Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Goran »

Xinobrax2 hat geschrieben:Vo de Hardware heti schono me erwarted...nid im Bezug uf d Leistig. Ich het z.B. Joycons für di einzelne Konsole erwarted (SNES, N64, Gamecube...) und en Art Virtual Console 2.0....ev. sogar miteme Abo womer alles chan spile....aber si hend nix zeigt. Entweder hends nix, oder si hend na gnueg Überraschige für hüt Namitag zrug phalte...mal luege...

Ach was sölls, ich spiel das Zelda eh uf mim Rechner in 4K :lol:


Wie? Mit Dolphin? ;)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

De Dolphin chan nur Cube und Wii....de WiiU Emu heisst CEMU. Das Game gset sicher mega us in 4K :sabber:

Chunts echt überhaupt na für de WiiU?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild

32GB? Rly? Und ja, s isch en 720p Screen...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

Bild
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

Isch wieder so e typischi Nintendo-Situation: Für Zelda, Mario und ZOMGXENOBLADE2!!!! (aka "Xenoblade X was a mistake, it's nothing but trash" und mit de Musig wieder vo dene vom Original statt dem furchtbare "Uh Uh, Yeah Yeah!"-Dräck) mues ich das Ding zwingend ha. Isch absolut kei Frag, die drü sind für mich Killertitel, da chumi eifach nöd drum ume.

Aber abgseh vo dene drü hätt mich jetzt nöd eso viel vom Hocker grisse. 3rd Parties schiined nach wie vor es Problem z'si (immerhin: Dragon Quest iklusiv XI chunnt alles; isch en nette Bonus, will extra e PS4 hett ich mir für das natürlich nöd gholt. Und de komischi Square-Titel, wo wie es neus Final Fantasy VI usgseht findi rächt intressant). Und dänn isch bi Nintendo sälber halt wie immer das ganze Multiplayer-Partyspieli-Minigame-Züügs en grosse Teil vom Lineup und de gitt mir genau gar nüt. Und ganz allgemein isch s'mittelfrischtige Lineup no chli mager (Mario chunnt wohl 2018 und Xenoblade 2 dänn nöd vor 2019).

Und dänn chunnt no dezue, dass 300$ fürs Grät mines Erachtens 50$ z'viel sind.

Sprich: Es wär eigentlich en glasklare Fall zum das Ding nöd zum Launch z'chaufe und abzwarte bis gnueg Spieli da sind, wänn nume öppis nöd wär: Zelda isch en Launchtitel und niemert will das no uf em Wii U spiele. Wird drum wohl druf uselaufe, dass ich das Teili dänn ebe doch scho i 7 Wuche ( :shock: ) chaufe, s'Zelda durespiele und nachher verstaubt das Teil aber wieder für öppe es Jahr. Gopf! :?
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 13 Jan 2017 06:12, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:32GB? Rly? Und ja, s isch en 720p Screen...
De 720p-Screen wüssed mer soviel ich weiss doch scho lang. Und meh als 32Gbyte fest verbaute Speicher han ich nie erwartet. D'Spieli chömed ja zum Glück uf Cartridges, dänn bruchts i de meischte Fäll gar nöd meh. Natürlich weniger guet für die, wo d'Spieli lieber im eShop chaufed, aber es isch logisch, dass Nintendo für es Teilsegment vo de Chundschaft nöd pauschal wird 128Gbyte Speicher verbaue. 32Gbyte + SD-Slot isch en sinnvolle Kompromiss.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

Gurgelhals hat geschrieben:Und ganz allgemein isch s'mittelfrischtige Lineup no chli mager
DAS

So nachträglich falltmer ersch uf, was si alles nid zeigt hend. Keis Metroid, keis Pokémon, keis Donkey Kong, keis F-Zero, keis Animal Crossing, keis Pikmin, keis Wave-Race, keis Kirby, keis Yoshi, keis Star Fox, keis 1080....okay, sie müend ja au nid mini Wunschliste abarbeite aber irgendwas devo heteds schono chöne dri packe...statdesse hend si eigentlich nume das Spiel, wo scho sit Jahre in Entwicklig isch und wo si bereits schomal verschobe hend. Immerhin isches en PR Meisterleistig en Titel wo verschobe worde isch uf e Art und Wiis azkündige wo sich alli drüber froijed, dases scho so früeh chunt...
Gurgelhals hat geschrieben:De 720p-Screen wüssed mer soviel ich weiss doch scho lang.
Isch vo Afang a spekuliert worde...aber ez isches halt offiziell...
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1799
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von rebornkid »

Zelda am Start, Switch muessi ha am Start.

Zum Glück scho lang vorbstellt, hoffe git nöd so es Theater wie bim NES Mini.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:Bild

32GB? Rly? Und ja, s isch en 720p Screen...
:lol: stimmt. da muss man noch eine 128er-karte für 40€ zum konsolenpreis dazurechnen. zum glück sind die so günstig geworden, insgesamt dann 340 Euro. Plus den Pro Controller (eigentlich auch Pflicht) und zwei Spiele zum Start ist man dann bei etwa 550€. puhh, das wird ein teures frühjahr...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:Bild
Ach ja, scheiße, das kommt ja auch noch dazu fürs Onlinezocken. Also 610 Euro *glglgl*

immerhin noch n halbes jahr frei. der erste schuss ist immer kostenlos...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Moff »

bi mr hangt inzwüsche alles vode zelda wiiU version ab
gmäss noA tweet erschient au die am 3.3. und ganz ehrlich, wenn die glich guet lauft, oder minetwege nur in 720p aber mit gueter framerate, denn spar ich mir de switch und chaufen irgendwenn im mario bundle. dass das 2017 erschient glaub ich nämlich au ned.

da müesst zelda switc scho mit 60fps laufe und so guet wie kei ladzite ha, dass ich mir das na würd überlegge
Zuletzt geändert von Moff am 13 Jan 2017 06:56, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Lone Wolf »

has au live gseh. fuck bini müed. han eigentlich erwartet dass de sega typ vor laufender kamera d'dreamcast 2 uspackt und nintendo is chnü figgt. aber witerträume, scho ok. :)

ich finds nett. mario und zelda juhuu aber wani lame finde

- kei infos über hardware
- huere unemotionali lüt vom kader ohni episch rhetorischi fähigkeite zum en hype ileite wenn scho sonen terminierte live stream worldwide mached (uhuren fail marketingmässig). da isch n64 voll debi gsi. han denkt jede moment hüleds los
- online scheisse muesch zahle (fail)
- 1-2 switch findi jetzt nid sooo cool. im endeffekt glaubi das gaht id hose will du immer zu dem mini screen muesch seckle zum uswertige aluege?? oder nid? boxgame gseht scheisse us
- sehr mageri game release lischte ussert zelda
- 80 games in entw. aber ohni zwüschetstand (inkl. mario)
- und no paar chlini mümüs wo ich us fuulheit nid schribe (handy)

joa, aber isch kauft
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:Und ganz allgemein isch s'mittelfrischtige Lineup no chli mager
DAS

So nachträglich falltmer ersch uf, was si alles nid zeigt hend. Keis Metroid, keis Pokémon, keis Donkey Kong, keis F-Zero, keis Animal Crossing, keis Pikmin, keis Wave-Race, keis Kirby, keis Yoshi, keis Star Fox, keis 1080....okay, sie müend ja au nid mini Wunschliste abarbeite aber irgendwas devo heteds schono chöne dri packe...statdesse hend si eigentlich nume das Spiel, wo scho sit Jahre in Entwicklig isch und wo si bereits schomal verschobe hend.
und splatoon 2!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

Gurgelhals hat geschrieben:Isch wieder so e typischi Nintendo-Situation: Für Zelda, Mario und ZOMGXENOBLADE2!!!! (aka "Xenoblade X was a mistake, it's nothing but trash" und mit de Musig wieder vo dene vom Original statt dem furchtbare "Uh Uh, Yeah Yeah!"-Dräck) mues ich das Ding zwingend ha. Isch absolut kei Frag, die drü sind für mich Killertitel, da chumi eifach nöd drum ume.

Aber abgseh vo dene drü hätt mich jetzt nöd eso viel vom Hocker grisse. 3rd Parties schiined nach wie vor es Problem z'si (immerhin: Dragon Quest iklusiv XI chunnt alles; isch en nette Bonus, will extra e PS4 hett ich mir für das natürlich nöd gholt. Und de komischi Square-Titel, wo wie es neus Final Fantasy VI usgseht findi rächt intressant). Und dänn isch bi Nintendo sälber halt wie immer das ganze Multiplayer-Partyspieli-Minigame-Züügs en grosse Teil vom Lineup und de gitt mir genau gar nüt. Und ganz allgemein isch s'mittelfrischtige Lineup no chli mager (Mario chunnt wohl 2018 und Xenoblade 2 dänn nöd vor 2019).

Und dänn chunnt no dezue, dass 300$ fürs Grät mines Erachtens 50$ z'viel sind.

Sprich: Es wär eigentlich en glasklare Fall zum das Ding nöd zum Launch z'chaufe und abzwarte bis gnueg Spieli da sind, wänn nume öppis nöd wär: Zelda isch en Launchtitel und niemert will das no uf em Wii U spiele. Wird drum wohl druf uselaufe, dass ich das Teili dänn ebe doch scho i 7 Wuche ( :shock: ) chaufe, s'Zelda durespiele und nachher verstaubt das Teil aber wieder für öppe es Jahr. Gopf! :?
hmm ja, schwere entscheidung. zelda interessiert mich nicht so, aber mario extrem. splatoon 2 auch. vielleicht kommt zu mario ja schon die erste konsolenrevision :lol: aber für unterwegs hätte ich die switch schon gerne zum start.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

S'bescht vo de ganze Präsentation isch übrigens de Simultanübersetzer gsi, wo bim Suda51 plötzlich mit sim Job komplett überforderet gsi isch :groel:
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 13 Jan 2017 07:05, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

Entüschend langwilig gsii. Das isch scho die zwöit N Konsole woni d Vorbschtellig zum Launch wider cancled ha. Egal, gid ja no gnueg anders zum zocke
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

sogar mayo kart 8 erst im april? :tumble:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72086
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Master(G) »

chaufe, Zelda spiele, umestah lah bis zum Mario... Mario spiele... alles wieder verchaufe. So laufts bi mier. :kicher:

und ah ja: ULTRA STREET FIGHTER™ Ⅱ: The Final Challengers in 2D!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

Gurgelhals hat geschrieben:S'bescht vo de ganze Präsentation isch übrigens de Simultanübersetzer gsi, wo bim Suda51 plötzlich mit sim Job komplett überforderet gsi isch :groel:
:lol: gar nicht mitbekommen. hat der nen krassen dialekt oder so?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

sieht bisher nach tegra x1 aus, 1 teraflop

leistungsmäßig irgendwo zw. one und wii u. wobei man auch den abgespeckten mobilmodus bedenken muss. wurde nochmal erwähnt, wie das genau ablaufen soll?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:S'bescht vo de ganze Präsentation isch übrigens de Simultanübersetzer gsi, wo bim Suda51 plötzlich mit sim Job komplett überforderet gsi isch :groel:
:lol: gar nicht mitbekommen. hat der nen krassen dialekt oder so?
Keine Ahnung, es war einfach so, dass der Übersetzer plötzlich angefangen hat zu stocken und Suda51s längeren Ausführungen nur noch in ganz knappen Sätzen und merkbar zögerlich wiedergegeben hat Ich nehme an, Suda51 hat auf der Bühne typisches wirres Suda51-Zeug geredet und der Übersetzer war nur noch "WTF??!?!" :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

Ah ja, das da meini:

Bild

Bild

Bild

Ich will das :!:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Goran »

Gurgelhals hat geschrieben:Isch wieder so e typischi Nintendo-Situation: Für Zelda, Mario und ZOMGXENOBLADE2!!!! (aka "Xenoblade X was a mistake, it's nothing but trash" und mit de Musig wieder vo dene vom Original statt dem furchtbare "Uh Uh, Yeah Yeah!"-Dräck) mues ich das Ding zwingend ha. Isch absolut kei Frag, die drü sind für mich Killertitel, da chumi eifach nöd drum ume.

Aber abgseh vo dene drü hätt mich jetzt nöd eso viel vom Hocker grisse. 3rd Parties schiined nach wie vor es Problem z'si (immerhin: Dragon Quest iklusiv XI chunnt alles; isch en nette Bonus, will extra e PS4 hett ich mir für das natürlich nöd gholt. Und de komischi Square-Titel, wo wie es neus Final Fantasy VI usgseht findi rächt intressant). Und dänn isch bi Nintendo sälber halt wie immer das ganze Multiplayer-Partyspieli-Minigame-Züügs en grosse Teil vom Lineup und de gitt mir genau gar nüt. Und ganz allgemein isch s'mittelfrischtige Lineup no chli mager (Mario chunnt wohl 2018 und Xenoblade 2 dänn nöd vor 2019).

Und dänn chunnt no dezue, dass 300$ fürs Grät mines Erachtens 50$ z'viel sind.

Sprich: Es wär eigentlich en glasklare Fall zum das Ding nöd zum Launch z'chaufe und abzwarte bis gnueg Spieli da sind, wänn nume öppis nöd wär: Zelda isch en Launchtitel und niemert will das no uf em Wii U spiele. Wird drum wohl druf uselaufe, dass ich das Teili dänn ebe doch scho i 7 Wuche ( :shock: ) chaufe, s'Zelda durespiele und nachher verstaubt das Teil aber wieder für öppe es Jahr. Gopf! :?
I dem trailer mit vielne games hät mer ja no me games gse wie nba 2k und anderi.
Es chömed scho no einigi games 2017 use. Frag isch eifach wänn.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Goran »

rebornkid hat geschrieben:Zelda am Start, Switch muessi ha am Start.

Zum Glück scho lang vorbstellt, hoffe git nöd so es Theater wie bim NES Mini.
Ich han sie au scho lang vitbstellt. Wenni keine zum launch überchum, wirdi entüscht si.
Aber nintendo isch nöd sony wo die meischte grät a wog git.

Hoffe de id chunt me als de wog über
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Goran »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Bild

32GB? Rly? Und ja, s isch en 720p Screen...
:lol: stimmt. da muss man noch eine 128er-karte für 40€ zum konsolenpreis dazurechnen. zum glück sind die so günstig geworden, insgesamt dann 340 Euro. Plus den Pro Controller (eigentlich auch Pflicht) und zwei Spiele zum Start ist man dann bei etwa 550€. puhh, das wird ein teures frühjahr...

Ja scho, aber wird geil. Ich chauf au öppe das und de brüeder zwei anderi games oder so. Dänn chani sini Spiele und er mini. Oder mal luege.

Han die heime alli konsolene und sogar en 4 k pc und ocolus und irgendwie kei luscht zum game.

Game dänn switch i ei e halb monat
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 1 Gast