Chrome-RAM-Problem

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

Wieso verbrucht eigentlich dä verdammte Chrome mit lediglich 10 Tabs bis verfiggti 2GB Arbeitsspeicher, wenn eis Tab de youtube player isch? und ja, ich känn "shift+esc" im chrome, aber windows gseht 2GB.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Xinobrax2 »

Wie gsets us wennt Youtube uf HTML5 umschaltisch?

http://www.youtube.com/html5" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

ich han HTML5 im Youtube-Setting scho lang igshalte. Logo ;)
Aber das hani au dänkt und isch wohl nöch am Problem. Aber je nach Video-Format chunt äbe glych Flash, au logisch.
Flash frisst sehr viel weg. ich glaub dä kännt kei Limit. Aber chani das unterbinde?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Xinobrax2 »

Für Firefox gits es Plugin...heisst "YouTube ALL HTML5" und unterbindet Flash bi Youtube komplett. Für Chrome gits sicher au was...
Wennt mal uf es Video stossisch wos nur in Flash git chasch imerna d URL kopiere und si im VLC öffne. Isch eh praktischer. Denn na Video -> Immer im Vordergrund und scho chasch bequem witer surfe und glichzitig s Video luege...

Flash suckt mit jedem Update chli me...mer chent fasch meine si macheds extra. Uf mine BSDs und Linux Rechner tuenis gar nüm ersch druff...
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

wieso füllts RAM im Browser denn eso massiv? darf doch nöd sy. oder gar trojaner? mit Windows und Flash würs mi nie überrasche, trotz best Security tools und aller Sicherheit.

Eifach Browser wächsle willi nöd, han 6 browser scho druf, oder Flash weglah chani no nöd. Susch müssti immer nah meh RAM ine, damit ich meh "Cloud" chan bruche. wär zum devo lauffe - zu Linux.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

Xinobrax2 hat geschrieben:Für Firefox gits es Plugin...heisst "YouTube ALL HTML5" und unterbindet Flash bi Youtube komplett. Für Chrome gits sicher au was...
Wennt mal uf es Video stossisch wos nur in Flash git chasch imerna d URL kopiere und si im VLC öffne. Isch eh praktischer. Denn na Video -> Immer im Vordergrund und scho chasch bequem witer surfe und glichzitig s Video luege...
Und de RAM-Verbruch isch dänn besser im VLC? ich probiers mal demit.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

ich han übrigends 64bit-windows, gäbts theoretisch en Zämehang vom Windows, wie dass Flash als 32-bit Programm lauft, so dass RAM viel meh verbrucht als im Chrome ahzeigt? De Flash im Chrome "Pepper" isch ja vo Google updated, weiss nöd öb das irgendswie andersch isch als die vo Adobe im Firefox.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Acid »

Bi mir brucht amigs Firefox au unglaublich vil... und Safari... aber guet, ich han au oft ehnder 100 Tabs offä, und in zahlrichä devo en Video wo irgendwiä scho gladä hed.

Gits aber teilwiis au dass das Video Züg irgendwiä hängä blibt, und nüm richtig löscht oder für anderi Programm freigid.
Chum immer wieder an Punkt wos nur hilft weni es Program kill.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Xinobrax2 »

NRG hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Für Firefox gits es Plugin...heisst "YouTube ALL HTML5" und unterbindet Flash bi Youtube komplett. Für Chrome gits sicher au was...
Wennt mal uf es Video stossisch wos nur in Flash git chasch imerna d URL kopiere und si im VLC öffne. Isch eh praktischer. Denn na Video -> Immer im Vordergrund und scho chasch bequem witer surfe und glichzitig s Video luege...
Und de RAM-Verbruch isch dänn besser im VLC? ich probiers mal demit.
Kein Plan...ich han bi mir mengisch eifach s Problem, dass Flash unkontrolliert Ressource verschlingt...unabhängig devo, wasi grad mache. IdR sind so um di 30 - 50 Tabs offe, drunter au es paar Youtube Videos....aber denn langet plötzlich ein einzelne klick uf Youtube und alles bricht zeme. Ich hasses amigs, wenn d Ursach für sowas nid klar ersichtlich isch...drum hani Flash jetzt komplett abgschalte, das het bi mir emel gholfe.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Herr Rossi »

mal e grundsatzfrag. warum sett mer >20 tabs offe haa?
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Marco_in_motion »

Herr Rossi hat geschrieben:mal e grundsatzfrag. warum sett mer >20 tabs offe haa?
für Pr0n dänk :vortex:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi hat geschrieben:mal e grundsatzfrag. warum sett mer >20 tabs offe haa?
"Recherche" :lol:

Ne, ken Plan...ich bruche amigs höchstens 20 aktiv....de Rest ergit sich amigs vo selber...wird vo Ziit zu Ziit au wider bereinigt...
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

Herr Rossi hat geschrieben:mal e grundsatzfrag. warum sett mer >20 tabs offe haa?
warum hasch 20 programm offe, resp. Outlook, office und Photoshop glichzytig offe? Warum nöd? Solang UI guet isch, keis Problem. bi mir sind meistens so um 10-30 tabs offe, wenn alles ganz heiss lauft bis 100, will s' meist ide Cloud isch, woni bruch. Isch wie wenn öpper anders nur office und outlook offe häd mit 500 funktione in eim. Ich han Cloud-Software im Browser für spezifische Funktione und Prozess, woni würkli bruch. Bruche Panic Button (in panic zyte) und Evernote (weni meh zyt han) zum Tabs wegbringe.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

Es gaht mir drum, die Zämearbeit vo Browser, Plugins und Windows betreffend Hardware-Ressource und -Nutze z'verstah. Vermuetlich isch Windows und Adobe (wenn flash am PRoblem beteiligt isch) eifach en Black-Box und drum sowohl hardwarehungrig wie au unsicher und ahfällig für Sicherheitslöcher?

http://blog.chromium.org/2013/09/saying ... npapi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oder häd ächt de NPAPI öppis mit dem Problem z'tue?
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von Uriel »

Mit Firefox hilft dir das das wiiter
Die Seite about:memory erlaubt Ihnen, bestimmte Probleme mit dem Speicher detailliert aufgeschlüsselt herauszufinden (z.B. verursacht durch eine Webseite, eine Erweiterung oder ein Theme), und manchmal hilft die Schaltfläche Minimize memory usage am Seitenende, den Speicherverbrauch sofort zu senken.
Mit Chrome, machsch das: Click

Grundsätzlich isches verdammt schwierig, ds säge, was genau so viel Speicher bruucht. Chrome bruucht einiges mee an RAM, als Firefox, was aber nüd zwingend e schlechti Sach isch, wenn Chrome dr Speicher au wieder frei git, wenn sie es anders Programm bruucht.

Zu Flash gits eigentlich nüm viel ds säge. Adobe nimmt im Moment 0 Verbesserige vor sondern isch damit beschäftigt, Sicherheitslecks ds behebe. Unter Linux hends dr Support für Grafikchartebeschlüünigung iigstellt, sit due han ich mir aagwöhnt, uf Flash ds verzichte. Es chan dr niemer genau erklääre, was Flash wenn wie macht. Daderzue passt au das mit dene unlöschbaare Cookies, wo Flash bis vor Churzem gsetzt het, wo me jetzt nonig genau weiss, we das überhaupt gange isch.

Was mich immer no komisch dunkt: vieli Siite jammered wege fehlendem Flash. Äderisch d Browser ID aber zu Safari 6/iOS, spieleds dr Video braav ab. Zimli müehsami Sach.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Chrome-RAM-Problem

Beitrag von NRG »

thx Uriel. Wiedermal en sehr hilfriche Post.

chrome://memory-redirect/

det hani realisiert, dass die grosse diskrepanz bim RAM-Verbrauch bim Virtual Memory liegt, wägem Corei5-CPU mit HD4000 hani kei dedizierte GPU-Memory-Chip (die neue Haswell sind die erste vo Intel, wo das händ) und somit stiegt bi eher grafikintensive Anwendige wie HD-Video de Memory-Verbrauch no meh ah als simplem Surfe. Flash isch also nur en Teil vom Problem, nid d'Ursach.

Iz muessi eifach mehr RAM hah für meh id Cloud. :schraube:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 39 Gäste