GOTY 2013

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GOTY 2013

Beitrag von Gurgelhals »

Ah ja, ab em Schluss vom S0mpf (det wo de alti Knacki, de tummi Bueb und de Hulk Hogan d'Party verlöhnd) gaht's ja au los mit de Quests zum Wiederufbau vo de Colony 6. Da chan me au no viel Ziit verplämperle, aber ich würd's ziemlich bald mal agah und vor allem de erschti Level usbaue. De bruchsch zum de Tragbari Kristallschmelzofe z'becho.

Zwüsched Makna-Boss und Prison Island gitt's au no gnueg Möglichkeite zum Ziit verplämperle. Gsehsch dänn scho werum :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GOTY 2013

Beitrag von zwirrlibatz »

für d'colony 6 han ich scho viel gmacht, bin aber sithär gar no nie zrugg go luege!

ich kümmer mich nöd gross um s'item schmelze. fähler? spöteri reui?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GOTY 2013

Beitrag von Gurgelhals »

Nöd würklich, Kristall, Skill Links und de ganzi Krempel wärded eigentlich erst wichtig, wänn me am Schluss de optionali Endgame Content will mache. Det gitt's es paar ekligi Superbosses, wo z.B. en Spike-Effekt händ, wo eim bi jedem Hit Daze oder Topple zuefüegt. Für so Sache sött me dänn im Vorfeld die passende Kristall crafte. Aber im Hauptspiel langet's, wänn me eifach die Kristall, wo me über d'Quests bechunnt, meh oder weniger sinnvoll de Party zueordnet: De Dunban brucht eigentlich nume Agility, d'Melia Ether- und Lightning Damage Up-Kristall, usw. Und bi de Rüschtige nimmsch das, wo am beschte usgseht :idea:

Es gitt im Hauptspiel zwar au de einti oder anderi Unique Mob (isch allerdings i de meischte Fäll au optional), wo ebefalls ekligi Spike-Effekt händ, aber für die bruchts no kei massgschniidereti Usrüschtig & Kristall, da langet die richtigi Party-Zämmesetzig, die richtige Skills und e halbwägs tauglichi Strategie.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GOTY 2013

Beitrag von zwirrlibatz »

ok.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 35 Gäste