Vor es paar Jahr han ich mir mal e Vuzix VR920 kauft. D Uflösig isch miserabel, s FOV beschisse und de Tracker unter aller Sau....eigentlich isch s Grät als HMD völlig untauglich aber ich han eifach froid a so Spielzüg Dank de rasante Entwicklig bi de Smartphones het sich di letschte paar Monet aber einiges veränderet...hochuflösendi Displays und Bewegigssensore sind spotbillig worde und 2014 chömed ENDLICH di erschte bruchbare HMDs uf de Markt
Am bekanntischte isch wohl s Oculus Rift. Ich han grad es Dev Kit usglent und es macht richtig Spass demit z arbeite . Designsch irgend e Welt und denn chasch drin umelatsche, super Sach. D Consumer Version wird definitv kauft!
Ebefalls sehr interessant wird s Glyph vo Avegant. Noise-canceling Chopfhörer und, jetzt chunts, retinal displays! D Bilder werded mit dem Ding direkt uf d Netzhut projeziert und würked unabhängig vo de Uflösig gstoche scharf und in etwa so realistisch wie en Blick us em Fenster. Leider nur miteme 45° FOV...
CastAR funktioniert nomal völlig andersch mit m Fokus uf Augmented Reality...Angeblich chömed aber au na anderi Modell für unterschidlichi Awendige...Games und so...
Denn chunt au na das Google Ding, neui Modell vo Vuzix, Sony, Zalman....s Übliche halt. Uf jede Fall wirds das Jahr zimlich spannend!
Und was chaufsch du?
Re: HMDs
Verfasst: 03 Jan 2014 12:34
von TypeJ
oculus wirdi mal teschte...ich bin leider extrem empfindlich und mir wird schnell übel
aber luut diverse bricht siged die problem mit de consumer version wohl verschwindend chli..
Re: HMDs
Verfasst: 03 Jan 2014 12:40
von Xinobrax2
Übel wirdsder halt wege de Latenz zwüschet enere Bewegig und em Bild ...d Sensore im Hirn versueched das laufed uszgliche. Es witers Problem isch s fehlende Position Tracking...also wennt di z.B. uf d Site bewegsch...da chunt s Hirn chli durenand und mer fühlt sich wie ufeme schaukelnde Schiff. Mal luege ob d Consumer Version das alles in Griff kriegt...Endi 2014 söll si ja usecho
Re: HMDs
Verfasst: 03 Jan 2014 12:42
von TypeJ
bin total gspanne, denn ich würds soooo gern nutze
aber ebe, mit em devkit hani nach 5min müese ufhöre
Re: HMDs
Verfasst: 04 Jan 2014 11:43
von PlanetHarrieR
Das Jahr wird hart cyber!
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 08:39
von Drachenherz
Mis OR Devkit isch vorgester cho.
Uuflösig isch zwar kacke, aber OMG isch das Teil geil!
Han einigi Demos uusprobiert, und z.B. bi de "Blocked in" demo s'gfühl vo krasser immersion kha. So als ob i würkli i dem virtuelle ruum gsii bin. Halflife 2 isch au anderscht geil. Und Live for speed..). han gescht abig unbewusst min elleboge am fenster/bi de türe welle abstütze... *lol*
Jap, nume scho das dev-kit vo oculus schaffts guet, trotz liecht spürbarer latenz bim headtracking und grütze uuflösig es mega immersivs gfühl z'erzüge. Ich wage chuum mir vorzstelle, wie unglaublich geil d'Consumer Version wird. Die söll ja über es wesentlich bessers display und kei wahrnehmbari latenz bim headtracking verfüege.
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 08:42
von Tatsujin
giz au dertig mit 320x240 uflöösig?
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 08:57
von Xinobrax2
Tatsujin hat geschrieben:giz au dertig mit 320x240 uflöösig?
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 10:11
von Tatsujin
ja..de hani au..ich meine eine wo was taugt
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 10:49
von Xinobrax2
Es HMD mit 320x240 taugt nie was...entweder hesch es scharfs Bild miteme minimale FOV...oder es grosses FOV mit risige Pixel...beides isch scheisse.
