Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von TypeJ »

geil!
de isches ja gar nid eso churz wie manchi brüeled! i gnüss es voll, suech immer alles ab...bin doch scho 8h dranne :wixer:
:lol:
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Skeletor »

ne zchurz hanis au nöd gfunde. 1-2 frustigi stelle häts, süscht eigentlich rächt super.

chli en simple shooter, aber en geili gschicht.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von TypeJ »

Moff hat geschrieben:
für pc gits übrigens na es 10GB HD texture pack
wo findi das?

i han s'spiel im steam abeglade, sind glaubs öppe 17gigs gsi, isches dört scho drin?
i find es gseht super us aber gad texture sind etz nid de wahnsinn..
:lol:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12844
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Moff »

ja offebar sind die texture bereits im ganz normale spiel enthalte, hesch alles uf ultra gstellt?

aber wie scho paari gseit hend, d'stärchi vo dem spiel ide grafik lieged im art design und näd unbedingt uf de teschnische siite.
vor allem ischs schad wie sehr das spiel au abgspeckt wurde isch im verglich zu früenere preview videos. det ischs bedütent detailricher gsi bi grössere levels wos au na recht abgange isch

jänu, nächscht generation bringt da eventuell besserig
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

Moff hat geschrieben:
jänu, nächscht generation bringt da eventuell besserig
han gmeint die hüttige PCs sind scho "nächschti" generation. :vortex:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12844
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Moff »

das sinds au. aber d'spiel sind druf usgleit zum au uf de konsole chönne funktioniere, wasmer vor allem im enge leveldesign und azahl objekt ufem bildschirm merkt. wie gseit, die früehe preview videos vo infinite redet da en dütlichi sprach.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17381
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zeromeier »

Moff hat geschrieben: d'stärchi vo dem spiel lieged näd unbedingt uf de teschnische siite.
:idea:
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51607
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von sidusson »

Trunks hat geschrieben: Alles in allem es wundervolls Game wo ich jetzt glaubs 1999 mässig no probier dure z'spiele. Ev. au nöd will Achtung grosse Spoiler!! dä letschi Kampf uf em Zeppeli mit dem Verdeidige scho uf normal mega gnervt hät, uf Hardcore trüllsch dure
I

Ich gib 87,4567¥%
ds tragische isch eifach das isch dr ändfight :vortex:

ändbössgits äuä nümme i videospili.. guet mou im mgs rising :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12844
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Moff »

storywis ischs ja in infinite aber grad de ganz sinn gsi, dasses ebe kein endboss fight geg de songbird git
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Trunks »

Wänn ich d'Story richtig verstande han, häts dä susch ja immer geh aber halt immer mit em Songbird wo eim killt. Erst d'zuekunft Liz hät eus resp. ihre gseit wie mehr dä Songbird kontrolliert. Ich find dä Fight total scheisse am Schluss, aber das mit em Songbird als Überviich mega mega geil.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Supersonic »

Ich hans hüt au fertig gspielt und jetzt muesi wieder 5 Jahr uuf snöchste Irrational Game warte. Ich find s'Game grandios, es isch chli wie ä Achterbahnfahrt gmischt mitere Geisterbahn. Es git i keim andere Spiel usserd vilicht Bioshock 1 soviel z'gseh wie im Infinite. Es isch unglaublich wie ich bis am Schluss immer wieder han müese stuune wie geil, iefallsriich und abwechsligsriich Columbia uusgseht. D'Elizabeth uuf de Schluss ane isch au nomal grandios, in Sache Voice Acting spielts au i de ganz obere Liga mit.
D'Story hett mer extrem guet gfalle, es hett aber leider recht viel verpassti Chance minere Meinig nah. Trotzdem isch vor allem s'Endi soooo viel besser als im 1 und es ich han es paar Mal Gänsehuut becho.
S'Gameplay isch solid, hett aber ganz klari Schwächene drin (warum hetts kei Gegner wo nume miteme bestimmte Vigor tödet werde chönnd oder mitere Kombination??) Aber die wo mööged es sägi langwiilig de söll eifach nie nie meh da ine schriebe wenner ein Egoshooter nachem andere dure laht. Ich find wie au scho ide vorherige zwei Bioshock Titel d'Plasmids, Vigors und d'Waffe recht geil aber irgend öppis wükli neus isch nöd da, dass isch wahr. Aber wer findet das am Crysis sin Möngler Suit "neu" isch de chunnt ade nöchste GN vo mir Chrähe is Gsicht grüehrt über.

Ich wirds nomal durespiele aber erst nacheme Wiili. Mir ischs total under d'Huut gange und es hett unvergessliche Bilder und Moment geh.
Wer immer nonig checkt warum mer das Spiel spiele sött, sött eifach mal die Ingame Fotografie (i welem Spiel chamer das suscht mache?) aaluege:
Achtung witter une gits MAJOR SPOIL0R! Also wükli nöd aaluege usserd es isch eim egal.
http://www.flickriver.com/photos/jim2po ... 091350960/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Supersonic »

Krass das fascht nüüt uus dem Gameplaytrailer is Game inecho isch :shock:
http://www.youtube.com/watch?list=UU_nG ... 5it-pAYmKY" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Gurgelhals »

Supersonic hat geschrieben:Aber die wo mööged es sägi langwiilig de söll eifach nie nie meh da ine schriebe wenner ein Egoshooter nachem andere dure laht.
Ich hasse ziitgenössisches Egoshooter-Design ganz grundsätzlich bis uf de Tod :adolf:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

fair.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von PlanetHarrieR »

So, bin auch durch. Zusammen mit Antichamber bisher das beste Spiel des Jahres.

Story erst richtig super, zum Schluss etwas zu Jeff Giraffler.

Das Design der Welt und der Gegner ist genial. Und das sage ich als jemand, der eigentlich kein Steampunk-Freund ist.

Spielerisch teils richtig cool (Patrioten, Rails, Kräfte, Risse, Elisabeth), teils öde (einige zu leichte Gefechte, zu viel Sammel-Fleißarbeit, keine Rätsel, unglaubwürdiger Wechsel von friedlichen in feindliche Passanten, etwas komische Controller-Steuerung)
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 05 Apr 2013 07:06, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von BrainBug »

Playing Infinite, I realize that Halo-style recharging shields are actually a huge mistake in shooter design. But all shooters use them now. Since people are going to ask: There are two problems; one is about emotional pacing, one is about gameplay crispness and fairness. With shields, you are always doing okay in the medium and long term. They low-pass filter the emotional high of surviving a tight situation. The crispness problem is: In order to provide difficulty, designers now have to overwhelm your shields all the time, which means designing situations that are spammy (get hit from all directions so you can't process what is going on).These are confusing and not fun. These feel messy to play but they happen all the time because they have to. Or, like Infinite does, have super attacks that take away all your shields at once *and* 1/3 of your health, which feels steeply unfair. With shields, you are always doing okay in the medium and long term. Also, shields train the player to ignore getting hit most of the time, which becomes grating at the end when guys start hitting hard. (You trained the players for one thing but then gave them another!) I think shooters are much stronger experiences when it matters if you got hit. In shield games you get hit all the time, like flies buzzing. You can have a tight situation on the order of 10 seconds, but not on the order of 5 minutes, which matters more. Yeah. I think there is nothing wrong with 30 seconds of fun, if one doesn't forget 5 minutes of fun, 1 hour and 5 hours.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Nanu, du bist also Jonathan Blow?
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 05 Apr 2013 06:47, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ach so, @Gurgelhals: Du brauchst es nicht zu spielen - es ist zum Großteil linear und cineastisch inszeniert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Wow, ein Spiegel-Artikel spoilert mal eben das komplette Ende: :shock:

http://www.spiegel.de/netzwelt/games/bi ... 92114.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Da hätte ich dem Christian Stöcker jetzt mehr Fingerspitzengefühl zugetraut. Gut, dass ich es während des Spiels vermieden habe, Threads und Reviews über das Spiel zu lesen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Skeletor »

hans also am schluss doch au es sehr guäts spieli gfunde.

d'shooter passage allei sind villicht 7/10 (gwüssi passage besser, gwüssi schlächter). aber d'story, dä style, diä ganz atmosphäre sind 10/10.

drum hani jetzt grad au bioshock 1 namal gspielt und endlich au beendet. fantastisch, keis wunder was mich damals so gstört hät drah.
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von NERV »

Ich warte immer noch uf mis US Exemplar. ZOLL MACH MAL! :panik:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Supersonic »

Skeletor hat geschrieben:hans also am schluss doch au es sehr guäts spieli gfunde.

d'shooter passage allei sind villicht 7/10 (gwüssi passage besser, gwüssi schlächter). aber d'story, dä style, diä ganz atmosphäre sind 10/10.

drum hani jetzt grad au bioshock 1 namal gspielt und endlich au beendet. fantastisch, keis wunder was mich damals so gstört hät drah.
Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?
Spiel no s'2i :grin:
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Supersonic »

:auslach2:
Masatshi hat geschrieben:ich has ganze game uf hard bis dett ane gspielt und denn nach 3 stund hartem kampf ufgäh und uf normal abegschruubet. ich bin sones pussy. :-(
es isch SAUschwer und ich bin mer einiges gwohnt eigentlich.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Skeletor »

Supersonic hat geschrieben: Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?
Spiel no s'2i :grin:
ja ich weiss es würklich nümä.
ich vermuete ich han diä plasmid eifach niä benutzt, will ich zaubere eifach doof finde.
aber dänn isch das spieli nahezu unspielbar.
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Pandemonium »

Skeletor hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben: Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?
Spiel no s'2i :grin:
ja ich weiss es würklich nümä.
ich vermuete ich han diä plasmid eifach niä benutzt, will ich zaubere eifach doof finde.
aber dänn isch das spieli nahezu unspielbar.
Spiel würkli s 2 no und de unfassbar gueti DLC Minerva's Den, grosses Kino.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste