ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Herr Rossi »

D Halbgötter zöikled wider. :)
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18401
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

ich wüsssed scho das CHF 449.00 mit de Abstand tüüfschti Priis in Europa isch.. .Wie will ich in Tütschland Grät chol äwenn ich iichauf dettä scho meh als 450 zahlä - inzig USA isch günstiger!! (Theorertisch wennmer si denn für 399 USD überchämt)

Das mit näbä Sony au sicher 20 Händler im In und Usland gfragt hend verstaht sich vo sälber!!! Aber es isch en Herti.. Au viili grossei Distis chömed nix über!!! Will ja die Distis wieder de ALCOM und Co chönetet beliefertä!! Nix da, Sony schiebt das a 3-4 Händler pro Land im grossä Stil, de rescht chund 3 über..

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Avenger »

Tue mit em digitec zämeschaffe. Einkaufsgemeinschaft der Sony-Verarschten oder so.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18401
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Shadow hat geschrieben:Eventuell chan de Alcom ja glich no was uftriibe, weiss jetzt nöd genau wieso meh das nöd scho viel früehner abklärt hät....
Machsch en Witz oder?? Glaubsch ich han nur bi Sony eifach mal chli bestellt und gmeint Sony liiefertä denn 2000 Grät eifach mal so us!
Logisch hemmer glueget vo A-Z, aber alle (ussert die ganz grosseä Chetänä wie Amazon, Gamestop und Co) hend dGmänginä vor es paar Täg bekanntghäbecho!! Und bi viilnä staht 0 oder en 2 stelligi zahl druf!!

Und was wot ich vo Dütschland, Frankriich, überall PS4 Konsolä inänä und am Schluss chumi uf 10 Stugg!!! Han immer no xxxx Chundä wo eini wend. Und wenn isch no 1-2 Grät Kaputt, uustuschä chanis au nid, willi ja kei Grät han etc. etc.

Aktuell hoffemer scho fascht chli druf das jede PS4 en Ring of Death (oder so ähnlich) het, damits Sony a chli trifft!!

Scheisse ich das en gfiggti Situation, chans nid anderschtä sägä. Mier sind ächt deprimiert

Und de Shady het 100% rächt, es handet nid nur mit chli Umsatz zämä, es hat no ganz ander Konsequänzä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18401
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von agestuffer »

Avenger hat geschrieben:Tue mit em digitec zämeschaffe. Einkaufsgemeinschaft der Sony-Verarschten oder so.
Du bringsch mich da uf en Idee!!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Shadow »

geosnow hat geschrieben:du redsch immer vo reingwünn. häsch mir bitte de Ichaufspriss vode ps4 für alcom, MM und digitec. denn chasch erscht kalkuliere.
VP: 449.-

minus MWST = 409.-

Ichaufspriis wird bi 380.- bis 390.- ligge für dä MM, nur so als Info. Wenn nöd 400.-
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von mr.raw »

WiiU wird im 14 recht müeh ha. Nüt aakündet :heul:
spielt aber eh kei rolle, da d masse (wo fortsetzigsgeil sinn) eh uff ps4/one bliebe tuet.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25576
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von damian »

ich glaube d'überlegig dehinter isch dass es für sony wichtiger isch d'konsole a mainstream-impuls-schnöppchen-jäger ort wie media-markt verfüegbar zha, als a hardcore-ich-chauf-sowieso-jedi-konsole-game-shops. das isch so wie mit dä handy abos: nur die wo noni chund sind werdet mit gratis-handys köderet. wär mal chund isch wird abzockt bis zum geht nicht mehr...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Herr Rossi »

hanf hat geschrieben:wär mal chund isch wird abzockt bis zum geht nicht mehr...
falsch! ich bechume jede monet 10.- guetschrift wil ich en sim only vertrag ha, zuesätzlich zu de sim only ermässigung vo 15.-/monet.
mer mues eifach s muul ufmache und nid d fuscht im sack
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von geosnow »

mrboombastic hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:du redsch immer vo reingwünn. häsch mir bitte de Ichaufspriss vode ps4 für alcom, MM und digitec. denn chasch erscht kalkuliere.
ichaufspris...wenn schon dr einstandpreis...haben kolleg us dr branche aber das isch epis wo ich hier nid poste...
aber ebe gang mit dine hundert lüt ga 200konsole hole...du bisch echt en hirsch...genie pur...da verneig ich mich also
chasch scho, wenn de ek bi 380-400 isch, wiä de shady das seit, denn gits da kein reingwünn.

klar, mini idee isch nöd würklich super, aber so verlührt de alcom kei kunde an MM. de witz isch ebbe, dass denn vieli lüt eifach gar nümme zum alcom gönd. aber das häsch du nöd i mim post gxeh. :mrgreen:
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Goran »

Shadow hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:wer au immer das gschriebe het, soetti villicht nohmal uebert buecher. wurkt jetzt noed wuerkli professionell, wen mer bedenkt das es vomene haendler chunt. (und ja ich weiss scho, zu dem zitpunkt sind er haessig gsi)
ich häts no chli härter gschriibe... du wärsch au hässig gsi.

vu so launches hängt viel zviel ab, speziell ab so leere Versprechige vu Sony und Co. nämlich nöd nur Nerve, Arbet und Geld, sondern au knallhärt Arbetsplätz... und vu diä eint uf diä andere Minute isch alles weg, zunichte gmacht vu irgendwelche Sony Manager, wo ihre Bonus ja eh überchömed... es isch eifach en Frechheit wie meh mit Fachhändler umgaht und das i de Schwiiz.

de Digitec bschtellt, soviel ich weiss eh scho lang nümm bi Sony Schwiiz. Die importiered PAL Versione über England, will sie au vo Sony CH etliche Male versecklet worde sind.

Eventuell chan de Alcom ja glich no was uftriibe, weiss jetzt nöd genau wieso meh das nöd scho viel früehner abklärt hät....
das isch halt sony. Druch chaufed wo dene nüt. Holed xbox one
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

briegge?

Beitrag von Herr Rossi »

druch chaufed vo dene nüt.... ja isch klar :lol:
sorry aber de ganz seich isch wahrschinlich ufem mischt vo eim oder ere handvoll managerarschlöcher gwachse, wo dür die optimierig es paar tuusig € me bonus wärded becho ändi johr. wäg dem grad alli sonyprodukt boykottiere isch eifach nume chindsch. ich verschtoh jo das gezeter, aber schtatt jammere chönt itz jede einzeln da inn sini energie für es nätts schribe oder es telefonat mit dene nuttesöhn inveschtiere. :roll:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von geosnow »

hans probiert. geschtert hät niemerd dete s telefon abgno.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Goran »

mr.raw hat geschrieben:WiiU wird im 14 recht müeh ha. Nüt aakündet :heul:
spielt aber eh kei rolle, da d masse (wo fortsetzigsgeil sinn) eh uff ps4/one bliebe tuet.

Mach der kei sorge. Die chünded scho no einiges a.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von geosnow »

alles marketing. :arnold:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: briegge?

Beitrag von Herr Rossi »

mrboombastic hat geschrieben:so kindisch isch des denn au nid zum andere sony im moment gar nid so tolli produkt het.
alüte iscj ja guet und recht aber das glangt nid zu dene wos müesst
gar nid so tolli produkt sind ja gschmackssach. ha sälber nur e 25 jährigi stereoalag und e ps3, aber beides funktioniert iwandfrei. vo dem her scho chindisch, mol.
under alüte verschtoni nid d telifonsusi zämezschisse sondern öper vom vertrieb as telifon bschtelle. logischerwiis under falschem vorwand, und immer schtinkfründlich sii bis e verantwortlichi person am telifon hesch. de mitarbeiter us de buechhaltig vo de cablecom heds rächt agschisse das mich bis zu ihm verbunde hend :diablo:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Herr Rossi »

got jo nid drum öbs rächtlich verhebt oder nid. für de inneri fride machi no gärn so sache. sachlich, aschtändig aber sehr diräkt. miteme abschliessende abwürge wenn de ander in erklärigsnot chund :lol:

em ne trottel de tag versaue :sabber:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Herr Rossi »

mrboombastic hat geschrieben:was isch dran chindisch wenn als kund d produkt vore firma meidisch will mit dr firmepolitik nid iverstande bisch?
denn bin ich ja au chindisch wenich keis ms produktbufem pc und linux oder open bsd benutze lol

genaus gliche als händler
isch ja nid globali firmepolitik, de furz chund ja useme beschtimmte egge. chas aber chli verschtoh, chaufe au nüt vo de coca cola company wils veraschtaltige schponseret wo tier killt wärded.

glaube aber ehrlich gseit dass de glich jede wo da umebrüelet eini chauft, früener oder schpöter
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von geosnow »

ich chauf eini. logisch. weg de geile games wo chömmed. sony verdient eh nüt a dere ps4 im moment.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Shadow »

geosnow hat geschrieben:ich chauf eini. logisch. weg de geile games wo chömmed. sony verdient eh nüt a dere ps4 im moment.
reingwünn nöd viel... aber d'Produktion, d'Werbig und d'Löhn vu dä Lüt zahlsch demit. daher "verdieneds" a dim chauf au, au wenn nur indirekt :)

ich chauf eh eini, aber müess nümm zu de erschte ghöre.... da chaufi lieder es neus ipad vorher... das bruchi wenigschtens 3-4 std. täglich.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
Beiträge: 243
Registriert: 23 Sep 2013 18:49
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Noldi_Palmer »

Shadow hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:ich chauf eini. logisch. weg de geile games wo chömmed. sony verdient eh nüt a dere ps4 im moment.
reingwünn nöd viel... aber d'Produktion, d'Werbig und d'Löhn vu dä Lüt zahlsch demit. daher "verdieneds" a dim chauf au, au wenn nur indirekt :)

ich chauf eh eini, aber müess nümm zu de erschte ghöre.... da chaufi lieder es neus ipad vorher... das bruchi wenigschtens 3-4 std. täglich.

Häsch du nöd au mal en Game Lade gha? Game Nation glaubs oder? Händ er damals au Metal Slug 1 Neo Geo verkauft?
Alles...... alles tuehts mer weh.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

hanf hat geschrieben:ich glaube d'überlegig dehinter isch dass es für sony wichtiger isch d'konsole a mainstream-impuls-schnöppchen-jäger ort wie media-markt verfüegbar zha, als a hardcore-ich-chauf-sowieso-jedi-konsole-game-shops. das isch so wie mit dä handy abos: nur die wo noni chund sind werdet mit gratis-handys köderet. wär mal chund isch wird abzockt bis zum geht nicht mehr...
:idea:

mit en grund meh so dräckschischtene gar nöd z'boschte. aber ebe, d'hardcore (G)am0rz mached genau das wiiterhin. will "isch mir doch egal au wenn ich 8760876 biiträg drzue imne videospiliforum schriebe".
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

Quatsch immer nume sony sony blah blah, ou d media märkt bechöme chum Ps4s ( i weiss es us erster hang und offiziell ) hingäge wog bechunt i säge mau mehreri 1000ig stück, Alcom isch eifach unfähig haha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:wer au immer das gschriebe het, soetti villicht nohmal uebert buecher. wurkt jetzt noed wuerkli professionell, wen mer bedenkt das es vomene haendler chunt. (und ja ich weiss scho, zu dem zitpunkt sind er haessig gsi)
ich häts no chli härter gschriibe... du wärsch au hässig gsi.

vu so launches hängt viel zviel ab, speziell ab so leere Versprechige vu Sony und Co. nämlich nöd nur Nerve, Arbet und Geld, sondern au knallhärt Arbetsplätz... und vu diä eint uf diä andere Minute isch alles weg, zunichte gmacht vu irgendwelche Sony Manager, wo ihre Bonus ja eh überchömed... es isch eifach en Frechheit wie meh mit Fachhändler umgaht und das i de Schwiiz.

de Digitec bschtellt, soviel ich weiss eh scho lang nümm bi Sony Schwiiz. Die importiered PAL Versione über England, will sie au vo Sony CH etliche Male versecklet worde sind.

Eventuell chan de Alcom ja glich no was uftriibe, weiss jetzt nöd genau wieso meh das nöd scho viel früehner abklärt hät....
das isch halt sony. Druch chaufed wo dene nüt. Holed xbox one
Dr würklech dümmst user i däm Forum!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ALCOM wird keine Playstation 4 ausliefern können!!!!!

Beitrag von mr.raw »

wär bisch du :?: :?:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast