zwei bildschirm windows 10

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

zwei bildschirm windows 10

Beitrag von turntablism »

han am pc (windows10) 2x display port und 1x hdmi usgang.
han momentan en 27zoll agschlosse.
han no en chline liliput monitor 8zoll 640x480 vga und frög mi ob ich dä zusätzlich chan nutze / installiere als desktoperwiterig (bruch en denn als instrumente moni für de flusi).
muss ja en hdmi oder displayport -> vga adapter ha. chan das überhaupt funktioniere ?
mues ich no irgend es programm für das abelade oder eifach uf em desktop mit rechte mustaschte anzeigeeinstellungen etc...irichte ?
:vortex:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: zwei bildschirm windows 10

Beitrag von resuscitation »

Ich han bi mir au zwei Bildschirm agschlosse.. Das sött entweder über Din GraKa-Triiber funktioniere oder direkt über Windows
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: zwei bildschirm windows 10

Beitrag von turntablism »

okay, ich hol mer mal en adapter und versuechs halt eifach....

Edit: tiptop funktioniert voll easy.
Dateianhänge
IMG-20190312-WA0001-1032x581.jpeg
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste