StarCraft II

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von ritschi »

kampagnen-arsch
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Moff hat geschrieben:ned din ernscht das uf dütsch spiele oder?
Frög mich nöd, ich han en-GB abeglade und denn im Setup doch nume Dütsch chöne uswähle :( Irgendwie isch was recht schief gloffe. wonis denn nomal han welle abelade isches megen langsam gange, sidher hanis halt nüm versuecht. Versuechs denn scho nomale.
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Guave »

Es isch mega, hoffentlich kunnt d Expansion bald :lol:
Bald heisst März 2012 :lol:

Aber solang "bald" mal Diablo 3 kunnt isch au frisch. Hoffentlich kummi ind Beta.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

ich has denn übrigens au uf dütsch. dütsch isch die fucking beschti sproch uf dr wält, warum soli spiel nit uf dütsch spile?
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Guave »

:lol:
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Naja, im Endeffekt muessi säge, dass t Sprach recht sekundär isch, ich dun weder irgendwelchi Tooltipps no suscht was läse, no duni mi grossartig uf das konzentriere wo t Units verzapfed. Isch meh es Näbegrüsch. Rächt unwichtig, wenni drüber nachedenke.

Ich hoffe s Addon bringt es paar erfürschendi Neuerige, 1on1 reizt mi irgendwie überhaupt nüm. Bi WC3 hani jede Tag welle laddere - über mehreri Mönet und Jahr, bi SC2 isches eifach irgendwie was anderes. Ich glaub es hät au was mit de Heros z'tue, au wenni immer über de Blader und de DemonHunter gmotzt han, es fehltmer s Creepe eifach - und au s TownPortal :briegge:

Spiele underdesse eifach meh RandomTeam, det wäri geschter Top10 Diamond gsi, han aber zwei verlore und bin ez wider Rang 14 :( MasterLeague wär no es schöns Ziel, velicht chans mich ja bizeli motiviere :bussi:
Blizzard hat geschrieben:Während wir noch nicht bereit sind, Details zu den neuen Mehrspielerinhalten von Heart of the Swarm zu nennen, können wir doch sagen, dass diese Erweiterung neue Einheiten und neue Karten enthalten wird. Auf der BlizzCon werden wir mehr Informationen zu den Mehrspielerinhalten von Heart of the Swarm haben.
:wixer: :wixer: :wixer:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Guave »

Also entwickle sich alli Rasse technologisch witer während der Trilogie Story-Arc. Ich freu mich druff!
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Rang 3 Diamant :wixer: pwnz!
Guave hat geschrieben:Also entwickle sich alli Rasse technologisch witer während der Trilogie Story-Arc. Ich freu mich druff!
Ich würd nöd z'vil erwarte. Ide Kampagne wirds analog zude Liberty Upgrade-Möglichkeite gäh und es git 1-2 neui Einheite pro Rasse für de Multiplayer. Es würklichs wiiterentwickle, naja, de Spielstiil wird sich vilicht bines paarne ändere, wenn eini vode neue Units massiv bruchbar isch, aber suscht.. :?:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Guave »

Ich dänk ebbe das es in der Kampagne 2-3 neui Einheite wird gää. Me het ja in der Kampagne au Einheite gseh wo neu sind. So wie d Queen vo de Zerg oder der Hybrid etc. Au wenn das nur e Miniboss gsi isch, gitz doch no Ruum für neui Einheite inder Kampagne. Zb, das me ka Hybride als Einheite mache oder so was. Und denn für e Multiplayer es Pendant für Mensche und Protoss. Das wär plausibel.
Wobie me sich über d Vielfalt vo de EInheite in SC2 also nid beklage cha :lol:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

es git 100% neui einheite. für single und multi player. im single wirsch du au einheite könne "morphe" also möglichkeit si in 2 verschideni richtige nachhaltig z verändere. wie das genau im MP umgsetzt wird mous me wohl no luege. aber neui units und anderi neue spilmechanike wirds 100% geh, au für MP. isch im SW/BW und au WC3/TFT so gsi und het s spiel eigentlich jedesmol enorm veränderet und ufgwärtet.
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Guave hat geschrieben:Ich dänk ebbe das es in der Kampagne 2-3 neui Einheite wird gää. Me het ja in der Kampagne au Einheite gseh wo neu sind. So wie d Queen vo de Zerg oder der Hybrid etc. Au wenn das nur e Miniboss gsi isch, gitz doch no Ruum für neui Einheite inder Kampagne. Zb, das me ka Hybride als Einheite mache oder so was. Und denn für e Multiplayer es Pendant für Mensche und Protoss. Das wär plausibel.
Wobie me sich über d Vielfalt vo de EInheite in SC2 also nid beklage cha :lol:
Ich denke ide Kampagne wirsch dütlich meh als 2-3 neui Einheite gseh, scho nume t Zergling chönt sich i zwei möglichi Gstalte wiiterentwickle, wenn das jedi Unit chan, häsch ä rechti Palette, zuäsätzlich werded wohl die neue MP-Units au verträte sii ide Kampagne.

Stimmt eigentlich scho, t Addons vode Blizzard RTS sind immer ziemlich starch gsi, Blizzard het wenig Angscht gha rechti Änderige durezfüährä, bi TFT sind ja z.Bsp. Neutrali Helde ufcho ide Taverne, jedes Volch heten Item-Shop becho, en 4. Held und zwei neui Units, wennsmer recht isch, dezue no neui Creeps, neui Maps, chli Modells z.T. verschönered und no technischi Updates, also recht flott.

Wi isches bi Broodwar gsi?
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

G-ay-lien hat geschrieben:
Wi isches bi Broodwar gsi?
je 2-3 neui units, neui upgrades, teils alti units chli ahpasst fürs balancing. neui maps, neui grafik sets fürd maps (lava planete, iis palnete usw.)
het s spiel au rächt verändert.
au im diablo 2 het s addon sehr sehr viel neus brocht uns s spiel (vor allem online) um öppe 200% erwiteret
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Guave »

ja denn freu ich mich doch druff und hoff, dass Blizzard nid no d Systemaaforderige uffesetzt :lol:

Diablo 3 isch e modifizierti SC2 Engine oder? Sött also uff mim PC au no problemlos laufe.
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von G-ay-lien »

Guave hat geschrieben:ja denn freu ich mich doch druff und hoff, dass Blizzard nid no d Systemaaforderige uffesetzt :lol:
T Minimalvorussetzige werded so glah, händs schomal festgleit. Guet Möglich dasses gäge obe use jetzt meh Chraft brucht, si wennd z.bsp. de Creep neu gstalte vode Zerg...

e: Es wird mega, Collectors Edition wird sofort vorbstellt, sobald möglich :vortex:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

da denn no dr neuscht trailer zum erschte addon. freu mi nit wenig druf!


Quelle
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Moff »

super wirds, kerrigan the geil
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

http://www.youtube.com/watch?v=0XHMD7Hnh4A" onclick="window.open(this.href);return false;

new units for mp. wtf zerg nur 2 und es isch en zerg erwiiterig?? wtf
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von ritschi »

i has jetzt gseh. ha aber o SC1 nid lang gspielt, sogar no weniger lang. verleidet mr eifach schnell mal :lol:

aber die churzi spielziit isch 10/10 gsi

mä fangt eifach z'hüfig immer wieder bi 0 a. tue lieber mr ziit la und was grosses ufbaue.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

spiels immer nah ab und zue, aber ebe, wenn mal 2-3 wuche nömm gspielt häsch, haet sich scho einiges veränderet. aber natürli werdet alli erwiiterige gspielt.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

da no s turnier vo de blizzcon (schappi 50'000.- füre sieger :lol: )
http://eu.battle.net/blizzcon/de/tourna ... tches/sc2/" onclick="window.open(this.href);return false;

die letschti serie undvor alem s letschte game sin eifach nur fggfidshcoiufwa :shock: :eek2: :schraube: :nut: :woohoo: :hardrock: :klatsch:
eini vo de beste partie woni jeh gseh ha. nei ich glaub sogar die bescht.

au wenn me s game nit ganz so guet kennt ischs no interessant zum driluege zum gseh wie gross und profesione die ganz starcraft pro gaming szene au usserhab vo korea worde isch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

freu mich scho uf dota vo blizzard, hahahhaha. ich glaub das wird recht gross i de e sports szene. da wird sich LoL muesse warm azieh.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:freu mich scho uf dota vo blizzard, hahahhaha. ich glaub das wird recht gross i de e sports szene. da wird sich LoL muesse warm azieh.
isch abzwarte.
git ja HON und LOL wo praktisch dota clones sin und beidi recht populär. und dota 2 isch ir machi vo valve (zämme mit de erfinder vom original wc3 dota). het für mi gschmack chli viel vo dene games.
aber wahr, würd nit verwundere wenn s bizzard pendant s renne macht.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von thaeye »

dota 2 scho gspielt und isch scheisse geg LoL, LoL isch klar s best Dota Spiel momentan. Blizz wird de Markt wo immer grösser wird, sicherlich abgrase. da chan riot nöd so vill mache. und mit de blizz heroes halt scho namal sehr geil, arthas, sylvanas etc. kerrigan.

de Dota Markt wachst immer nah sehr guet, glaub da haets scho platz für 2-3 abüüter. leidr isch dota community wohl die grösst möngi wos git.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von Moff »

Wird sc1 eich na meg gspielt als s2 im esport oder wie gsehts us?
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: StarCraft II

Beitrag von evo »

in korea wird sc1 no rege gspielt. also profi messig. isch aber uf em abstiigende ast. immer mehr sc1 pros wächsle zu sc2, au viel legendäri spiler wo eigentlich scho usem pro gaming zrugg zoge hän sin vom 2 wider aglockt worde. weltwiit gseh isch s 2 jeze viel grösser (spiler, zueschauer, priisgelder). ligt vor allem dra dass sich in europa und usa sehr viel to het in sache pro gaming und viel au mit koreanische teams/verahstater zämmeschaffe. zu sc1 ziite isch das e sensation gsi wenn e nicht-koreaner mol für e zitli däne gsi isch und dort chi mitgspilt het. jeze hesch bi allne grössere turnier in korea es paar usänder. au wenn si sälte was riise. genau so werde aber au immer öfter koreaner nach USA/Europa glockt wenngrossi turnier ahstön. wär vor paar jahr no undenkbar gsi, dos mines wüssens usser t WCG kei turnier geh het wo priisgeld technisch ahsatzwiis mit korea mithalte het könne.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 29 Gäste