Für s Rift git's aber z.B. Emulatore, wot imene Retro-Setting chasch spile:
Det hesch dini 320x240
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 12:54
von Tatsujin
megen..gnau das willi
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 13:11
von Xinobrax2
Ich stell mir grad d Entwicklig vo de Emulatore vor...e virtuelli Spielhalle mit allne Konsole und Automate wot online gegenenand chasch zocke...super wirds
Re: HMDs
Verfasst: 05 Jan 2014 13:16
von Tatsujin
jaber scho sicher..und mit herte scanlines
Re: HMDs
Verfasst: 06 Jan 2014 11:43
von Xinobrax2
Oculus Rift's CTO John Carmack has confirmed to The Verge that a newer, improved version of the VR headset will be unveiled at CES in January.
Touting the Rift 2.0 as being in the same league as iconic pieces of tech like the Apple II, the iPhone and Google, Oculus revealed that the motion blur problems of the current headset - which makes quite a few users nauseous - has been eradicated.
Other improvements include a higher resolution,lower latency and positional motion tracking to ensure that it knows where your head is, letting you lean closer to examine virtual objects.
CES 2014 started übrigens morn...denn gits sicher detailierteri infos und es paar reviews.
Re: HMDs
Verfasst: 06 Jan 2014 11:56
von Shadow
Xinobrax2 hat geschrieben:
Oculus Rift's CTO John Carmack has confirmed to The Verge that a newer, improved version of the VR headset will be unveiled at CES in January.
Touting the Rift 2.0 as being in the same league as iconic pieces of tech like the Apple II, the iPhone and Google, Oculus revealed that the motion blur problems of the current headset - which makes quite a few users nauseous - has been eradicated.
Other improvements include a higher resolution,lower latency and positional motion tracking to ensure that it knows where your head is, letting you lean closer to examine virtual objects.
CES 2014 started übrigens morn...denn gits sicher detailierteri infos und es paar reviews.
S het also definitiv au en Headtracker drin. Leider halted sich Sony zimlich bedeckt, was di übliche HMD Agabe wie z.B. em FOV (Viel of View, also s Sichtfeld) betrifft. Eigentlich weissmer nüt drüber...
Re: HMDs
Verfasst: 08 Jan 2014 13:09
von Uriel
Komisch, gemäss Arstechnica hets keine drin. Filicht ischr eifach während dr Demo deaktiviert gsi.
Re: HMDs
Verfasst: 08 Jan 2014 17:10
von Xinobrax2
Hüt (bzw. morn) gits en Vortrag vom Palmer Luckey über s neue Rift. Engadget isch live vor Ort.
Eigentlich isches nur es Gstell für es Smartphone womer vorne ine schiebt. S Tracking wird durch d Gyros im Smartphone realisiert. Es spannends Konzept. A de CES 2014 sinds ebefalls vertrette...aber bis jetzt hani na nüt vernünftigs drüber gfunde :/
D Idee gfalltmer...bim Rift hets mehreri Linse Sets debi...ich baumer demit glaubs au mal rasch sones Ding
Edit: Ich han mir grad mal schnell d Achterbahn Testapp gholt und d Linse vom Uculus vor s Handy ghebet. Es funktioniert erstunlich guet mitem Gyro. D Uflösig isch super und au s FOV tiptop. Gfalltmer also
Schinbar hets es 45° FOV...nöd psunders beidruckend und nid würklich geignet zum game...au susch zimlich untauglich...Sony :typej:
Re: HMDs
Verfasst: 12 Jan 2014 12:28
von PlanetHarrieR
Wundert mich auch, dass sie ständig neue "Kino-Brillen" rausbringen. Nichts halbes und nichts ganzes.
Re: HMDs
Verfasst: 12 Jan 2014 13:01
von Xinobrax2
Ich verstanes au nid...de Typ vo MTBS3D fragt extra na mehrmals "und das isch s neuschte woner hend?" und de antworted "ja, de neuschti Prototyp".
De baueds endlich mal en Tracker dri und selbst de suckt...fürn Megakonzern wie Sony isches also schochli peinlich, wenn si vomene Startup wie Oculus überrennt werded. Ich meine...da sitzed öpe 10 Sony Spezialischte über mehreri Monet hinweg im Labor und am Endi präsentiereds es 90er-Jahr HMD im Robocop Design wo nid emale as Rift vo letscht Jahr anechunt...WTF?
Mit Chli Glück arbeited s Playstation Team völlig unabhängig devo amene eigne Modell...