HMDs (VR Hardware)

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von resuscitation »

Also dä Digitec verchauft Pro mit Lighthouse und Controller
Stromadapter
, Display Port Kabel
, HTC Vive
, 2x Vive Controller
, Link Box
, 1x Ersatz-Polster
, USB-Kabel
, 2x Basestation 2.0
Die zwei Basestatione sind doch d'Lighthouse, oder? Dä Priis isch übrigens 1550.- und nöd wie vo mir vorher gschriebe 1500.-

https://www.digitec.ch/de/s1/product/ht ... 6?tagIds=1
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja scho, aber vo HTC bzw. Valve wird s Pro oni Lighthouse und Controller verchauft, will denn demnächst au mal na es Lighthouse mitere grössere Riichwiti und überarbeiteti Controller chömed. S neue Lighthouse isch schinbaar bereits debi bim Agebot vo de Digitect, aber die wo das Komplettpacket bi de Digitect chaufed sind wohl trotzdem Lüt, wo na gar keis Vive hend....und die wo scho eis hend chaufed s Pro und s Lighthouse separat will si d Controller scho hend. Darum wirds am Afang wohl nanig soviel Agebot für bruchti Vives gä.

S "alte" wird aber sicher trotzdem na obenabe cho mitem Priis...bereits jetzt kriegsches für 649.- (brucht sogar nume 550.-). Halb so tüür.....aber me als halb so guet ;) https://www.digitec.ch/de/s1/product/ht ... le-5679454" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von Xinobrax2 »

AR...


Quelle
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von resuscitation »

Lohnt's sich eigentlich s'HTC vive mit Chopfhörer z'Poschte?

https://www.digitec.ch/de/s1/product/ht ... 8?tagIds=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von Xinobrax2 »

Chani nid beurteile wilis selber nie kauft han. Ich verwende eifach mini Studio-Chopfhörer. Mit anderne Wort...s hängt chli devo ab, ob du bereits bruchbari Chopfhörer hesch oder nid...

S Problem woni bi dene Dinger gsene isch, dasd si für nüt anders chasch bruche. Ich mein...sicher sinds für VR optimiert mit 3D Sound und so, aber....für alles andere chasches ja nid bruche. Sones Ding schnallschder ja sicher nid uf de Chopf wennt mal willsch Musig lose. Hinzue chunt na, das bi zuekünftige HMDs (siehe Rift, Vive Pro) d Chopfhörer bereits debi sind...also selbst bimene Nachfolger wirsch das Ding nüme chöne bruche. Weni nid scho gueti Chopfhörer het, denn würdi mir ev. welchi chaufe...aber halt sonig, woni au susch na chenti bruche...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von The Sheep »

Ich kenn die vom Vive nit, aber wenni mir eine würd chaufe, würden mit de Chopfhörer chaufe. Finde das bim Oculus sehr praktisch dass die grad dra sind und keis zuesätzlichs gefummle hesch mit Chopfhörer und zuesätzliche Kabel. Bim PSVR het mi das wahnsinnig gmacht.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: HMDs (VR Hardware)

Beitrag von resuscitation »

Ich het ebe Sennheiser Bluetooth Chopfhörer aber die sind nöd so chli
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste