upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region BE

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Ich trau au nöd anere interne Statistik. Für das bin ich scho z'lang i dä Arbeitswält. Das mit de Statistike gilt übrigens für all Undernähme.
Aber Du schiinsch i Dim Überiifer, Dich für CC iz'setze, nüme richtig chüne z'läse.

d'Swisscom hät au unabhängigi Partner wie cnlab.. meine Güte.. häsch s'Gfühl CC seget die Einzige, wo uf so Idee chümed. Rat mal, überwas ich min hütige Speedtest gmacht han?

Und ja, wänn mir än Supporter seid, dass momentan mit de vorhandene Infrastruktur dä gwünschti Datedurchsatz nöd möglich isch, dänn glaub ich ihm das. Zumal das ja nur d'Bestätigung isch, für das was mir d'Prüefig bi de Swisscom scho ufzeigt hät. Und wänn ich dänn uf Grund vo dene Ussage mich dänn für äs entspechends Abo entscheide, dänn ghört das für mich zum Chundeservice. Ich han aber auch scho d'Situation gha, dass bime Abowächsel d'Swisscom z'erscht glueget hät, öb dä gwünschti Datedurchsatz möglich isch.

Ich han au nöd vo technische Störige gredete, sondern genau vo dem, was Du au gschriibe häsch.. exzessives suuge. Het ich sicher chüne dütlicher schriibe.

S'drossle chan sicher jede.. ich han au nie s'Gägeteil behauptet.. aber d'Swisscom garantiert vertraglich ä Mindeschtverbindig.. sie chünd als praktisch nur bis dört abe drossel.. CC chan theoretisch uf Null abe..

Aber egal.. ich glaube Du fahrsch gschiider wieder Dis Chüehlsystem ufe.. ;)

Peace
Zuletzt geändert von resuscitation am 19 Dez 2013 16:12, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Acid »

[HandlangervomTeufl] lol, ololol, CC geilscht wo gits, olol wixwix, lol, TESCHTSIEGER, lol, niä Problem, viel besser als vor 100 Johr, ololol, mühmüh mümü Swisscom, mümümü Scheisse alli tumm, mümü, nid mol so schnäll wiä sie niä gseit händ mümü, mümü, CC studiä über Swisscom, mümü, Nid persöndlichä Flameware, mümü, ich will gar nüt sägä gägä Scheiss Swisscom oder für super sexy CC (alli wo nid CC sind übrigens tummi Arschlöcher... nid persönlich, und diä wo CC händ und säged es sig nid s bescht wos je geh hed sind glaub au Rächt Möngels), nur Fakt... alles isch fakt, Swisscom isch gfuckt, vo CC, vo mir persönlich, nid persönlich gmeint. Informioerdi mol du Pimmel ich bins vom Biz män. Fakt. Hässig vom Hafächäs. lol [/HandlangervomTeufl]


lol, nid persöndlich neh, isch fakt. lol




übrigens was bi Swisscom amigs scho chli ufreglet sind so plötzlichi Ussetzer. De Coompi zeigt a sig alles super, aber mer chund glich nid is Internetz, und kein Sau weiss wieso.

Isch zum Glück aber nid so Hüüfig, und wenn denn meischtens nid so lang.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

Also acid.. dä erschti Teil vo Dim letschte Posting treit aber au nöd würklich zu dä Diskusion bii ;)
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

resuscitation hat geschrieben:Ich trau au nöd anere interne Statistik. Für das bin ich scho z'lang i dä Arbeitswält. Das mit de Statistike gilt übrigens für all Undernähme. Aber Du schiinsch i Dim Überiifer, Dich für CC iz'setze, nüme richtig chüne z'läse.
hä? wenn du meinsch.
d'Swisscom hät au unabhängigi Partner wie cnlab.. meine Güte.. häsch s'Gfühl CC seget die Einzige, wo uf so Idee chümed. Rat mal, überwas ich min hütige Speedtest gmacht han?
han nie gseit dass ich alles weiss... zum Glück nöd. lol
Und ja, wänn mir än Supporter seid, dass momentan mit de vorhandene Infrastruktur dä gwünschti Datedurchsatz nöd möglich isch, dänn glaub ich ihm das. Zumal das ja nur d'Bestätigung isch, für das was mir d'Prüefig bi de Swisscom scho ufzeigt hät. Und wänn ich dänn uf Grund vo dene Ussage mich dänn für äs entspechends Abo entscheide, dänn ghört das für mich zum Chundeservice. Ich han aber auch scho d'Situation gha, dass bime Abowächsel d'Swisscom z'erscht glueget hät, öb dä gwünschti Datedurchsatz möglich isch.
ja das isch ja super für dich... bisch eine vu de wenige.
Ich han au nöd vo technische Störige gredete, sondern genau vo dem, was Du au gschriibe häsch.. exzessives suuge. Het ich sicher chüne dütlicher schriibe.
eventuell ja.
S'drossle chan sicher jede.. ich han au nie s'Gägeteil behauptet.. aber d'Swisscom garantiert vertraglich ä Mindeschtverbindig.. sie chünd als praktisch nur bis dört abe drossel.. CC chan theoretisch uf Null abe..
ähm... jede chan uf null abe... jede chan di au ganz abschalte... staht au i allne agb's...
Aber egal.. ich glaube Du fahrsch gschiider wieder Dis Chüehlsystem ufe.. ;)
nö, bin scho gnueg cool lol
Acid hat geschrieben:
HandlangervomTeufl hat geschrieben: lol, ololol, CC geilscht wo gits, olol wixwix, lol, TESCHTSIEGER, lol, niä Problem, viel besser als vor 100 Johr, ololol, mühmüh mümü Swisscom, mümümü Scheisse alli tumm, mümü, nid mol so schnäll wiä sie niä gseit händ mümü, mümü, CC studiä über Swisscom, mümü, Nid persöndlichä Flameware, mümü, ich will gar nüt sägä gägä Scheiss Swisscom oder für super sexy CC (alli wo nid CC sind übrigens tummi Arschlöcher... nid persönlich, und diä wo CC händ und säged es sig nid s bescht wos je geh hed sind glaub au Rächt Möngels), nur Fakt... alles isch fakt, Swisscom isch gfuckt, vo CC, vo mir persönlich, nid persönlich gmeint. Informioerdi mol du Pimmel ich bins vom Biz män. Fakt. Hässig vom Hafächäs. lol [/HandlangervomTeufl]

lol, nid persöndlich neh, isch fakt. lol
Ich habe geLOLt! :)
übrigens was bi Swisscom amigs scho chli ufreglet sind so plötzlichi Ussetzer. De Coompi zeigt a sig alles super, aber mer chund glich nid is Internetz, und kein Sau weiss wieso.
recht dumm... aber chas immer gäh.. lüt mal de swisscom ah, diä gsehnd sicher wo's problem isch... isch nöd akzeptabel.

ich setz mich für mini Firma ih, will ich mit Herz und Bluet debi bin... und glaube dass mir afanget alles richtig mache.... bin au scho länger debi und han au dä Fortschritt mitbewegt... und ich weiss wo mir heremüend.... und us welem Tüüf mir chömed.... und mir au intern jede tag am kämpfe sind und au vum mueterhuus her andersch gschaffet wird, als mir das gern hättet.... bitte nöd apisst fühle... isch eifach so... isch viellicht auch chli so will ich mal selbschtständig gsi bin.... I don't know...

Schöne Abig.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

resuscitation hat geschrieben:Also acid.. dä erschti Teil vo Dim letschte Posting treit aber au nöd würklich zu dä Diskusion bii ;)
logisch nöd lol.... aber trollolololll....
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

@TypeJ
mini LTE Verbindig dehei isch zwüsche 20 und 50 MBit, das länget sogar förig für GTA online. Egoshooter schpili keini.

@Shadow
Sorry aber de CC Zug isch abgfahre. Si hend fascht gar nüt uf d Reihe kriegt, da hilft au "mir sind jetz super"-lobesgsang nüt. selbscht als uftraggeber mues es d höll sii, de kolleg vom rast & fischer cha au nid vil guets brichte. aber schön wenn anderi gueti erfahrige mached.

de verglich isch halt immer abhängig vo dem was mer brucht. wenn 150er leitig bruchsch denn nimsch cc, wenn guete service wichtig isch d swisscom und wenn e sparfuchs bisch d sunrise. nur mit ignoranz isches nid so :kicher:

ussetzer hesch bi allne provider. aber werum sel ich monatlich für öpis zahle wo ich mit em mobile abo gratis ha? ich wär ja schön blöd

Bild
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Avenger »

Herr Rossi hat geschrieben:aber werum sel ich monatlich für öpis zahle wo ich mit em mobile abo gratis ha? ich wär ja schön blöd
denn hesch wohl sunrise24.ch? wenn dir das längt zum deheim surfe isch easy. Ig bi froh gits Kabel-Internet. :panik:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

Nei Sunrise24 beschränkt lte uf 7,5, ha es now Abo SIM only
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von PlanetHarrieR »

:shock: 500, holy moly!

kann man auch in hamburg kunde werden?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Acid »

resuscitation hat geschrieben:Also acid.. dä erschti Teil vo Dim letschte Posting treit aber au nöd würklich zu dä Diskusion bii ;)
Das isch natürlich scho so. Het au ehnder chli sölä darstellä wiä diä "Diskussion" ebä au chan Ufgfasst werdä.

Und in Wahrheit isches au no so, dass ich zu CC öpä so stoh wiä de emP zu "Religion". Ich han müäh nüt zsägä, au weni nüt z sägä han woni nid scho i eim vo de Zahlrichä CC Threads vomer geh hätti. Es isch e Firma wo mim Wältbild widerspricht, und ich han Müäh, en andere Standpunkt zum Thema Izneh, als de Verurteilend, oft (au ufgrund vo fehlendä neuä Erkenntnis und villicht chli Frustration) echli "abgschwächt" durch Sarkasmus, wases aber au nid grad Wertvoller macht.

Wenn de Shady chli lolö chan, isches aber immerhin glich nid ganz für d Füchs.

Shadow hat geschrieben:
übrigens was bi Swisscom amigs scho chli ufreglet sind so plötzlichi Ussetzer. De Coompi zeigt a sig alles super, aber mer chund glich nid is Internetz, und kein Sau weiss wieso.
recht dumm... aber chas immer gäh.. lüt mal de swisscom ah, diä gsehnd sicher wo's problem isch... isch nöd akzeptabel.
Leider gsehnd diä das ebä au nid. Han bim erschtä Ussetzer wo würklich echli länger gangä isch mol am Chundädienscht aglütä (irgendwenn am 11 am Obig oder so...), diä hed denn das vo inä us agluegt (mitlerwilä isch jo s Modem und alles über d Zentralä gschaltet, verwaltet und Isehbar (zumindescht wemer nid en Individuelli Lösig macht, willmer chli meh Möglichkeitä brucht)) und gfundä si gsechi keis Problem. Und ebä, ich han au keis Problem gseh, han vollä Empfang gha im Wireless, ha mi Problemlos chönä mitem Modem verbindä und alles. Au Neustart vom Modem oder direkti Verbindig mit Kabel hed nüt brocht, sie hed ebä gfundä chöng au am Wireless ligä, händ denn so e Software wo de Kanal wächslä loht (wenn zvil ufem glichä währed, suechts de optimali usä denn chasch wächslä... isch aber en miisi Software) no vorgschlagä (wo no guet chasch abäladä wenn kei Internet hesch lol).

Lange rede kurzer Sinn, sie hedmer es neus Modem zuächo loh, am nöchschtä Tag heds aber au mit mim altä wider funktioniert.

Diä Ussetzer sind zwar lang nüm so hüfig wiäs det es Zitli gsi sind, und es isch s einzig mol wos würklich so lang gsi isch, aber dos z.B. au bi minä Elterä vorchund (zwar au in Chur, aber imene andere Stadtteil), chans chum a mim Aschluss ligä.

Würklich Müähsam isches nur i wenigä Fäll (wemer grad am öpis luege isch und plötzlich unterbrichts wills nüm laded, oder schlimmer, wemer en Riesä Datei am Abäladä isch, und denn unterbrichts plötzlich), ärgerlich dennoch.


Shadow hat geschrieben:ich setz mich für mini Firma ih, will ich mit Herz und Bluet debi bin... und glaube dass mir afanget alles richtig mache.... bin au scho länger debi und han au dä Fortschritt mitbewegt... und ich weiss wo mir heremüend.... und us welem Tüüf mir chömed.... und mir au intern jede tag am kämpfe sind und au vum mueterhuus her andersch gschaffet wird, als mir das gern hättet.... bitte nöd apisst fühle... isch eifach so... isch viellicht auch chli so will ich mal selbschtständig gsi bin.... I don't know...

Schöne Abig.
Natürlich, isch au dis guete Recht, und isch jo au guet. Wär jo au für dich übel wenn so lang det schafsch und würsch dänkä ir machedi nur Seich. Und ich glaubders sogar (au wenns scho lang verzellsch, und z.B. au bi dem Horizon oder wiäs heisst gfundä hesch ihr heigeds voll im Griff und nochher heds am Afang überhaupt nid klappt. Und s ander isch halt dass dini Sitähib uf d Konkurenz au ehnder Frustrationsbasiert als Sachlich amuetend). Und als Verkünder vo de positivä Sitä vo CC hedmer bi gwüssnä Ohrä wahrlich kein liechte Stand. Ich glaub au dass ihr eu Müäh gänd, und dass det au gueti Lüt schaffed. Nur gots mir natürlich um öpis völlig anders. Euri Agebot sind in Sachä Priis und Gschwindigkeit sicherlich vo keim i de Schwiz konkurenzierbar im Moment. Und öb de Chundäserviece für bestehendi Chundä besser wordä isch chan ich sowieso gar nid beurteilä. Ich bin niä CC Chund gsi, un hans vo derä Sitä us au niä kritisiere wellä.
Das ich aber mit CC dütlich meh Lämpä, Zwüschäfäll, Problem und Kontakt gha han, obwohli niä Chund gsi bin, als mit Swisscom, won ich scho lang Chund bin, langedmer eigentlich scho zum mir en Meinig zu de Firma zbildä.
Ganz zu schweigen vo de Methodä vo CC awändet, wo ich ehrlichgseit e absoluti Sauerei find, und is au unhaltbar find dass das i üsem Land so ofiziell und vo somene grossä Abüter i somene grossä Stil eifach so ufd Gsellschaft losgloh wird, ohni das öper wür en Riegel schiebe. Das sind d Problem wo ich mit CC han, do sind so Frogä wiä öbmer jetzt es paar Mbit meh oder weniger hed wiä versprochä, oder s Agebot echli besser und günschtiger isch oder nid, ziemlich näbäsächlich.


Mir isch natürlich klar dass d Swisscom i dem Berich au nid heilig isch, au wenn ufe ganz anderi Art und Wiis. Dass erscht chürzlich sich quasi fascht zwingä loh händ müese, i gwüssnä Modell (also glaub allnä wo mehreri Produkt beinhaltet) diä 25.- z erloh, wos sit Johrä jedem, natürlich au de Chundä vo de Konkurenz, für de Aschluss abchnöpft händ wos i nid wenigä Fäll wahrschindlich irgendwenn wos no en Staatsbetrieb gsi isch mol Agschlossä händ, und au suscht sowieso zu de Bedingigä ghört wo si müend bereitstellä, dassmer überhaupt Ihri Produkt chan konsumiere. Das findi au en zimlichi Frächheit. Ich ghör z.B. zu denä Dubblä wonen immerno zahlt, willi mi nonig für en Wäg han chönä entscheidä zums umzgoh.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Uriel hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: ebe, ich han nur knappi 100mbit statt 150
luut landolt chan das gar ned si...LOL
Hesch du irgendwo en Router odr en Switch, wo nüd gbit tauglich isch?
nei
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Shadow hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: ebe, ich han nur knappi 100mbit statt 150
luut landolt chan das gar ned si...LOL
Hesch du irgendwo en Router odr en Switch, wo nüd gbit tauglich isch?
lol, das chan natürlich au no sii oder er betriibt en im 100mbit modus lol
weisch welle router ich han?
ja genau, de glich wie du
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von TypeJ »

Herr Rossi hat geschrieben:@TypeJ
mini LTE Verbindig dehei isch zwüsche 20 und 50 MBit, das länget sogar förig für GTA online. Egoshooter schpili keini.
de wlan ping isch unbruchbar für shooter...
aber wenn de irrelevant isch, denn passts ja :-D
:lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von thaeye »

Shadow hat geschrieben:ich setz mich für mini Firma ih, will ich mit Herz und Bluet debi bin... und glaube dass mir afanget alles richtig mache.... bin au scho länger debi und han au dä Fortschritt mitbewegt... und ich weiss wo mir heremüend.... und us welem Tüüf mir chömed.... und mir au intern jede tag am kämpfe sind und au vum mueterhuus her andersch gschaffet wird, als mir das gern hättet.... bitte nöd apisst fühle... isch eifach so... isch viellicht auch chli so will ich mal selbschtständig gsi bin.... I don't know...
Schöne Abig.
HOLY MACARONI, da isch aber scho recht brainwashed. shadow ich hoff für dich, findsch zur besinnig i dere ruhige wiehnachtszziiit. ich chum vo sunrise und swisscom, han sogar d lehr bi de telecom ptt gmacht, aber so vill mitgfühl mitem arbetgeber han ich doch nie entwicklet. aber demfall lohnet sich die workshöpli für zämäghörigkeitsgühlt mitem name wie "change" oder "fit for competition" öppis. hahah. wenns drufachunt häsch au du de gingg im arsch, den nützt dir dini lobhudelei 15 jahr lang nix mehr.

"ich setzt mich für mini firma iii" hahahahah
Zuletzt geändert von thaeye am 20 Dez 2013 11:01, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von thaeye »

Shadow hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:swisscom: super service, gueti leischtig, höche priis
sunrise: solala service,gueti leischtig, guete priis
cablecom: beschissne service, sehr gueti leischtig, höche priis

ES SICH NID PERSÖNLICH GMEINT :!: :!: :!:
nomal... wenn meh kei ahnig hett, fressi hebe... (au nöd persönlich gmeint lol)

mir sind diä billigschte.... klar gits evtl. chlini regionali abüüter wo evtl. no bitz billiger sind, aber das interessiert mich nöd würklich.

beschissne service? bisch selber cc-chund? das isch mal gsi! cc hät sich massiv gsteigeret und da hämmer au würklich diversi umfrage und studie gmacht wo das belegged....

ACHTUNG ACHTUNG DIVERSI UMFRAGE UND STUDIE BELEGET: CABLECOM TESTSTIEGER
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

TypeJ hat geschrieben:de wlan ping isch unbruchbar für shooter...
god bless motion sickness :-D

http://www1.upc-cablecom.ch/trust/#!/de" onclick="window.open(this.href);return false;
de tveter und de leal :typej:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

@Rossi: ich will dich nöd bekehre... lol. aber danke :) jede macht das won er will will er das macht wo er wott oder so. Ich wott eifach so schnell wie möglich underwegs sii will ich dihei 2 server han und no viel abelade/streame und no will game und d'frau au no streame und game wott....

@Acid: lolö? lol... schaad häsch schlechti Erfahrig gmacht... es hät sich massiv verbesseret... aber wenns verbi isch, ischs verbi, verstahni... aber wege dem muess meh ja nöd no jahrelang umewäffele... ich sötts au weniger mache.

Horizon isch en anderi gschicht... da isch soviel i d'Hose und aber eigentlich alles vum Muetterhuus in NL cho... mir händ eifach alles mögliche gmacht, dass es nöd so en katastrophale Launch wird wie in NL, dört ischs no viel meh i d'Hose und diä händ für so en Launch glaub 5 Nase meh is Callcenter gschtellt.. NL hät rechti Realitätsverschiebige... schaad. mir händ irgendwie 60 oder sogar 80 meh lüüt gstaffed, will mir ja gwüsst händ was Problem werded sii.. bin also kein Fan vu so Firme-übernahme, aber langfrischtig profitiered mir natürlich devo....

CC Lämpe gha obwohl nie chund gsi bisch? mit Door zu Door Verchäufer oder was?


@thaeye: sorry, ich schaff halt nöd eifach zum Geld heibringe... bin mit Herzbluet debi... so bini halt. sorry wenns di ufregt. wenns mich mal in Arsch ginged, denn chänds mir dänk au an Ranze hänge lol aber ich chan uf diä erfolgriichi und cooli Ziit zruggluege währenddem ich mich uf diä neu Sach konzentriere. PS: Teschtsieger und bald Goldbrand! Möngel :)

@Rossi: de Tveter isch super... soviel jahr scho da und chan glaub 3 Wörter Dütsch, jedesmal de Lacher. aber ja, ich finden no luschtig und er isch en guete, aber das isch ja egal für eu.

anyway... Wünsch Eu en schöni Wiehnacht und es guets Neus... und reged eu nöd zfescht wege de upc cablecom uf ;-)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

ich bi bi jedem job mit herzbluet debii, mues aber sicher wäg dem nid de ganz konzern in schutz nä. zudem reged mir cc-nid-chunde üs gar nid uuf. du regsch dich uf wil mir d cc nid toll finded oder gfunde hend. ich wär fascht vor gricht wäg dim arbetgäber. und das liid ganz klar ade agressive firmephilosophie. ich finds super wenn öper nid nur god go schaffe zum chole mache, aber chli mass, xunde mönscheverschtand und kritische blick schadet keim arbetnähmer.
und chli gägewind muesch au chönne erträge wenn so vil wind is sägel ineblasisch :)

cheers
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

Herr Rossi hat geschrieben:ich bi bi jedem job mit herzbluet debii, mues aber sicher wäg dem nid de ganz konzern in schutz nä. zudem reged mir cc-nid-chunde üs gar nid uuf. du regsch dich uf wil mir d cc nid toll finded oder gfunde hend. ich wär fascht vor gricht wäg dim arbetgäber. und das liid ganz klar ade agressive firmephilosophie. ich finds super wenn öper nid nur god go schaffe zum chole mache, aber chli mass, xunde mönscheverschtand und kritische blick schadet keim arbetnähmer.
und chli gägewind muesch au chönne erträge wenn so vil wind is sägel ineblasisch :)

cheers
ja, jetzt isch aber de ziitpunkt cho wo du mir chasch schöni feschttäg wünsche und mit blase ufhöre chasch :)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von resuscitation »

LOL.. schöne Feschttage :)
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Herr Rossi »

Happy hanuka
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Acid »

Shadow hat geschrieben: @Acid: lolö? lol... schaad häsch schlechti Erfahrig gmacht... es hät sich massiv verbesseret... aber wenns verbi isch, ischs verbi, verstahni... aber wege dem muess meh ja nöd no jahrelang umewäffele... ich sötts au weniger mache.
Naja, Jahrelang umäwäffele würdi wohl au nid, wenns en Einzelfall vor 7 Johr gsi wär. Aber es isch leider wiederholt vorcho, uf verschiedeni Art und Wiis. Und es god halt nid nur um mich, ich chan mich dem ganzä entgägäsetzä oder entziä, und wird nid eifach über de Tisch zogä. Für mich isches zwar müähsam, en Skandall isch aber wenns irgendeme Grossmami oder öber anderem wos villicht nid ganz so schnallt mit so Methodä de Cholä abziend. Und drum händs jo diä Methodä. Das isch ebä nid schlächte Chundäservice, oder es Problem mit de Leitig, sonder systematischi Verarschig vo Unschuldigä und Wehrlosä. Und wenn das d Methodä sind wo dezuä füehred dassmer billigeri Prisä chan machä, denn willi mit denä nüt ztuä ha, egal wiä billigs sind.
Shadow hat geschrieben:CC Lämpe gha obwohl nie chund gsi bisch? mit Door zu Door Verchäufer oder was?
Han das jo do au scho gschribä gha... en Serie vo Sachä.
Und ja, z.B. Vertreter wo en huere Stuss usälönd und i de Gägänd umälüged, Fräch sind und und eim mit ihrem aggessivä vorgehä fascht au scho aggresiv mached, das mer sich frögä mues öbmerne ächt tatsächlich müsst eis i d Schnurrä hauä zum sin Friedä zha. z. B. Werbig per Poscht, obwohlmerne scho klar gmacht hed dasmer nüt vonene will. De Vogel Abgschossä hed aber en Brief zu mir hei, us heiterem Himmel, wo d Cablecom schribt, dass sie mich jetzt für ihrä erneuert Dienscht agmäldet heiged, willi suscht nüm vom Cablecom Agebot chöng profitiere, inkl. Rächnig und Zahligsfrischt. Witeri Rächnigä für de Dienscht wo ich nüt demit ztuä han. Mahnigä für de Dienscht wo ich nüt demit ztuä han. Nachdem ich denn gfundä han dassmer das Spiel gnueg lang gspillt händ, und mer nid no meh Briefe sinnlos mues im Züg umäschickä, und sie wohl tatsächlich au nid sälber druf chömed, dass ich nüt vonene will, hani denn aglütä: Sie müessedmer kei Rächnigä, kei Mahnigä, kei suschtigi Sachä schickä. Ich sig nid ihrä Chund, ich heig mich au nid agmäldet, ganz abgseh devo dass min Aschluss sowieso plombiert sig. Nachdem ich ihrä no d Numerä vo de Plombierig gseit han, hed si gfundä das sig guet so und zur Kenntnis gno. Denn echli spöter plötzlich en Elektriker wo mir alütet zum en Termin z verschiebe. Woni denn gfundä han dass ich überhaupt nüt vomene Termin wüssi und eigentlich au gar kein Elektriker bruuchi, heder es bitzli gstuunt und gmeint er heigi en Termin weg em CC Aschluss und de Plombierig itreit für mich. Ich hanem gseit ich wäli nüt vo CC und min Aschluss sig bereits plombiert. Er isch glaub relativ normal i de Birrä gsi und hed gfundä, er teig das i demfall als erledigt betrachtä, hed nid würklich tönt als sigems s allererschtä mol passiert. Sie tüend eim also nid nur bi sich sälbständig amäldä, sondern mached au bi anderne Termin für eim ab, ohni eim öpis devo tsägä, was abgseh devo nid nur für mich sondern au für de Elektriker müähsam isch, wener nid zuäfälligerwiis hetti welä de Termin verschiebe, wärer wohl vor verschlossene Türä gstandä, und au so isch Ufwand entstandä und verloreni Zit woner villicht nid mol chan verrächnä.

Meinsch nid au, dass ich mit de CC echli z vil tzuä gha han, und vor allem chli uf e tschrägi Art und Wiis (um, was d Rächnigä und diä sälbschtändig Amäldig vo mir (und d Art und Wiis wiä de Brief formuliert gsi isch) nid t sägä en Art und Wiis mit tatsächlich krimineller Energie), mit allpot so Züg i es paar wenigä Johr, ohni dassi CC Chund gsi bin und es paar mol klar gmacht han, dassi au nid vor heig ein zwerdä? (wahrschintlich ebä zwar nid "obwohl dem", sondern ebä "grad wägä dem"... CC chundä händ so Stress natürlich nid, sie sind jo scho chund.)

Zuägeh, sit 1-2 Johr hani bis jetzt wieder chli ruhä gha. Das mues aber scho no einigi Jöhrli so witergoh, bisi würklich chönt glaubä dass sich öpis ernschthaft gänderet het, und CC vom Saulus zum Paulus wordä isch. Bis dänn blibts für mich en übli Machäschaft.
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Snatcher »

@ shadow

nimmt mich jetzt wuerkli mal wunder.
wieso verteidigsch du din arbetgeber bis zum letschte bluet? mer choend fast meini isch dini eigeni firma und sobald oepper oeppis schlechts seit gsehsch rot. isch kein persoenliche ahgriff, han eifach no nie oeppert erlebt wo sich so verhalted wenns zunere firma chunnt wo noed emal ihm selber ghoert.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Shadow »

Snatcher hat geschrieben:@ shadow

nimmt mich jetzt wuerkli mal wunder.
wieso verteidigsch du din arbetgeber bis zum letschte bluet? mer choend fast meini isch dini eigeni firma und sobald oepper oeppis schlechts seit gsehsch rot. isch kein persoenliche ahgriff, han eifach no nie oeppert erlebt wo sich so verhalted wenns zunere firma chunnt wo noed emal ihm selber ghoert.
lueg da:
ich setz mich für mini Firma ih, will ich mit Herz und Bluet debi bin... und glaube dass mir afanget alles richtig mache.... bin au scho länger debi und han au dä Fortschritt mitbewegt... und ich weiss wo mir heremüend.... und us welem Tüüf mir chömed.... und mir au intern jede tag am kämpfe sind und au vum mueterhuus her andersch gschaffet wird, als mir das gern hättet.... bitte nöd apisst fühle... isch eifach so... isch viellicht auch chli so will ich mal selbschtständig gsi bin.... I don't know...
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: upc cablecom: 500mbit Glasfaser Internet ab 16.12 Region

Beitrag von Snatcher »

Isch eigentlich no eh gueti ihstellig, muss ich zuegeh. han selber en kolleg wo bi de cablecom schaffed, drum weiss ich es bitz vom hintergrund was ablauft. au wenn das wuesse natuerli nur uf dem basiert, was er mier verzellt.

ihstelligsmaessig bin der ahnlich. Leider chunsch halt da im Forum echli wien en fanatiker uebere wo sich sofort persoenlich ahgriffe fuehlt, was den wiederum dinere gliebte cablecom eher schadet, als das es behilflich isch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste