Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Machsch wieder chli Thema wächsu?
Es existiert genau ei einzige rundezyt vom g60 und ee8...
Wie ussagechräftig isch sone verglich gemäss dire eigete logik?
Es existiert genau ei einzige rundezyt vom g60 und ee8...
Wie ussagechräftig isch sone verglich gemäss dire eigete logik?
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Mich würd nume emol Dini Usred interessiere werum dr NSX so langsam isch.
Und bis Du mir e andere Rundezyt vom G60 und EE8 präsentiersch müemer leider mit dere Vorlieb neh ...
Und bis Du mir e andere Rundezyt vom G60 und EE8 präsentiersch müemer leider mit dere Vorlieb neh ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
https://zeperfs.com/en/duel119-2473.htm
identisches leistigsgwicht (o wenn du meinsch, drehmoment sig relevanter )
identisches leistigsgwicht (o wenn du meinsch, drehmoment sig relevanter )
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Nette Versuech, aber hesch leider dr falschi Johrgang gno und mit em NSX-R es Modell wos do gar nid ghe het: Ebenfalls nur in Japan gab es ab 1997 die NA2-Varianten NSX Type R, Type S und Type S zero.
Und denn au no es Cabrio gege es Coupé, tztz ...
Das do wär dr richtigi Verglich. Damits fair blibt geges Z3 M Coupé:
https://zeperfs.com/en/duel455-177.htm
Gseht ziemlich schlächt us für de Honda ...
Vor allem s'Drehmoment: Lächerlichi 304 Nm.
Stimmt ebe glich:
Und denn au no es Cabrio gege es Coupé, tztz ...
Das do wär dr richtigi Verglich. Damits fair blibt geges Z3 M Coupé:
https://zeperfs.com/en/duel455-177.htm
Gseht ziemlich schlächt us für de Honda ...
Vor allem s'Drehmoment: Lächerlichi 304 Nm.
Stimmt ebe glich:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
es isch eigentlech ganz eifach:
bessers leistigsgwicht: schneller gradus
bessers fahrwerk bi glichem / ähnlechem / liecht schlechterem leistigsgwicht: besseri rundezyt..
chasch gärn mitem vorgänger vergliche wenn wieder dis "mimimi-boujahr-gejammere" uspacke wosch...
https://zeperfs.com/en/fiche2469-honda-nsx-r-3-0.htm
bessers leistigsgwicht: schneller gradus
bessers fahrwerk bi glichem / ähnlechem / liecht schlechterem leistigsgwicht: besseri rundezyt..
chasch gärn mitem vorgänger vergliche wenn wieder dis "mimimi-boujahr-gejammere" uspacke wosch...
https://zeperfs.com/en/fiche2469-honda-nsx-r-3-0.htm
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ha dr jo scho dr Verglych zeigt:
https://zeperfs.com/en/duel455-177.htm
Für en angebliche Technologieträger kackt dr NSX praktisch überall total ab geg dr Z3 M Coupé.
Es Modell wos in unsere Breitegrad gar nid zum chauffe ghe het het bi somene Verglych rein gar nüt z'sueche ...
https://zeperfs.com/en/duel455-177.htm
Für en angebliche Technologieträger kackt dr NSX praktisch überall total ab geg dr Z3 M Coupé.
Es Modell wos in unsere Breitegrad gar nid zum chauffe ghe het het bi somene Verglych rein gar nüt z'sueche ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
topmodell VS topmodell..
wosch übers outo rede oder über d'politik, weles wo z'choufe gsi isch?
wäre mau wieder zwöi verschiedni theme.
aber tusch ja no gärn theme mische wenns dim argument nützt gäu...
wosch übers outo rede oder über d'politik, weles wo z'choufe gsi isch?
wäre mau wieder zwöi verschiedni theme.
aber tusch ja no gärn theme mische wenns dim argument nützt gäu...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Was wotsch öppis verglyche wo do gar nie hesch chönne chaufe? Völlig hirnrissig, Polizeibacheli ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
suechsch nume usrede... chinderhirni!
meh cha im fau o outos importiere...
drum nomau:
wosch über outos rede oder über firmepolitik?
meh cha im fau o outos importiere...
drum nomau:
wosch über outos rede oder über firmepolitik?
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Bringt doch nüt wenn de wäg dr fehlende Typeprüefig kei Zuelassig bechunnsch wirdsch kein Meter legal chönne fahre ...
Ich red über Fahrzüg wo ganz normal chasch zueloh und uf eusere Strosse bewege ...
Ich red über Fahrzüg wo ganz normal chasch zueloh und uf eusere Strosse bewege ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
wosch über outos rede oder über firmepolitik?
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ich red über Fahrzüg wo ganz normal chasch zueloh und uf eusere Strosse bewege ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
äbe.. thema / verglichsvorussetzige wächsle wenn am verliere bisch...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Alte, Du bisch in sonere Sackgass und weisch es sälber ganz genau. Es Fahrzüg wo do nie e Zuelassig bechunnt isch absolut sinnfrei ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
es isch e firmepolitischi frag, was meh wo veröffentlecht. das chömer gern separat diskutiere...
das het aber NÜT dermit z'tüe, ob es an sich outo guet oder schlächt isch...
dass du itz plötzlech vorussetzige füre verglich wächslisch, zeigt eher, dass DU ir sackgass bisch...
zudem: wer seit, dass e nsx R nid zueglah bechunnsch?
problem isch eher, dass gar kene fingsch...
git ja gnue abieter, wo anderi starchi japanischi importoutos abiete inkl. zuelassig...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Das isch e rein hypotetischi Behauptig vo Dir. Es cha sehr guet si, dass en NSX-R damals bi eus gar nid zuelassigsfähig gsi isch.
Wenn es bitzli recherchiersch merksch schnäll, dass es sogar in Dütschland praktisch unmöglich isch en NSX-R legal uf d'Stross z'bringe . Das spricht eigentlich e ziemlich dütlichi Sproch ...
Guet oder schlächt isch wurscht - wenn das Ding nid legal bi eus chasch bewege bringts der en füechte Furz ...
Nume will en Skyline R33 die Hürde nimmt heisst das nid, dass es bimene NSX-R au goht ...
Wenn es bitzli recherchiersch merksch schnäll, dass es sogar in Dütschland praktisch unmöglich isch en NSX-R legal uf d'Stross z'bringe . Das spricht eigentlich e ziemlich dütlichi Sproch ...
Guet oder schlächt isch wurscht - wenn das Ding nid legal bi eus chasch bewege bringts der en füechte Furz ...
Nume will en Skyline R33 die Hürde nimmt heisst das nid, dass es bimene NSX-R au goht ...
Zuletzt geändert von vectrex am 15 Mär 2022 20:35, insgesamt 2-mal geändert.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
isch so..
das hingege si fakte gäu!
zueglah oder nid. dr nsx R fahrt dim Z büchsli sowas vo um d'ohre da muesch z'verdeck zuemache du...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Also vomene langjährige Autokontrolleur hetti denn scho es bitzeli meh Sachverständnis erwartet ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Was interessiert das irgend öpper wenn kein Meter im öffentliche Strosseverchehr darfsch fahre.
Chasch dä Eimer grad so guet in Garte stelle als Pflanzebeet ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
The Honda NSX R 3.2 294 PS has slightly better performance with an advantage on the track
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
And by the way: The NSX R 3.2 294 PS is not street legal in Switzerland ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Und s'Länkrad isch au uf dr falsche Site ...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
z'dütlech schnellere outo aber leider nid zueglah und sowieso nid bezahlbar...
hei mer üs gfunde...
hei mer üs gfunde...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Nei das hani vomene Autokontrolleur glernt. Dä weiss zwar, dass japanischi Autos s'Länkrad rechts händ. Aber nid, dass en NSX-R in dr Schwiz nid chasch ilöse ...
Grüchtewis isch er früener es Polizeibacheli gsi was natürlich vil würd erkläre ...
Grüchtewis isch er früener es Polizeibacheli gsi was natürlich vil würd erkläre ...
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste