- wenn endli guet isch und mer afa baue chönd, isches bereits veraltet
:|

USA:
- mir sammlet ganz viel info, au wänns nöd brucht.
- mir mached en vagi präsi, wo der dä himmel uf ärde verspricht
- mir mached eifach mal öppis und lönds uf d'lüt los. die säged ja dänn scho, was nöd guet isch
- doku isch nöd nötig
- wenn dänn d'lüt afönd merke, dass es crap isch, werded zif tusig patches gmacht
- es brucht feufmal so viel lüüt zum s'produkt betriebe
:lol:

UK:
- mir redet ganz viel drüber
- mir mached ganz viel doku und stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mir redet no meh drüber und nähmed ah, irgendöpper isch das am realisiere
- mir sind ganz überrascht, dass no niemert agfange hät dra z'schaffe
:x

Indie:
- wenns eus nöd vorchätsched wird, mached mir eifach nüd
- wenn mer öppis mache müend, frögemer öpper ide CH: 'please do the needful'
- wänn öpper usefindet, dass mer eigetli gar nüd selbständig mache chönd, hürätemer und sind am nächschte tag unuffindbar
:typej:

Pole:
- mir sind völlig überqualifiziert
- wänn mir e frag händ, verzwiflemer, wänn sie nöd innerhalb 5 minute beantwortet wird: mail, IM, tel, chase, chase... vilich sogar überlegge in flüger stiige und verbiicho..
- mir sind sehr präzise
- termine sind in stei gmeisslet, also 6 wuche vorher am beschte zwei mal im tag en status-call
- wänns sii muess: dä tag hät 24h und d'wuche 7 tag. also plenty zum dä termin schaffe
:?

Singapur:
- mia san mia! also mach gfälligscht alles wo mia wänd.
- kei widerred
- MAS!!!
- mia wänd en rote bolle mit gälbe streifli und es rosarots mäschli, susch isch s'requirement nöd erfüllt!
- any updates?
:fuckyou:
wohl no es letschte highlight bevor dä ribit sich ihmischt.

ich chan das gröschteteils jedefalls nur so understütze.
d'amis mached eifach mal, engländer sind stunde nur am lalle und lalle und d'inder sind die schlimmschte.
nöd nur zum gröschte teil unfähig sondern au total fuhl und wennd überall wos gaht arbet abgeh. chasch au sache schriebe oder dokumentiere und denn lühtets di trotzdem ah und fröged nach all dem wo si scho als informatione in textform hettet.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von resuscitation »

d'Inder übernehmed vor allem kei Verantwortig. Wänn das nöd vo mindeschtens zwei Persone oberhalb abgesgnet isch, dänn gaht eifach gar nüt. Da chan mr im Quadrat gumpe, solang mr wott..
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Parisienne »

shiiiiit scho no herte shizzle da
ich han so ziemlich 0 wo mich hässig macht, amigs nervt aber nöd würkli hässig
Bild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

resuscitation hat geschrieben:d'Inder übernehmed vor allem kei Verantwortig. Wänn das nöd vo mindeschtens zwei Persone oberhalb abgesgnet isch, dänn gaht eifach gar nüt. Da chan mr im Quadrat gumpe, solang mr wott..
wükli extrem bürokratisch, wahrschinli vo dä engländer ufgschnappt.
isch wüki so, chasch momentan nöd schaffe, bisch im stress.. jedi ander nation würd es aug zuetrucke und dir hälfe, aber die stelled sich quer und rüehred kenn finger bevors nöd dä offiziell weg mit atrag etc gange isch. ganz schlimm.
und alles tusig mal bestätige und erinnere. wirsch wie es dumms unselbständigs chind behandelt wenn für inder schaffsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Marco_in_motion »

