Raid am NAS / backup

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raid am NAS / backup

Beitrag von Xinobrax2 »

Bi mir sind bis jetzt immer nur di externe usgstige...aber die hend au einiges müese ushalte :mrgreen: Ev. wäred mittlerwile au einigi vo de interne kaputt gange, aber die tueni idR eh vorher durch grösseri ersetze. Bringt ja nix e 500GB Platte us Prinzip eifach drin z lah, die nimt nur Platz weg...
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17350
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raid am NAS / backup

Beitrag von zeromeier »

randy hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
ich han das:

QNAP TS-451-4G
Sött au dört go:

http://www.anandtech.com/show/8298/qnap ... e-review/2" onclick="window.open(this.href);return false;
wahr gem. websiite:

Upgrade, wenn Daten wichtiger werden
Die Wichtigkeit gespeicherter Daten kann sich im Verlauf der Zeit ändern. IT-Administratoren können zunächst damit beginnen, das Turbo NAS im Einzellaufwerksmodus zu verwenden. Wenn die gespeicherten Daten zunehmend wichtiger werden, können IT-Administratoren das System vom Einzellaufwerksmodus zu RAID 1, RAID 5, RAID 6 oder sogar RAID 10 migrieren, indem weitere Festplatten hinzugefügt werden. All das kann ohne Ausschalten des Turbo NAS erfolgen, und es bleiben sämtliche Daten erhalten.
http://www.qnap.com/i/de/enterprise_app ... id=2#e1_09" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17350
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raid am NAS / backup

Beitrag von zeromeier »

für mich:

http://www.qnap.com/i/de/trade_teach/co ... id=40&hf=1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://docs.qnap.com/nas/4.1/Home/de/in ... gement.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raid am NAS / backup

Beitrag von Acid »

zeromeier hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:wasmer aber scho niä söt meinä isch, das eim kei Plattä verreckt.
das isch mir ebe bis jetzt wüki no nie im läbe passiert. evtl. eifach glück gha.

Ja, mir isch dass über sehr langi Zit au niä padsiert. Denn aber hedsmer diä interni und d Backup Plattä glichzitig währedem Backup glüpft. S einzig Glück woni no gha han isch dassi diä meischtä wichtigä Sachä nid uf derä Plattä gha han.

Externi hedsmer sither scho öpä wieder 4 putzt... 3 devo aber so chlini wd passport und ei ähnlichi. Und bir vierte chönts au s Netzteil vom Ghüs gschlissä ha, wills en alti isch und nütme druf gsi isch hani das nid witer überprüeft.Diä chlinä Dinger schlissts aber eh öfter und i de Regel hedmer det jo au nid viel wichtigs Züg druf wo nid noimed andersch au gspeicheret wär.

Es passiert de Meischtä Lüt wohl würklich sehr sältä, wills halt relativ stabil sind und ebä meischtens au meh oder weniger regelmässig ersetzt werded, aber das isch ebä au chli d Gfohr dra, will wenns mol passiert, isches denn ebä z spot zum überlega wasmer chönt machä. Do ich vieles han wasi würklich nid will verlürä, isch für mich smindischt vernünftig dassi mindeschtens 3 Kopiä, a zwei verschiedene Ort han. Alles drunder isch fahrlässig, und mer dörf sich nid wundere wenn plötzlich alles weg isch. Aber ebä bi ersetzbarä Gschichta würdi meh eifach wegem suscht verlorene Ufwand e Kopie ziä...so ernscht isches aber denn nid.

Näbed de Tatsach dass e Feschtplattä chan kabut go, ob neu oder alt, gits jo au no üsseri Iflüss, wiä Iibruch, Füür oder Wasser und so... Einä vo de Vorteil vo digitalä Datä isch jo ebä eigentlich au de dasses sehr viel eifachher isch eifach alles in doppelter oder drüfacher Usfüehrig abzleggä.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raid am NAS / backup

Beitrag von Xinobrax2 »

@Acid: Vo de Passports sindmer au scho 2 kaputt gange. Ich hanmer denn Nomads psorgt, sither nie me Problem gha.

Bild


Edit: Nur demit jetzt nid de Idruck entstat dass d Passports schnell mal kaputt gönd...ich han die amigs im Rucksack gha. Bi Wind und Rege und si sind au öfters mal duregschüttlet worde. 8 devo laufed hüt na...und jetzt hanis ja eh i de Nomad Cases...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast