erstuunlich guets spiel. hätti ned dänkt. bi gspannt was no chunt. ha erst grad levitation spell glernt. wie wiit wäg vode open world bini?
Moderatoren: Master(G), zeromeier
open word erst gah wenn zumindest de bese gholt häsch. vorher isch scheisse.Master(G) hat geschrieben: ↑14 Mär 2023 09:46 nachdem ihr da alli so schwärmet, hanis jetzt doch müesse aspiele... obwohl ich eigentlich überhaupt nix mit harry potter am huet han muessi säge, es isch tatsächlich es sehr guets spiel. ha am sunntig nur churz welle dri luege (danke richi übrigens fürd disk) und ha de grad 5 stund am stuck gspielt
![]()
erstuunlich guets spiel. hätti ned dänkt. bi gspannt was no chunt. ha erst grad levitation spell glernt. wie wiit wäg vode open world bini?
Mega, ischs nöd Kinderkack?thaeye hat geschrieben:jo ich hans au gspielt und sogar fertig gmacht und han mit em pottler null am huet. immer gmeint isch kinderkack.
Bisch sie go sueche?thaeye hat geschrieben:spielt halt in hogwarts und döt sind vill chind ume. also quests sind mängisch scho chli dämlich: han mini murmelchugle verlore, gang sie go sueche.
Tönt au besserthaeye hat geschrieben:nei haet mich agschisse und bin den mit em bese es paar troll go verflueche.
Jep isch würklech e risige überaschigs hit!Master(G) hat geschrieben: ↑16 Mär 2023 12:06 jetzt hani de bäse. geil. umeflüge isch ja voll cool
krass die wiitsicht. also grafisch findis extrem schön gmacht, ha de finger immer ufem screenshot-button.
vor allem znacht, sehr sehr hübsch!
gameplay findi au super. motiviert mit dene spells. bis uf es paar fetch-quests wo närve und langwiile sind all quests interessant.
dmusig findi au super. dungeos und puzzles au. top game.
aso hett scho goty potential. ja, ich has gseid.hätts ja au ned dänkt....
zu 100%. ich ha no kein einzige potter film glueget. ha die immer doof und chindisch gfunde.
genau das hani o gmacht u när mit fröid wäggleitMaster(G) hat geschrieben: ↑22 Mär 2023 09:44 ja denn längets mir denn glaub au. finds es würkli sehr guets game. aber wie bi allne open world spiel stellt sich bi mir früener oder später immer en gwüssi müedigkeit ii. ich dänk nöd, dass ich das 100% komplettiere, aber die main- und side-quests machi ganz sicher no dure.![]()
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 22 Gäste