Mastler(P) hat geschrieben: geil isch au das er sitt em halb jahr seit er will gern nurno 3 mönet schaffe und ferie ha und so bis zur pension wenns gaht alterniere. er hät das scho zwei mal gmacht und denn no arbetslose geld kassiert währenddem er sich in kuba dä schwanz isch go lah poliere.
er hät scho so es meitli importiert. di isch nach baar täg mit "du willsch nur sex" und "mini verwandti zitalie isch im spital, chömmer zu ihre gah" cho und isch denn in italie vo ihm abghaut nachdem er ihre es handy kauft hät. die sind nöd mal eh ganzi wuche da zämme gsi.
und er hät sich so ufgregt das dschwiiz ihm s visa hät nöd welle geh bevor er nöd stühre vom vorjahr zahllt hät etc.
:lol:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

"fuck therapy" nennt er das, wenn er als sex turischt deht anegaht. hät sich au scho dominikanisch republik überleiht, gaht aber doch immer nur uf kuba.
hät sich au mal überleiht dä bruef zwechsle. als "train driver". dä wür wahrschinli scho ih dä erschte wuche entgleise. wenn dä autofahrt schillt er 50% vo dä ziit uf sis riesige natel won er am lenkrad oder schoss hät.. chriegsch angscht wenn mit dem fahrsch. machi nie meh.

so en typisch unverbesserliche isch er. no nie so eper extrems troffe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Marco_in_motion »

Ich bin au tschingg :lol:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von agestuffer »

Marco_in_motion hat geschrieben:Ich bin au tschingg :lol:
Ja, en paradisischä.... Haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Marco_in_motion »

Sägi ja scho lang, allerdings nur en halbe
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von turntablism »

:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

Marco_in_motion hat geschrieben:Ich bin au tschingg :lol:
und jetz? di meischte vo eu sind ja sympathisch und gnueg sind au nöd mal kriminell.
er isch ja au halb, aber irgendwie hät er vo allem nur s schlimmschte. will immer vorteil für sich useholle in dem er anderi bschisst etc. schlicht sich au oft abm 4i hei.
chasch der bitz ähnlich wie dä walliser vorstelle ih gwüssne belang.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Mastler(P) hat geschrieben: wohl no es letschte highlight bevor dä ribit sich ihmischt.
Was soll ich mit eurem pauschalisierenden oder personenspezifischen Gefasel überhaupt anfangen. Immerhin zeigt dein Kommentar/e deine wahre Haltung, Aua und Auweh... das sind für mich die schlimmsten Werkler.

Das Verurteilende, das Grossprotzige und Wichtigtuerische. Am Ende, während ein Auftrag läuft wird alles abgeblasen weil jemand merkt dass die aufgeblasenen Angeber sich verkalkuliert haben, damit stehen alle involvierten Parteien plötzlich im Regen da.

Das sind so Leute welche im Laden plötzlich auf mich zukommen. Dabei mich mit ihrem dicken fleischbetriebenen Bauch fast anrempeln, und mit hoher Nase mich fragen "was ich beruflich mache"; als ob sie eine Art Oberpolizist wären und eine Art Chefetagenplatzhirsch.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

Ribit hat geschrieben:Was soll ich mit eurem pauschalisierenden oder personenspezifischen Gefasel überhaupt anfangen.
ja, am liebschte ebe gar nüht. silenzio...
Bild

das isch objektiv betrachted eiach fakt, das nach dinere involvierig die meischte topics nöd nur entgleised, sondern au oft gar kenn spass meh mached.
au da, dä walliser, dä bayrisch thai mit sine problem. alles ok und zum teil sehr underhaltend. wod du inne chumsch wirds schnell uninteressant. weiss au nöd warum eine ohni arbetskollege so vill da dri schriebe muen. keh logik, keh sinn.

Bild nüht, nada.

mousch weg dem au nöd beleidigt si.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich würde nicht mutmassen: Ausserdem habe ich schonmal erwähnt dass ich keine Kollegen habe, überhaupt keine, egal auf welche Art. Ich kenne nur Partner, Familie, Freunde und Mitmenschen (egal ob sie mitarbeiten, mitdenken oder mitfiebern). Kollegen sind mir zu seicht... etwas unwürdiges.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 08 Mär 2019 14:26, insgesamt 2-mal geändert.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 37 Gäste