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Re: Deadly Premonition
Verfasst: 15 Okt 2013 14:37
von zwirrlibatz
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 15 Okt 2013 15:06
von Uriel
BTW: sit hüt isch es Making-Of Buech duss.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 15 Okt 2013 21:51
von zwirrlibatz
de trailer elei isch gotvoimmer.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 20 Okt 2013 19:43
von zwirrlibatz
http://www.computerandvideogames.com/40 ... emonition/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamefaqs.com/ps3/943433-dead ... iew-154068" onclick="window.open(this.href);return false;
wer sich's jetz nöd holt =
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 21 Okt 2013 07:09
von zwirrlibatz
und no eine:
http://www.gamefaqs.com/ps3/943433-dead ... eo-6408117" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 21 Okt 2013 07:30
von randy
http://getgamesgo.com/product/deadly-pr ... ectors-cut" onclick="window.open(this.href);return false;
20.- chaufe!
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 23 Okt 2013 15:40
von randy
Items available for you now:
Deadly Premonition: The Director's Cut (GGF002105)
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halloween isch es sowit
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 24 Okt 2013 11:21
von Uriel
Uriel hat geschrieben:BTW: sit hüt isch es Making-Of Buech duss.
Hans jetzt aber leider nonig drii gluegt, wil das Ding voller Spolier isch
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 28 Okt 2013 14:45
von zwirrlibatz
info:
MOOOORRRRNNNNN!!!!!
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 28 Okt 2013 14:50
von Mastler(P)
aber bitte.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 28 Okt 2013 14:55
von Master(G)
tödliche vormahnung
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 11:22
von randy
D'gamersgate version isch scho unlocked. arghl, blöds steam
720p ohni grafikoptione
de durante wirds aber richte
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 11:44
von zwirrlibatz
de wer?
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 11:51
von randy
de Durante wo für s'Dark Souls PC de resolution fix entwicklet het.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488240" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 11:56
von zwirrlibatz
oha
wobii öbs bi de grafik vo dem spiel würkli was usmacht...
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 12:00
von randy
jo, ehrlich gseit isch es mir au egal
isch zwar nice to have, würds aber au vanilla spiele.
verstand die lüt nid wo wäge däm s'spiil nümm wänd.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 12:40
von zwirrlibatz
wär wie en tschäplin film nöd wele luege will schwarzwiis.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 12:59
von Gurgelhals
randy hat geschrieben:D'gamersgate version isch scho unlocked. arghl, blöds steam
720p ohni grafikoptione
de durante wirds aber richte
Oha, han ich irgendwie no halbe befürchtet, dass das en ähnlichi Gschicht wird. Jänu, warted mer halt no uf de Fix vom Durante
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 17:02
von randy
schins isch es jetzt au uff steam dusse. muess leider no uff min key warte
het sölle bi GoG chaufe
http://www.gog.com/news/release_deadly_ ... ectors_cut" onclick="window.open(this.href);return false;
:edit:
natürlich isch die crackti version früehner dusse als ich mini legali version zocke chan
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 18:18
von zwirrlibatz
es isch jensiits vom übliche 08/15 müll, choschted nüt und isch steam greenglighted worde. wer umbedingt i d'höll will cho, spielt das kräckt!
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 19:01
von randy
De Durante hets scho anebrocht
Main menu and movies are borked, DoF and shadows are still low (unchanged) resolution, but still: 1 hour and 19 minutes after the steam download finished, we have a 2560x1440 render.
btw, au no öbbis suprigs woni grad kauft han
http://store.steampowered.com/app/246580/" onclick="window.open(this.href);return false; Typing of the Dead: Overkill. Mit drby isch au s'HotD:Overkill!
Bi greenmangaming für €7.20
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 19:07
von zwirrlibatz
gitts en link wo me das brcho chan?
GAMEBREAKING BUG!
falls es i de PC version nöd gflickt isch:
This was touched upon in Jennifer's guide but, after some research, this is a
problem that can occur in many areas of the game and on all versions (this
includes both "Red Seeds Profile" and "The Director's Cut").
This problem occurs when playing through a chapter for the first time. During
the course of the game you will be given keys that are required for
completing the chapter - and what I will call Story Keys for the sake of the
guide.
This is how the bug manifests itself:
You get the Story Key then save and quit before using it. Then you do a
Chapter Replay and go back and resume where you left off in the story.
However, when you look at your [Item Bag], then you find that the Story Key
you were given has disappeared. You cannot finish the chapter in progress and
you cannot replay the previous chapter and have it lead into the current
chapter. The only way to deal with it when this happens is to do a New Game
and completely restart from scratch. This especially sucks if you have
already progressed far into the game.
The best way to avoid this problem is to simply not save and quit when you
acquire a Story Key. After getting the key then finish out the chapter.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 19:09
von randy
isch leider no nid veröffentlich, wills nonig optimal lauft. ich dänk morn söts denn sicher dusse sii
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 19:15
von zwirrlibatz
chli de thread im neogaf gläse. naja meh uflösig immer gern aber meine güte, es isch deadly premonition. es wird immer halbbatzig usgseh. was de durante doch sälber au seit bim einte screen. wer das nur deswäge nöd spielt hett en schade.
Re: Deadly Premonition
Verfasst: 29 Okt 2013 19:35
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:chli de thread im neogaf gläse. naja meh uflösig immer gern aber meine güte, es isch deadly premonition. es wird immer halbbatzig usgseh. was de durante doch sälber au seit bim einte screen. wer das nur deswäge nöd spielt hett en schade.
Da drum gaht's doch gar nöd. Es gaht drum, dass es ufeskalierts Bild uf eme LCD-Bildschirm grundsätzlich Scheisse usgseht (sogar uf High-End Displays wie uf mim NEC, wo e spezielli Skalierigslogik verbaut hätt) und dass me drum immer ohni Usnahm i de native Display-Uflösig rendere mues, sälbst wänn s'Spieli an sich grafisch nume N64-Niveau hätt.