Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von zeromeier »

geosnow hat geschrieben:ziit verschwändig.
öpe die glich ziitverschwändig wie alti spieli dihei abstaube.
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von randy »

Ich han es retropie imene nespi ghüüs und momentan bi i grad da an so öbbis baschtle:

https://www.youtube.com/watch?v=YomUXvjQcWg" onclick="window.open(this.href);return false;

und für unterwägs es waveshare game hat :herzli:
Bild
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von LuiStyle »

Huere geil :-D :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Tsimi »

Han min Pi in en Famicom ibaut und d'original Kontroller mit 8-bitdo Famicom Kontroller ersetzt.

Bild

De Dreamcast Stick isch umbaut und het en Xbox360 Wireless Kontoller drin und Chnöpf und Stick sind mit Sanwa Produkt ersetzt worde.
Han no en zweite Stick wo en Seimitsu LS32 Stick drin het mit Sanwa Chnöpf.
Als Theme verwende ich Famicom Mini und ich chan es setup drin wo mir erlaubt zwüsche Konsole und Arcade roms zwechsle. Wenn ich de Arcade Modus drin han wechsli uf sNeoGeo X Theme wo NeoGeo, Capcom CPS und FBA unterstützt.

Leider chan de chlini Pi no kei Atomiswave emuliere suscht wär das au no drin.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von nnap »

Suuberi arbed, gseed mega uus. Was isch das für es interface board wo für dä famipi bruucht häsch? Machsch döt drüber au dä power switch?
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Tsimi »

nnap hat geschrieben:Suuberi arbed, gseed mega uus. Was isch das für es interface board wo für dä famipi bruucht häsch? Machsch döt drüber au dä power switch?
Danke! :happy:
Isch aber viel schlimmer als es usgseht. Git es paar Sache wo ich het chöne besser mache aber ich han no öpe 3-4 Famicom umelige zum usschlachte.

De RPi isch imene transparente Ghüüs und het en chline Ventilator ibaut für besseri Chüelig.
Das andere PCB isch es RF Modul wo ich us minire tote Xbox360 gno han damit ich de Dreamcast (Xbox360 Kontroller) chan verbinde.

Am Afang hani en Mausberry agschlosse ka damit ich de FamiPi mit em original ON/OFF Switch chan verwende wobi ich mit em Mausberry Unterspannigsproblem ka han und daher hanis müesse wieder entferne. Jetzt isch es USB/microUSB Kabel direkt agschlosse ohni ON/OFF Switch. Ich bin sicher es git e Lösig evtl. mit emene Powerboard vo Retropie aber ich han eifach kei Bock meh mit dem Ding umezfiddle.

Da no es paar Bilder und 2 videos vo de beide Menus wo ich igstellt han je nach ROM Uswahl.

https://youtu.be/LxU32VVxdQc" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/M2zXEwBubJ0" onclick="window.open(this.href);return false;


Bild

Original und FamiPi

Bild

FamiPi close up

Bild

Arcade Stick PCB

Bild
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Shadow »

cooli Sach Tsimi, wot selber en pi inen stick ibaue hehe
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Shadow »

zeromeier hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:ziit verschwändig.
öpe die glich ziitverschwändig wie alti spieli dihei abstaube.
:panik: :groel:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von XYBOT »

de ganz retro brunz gaht mer sowas uf de sack zur ziit.. totali überfluetig.. das machts sehr uninteressant, schad bin mal mit herz debii gsii
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han mal wieder öpe 6 Stund mit konfiguriere verbracht. Dasmal es Raspberry Pi 3 mit em neue Steam Link (Gits sit letschtem Monet offiziell vo Valve, lueged mal dri!). Das Streamt mir d EmulationStation vom PC uf en TV...inklusive PS2, Dreamcast, Gamecube und Wii U. Nachdem denn endlich mal alles gloffe isch hani 10 Minute Super Mario World gspielt und ez hani wieder gnueg devo :lol:

Überfluetig hin oder her, s bastled ja jede was anders und darum gats. Ich han meh Froid am konfiguriere als am spile ^^
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von zeromeier »

Xinobrax2 hat geschrieben: Überfluetig hin oder her, s bastled ja jede was anders und darum gats. Ich han meh Froid am konfiguriere als am spile ^^
Genau das.

Btw: tönt geil, muss mi mal demit befasse.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von NRG »

Für die paarmal Retropie zocke hani en Pi im FLIRC Case: sind die beste Ghüüs wäg de überragende Passivchüelig. S'Güüs isch us Aluminium mit emä iibaute Chüelblock für de Prozessor. Lauft demit am längste ohni Absturz. Han die paar Games womi interessiere und Retropie eifach uf erä SD-Charte, meistens lauft uf em Pi bi mir eifach LibreELEC mit Fibre-TV und als Multimedia-Center für Filme, Musig und Radio uf erä 2. SD-Charte.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von Shadow »

XYBOT hat geschrieben:de ganz retro brunz gaht mer sowas uf de sack zur ziit.. totali überfluetig.. das machts sehr uninteressant, schad bin mal mit herz debii gsii
:groel:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von fifi »

das flirc ghüüs isch no spannend! sie hettäd obbe au no paar schlitz chönne mache zum d'oberflächi zvergrössere plus direktuslass.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
Kontaktdaten:

Re: Retropie - Ghüüs / Bartop / Stick oder nur blutt?

Beitrag von NRG »

fifi hat geschrieben:das flirc ghüüs isch no spannend! sie hettäd obbe au no paar schlitz chönne mache zum d'oberflächi zvergrössere plus direktuslass.
Denn würd aber Staub obe inne cho und d'Chüelig würd wohl abnäh. wills de weniger Material isch zum d'Wärmi ableite, wobi gant drufobe wieder Gummi isch. :lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste