Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8076
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Buccaneer »

Ribit hat geschrieben:Ich würde nicht mutmassen: Ausserdem habe ich schonmal erwähnt dass ich keine Kollegen habe, überhaupt keine, egal auf welche Art. Ich kenne nur Partner, Familie, Freunde und Mitmenschen. Kollegen sind mir zu seicht... etwas unwürdiges.
Logisch, wenn nid schaffsch...
Familie klar... die chönnds sichs ja nid ussueche...
Fründe, partner.. jetzt redsch im konjunktiv!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Mastler(P) hat geschrieben: das isch objektiv betrachted eiach fakt, das nach dinere involvierig die meischte topics nöd nur entgleised, sondern au oft gar kenn spass meh mached.
Es ist weder Fakt noch ist es objektiv, ausserdem gehören üblicherweise immer mehrere Parteien dazu.

Schlimm ist einfach wenn Argumentationen immer so lasch sind sodass es jeder Kritiker lachhaft findet.
Buccaneer hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:Ich würde nicht mutmassen: Ausserdem habe ich schonmal erwähnt dass ich keine Kollegen habe, überhaupt keine, egal auf welche Art. Ich kenne nur Partner, Familie, Freunde und Mitmenschen. Kollegen sind mir zu seicht... etwas unwürdiges.
Logisch, wenn nid schaffsch...
Familie klar... die chönnds sichs ja nid ussueche...
Fründe, partner.. jetzt redsch im konjunktiv!
Du weisst fast nichts über mich: Es tut mit allerdings leid dich so unglücklich anzutreffen sodass du es für nötig befindest jemanden oder etwas zu verurteilen. Es hat übrigens niemand gesagt dass du werkeln musst, das ist deine eigene Wahl. Du hast vermutlich auch das Grundeinkommen abgewehrt. Das ist die Art Mensch welche alles besser zu wissen glauben, danach noch Selbstkasteiung für ihr "höheres Ideal" machen und am Ende ihr Unglück den Querulanten in die Schuhe schieben.

Ganz ehrlich: Wer seine Arbeit nicht, zumindest mehrheitlich (es gibt immer ups und downs), gerne tut und es damit erfüllend findet, der soll doch bitte damit aufhören. Es belastet und vergiftet lediglich das ganze Umfeld: Arbeit muss man im Herzen als Flamme spüren, es muss wirklich Sinn machen, nicht einfach nur ein leidiger Klunkergenerator darstellen, nur dann wird etwas gescheites draus.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von evo »

Mich amüsiert de gedanke dass de ribit alter ego vom mastler(p) isch und är sich mit däne beide persönlichkeite de arbetstag versüesst und t zit schnäller verbi zieh lot :-D
So chli shizo dialog. Aber mit kalkül und im vollbsitz vo sine geistige chräft.

Wenns so wäri würdiem gärn diversi nobälprise geh
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:Mich amüsiert de gedanke dass de ribit alter ego vom mastler(p) isch und är sich mit däne beide persönlichkeite de arbetstag versüesst und t zit schnäller verbi zieh lot :-D
So chli shizo dialog. Aber mit kalkül und im vollbsitz vo sine geistige chräft.
lustig, das hani grad letscht wuche am aug understellt. :)

härt behindert wäri, wenn das was versüesse wür bi mir. :!:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben: Ganz ehrlich: Wer seine Arbeit nicht, zumindest mehrheitlich (es gibt immer ups und downs), gerne tut und es damit erfüllend findet, der soll doch bitte damit aufhören. Es belastet und vergiftet lediglich das ganze Umfeld: Arbeit muss man im Herzen als Flamme spüren, es muss wirklich Sinn machen, nicht einfach nur ein leidiger Klunkergenerator darstellen, nur dann wird etwas gescheites draus.
Jez mal ganz konkret, keis Drumhuerum: Wie genau chonnsch du über dRundi? Ich nimme ah, du bruuchsch meh als nur Sunneliecht und Liebi.
Mieti, Nahrig, etc. wämme sehr gnüegsam läbt, schafft mes mit 2500.-
Du behauptisch, me müess nöd Schaffe (also äre Lohnarbet nahgah), wämme nöd wälli. Wie also wie also chonnsch zum Gäld, demit dich über Wasser chasch halte? Da, no zur Erinnerig, diini exakt Behauptig:
Ribit hat geschrieben: Es hat übrigens niemand gesagt dass du werkeln musst, das ist deine eigene Wahl.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:grad gmerkt ich hett rechte gspröchsstoff für da, obwohl mich macht dä depp nöd hässig, da ich chum mit ihm ztue ha.

aso er isch eine vo paarne interne programmierer. er hät damals es wichtigs tool zersch selber programmiert. denn isch er mal weg und wieder cho und wo ich ahgfange han händs zweite ah dem ding gschafft.
ca 45zgi, gschiede, halb italo/schwiizer mitm dumme gsicht, total zimich unselbständig und allgemein nöd vill im chopf.

zu dere ziit, vor fasch 2 jahr wohni agfange han isch dä ander weg und denn händs am ne andere mitarbeiter dstell ahbotte. aso dä ander hett sölle alles von em lerne und ihn denn spöter ersetzte will er ebe so en unfähige möngi isch und nurno da isch will er als einzige ageblich richtig durchblick vo sim programm hät.
dem team ihre chef isch aber es grosses arschloch. en russ wo wahrschinli no chli zuesätzliche mentale schade vom kommunismus mittreit hät.

uf jedefall isch dä wo ine cho isch zum überneh min kolleg worde und hät mer natürli immer updates überd tüüfe vo dä idiotie vom tschingg mitteilt.
tschingg hät meischtens erschmal 1h im inernet gsörft und nöd gschafft und wenn er mal was hät wele mache, isch er immer wieder vom andere go input holle und sache am nafröge gsi, so das dä neu wo di ganz ziit flissig am schaffe gsi isch immer wieder bremst worde isch.
nach ca. 2 mönet hät er denn sogar agfange amigs luht werde und en zb. grögt ob er en vollidiot isch und nöd mal epis allei mache chan, oder warum er dä glich scheiss nomal frögt won er en scho vor ere halb stund gfrögt hät etc. hät natürlich s halbe büro ghört. :)

dä neu hät eigentich di ganz ziit dfehler vom andere im code korrigiert und er hät mmer au gseid das dä tschingg sache nöd chan wo jede afanger checkt.
dä tschingg hät au mal zuegeh das er sache won er hüt schriebt morn wieder vergässe hät. :typej:

uf jedefall ischs irgendwenn so wiet cho, dasss dä neu sich mitm russe arschloch verkracht hät, will dä neu sich nöd usnütze und figge laht wied lüht vorher und sich au wehrt. somit händs nachr am neue, sehr fähige kündet und dä dumm unnütz tschingg bhalte. :typej: :typej: :typej:

isch jetz scho es jahr her sitt er weg isch. amigs münd sogar lüht vo ganz andere abteilige cho und ihm ih dä problemlösig understütze bi sim eigete code...

geil isch au das er sitt em halb jahr seit er will gern nurno 3 mönet schaffe und ferie ha und so bis zur pension wenns gaht alterniere. er hät das scho zwei mal gmacht und denn no arbetslose geld kassiert währenddem er sich in kuba dä schwanz isch go lah poliere.
er hät scho so es meitli importiert. di isch nach baar täg mit "du willsch nur sex" und "mini verwandti zitalie isch im spital, chömmer zu ihre gah" cho und isch denn in italie vo ihm abghaut nachdem er ihre es handy kauft hät. die sind nöd mal eh ganzi wuche da zämme gsi.
und er hät sich so ufgregt das dschwiiz ihm s visa hät nöd welle geh bevor er nöd stühre vom vorjahr zahllt hät etc.

ahja, s bescht: er isch pilot und isch mal bi schlächt wetter gfloge, obwohl ihm davo abgratte worde isch. isch denn in en berg ine und hät 2 vo sine 3 passagier umbracht.
zeigt jedoch keinerlei reue und hät kes problem drüber zrede und bilder ahzluege. hät darum au operation am gsicht gha, was macht das er no dümmer usgseht. hät au s zitli amigs usm einte aug tropft/brüehlt, was natürlich au es bizarrs bild cha si wenn er "normal" heiter mit dir am rede isch.

es gitt so vill vorfäll und dummi sprüch. hüt hät er nöd chönne usdrucke. meint er dä drucker seg abgstellt. debi isch er im standby gsi und won ich zu ihm bin das ers nomal druckt isch s grad gange.. bildschirm orientiere im windows und andere obereifachscht scheiss weiss er au nöd wie mache..
Finds nöd verwerflich, dass er kei Bock uuf Büetz hät, anschuschte schiint er härt eis ah dä Klatsche zha, das wär mal so miini grob Beuurteilig.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:anschuschte schiint er härt eis ah dä Klatsche zha, das wär mal so miini grob Beuurteilig.
ja, das dänket di meischte. so grob gseid.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Wer exischtiert scho im Sinn vo bewusst läbe?
(Steilpass)
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Ribit hat geschrieben:Es hat übrigens niemand gesagt dass du werkeln musst, das ist deine eigene Wahl.
Also nochmal: Die Mehrheit ist der Meinung dass sie, sie selber, werkeln müssen. Das wurde bei einer Abstimmung ganz klar mit 75% bestätigt. Denk nochmal genauer drüber nach, ihr als Bürger habt das genau so für euch selbst beurteilt!!!

Also 75% der Bürger haben bei der Abstimmung beurteilt dass man sie selber zur Arbeit zwingen muss. Das ist ein steinharter Fakt d.h. es ist eure Wahl wie es getan werden soll.

Heisst auch, es ist für sie OK wenn es anstatt berufliche Arbeit eine Zwangsarbeit ist. Da muss ich leer schlucken...
Vyse hat geschrieben: Mieti, Nahrig, etc. wämme sehr gnüegsam läbt, schafft mes mit 2500.-
Plus-Minus, je nach Kanton/Stadt...
Mit Grundeinkommen wärs gegangen, aber es möchte sowieso fast jeder mehr als das...
Damit kann man sich einfach ohne Zwang knapp über Wasser halten, aber nicht wirklich gut leben.
Vyse hat geschrieben:Wie also wie also chonnsch zum Gäld, demit dich über Wasser chasch halte?
Du musst auf jeden Fall verstehen, ohne Macht nichts los. Geld ist immer generiert durch Bemächtigung, noch nie wurde es durch Arbeit generiert. Ich kenne ja genug welche sich die Finger wund kratzen und kaum damit leben können, genauer gesagt die Mehrheit der Weltbevölkerung. Details über mich erzähle ich seit langem nur noch Freunden, weil schlechte Erfahrungen ...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Also bim bedingigslose Grundikomme hani Ja gschtumme. Mini Motivation isch gsii, dass die fuule Seck nid münd go schtäle oder jammere. Sel jede de Fride ha, egal was er macht oder äbe nid. Ich mache mine Job mega gärn und geilerwiis bechumi defür verdammt vil Geld. Aber ich akzeptiere de demokratisch Entscheid und verschtoh warum dass s BGE abgelehnt worde isch. Under anderem au wäge Lüt wo die glich Ischtellig wie du hend und no id Hand bisst wo si füeteret. Mit dim Verhalte machsch di mitverantwortlich für s Nei. Evtl wär ja Freieilligearbet öpis für dich, chani empfehle, gid sehr vil Bereiche wo immer Mönsche mit Herz brucht werded.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Hach, der grosse Wohltäter...
Im übrigen bin ich am schmatzen oder einfach nur essen, fressen tut nur dein Hund.

Einer meiner liebsten Sprüche: "Sie sagen nicht was sie denken und tun nicht was sie sagen."

Du bist kein Wohltäter sondern für mich nur ein Almosengeber der noch jemanden der nicht so ist wie du bedauert. Es ist im Grunde dasselbe wie die Mehrheit aber ein alternativer Stil, enorm ironisch d.h. sehr indirekt. Du hast einfach gepokert damit du dich in der Befürworterrolle besser fühlen kannst aber insgeheim war es nicht deine reinste Überzeugung.

Sorry, Nein, ich habe Aversionen gegenüber dieser, deiner Haltung.
Herr Rossi hat geschrieben: Under anderem au wäge Lüt wo die glich Ischtellig wie du hend und no id Hand bisst wo si füeteret.
Hier haben wir den wunden Punkt. Die Mehrheit hatte Angst gehabt man würde ihnen etwas zusätzlich wegnehmen. Dagegen gibts nur eine Antwort: Noch mehr nehmen als je zuvor.

Noch einer: "Es wird dir nichts geschenkt, also holst du dir das was geschenkt werden sollte!"

Irgendwann bemerken sie selber: Ihre egoistische Haltung lässt sie nur in den eigenen Schwanz beissen, denn sie schaden damit nur sich selber da sie Herzlosigkeit säen, jeder wird das ernten was er gesät hat.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 08 Mär 2019 22:25, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Ich behandle de Banker genau glich wie de Obdachlos solangs echt sind und s guet meined. Aber ja, so destruktivi Idiote wie dich behandli grundsätzlich so wie sichs ghört, wie Abfall. Darum mini abfällige Bemerkige dir gegenüber =)
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Herr Rossi hat geschrieben:gid sehr vil Bereiche wo immer Mönsche mit Herz brucht werded.
Definitiv, aber ich bezweifle dass bei dir Herz dabei ist, lediglich Gier. Wäre es Herz tut man es sogar Gratis, das hast du richtig erkannt.
Herr Rossi hat geschrieben:Ich behandle de Banker genau glich wie de Obdachlos solangs echt sind und s guet meined. Aber ja, so destruktivi Idiote wie dich behandli grundsätzlich so wie sichs ghört, wie Abfall. Darum mini abfällige Bemerkige dir gegenüber =)
Da liegst du ja genau richtig, ich meine es ziemlich schlecht bei Leuten wie dir. Eine blöde Spirale welche irgendwie durchbrochen werden sollte... das schafft nur das Herz.
Herr Rossi hat geschrieben:Ich behandle de Banker genau glich wie de Obdachlos solangs echt sind und s guet meined. Aber ja, so destruktivi Idiote wie dich behandli grundsätzlich so wie sichs ghört, wie Abfall.
Also ja, bedauert werden beide: Der einte wird bedauert weil er von ärmeren schlechter behandelt wird und der andere wird bedauert weil er von reicheren schlechter behandelt wird, da brauchts ein Wohltäter der nun alle gleich behandelt weil alle sind ja gleich (viel wert). Ausser natürlich ich, der ist mit Abfall gleichzusetzen, einer der deine edlen Motivationen eliminiert hat durch Kritik.

Sorry Nein, Es widert mich an, sowas.

Der Grundeinkommenablehner welcher lediglich meint "wir sind noch nicht reif dazu" ist mir da angenehmer und ehrlicher.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Gier ja genau, de isch guet gsii lol. Danke für das, üsi Rundi had grad e guete Lachafall gha.

Vil Spass du Nichtsnutz, ich wünsche dir chli Erlüchtig und es paar Aha-Momemt i dim Läbe, de klappts au mit de Mönsche um dich ume.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Dann mach einen sinnvolleren Job mit mieser Bezahlung, oder tust du das nebenbei sogar sofern du nicht gerade am absahnen bist da eine Art Genius der nunmal alles besser kann, ausser weniger Hand aufhalten, du Hochstapler?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Min Job isch im öffentliche Dienscht und daher sehr sinnvoll, drum mach ne au gärn. Die guet Bezahlig isch übrigens relativ, aber dis schwarzwiisse Weltbild hed ja nur 2 Schublade.
Wenn chunsch itz mol uf Küssnacht? Chasch ja mal e Tag mitcho als mine Sidekick, de teilemer d Tagesinahme. Ich würd behaupte dass der mine Job au würd Spass mache. Bi meischtens verusse
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Und am Obig gömmer mit em Mastler go guets Bier trinke im Niederdörfli
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Soso, da hast du ja schon einiges um deinen Finger gewickelt... Bei mir ists anders, ich gehe lieber alleine mit Stolz für absolut nichts unter als dass ich zu irgendetwas was nicht mein Herz und Geist erfreut zustimmen würde. Grundsätzlich glaube ich an das Gute im Menschen, er spricht jedoch nur selten für sich allein weil er fast immer von Unbill im Aussen beeinflusst ist, oft ungeheuer dreckig mit kurzfristiger Denkweise. Ein Mensch ist nur für sich weder gut noch böse sondern manchmal fähig oder unfähig, nie jedoch unfähig zur Liebe. Das ist der wahre Kern des Potentials: Er ist weder schwarz noch weiss sondern immer nur Richtung Lichte schreitend und je mehr Lichter zusammenkommen desto eher entsteht ein Gemeinwohl, steht unter gutem Licht. An diesem Ort versammelt sind viele Farben, alles sehr bunt jedoch nur wenige Farben sind so faszinierend dass es zur Freundschaft fürs Leben reicht, da diese Anziehung dauerhaft und ohne Lug noch Trug ist.

Ich weiss nicht was ich jetzt über dich konkret denken soll, mein Geist ist verwirrt, das Herz störend. Hilf meinem Geist, dann erblüht das Herz... es kann dauern aber das ist es wert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Chum mit a de Ort wo vili Liechter sind und sich wallends Bluet und ehrliche Schweiss mit chaltem frischem Bier vermischt. Wo e wärmende und friedvolli Symbiose cha entschtoh. Wo sich fruchtigi und wohlriechendi Magde zu fremde und vertraute Kläng wie grazili Elfe beweged. Bis die lang Nacht mit em erschte Sunnestrahl de Tag wach küsst.

So entschtönd Fründschafte.
Im schlechtischte Fall e trunkni Nacht wo mer sich mit Fisch und Rüerei de nöchscht Tag cha erträglicher mache.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Bonuinfo: de Mastler hed nid de glich Humor wie du, evtl isch er dir weg dem suspekt. Isch mitunter e Grund für vil zwüschemönschlichi Diskrepanze. Jedes vo euch Arschlöcher weiss das
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

Der Humor ist nicht das Problem, sondern effektiv die schlechte Absicht. Schwer zynisch seine mangelnde Freude rauslassen, ein oft falscher Humor. Früher war ich tatsächlich zu keiner Deutung fähig, aber heute ist das anders da meine intuitive Gabe welche früher immer infolge geistiger Umnachtung gefesselt war befreit wurde.
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1162
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Grisu »

Ech han zwe jobs und büeze für fuuli säck wie dech ribit..

..söttisch dene wo as bäi pissisch mol danke säge dass sie ihri hose änehebed, süsch würds der nämlech sälber abelaufe und de chönntisches velecht merke dass säich uselohsch...

Dringliche bitte meinerseits:
Pflanz dich nicht fort
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Ah jetzt tscheggis erscht, du bisch es Medium wo d Motivation bzw d Absicht vo Mönsche über Distanz cha ermittle. Findes super dasi das no darf erlebe, endlich lehri mal e Fernheiler kenne, isch ja s gliche oder? Oder hesch lieber wenn als dumme Schnori mit eigete unrühmliche Absichte (endlich chani das mal schribe, es passt suscht nie) bezeichnet wirsch?
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1162
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Grisu »

De ribit esch en hardcoregamer
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von turntablism »

Mann de räbit isch en freichile joggeltoggel sektefurzli und will paar lüt bechere - nanig gmerkt ? Vermuetlich us ere inzucht zügt.
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 36 Gäste