Seite 9 von 11

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 13 Nov 2018 20:52
von mr.raw
RedDead problems

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 14 Nov 2018 08:45
von Mastler(P)
zombi add-on, wenn?

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 14 Nov 2018 08:50
von Master(G)
schad, händ sie us dem New Austin Abschnitt unde links so wenig gmacht. Es isch en riese Charte-Teil wo praktisch gar nie bereise tuesch. wenns spiel dure hesch, bisch ja no gar nie dett une gsi und au im epilog chunt nur en chliine teil drin vor... wtf? debi isch das gebiet dett une riesig!!.... stell dir vor, es würd nahtlos ines RDR1 remaster übergah, mit dere grafik.... :sabber:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 14 Nov 2018 14:20
von Grisu
Jetz weisch wo d'addons wärded spiele..

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 14 Nov 2018 14:38
von Master(G)
ich han scho ganz new austin durchwanderet... eifach us spass. zum relaxe. LOL... es gitt es paar zuefalls-begägnige wo no cool sind. es isch so super all die bekannte ort zbsueche... ich hoffe sie mached no paar single-player-sache. oder dass de online-part dett une spielt - und no mexico dezue chunt!
no besser wär es RDR1 remaster! ich würds chaufe!

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 20 Nov 2018 14:13
von sidusson
so jetz bini ändlech ou fertig, läck du mir isch das mühsam gsi :typej:

ämu prolog 1 und prolog 2 hätte mühsamer nid chönne si, aues nähmesidr wäg u löh dr spiler nomau ds erste tutorial la mache mit schissi ga ufgable u dummi schissmissione mache, hättesisech chönne spare! klar geil machts no die auti map uf aber ig bi total dürebrönt vo däm spiu

audiovisuell u dwäut si absolut abartig krass was si da hei abgliferet aber i spilerischer hinsicht ungloublech träg u unintuitiv. das ewige gelaber macht mi hässig, das ewige umegeritte närvt numeno u das total hirnlose mümümü mir si bös aber lieb aber bringe glich hundertusig lüt um gränn hetmi numeno pinlech tünkt. o dmissione si so längwilig, gang amene ort häre, blabla, rit amene ort häre durchgehend blabla, chum amene ort a blabla, schiess aues tod blalba, ritt witer zur nächste mission, blabla. ke würklechi abwächslig im missionsdesign. :typej:

ha würklech dänkt gäge schluss wirds besser, aber ig hami extrem tüscht es blibt so träg u unintuitiv :vortex:

:verstehtdasspielnicht:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 20 Nov 2018 14:15
von Bejita
Drum, GoW Goty, und zwar mit wiiiiiteeeemmmmm Abstang, wemä bedänkt dasi für GoW nume haub so lang hei brucht ersch rächt

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 11:37
von m.o.terra kaesi
Master(G) hat geschrieben:genau so isches äbe; je länger du spielsch, desto besser wirds! es isch unfassbar, wie viel details da drin stecket!

#überalldetails

no meh details als im zelda?
:mrgreen:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 11:38
von Master(G)
zelda isch en leeri wüeschti degäge! :panik:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 11:59
von sidusson
Master(G) hat geschrieben:zelda isch en leeri wüeschti degäge! :panik:

Bild

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 12:13
von Master(G)
:groel:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 14:01
von Gatchan
Muess mittlerwile o säge: je länger je besser. Vor auem weme sech vou dri git und mit däm meini vor auem dr Zwang zur Langsamkeit akzeptiere.
Bi jetzt so öppis vo drinn, ha die letschte täg quasi dert inä gläbt :2finger:
nachere herte sucht phase chunnt aber o immer e phase woni dr sinn o nid so gseh. Rollespiu elemänt fähle für mi glich i sore riesä wäut..
aber geschtr bini z.b. eifach fasch 2 stund dür d'bärge gritte, ha mit de binoculars umegluegt, chly gjagt, chly gfischet... 'schäbe scho geil

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 14:08
von Master(G)
genau so muesch das au spiele für de 100%ig gnuss! du machsch das genau richtig! :herzli:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 14:15
von Bejita
Master(G) hat geschrieben:zelda isch en leeri wüeschti degäge! :panik:
Aus wärs angers bi rdr2, paar böimli und feusä.. LOL
Es gseht ja scho schön us aber äbe es het ja ou nid viu was schön mues usgseh

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 14:17
von Master(G)
du hesch keis aug für schönheit vode flora und fauna! speziell letschteres! :kicher:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 21 Nov 2018 14:50
von Bejita
Master(G) hat geschrieben:du hesch keis aug für schönheit vode flora und fauna! speziell letschteres! :kicher:
Doch scho foliage isch schön u aues, aber äbe das längt für mi nid. Horizon het schöneri foliage und e besseri und lebänderigi witsicht. Gsesch die huere langhäus vo huere wit wäg und die flügendä Kackvögu etc. U bi zelda si eifach die ganze physike krass, bi rdr chasch ja genau gar nüt mache mit dr umgäbig, dert düre isch s neue Zelda ( klar isch total überwärtet ) scho krass, und söt aus vorbild für die angerä openworld games diene

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 22 Nov 2018 08:39
von thaeye
sidusson hat geschrieben:so jetz bini ändlech ou fertig, läck du mir isch das mühsam gsi :typej:

ämu prolog 1 und prolog 2 hätte mühsamer nid chönne si, aues nähmesidr wäg u löh dr spiler nomau ds erste tutorial la mache mit schissi ga ufgable u dummi schissmissione mache, hättesisech chönne spare! klar geil machts no die auti map uf aber ig bi total dürebrönt vo däm spiu

audiovisuell u dwäut si absolut abartig krass was si da hei abgliferet aber i spilerischer hinsicht ungloublech träg u unintuitiv. das ewige gelaber macht mi hässig, das ewige umegeritte närvt numeno u das total hirnlose mümümü mir si bös aber lieb aber bringe glich hundertusig lüt um gränn hetmi numeno pinlech tünkt. o dmissione si so längwilig, gang amene ort häre, blabla, rit amene ort häre durchgehend blabla, chum amene ort a blabla, schiess aues tod blalba, ritt witer zur nächste mission, blabla. ke würklechi abwächslig im missionsdesign. :typej:

ha würklech dänkt gäge schluss wirds besser, aber ig hami extrem tüscht es blibt so träg u unintuitiv :vortex:

:verstehtdasspielnicht:
dis problem isch du bisch vo exquistite nintendo stories scho so verwöhnt *bieps* *its me mario*, das du das gar nömm beurteile chasch.

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 11 Dez 2018 12:12
von geosnow
hehe, jetzt hani au 2h gspielt. isch e chli wiä soul calibur. mer mues eifach chli uf de Chnöpf umme drucke und alli sind tot.

also d Stürig isch ja zum Hüle.

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 11 Dez 2018 13:06
von evo
Aso so chli wie all 3rd person sandbox games?

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 11 Dez 2018 13:25
von Master(G)
"soul calibur"....... ? :lol: :lol: :lol:
geosnow hat geschrieben: mer mues eifach chli uf de Chnöpf umme drucke und alli sind tot.
aso quasi wie in videospiili? :kicher:

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 11 Dez 2018 16:30
von Bejita
GoW Goty BOOOOM. Schlächts Gameplay hets nie verdient Goty z wärde, geschweige denn e 97% wärtig z becho

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 13 Dez 2018 17:45
von geosnow
Lol, chli wiä a HBO Western Serie zum Luege. Mir gfallts, aber wenn immer chli Arcade Games ohni Lag am cab spielsch oder CS am PC mit allne Effekte off, denn merksch halt, dass alles chli verzögert isch.

Glaubs Road Avenger uf em pal mega cd isch s Vorlag vo RDR2 gxi.

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 18 Dez 2018 18:50
von Reinforced
so geil Bärner musigg!! :D

https://www.20min.ch/schweiz/bern/story ... h-30249898" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 09 Nov 2019 10:11
von Reinforced
hez jeppr für pc ? schiins horrible pc launch mit huufe technische probs!

well done rockstar

Re: Red Dead Redemption 2

Verfasst: 12 Nov 2019 11:38
von Goran
Bejita hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:du hesch keis aug für schönheit vode flora und fauna! speziell letschteres! :kicher:
Doch scho foliage isch schön u aues, aber äbe das längt für mi nid. Horizon het schöneri foliage und e besseri und lebänderigi witsicht. Gsesch die huere langhäus vo huere wit wäg und die flügendä Kackvögu etc. U bi zelda si eifach die ganze physike krass, bi rdr chasch ja genau gar nüt mache mit dr umgäbig, dert düre isch s neue Zelda ( klar isch total überwärtet ) scho krass, und söt aus vorbild für die angerä openworld games diene
Häsch s Zelda uf de Switch gspielt?