Fire Emblem Three Houses

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Fire Emblem Three Houses

Beitrag von onion »

Wunderbar!
Zwüschedure haue d'Japse doch no was rechts use.

Unfassbar: sie hend was neus gwagt und d'rechnig gaht uf.
En grosse Teil vom Game isch en Charakter-Ufbau-Sim wo Spass macht.
Au stimmt de Schwierigkeits-Grad wieder wemes klassisch spelt uf Hard.
Obwohls mi immer no afarkt das mer de Perma-Death überhaupt chan weglah.
Ghört ja zur Serie.

Einzig Nachteil: Grafik isch zum devoh laufe. Das Game wird en Sau-Ufwand gseh si zum mache
und denn verpacke sis so hässlich :typej:
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von evo »

Sobald i s persona psp dure ha fangi grad mit däm ah, liist sich alles super zu däm game und t serie im allgemeine gfallt mer eh mega.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

onion hat geschrieben:Wunderbar!
Unfassbar: sie hend was neus gwagt und d'rechnig gaht uf.
En grosse Teil vom Game isch en Charakter-Ufbau-Sim wo Spass macht.
:
das macht dir spass, echt jez? mich nervts huere. klar s individuelle ufelevle isch guet, chasch selber bestimme wele chara was lerne söll. klassewechsel hin und zurück au super. aber das elende umelaufe die schuel (wo oft mache muesch wegem dozenterang), das dumme und sinnlose geschwafel zwüsched dure. lieber klassisch wie früehner zwüsched de kämpf chli Story, waffe chaufe und Charakter uflevle. snes, gamecube und wii titel hani allesamt super gfunde. ds titel hets au gueti gha, 3ds defür Katastrophe.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von onion »

Mr. Heli hat geschrieben: das macht dir spass, echt jez? mich nervts huere. klar s individuelle ufelevle isch guet, chasch selber bestimme wele chara was lerne söll. klassewechsel hin und zurück au super. aber das elende umelaufe die schuel (wo oft mache muesch wegem dozenterang), das dumme und sinnlose geschwafel zwüsched dure. lieber klassisch wie früehner zwüsched de kämpf chli Story, waffe chaufe und Charakter uflevle. snes, gamecube und wii titel hani allesamt super gfunde. ds titel hets au gueti gha, 3ds defür Katastrophe.
jo macht spass wel ja direkt ifluss chasch neh uf d'charas und ihri stärchi im kampf.
ich find die klassiche au besser, sit de schwierigkeitsgrad chasch uswähle het mir kes meh gfalle bis uf das.

wäg em umelatsche, das isch für mich au en qual bi vell rpg's. aber sie biete ja überall fast travel a. entweder bi de quest-boards chasch grad beame
oder R-Taste drücke und direkt uswähle wod here wotsch uf de map. findi beides super glöst.

dialög sind bitz langwilig und chli anime-fremdschäme gits au (wenn bim tee-trinke vo männliche charas oberschwul agluegt wirsch zB.) trotdem bini
grad extrem am suchte und das isch für mich z'kriterim öb ich es rpg super finde oder nid.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von evo »

Mr. Heli hat geschrieben: 3ds defür Katastrophe.
Spannend, ich zb ha s awakening mega gfunde, locker es 9/10. s fates hani aber au nit so guet gfunde und echoes noni gamed.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

evo hat geschrieben:
Mr. Heli hat geschrieben: 3ds defür Katastrophe.
Spannend, ich zb ha s awakening mega gfunde, locker es 9/10. s fates hani aber au nit so guet gfunde und echoes noni gamed.
ah het mehreri geh gha ufem 3ds, ha gmeint die andere seged no ufem ds cho. echoes hani nöd guet gfunde. awakening isch super gsi, fates mag ich mich gar nid erinnere.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von evo »

I ha no ghofft s echoes isch schön klassisch ghalte dos jo eigentli s remake vom 2 ufem famicom isch. Dämpfall eher schuss is wasser? :lol:
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Goran »

Mr. Heli hat geschrieben:
onion hat geschrieben:Wunderbar!
Unfassbar: sie hend was neus gwagt und d'rechnig gaht uf.
En grosse Teil vom Game isch en Charakter-Ufbau-Sim wo Spass macht.
:
das macht dir spass, echt jez? mich nervts huere. klar s individuelle ufelevle isch guet, chasch selber bestimme wele chara was lerne söll. klassewechsel hin und zurück au super. aber das elende umelaufe die schuel (wo oft mache muesch wegem dozenterang), das dumme und sinnlose geschwafel zwüsched dure. lieber klassisch wie früehner zwüsched de kämpf chli Story, waffe chaufe und Charakter uflevle. snes, gamecube und wii titel hani allesamt super gfunde. ds titel hets au gueti gha, 3ds defür Katastrophe.
Ich bin au diner Meinig
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Astroboy »

Black Eagles vorgester uf Hard düregspiut, mega gsi. Ds Sims-Züg hani fürne erste Playthrough no okay gfunge, aber bimne New Game + cha me sech zum Glück z'meiste spare dankm Übertrag und sech uf d'Kämpf fokussiere. Ize bini bi de Blue Lions und grad d'Petra und Dorothea am rekrutiere, hihi.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von onion »

Hard + Klassisch isch es muss imo wel mer chan zit retour spuele.
Sust isch schwierigkeit gleich null und chasch game grad lah si loh.

Alei wäg em retour spuele isches vel eifacher als die alte. aber isch ok, ganz kampf namal mache
wel der bim boss eine abchratzt chani hützutags au verzichte :oops:
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

mit em adler dure, jez de goldig hirsch agfange. zweite durchlauf isch würklich viel besser. ufelevle macht so viel meh spass, will nümm so ziit intensiv. rekrutiere chan meh jez au (bim erste durchlauf ischs bi mir nie gange). d Story änderet aber nid würklich, oder eifach no zwenig wiit gspielt?
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Astroboy »

Abm Timeskip änderet sie sech massiv, vorher nid würk.

Schad isch: NG+ macht ds Spiu no eifacher, als es scho isch gsi, ou uf Hard. I fröie mi ufe Lunatic-Mode wo sie wärde nachreiche. Und bi ize fang es paar Builds am überlege, wo chönnte klappe uf Lunatic.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von onion »

mit de lions isches für mich unmöglich gsi im letschte level aui durebringe.
so isch mer halt ganz zum schluss glich no eini abkratzt.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

sött ja mal no e stimm für byleth geh. demfall hesch au manne stimm wenn d frau spielsch :lol:? oder hesch denn eifach nüt. will de wos ersetzt hend isch ja en ma.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

mitem goldige hirsch jez denn bald au dure. de dritti und vierti lauf (ja es git meh als nume 3 Storys) mach ich aber nöd grad im aschluss. für das änderet sich eifach z wenig.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von evo »

Macht rächt laune. Das wosi chli mit em fates probiert hän und nit klappt het isch jez wunderbar umgsetzt. Und lang schints zsih, 35h ufm tacho und bi grad mol bim timeskip vo dr erste fraktion :shock: das mit de 200h isch also nit glofe gsi wemme sich voll ufs game ihlost. I glaub ich pausiers aber nachdämi mit de black iiglz dure bi, dq11 wartet scho :roll:
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von onion »

ich han sit sit em N64 kes RPG meh als 1x gspelt und hie hani tatsächlich all drü stories gmacht, wasi selber nie dänkt hät.

sit ere ewigkeit het mich ebe e d'story wieder krass gfesslet. öppis vom beste und het mich a seligi bioware-ziite erinneret.
die 2. storywendig han ich überhaupt nid vorsusgseh isch aber dennoch völlig logisch und hammergeil.
zäme mit em (fast) typische firem emblem gameplay und de super charaktere (jede vo dene 30) isch das ganzi für mich unwiderstehlich gsi.

weme nur 1 Story macht het mer nix gseh vom grosse ganze.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Three Houses

Beitrag von Mr. Heli »

onion hat geschrieben:ich han sit sit em N64 kes RPG meh als 1x gspelt und hie hani tatsächlich all drü stories gmacht, wasi selber nie dänkt hät.

sit ere ewigkeit het mich ebe e d'story wieder krass gfesslet. öppis vom beste und het mich a seligi bioware-ziite erinneret.
die 2. storywendig han ich überhaupt nid vorsusgseh isch aber dennoch völlig logisch und hammergeil.
zäme mit em (fast) typische firem emblem gameplay und de super charaktere (jede vo dene 30) isch das ganzi für mich unwiderstehlich gsi.

weme nur 1 Story macht het mer nix gseh vom grosse ganze.
han au nur wenigi rpgs meh als 1x gpsielt, eis wo mir grad in sinn chunt isch tales of symphonia (2x komplett und sicher paar mal agspielt). aber git ganz viel, wo ich sicher nomal spiele wür (suikoden 1&2, tengai makyou 4th apocalypse, chrono Trigger zum es paar nenne). gat bi rpgs halt relativ lang, bis d gschicht vergesse hesch und s dich amacht, nomal z spiele.

das fire Emblem isch natürlich scho so ufbaut, dass es eim zu mehrere durchläuf motiviert. isch eifach müehsam, dass am afang würklich alles glich isch. zudem find ich d stories jetz nid so gross unterschiedlich (gliechi Levels) und au nur mittelmässig. het meh erwartet was d Story abelangt. die ufem gamecube und wii hani det dure super gfunde.

han mit de Edelgard und de leicester dure gspielt, grad 3 oder sogar 4 durchläuf (extra Story mit de Edelgard wenn all vorussetzige erfüllt sind) anenand find ich chli langwielig.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 42 Gäste