StarCraft II

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Ah sali :o

Spilt eigentlich no öpär? Wunder würs mich scho näh, hetti mal wider ganz fescht luscht uf en Partie hüt abig :D
Wär isch debi?
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von randy »

Bild
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Vorher isches aber au im Diskussion gsi :cry:
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Overdose »

da isch im gliech. mir au.
Bild
Benutzeravatar
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 676
Registriert: 11 Jan 2009 08:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Pombaer »

Ds Spiel wär eigentlich no ganz guet, we mini Gägner im Multiplayer nume nid immer besser wäre aus ig :cry:
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Overdose »

CPU Easy
Bild
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Weiss übrigens per Zuefall öpär wimer es online Match mache chan, ohni dass t friends gsehnd, dassmer grad online isch?
Wenni am 11i am Abig Bock han ufes schnells Mätschli hani eifach nöd grossartig luscht uf Konversation oder irgendwelchi 3on3 Sessions wo zerscht no eine Znacht esse muen bismer loslegge chönd usw. :typej:
Ich würd glaub meh zocke wenn das gächt, aber jedes mal t Kollege vertröschte 10 Minute isch ebe nöd grad de Hit :|
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

goht mines wüssens niit. vo dr friendlist lösche oder e zweits starcraft chaufe.

find das bnet 2.0 au nit so super in allne belange. für wow machts jo sinn das me 1 zentrale account het und me vo jedem pc uf dr welt uf sin account kunt. bimne RTS findis aber fair wemme e neue account mache ka, u.a genau us de dir erwänte gründ. das jede tubel sofort e neue account amche würd sobald t winrate unter 60% fallt glaubi ebbe au nit, s neue laddersystem zwingt eim e ~50% winrate ja fürmlich uuf. isch eher biz e WC3 krankheit gsi mit dr win% :lol:

und chat channels vermissi au
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

vor paar tag hani us fun mol chli zerg gspiel. isch mit grossem abstand mini schlechtischti rasse und prompt e high ranked diamond player eliminiert. sone hoch grankte hani glaub nit mol mit Terra bodiget :lol:
isch natürlich au biz glück gsi drbi und er het wohl au chli experimentiert dos e custom game gsi isch.
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:vor paar tag hani us fun mol chli zerg gspiel. isch mit grossem abstand mini schlechtischti rasse und prompt e high ranked diamond player eliminiert. sone hoch grankte hani glaub nit mol mit Terra bodiget :lol:
isch natürlich au biz glück gsi drbi und er het wohl au chli experimentiert dos e custom game gsi isch.
ich spiel jetzt glaub au chli meh Zerg, ich find t Rasse super, nume spile chani si nonig würklich.. Ha zwar scho rechti fortschritt gmacht ines paar Teamgames (1on1 machi sicher nonig mit Z lol) :) Ide Ferie wird denn nonstop zockt... :sabber: non. stop. :!:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

mer müen eh widermol paar 2on2's mache. :idea:
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:mer müen eh widermol paar 2on2's mache. :idea:
definitiv, so am dunnschtig abig hetti jewiils fascht immer chli ziit :?: Suscht halt am wucheend mal 1, 2 stündli :sabber:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

best spiel aller ziite!

han scho fängs 1400 spiel lol. und bald nah meh ziiit!

trotzdem nah n00b lol.
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

thaeye hat geschrieben:best spiel aller ziite!

han scho fängs 1400 spiel lol. und bald nah meh ziiit!

trotzdem nah n00b lol.
Go for 1on1 :o

Nie meh Teamkollege wos der versaued :sabber:
Wennd so vil Games machsch wür sichs evtl. schono lohne, am aafang kriegsch biz uf de Sack, aber nacher wirds immer besser :)

e: Lohnt sich imfall au wennd wiiterhin teamgames mache willsch, well t Lernkurve eifach vil steiler isch als im 3on3, speziell random.
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Sephi »

Spile das jetz ou ab und zue, bi nonid online gange - afemol Kampagne.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

G-ay-lien hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:best spiel aller ziite!

han scho fängs 1400 spiel lol. und bald nah meh ziiit!

trotzdem nah n00b lol.
Go for 1on1 :o

Nie meh Teamkollege wos der versaued :sabber:
Wennd so vil Games machsch wür sichs evtl. schono lohne, am aafang kriegsch biz uf de Sack, aber nacher wirds immer besser :)

e: Lohnt sich imfall au wennd wiiterhin teamgames mache willsch, well t Lernkurve eifach vil steiler isch als im 3on3, speziell random.
ich bin 1to1 höchstens gold, meh nöd. git mir nah z wenig, 3vs3 git mir alles, logisch isches nömm so krass balancing wie 1vs1 trotzdem dur die unbekannte faktore wie n00bs im team und unberechebari builds, find ichs trotzdem huere geil (isch so chli krass scheisse-huere guet dilemma). So die up und downs gaend mir was. lol. isch halt immer was los im 3vs3.

logisch wirsch nur super guet wenn vill 1vs1 spielsch, aber mir isch das fast zuviel.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

3on3 isch schono luschtig, machi au biz in letshcter ziit. vor allem mit P und Z zum die chli zum zug cho lo. au schön dass do fascht alli units zum zug chöme. carriers oder broodlords triffsch im 1on1 all 100 spiel ah

aber 1on1 isch ebbe scho dr real deal. bim spiele hesch irgendwie s gfühl (ich zumindest) das "isch" starcraft 2. für de modus isch s spiel überhaupt programmiert worde. alles andere isch zuegob.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

Sephi hat geschrieben:Spile das jetz ou ab und zue, bi nonid online gange - afemol Kampagne.
frisch! wie pfinsch?

i gib der online pay afänger kurs :-D
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:goht mines wüssens niit. vo dr friendlist lösche oder e zweits starcraft chaufe.
...
und chat channels vermissi au
Es isch fascht echli undergange, aber .. Meine Güte, es isch scho fascht echli en fail vo blizzard :typej:
Chani jetzt nonig mal me selber entscheide wenn ich für all söll online sii? Unglaublich, gar nöd guet findis.
Und ja, chat channels sind uhueren wichtig, wiso hendses nöd inegno? Wäg ihrem Scheiss Gsichtsbuech fark? S uhuere tümscht isches doch. Mini Facebookeler fründe hend en scheiss z'wüssä welli games ich zocke, wiso sötti das 'feature' nutze? Ich will chats, demiti mit mim pseudonym chan anderi pseudonym treffe zum Zocke! - kei scheiss social gaming fark, ich will zocke - nöd chatte! Was mich wider zude friendslist bringt :typej: Huere schwär wärs gsi nebed Online, DND, AFK no Offline iizfüägä - natürlich hettedses chöne, aber wiso hendses nöd gmacht? RECHT TOMM ! Regt mi grad chli uf imfall!

Ahja, btw.. Hüt wär luscht ufes mätschli? 1on1, 2on2, 3on3 whatever :wixer:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Moff »

das mitde channels isch mega schad, damals 98 bini ame fasch meh i dene umeghange, bin dementsprechend extrem enttüscht gsi woni s'erschmal s'neue bnet gseh han.
aber ageblich hets mal gheisse die chömed na, wers glaubt
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Moff hat geschrieben:das mitde channels isch mega schad, damals 98 bini ame fasch meh i dene umeghange, bin dementsprechend extrem enttüscht gsi woni s'erschmal s'neue bnet gseh han.
aber ageblich hets mal gheisse die chömed na, wers glaubt

Mitem Addon vilicht :lol:
Würklich mega schad isches, verallem au für die wo sich z.bsp. überenes forum oder wegenem Turnierli wennd treffe.. Denn münds jetzt immer extern bespreche welli maps das gspilt werded, oder wiä genau de Gamename vom nächschte Match isch.. Mich tangiert das jetzt nöd grad direkt, aber füren Titel wo explizit de eSport präge sött isches doch chli en herbe Schnitzer..
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Moff »

ja scho, isch krass dass usgrechnet blizzard offebar ned z'verstah schint was community fürd langlebigkeit vomene spiel bedütet. aber ich gange schwer devo us, dass sie dur das ihres spielübergrifende battle.net fründsystem forciere wend.
früener hetmer d'buddies ame na is profil inegeschriee wie imene web0 chatroom :lol:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

i glaub t sach mit de channels isch no nit ganz vom tisch, i glaub dra!
blizzard loost jo eigentlich no recht stark ufd fans, au wenn ali s gfühl hän si tätes nit. aber nüechtern betrachtet gits kei einzigi firma wo mit patches nach und nach t features wo gfordert werde ihbaut.
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:i glaub t sach mit de channels isch no nit ganz vom tisch, i glaub dra!
blizzard loost jo eigentlich no recht stark ufd fans, au wenn ali s gfühl hän si tätes nit. aber nüechtern betrachtet gits kei einzigi firma wo mit patches nach und nach t features wo gfordert werde ihbaut.
Definitiv, Blizzard isch sicher eini vode Community-nahe Spielschmiedene. Si chönds sich au gar nöd leischte nöd uf t Community z'lose, well vo dem lebed Onlinegames eifach - und so zimli all Blizzard Games sind hauptsächlich Onlinegames :) usserd vilicht t Diablo-Serie, die wür wahrschinli au mit only-Singleplayer en rächte Erfolg ha.

Profil vom alte Battlenet sind übrigens super gsi. Tegscht is Profil schribe = Super :sabber: Verallem z'läsä was bide anderne drinstaht. "Thanks to all hackers, I would have lieek 100% WIN!!!" "Best Win vs. 4K.Grubby" "Orc is so imba, Fucking Blademaster!" "Winning as a nightelf is like shooting handicapped ducks in a barrel" "WE SEARCH MEMBER, VISIT WWW-SHITCLAN-DE" "ME >>> YOU" "Wer das liest ist dumm" :groel: herrlich :kitzel: Chat channels sind würklich guet, leider hets bi WC3 stetig abgno, die guete Ziite sind scho lang verbi und bi StarCraft 2 gits ebe die Chatchannels/Profil nüme.. :cry:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

G-ay-lien hat geschrieben:"Best Win vs. 4K.Grubby"
:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 36 Gäste