CES 2014

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Antworten
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

Krasses Zügs wird da vorgstellt :shock: Debi hets gar nonig richtig agfange...

Tegra K1 vo Nvidia :shock:
Intel schrumpft PC uf SD grössi :shock:
PrioVR in Kombination mitem Rift :shock:
Neui Generation vo 3D Drucker :shock:

CNET isch live vor Ort...

Tag 1

Quelle
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von TypeJ »

recht geil!
de K1 isch richtig heftig :sabber:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »


Quelle

WTF? :lol:
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Uriel »

Gseht mr es biz nachere "panikähnliche" Attacke us. "Explodes" isch mer da dr falsch Begriff.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

De Telepromter isch usgstige...und er isch chli nervös gsi....uf jede fall chli fail wemer so es neus Produkt wot bewerbe....
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Uriel »

Tag II und eigentlich isches scho wieder verbii. Spektakulär isch nur, we wenig mich die Show mittlerwiile interessiert. Entweder isch das Züüg, wos zeiged, bereits ufm Markt oder du chasch jetzt scho abschätze, dass es zur Marktriifi no mindestens es Jahr bruucht.

Das Intel "Small is everything" Züüg isch viel ds tüür; mee als es Nischeding wird das nüd; En Konkurrent zum Occulus suechsch au vergeblich. Asus halteds offebar immer no für e gueti Idee, Android/Win 8 Dualboot Gräät ds präsentiere. Bi NVIDIA und Mobile isches immer en riise Hype, am Schluss chunnt denn doch nüt schlaus drbi use. Chan sich da inne no öpper an dr Tegra und Tegra 2 Hype erinnere?.

Ich het gern mee zu 3D Printer: mein ich das nur oder het me da relativ wenig zeigt?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

Naja, di interessante Bericht muesmer sich halt chli go zemesueche. D Medie konzentriered sich idR halt leider chli uf das 08/15 Zügs...En bogne Fernseh...mega... :typej:
Weni z.B. detailierti Infos über s neue Rift wot, denn mueni warte bis i de Dev Community öpert n Preview veröffentlicht...genauso bi de 3D Drucker oder was au immer.

Was d Rift Konkurrenz betrifft, Sony het es neus HMD vorgstellt....CastAR set au a de CES si, Avegant ebefalls....die Previews tauched irgendwenn schono uf...hoffentlich...

Edit: Grad gseh, zum Avegant Glyph hets bereits Videos...aber s isch halt würklich so, wemer nid explizit nach bestimmte Produkt suecht, würkts so als gäbs nur neui TVs und Tablets...


Quelle
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben: Was d Rift Konkurrenz betrifft, Sony het es neus HMD vorgstellt
Wenns das isch, wo ich mein, het das aber kes Tracking und isch nüt anderes, als es Handydisplay, wo dr vor de Nase chläbt.

Zu de Nvidia Gschicht lohnt sich ei mal mee anandtech. Es tönt alles super, aber bi genauerer Betrachtig ergänd sich denn X Fragezeiche. Ich verstaa dr Hype ei mal mee nüd. Es isch für Nvidia sicher e grossi Sach, wenns ab jetzt bi jedem neue Chip sich uf Mobile konzentriered. Allerdings liest sich das Ganz nach wie vor we e Absichtserklärig. Ich stells mer no schwierig vor, am ne Ingenieursteam klar ds mache, dass sie jetzt nüm eifach chänd Grafikcharte designe, wo 300Watt verheized, sondern sich mit irgendwelche Stromsparmodi uf ARM System müend usenand setze.

Wenns wenigstens scho mal es Gräät zeigt hettet, mit em neue Chip, oder e Partnerschaft odr irgendwas, wer ich weniger skeptisch. Wenn mal luegsch, wer das alles Tegra 4 verbaut het? Richtig. Niemer. Microsoft im Surface 2, wo Hitzeproblem het. Asus, aber nur i eim Modell (und niemer chauft Asus Tablets. Truurig aber wahr).

NVidia het bisher no gar nüt zeigt, im Mobile Sektor. Ich bi eimal mee überrascht, we begeistered die halb Branche isch, weg dene paar Slides.

Naja. We will see.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich find de Tegra nid schlecht...ich stell mir halt amigs gern vor, was sich ergit, wenn all die neue Technologie wider kombiniert werded...irgendwenn chent s Oculus Rift z.B. d GPU direkt integirert ha....CPU und de ganzi Rest au grad na...Steam OS druff und fertig. Klar wirds nie genau so usecho. Produkt und Marke chömed und gönd. Aber d Ussichte sind doch vielversprechend. Wer wet scho es HMD mit Kabel dra wo miteme Leistigsstarche PC mit de neuschte Graka drin verbunde isch. Isch doch eigentlich Blödsinn...

S Sony HMD het tatsächlich kein Tracker...wobi ich mir zimlich sicher bin, dass si bereits sones HMD am bastle sind. Das wird denn wohl aber eher anere Videospielmess vorgstellt. S Glyph hingege het en Tracker...und retinal Displays. Findi na interessant. Für mich isch s FOV zwar wichtiger als d Bildqualität aber s isch dennoch interessant mal n völlig andere Asatz z gseh. Retinal Displays miteme grosse FOV wäred en Traum :-D

Edit: S HMD vo Sony het doch n Tracker!
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 08 Jan 2014 10:00, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Tatsujin »

Summer CES '92 :sabber:

BildBild
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

2014 Tatsujin, 2014...willkomme i de Zuekunft :kuschel:

Nomal was zu de HMDs...s isch ja nid so, dases kei Kokurrenz git....Vuzix z.B. bringt sit Jahre regelmässig neui Modell uf de Markt. Allerdings het s Oculus di ganz Kokurrenz bereits mitem Dev Kit platt gmacht. Alles andere würkt jetzt chli wie de 90er-jahr Virtual Reality Bullshit...ich bin froh, dass s Rift de Konkurrenz grad chli vorus isch....de wüssed d Entwickler wenigstens mal, womit si chönd arbeite.
Benutzeravatar
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 395
Registriert: 07 Nov 2010 00:33
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von NRG »

Tatsujin hat geschrieben:Summer CES '92 :sabber:
92'
Wod ade CES no neui CE gseh häsch.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:Naja, di interessante Bericht muesmer sich halt chli go zemesueche. D Medie konzentriered sich idR halt leider chli uf das 08/15 Zügs...En bogne Fernseh...mega... :typej:
Weni z.B. detailierti Infos über s neue Rift wot, denn mueni warte bis i de Dev Community öpert n Preview veröffentlicht...genauso bi de 3D Drucker oder was au immer.

Was d Rift Konkurrenz betrifft, Sony het es neus HMD vorgstellt....CastAR set au a de CES si, Avegant ebefalls....die Previews tauched irgendwenn schono uf...hoffentlich...

Edit: Grad gseh, zum Avegant Glyph hets bereits Videos...aber s isch halt würklich so, wemer nid explizit nach bestimmte Produkt suecht, würkts so als gäbs nur neui TVs und Tablets...


Quelle
klingt gut :)

"Rund 2 Millionen winzige Spiegel leiten ähnlich wie bei DLP um, so entsteht die dreidimensionale Darstellung. Diese beeindruckt durch eine sehr hohe Pixeldichte, da der Abstand zwischen den einzelnen Bildpunkten nicht wahrnehmbar ist. Zudem fehlt der großflächige Schwarzanteil im Bild, der bei Panels zu sehen ist, dadurch wirken Farben und Kontraste sehr intensiv. Glyph ähnelt eher der Cinemizer OLED denn der Oculus Rift, denn statt eines ausgefüllten Sichtfeldes hat der Anwender den Eindruck, auf eine virtuelle Leinwand zu schauen - gewöhnungsbedürftig, aber angenehm überzeugend."

http://www.golem.de/news/avegant-glyph- ... 03767.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von PlanetHarrieR »

wobei mir die technik ein wenig unheimlich ist, gesundheitlich. gibt's schon studien dazu?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von Xinobrax2 »

Also so wienich das verstande han isches gsundheitlich sogar weniger bedenklich als Displays. Im Grund gno wird lediglich di normal Reflektion vom Liecht imitiert, so wie mir au alles andere Wahnemed.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: CES 2014

Beitrag von PlanetHarrieR »

voll future
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste