Xinobrax2 hat geschrieben:
Edit: Glycerin und Propylenglycol hesch übrigens au i de Zigis...insofern...machschdr au Gedanke über d Inhaltsstoff vonere Zigi?
Logisch machmer Gedankä drüber. Das was ich untere richtigä Zigi verstohn hed genau 1 Zuäsatzstoff: Tabak. Dasses nid bsunders gsund isch, de azzündä und sich de Rauch devo i d Lungä z ziä, do müemer nid drüber redä, das isch klar.
Xinobrax2 hat geschrieben:Chasch ja mal naluege....Glycerin isch E422 und Propylenglycol E1520.
Das Zügs isch überall drin, seit aber letztendlich würklich nüt us. Entscheidend isch d Mengi und wie dases konsumiert wird.
Üsi Lunge sind eigentlich für Luft gmacht...ich vermuete allerdings, dass das amne Raucher eh chli am Arsch verbi gat...
Wiä du seisch, dass das Züg überall drin isch, seit nüt us. Ich bin do halt relativ konservativ igstellt (drum versuechi z.b. au möglichscht all das Züg z vermiedä wo du do ufzellt hesch).
Aber ja... do ich tatsächlich no niä en unglaublich starchä Raucher gsi bin, gang ich denn glaub ebä doch lieber de Wäg eifach wieder weniger z Rauchä (im letschtä halbä Johr hani leider wieder chli meh (echli meh heisst bi mir aber immerno vorallem punktuell, nid de ganz Tag und au nid jedä Tag)... und ich gspür d Uswürkigä halt scho). Und ich han au scho gnueg anderi Gwohnheitsproblematikä wohni mues abarbeitä, do bruchi kei neui zuäsätzlich, und han ebä chli s Gfühl weni mit dem jetzt au no Afangä würd, würdi nochher eifach immer a dem Aparat hangä. Undmer irgendwelchi komischi Chemie is Hirni Ziä.