Stüürinitiative Dumb down

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von thaeye »

emP hat geschrieben:Da de Kanton Zug sones Erfolgsmodell isch, ischer ja au de einzig Kanton wo meh schwizer usezieh, als innezieh.
ischen wichtige punkt. es git sicherlich nah potential zum da was mache. d ablehnig vo de initiative verbüütet ja nöd, dases doch nah schlupflöcher z stopfe git.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Schummelschumi »

Jones hat geschrieben:das ewige "es profitiere nume die oberschte paar prozänt-geschwafel" isch sowieso dumm!

bsp: stürbars ikomme 80'000: (konf.los, ledig, chinderlos)
stüüre:
bern: 18000.--
zug: 6600.--

auso us zuger wäri froh, wenn sie dür töifi stüüre richi azieh und so d'stüre töif chöi bhaute! :idea:
ähm ja. logisch wänn all riche voms ganze schwiiz und sogar voms ganze welt uf zug ziänd wills dete wenig stürä zahled. da muäs de normalverdiäner halt weniger abdrucke. däfür chaner sich d'miäti nümä leischte und muäs drum usm kanton usä. usschaffigsinitiative anyone?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22465
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

Schummelschumi hat geschrieben: ähm ja. logisch wänn all riche voms ganze schwiiz und sogar voms ganze welt uf zug ziänd wills dete wenig stürä zahled. da muäs de normalverdiäner halt weniger abdrucke. däfür chaner sich d'miäti nümä leischte und muäs drum usm kanton usä. usschaffigsinitiative anyone?
das isch klar! drum sägi ja, dass es gränze sött ha!
stiegendi bode- und mietprise si dr nachteil (näbscht "richeghettos")
d.h. aber nid, dass es wäge däm ke stüürwettbewerb sött gäh wie das die linke gärn hätte!

wiu wo das aneführst, dörfti klar si! ;)
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Schummelschumi »

;-)
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

wo äch? de beat hinterlaht en cliffhanger.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von G-ay-lien »

Gurgelhals hat geschrieben: Sowieso, "Stüürsänkige für die Riiche = guet für alli" - wieso glaubt me da gopfertamminamal *immer no* dra, als wärs es Gebot us de Bible? 30 Jahr Politik nach dem Muster händ die Behauptig unwiderlegbar als Märli entlarvt (...)
Ich gsehne es Land wo sit Jahre s Defizit abbaue chan, während anderi Staate bankrott göhnd. Ich würd meine dassmer no selte ide Gschicht vo oisem Stüürsystem hät so guet chöne zeige, dasses offesichtlich ebe doch erfolgriich isch.

'unwiderlegbar als Märli entlarvt'. Was lauft denn genau so falsch i oisem Stüürsystem, dasses offesichtlich so krass gscheitered isch? Okay, vili wünsched sich, dass di riiche no meh zahle würed - gwüssi wünsched sich au, dass si 90% wider müssted abgäh. Aber jetzt mal rein objektiv: Was isch denn so ultimativ verschisse a oisem Stüürsystem? Mir hend Stüürsätzt, mir alli, da chönd di meischte Lüüt uf dem Planet nur devo troime und glichzitig bauemer Defizit ab, inere Rezession. Tönt für mich nöd so nachenem wahnsinnig vertroimte Märli.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von thaeye »

schlussendlich laufts halt wie immer uf die glich frag use. wie wott d schwiiz d zuekunft meistere. die globalisiert welt schiint momentan vill problem muesse z löse, die "neutral" schwiiz profitiert momentan au grad devo, das alli grad mit grössere problem beschäftigt sind. wenns chli ruhiger wird, gahts widr los. s geld flüsst widr i euses land und d lüüt i de schwiiz lönd sich bezüglich konsumverhalte fast vo nüt us de rueh bringe. isch scho es grosses plus au dank de chaufchraft und au dank de tüüfe stüüre. natürlich chans wenns länger wider ruhiger wird, de druck ufd schwiiz nah vil meh zueneh und ich bin überzüügt das mir irgendswaen muennd bitrete, falls es jetzt den bald mal nöd nah meh radau i de eu git.

mal luege, aber ich erahn böses fürd eu und ihri erbe. alpenbündnis mit österrich, südtirol und schwiiz uf basis schwiizer Verfassig. alli transitstreckene härt bestüüüre und abgah tuets, alli würdet sich eus aschlüsse! lol. wegzölle ftw
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Gurgelhals »

G-ay-lien hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben: Sowieso, "Stüürsänkige für die Riiche = guet für alli" - wieso glaubt me da gopfertamminamal *immer no* dra, als wärs es Gebot us de Bible? 30 Jahr Politik nach dem Muster händ die Behauptig unwiderlegbar als Märli entlarvt (...)
Ich gsehne es Land wo sit Jahre s Defizit abbaue chan, während anderi Staate bankrott göhnd. Ich würd meine dassmer no selte ide Gschicht vo oisem Stüürsystem hät so guet chöne zeige, dasses offesichtlich ebe doch erfolgriich isch.
Mir gahts bi däre Ussag aber nöd ums s'Stüürsystem, sondern um e grundsätzlichi Ideologie, wo au bi eus nach wie vor vo praktisch allne (offesichtlich under schwärem Realitätsverluscht liidende) Politiker ab de FDP a rächts stur prediget wird. Das, obwohl genau die Ideologie...

a) entgäge ihrem Verspräche während de letschte 30 Jahr immer meh Ungliichheit produziert hätt (i de guete Ziite stört sich halt niemert dra, aber sobald's mal abwärts gaht, zeigt sich dänn das umso stärcher).

b) speziell i dene Länder, wo die Ideologie d'Politik in extremem Usmass bestimmt hätt, letschtlich in e Katastrophe vo gigantischem Usmass agrichtet händ. Luegsch mal uf Irland (faktische Staatsbankrott), England (wo sich für die nörchschte zwei, drü Jahr es absoluts Gemetzel abzeichnet, wo im Verglich wahrschinlich sogar d'Margaret Thatcher plötzlich wie es fründlichs Grosi wird erschiine lah) oder i d'USA (10% Arbetslosigkeit ohni Ussichte uf baldigi Besserig, während d'Wirtschaft bereits wieder Rekordgwünn mäldet und d'Politik als Allerheilmittel genau die Rezept fordered, wo die Katastrophe erst produziert händ: Deregulierig und Stüürsänkige. Wänn das nöd de Höhepunkt vo de Perversion isch, dänn weiss ich würklich nöd was susch! :typej:).

Dass d'CH i dem ganze Schlamassel no relativ glimpflich devo cho isch, isch sicher nöd de Verdienst vo däre Ideologie, sondern im Gägeteil dene Chräft, wo sich no um en gwüsse Usglich zu dem quasi-religiöse Ultraliberalismus bemüeht händ und sich wiiterhin drum bemüehed. Und ganz z'letscht dörf me au nöd vergässe, dass de vielglobti Schuldeabbau (wo an sich guet und vorbildhaft isch) zu eme nöd unerhebliche Teil über ständig verordneti Sparprogramm finanziert wird, wo dänn halt s'Portmonee vom Normalbürger eifach jensiits vo de Stüürrechnig zuesätzlich belaschtet (Infrastruktur, Bildig, Gsundheitswese, usw.).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Gurgelhals »

thaeye hat geschrieben:mal luege, aber ich erahn böses fürd eu und ihri erbe. alpenbündnis mit österrich, südtirol und schwiiz uf basis schwiizer Verfassig. alli transitstreckene härt bestüüüre und abgah tuets, alli würdet sich eus aschlüsse! lol. wegzölle ftw
Da wäred glaubs es paar international tätigi Grosskonzern ziemlich "not amused" und würded das mit entsprächend viel Gäld und Lobbying verhindere z'wüsse :lol:

Ich han ja immer no s'Gfühl, dass mir langfristig uf e Cyberpunk-Zuekunft zuestüüre wärded: Staatlichi Ordnige und Autoritäte wärded nach und nach i de Bedüütigslosigkeit verschwinde und irgendwänn konzentriert sich dänn alli Macht nume no uf es paar Megacorporations...
:deathlord: Bild :deathlord:

...entweder das oder d'Rohstoff gönd eus vorher us. I dem Fall erwartet eus dänn wohl ehner e Zuekunft wie im Fallout. THE GREAT WAR!!! :adolf: :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von G-ay-lien »

Gurgelhals hat geschrieben: Ich han ja immer no s'Gfühl, dass mir langfristig uf e Cyberpunk-Zuekunft zuestüüre wärded: Staatlichi Ordnige und Autoritäte wärded nach und nach i de Bedüütigslosigkeit verschwinde und irgendwänn konzentriert sich dänn alli Macht nume no uf es paar Megacorporations...
Zimlich sicher wirds uf das uselaufe, han ich au s Gfühl. T Nationalstaate, wi mir si hend, sind aber ja au keis abschlüssends und über alli andere erhabenes System.

Bild
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Avenger »

ICS fehlt :(
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Acid »

emP hat geschrieben: Sofort wieder e eigete Währig im Kanton Bern. Brückezoll vo de Friburger verlange! Hopp hopp!
Föderalismus bedüted nid dassmer nüt dörf zämä ha. Sondern nur es verstärkts eigäbestimmigsrecht. Wenn du und ich beidi für sich bestimmed, dasses s beschtä isch, wen mir zämä arbeitet, isch das völlik OK.
Jones hat geschrieben: @ acid: i meines eso: wenn im blick titel steit: "reiche drohen mit wegzug", heisst das no laaaaaang nid, dass das eine vo dene o genau so usgsproche het! wenn eine e rächnig macht, dass er nach anahm massiv meh stüüre müsst zahle und sich überlege, wie er denn witermacht, isches füre blick natürlech scho e konkreti drohig/erpressig bla bla... :schraube:
Ah... lis ebä niä Blick, drum weis au nid was det stoht... es isch aber nid so dass kei Richä das Thema agsprochä hed, au wenns schinbar im Blick gstandä isch, und das no nüt heisst. Zudem isches i mim Post au nid um das gangä. Und no bit weniger isches drin um öpis ernschts gangä.

Jones hat geschrieben: bi de ibürgerige genau das selbe! das müsst fairerwis überall glich si!
Tja, wiä gsehts denn mit de Schwizer Grenze us?
Jones hat geschrieben: auso us zuger wäri froh, wenn sie dür töifi stüüre richi azieh und so d'stüre töif chöi bhaute! :idea:
tja, falschi überlegig würdi sägä, unter anderem darum:
Jones hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben: ähm ja. logisch wänn all riche voms ganze schwiiz und sogar voms ganze welt uf zug ziänd wills dete wenig stürä zahled. da muäs de normalverdiäner halt weniger abdrucke. däfür chaner sich d'miäti nümä leischte und muäs drum usm kanton usä. usschaffigsinitiative anyone?
das isch klar! drum sägi ja, dass es gränze sött ha!
Wär diä initiativä nid es bitz öpis i derä Art gsie?
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Schummelschumi »

G-ay-lien hat geschrieben:Ich gsehne es Land wo sit Jahre s Defizit abbaue chan, während anderi Staate bankrott göhnd. Ich würd meine dassmer no selte ide Gschicht vo oisem Stüürsystem hät so guet chöne zeige, dasses offesichtlich ebe doch erfolgriich isch.

'unwiderlegbar als Märli entlarvt'. Was lauft denn genau so falsch i oisem Stüürsystem, dasses offesichtlich so krass gscheitered isch? Okay, vili wünsched sich, dass di riiche no meh zahle würed - gwüssi wünsched sich au, dass si 90% wider müssted abgäh. Aber jetzt mal rein objektiv: Was isch denn so ultimativ verschisse a oisem Stüürsystem? Mir hend Stüürsätzt, mir alli, da chönd di meischte Lüüt uf dem Planet nur devo troime und glichzitig bauemer Defizit ab, inere Rezession. Tönt für mich nöd so nachenem wahnsinnig vertroimte Märli.
wänn d'stüre einzig und elai däfür verantwortlich wäred dases eus relativ guät gaht, dänn sinds au de einzig grund warums andere scheisse gaht.
lis mal da: Verkauf dein Bier am Äquator. Und zahle deine Steuern in Zug
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22465
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

Acid hat geschrieben: Tja, wiä gsehts denn mit de Schwizer Grenze us?
wie meinsch DAS itz? :lol:
Acid hat geschrieben:
Wär diä initiativä nid es bitz öpis i derä Art gsie?

doch das wärs gsi! eifach d'version vor SP! dr gross räscht het die gränze offebar als nid guet erachtet!
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von G-ay-lien »

T EU fahrt sich grad selber ad Wand :typej:
Si händ jetzt en Masterplaan entwickled, super! :klatsch: Euro jetzt für under 1.30 z'ha, Portugal hät jetzt doch au no biz Pröblems, wi unerwarted..

http://www.spiegel.de/wirtschaft/sozial ... 23,00.html
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22465
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

i gibe däm konstrukt (also d'währig nid d'EU an sich) nüme all zu lang... :typej:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Acid »

Jones hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: Tja, wiä gsehts denn mit de Schwizer Grenze us?
wie meinsch DAS itz? :lol:
Ja eifach well gfundä hesch dases Blöd isch, wenn im eintä Kanton öpis andersch isch wiä im anderä... findsch denn au Blöd dasses i dä schwiz andersch isch als in Dütschland, i de EU allg., i de USA, oder i China. Und wenn nid, wo setzisch d Gränzä und vor allem wieso?
Jones hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
Wär diä initiativä nid es bitz öpis i derä Art gsie?
doch das wärs gsi! eifach d'version vor SP! dr gross räscht het die gränze offebar als nid guet erachtet!
Ja schins... d Frog isch aber natürlich us welnä Gründ.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22465
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

Acid hat geschrieben: Ja schins... d Frog isch aber natürlich us welnä Gründ.
wiu paar richi mit wägzug droht hei! :groel:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 23 Gäste