Resident Evil 2 Remake

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Resident Evil 2 Remake

Beitrag von Mastler(P) »

hey bliebed die zombis au mal ligge, wenn ine dbire nöd platzt?

ich ha ersch eh stund gspillt, aber es regt mi chli uf wievill schüss so en zombi brucht. ich jag em 3-4 in chopf und eh minute spöter isch er wieder am ume laufe.
denn nimm ichs messer zum muni spare und es macht nüht, usserd er bisst mich und ich stecks em inne und lahs grad deht. wieso au s messer zrugg neh und wiederverwende? wer macht scho so was?
ok, dä teil nervt mich weniger, als dass s messer eich nur dazue richtig nutze chasch.

melee combat wer scho guet im ne game wo muni "relativ" rar isch, also en action-survival game.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Resident Evil 2 Remake

Beitrag von BrainBug »

ich würd sage, es hat eher mehr muni als es original. s resourcemanagement ist halt en grundpfeiler vom gameplay.

bein wegschieße und dann messern :idea:

und bloß keine muni fürn mister T verschwende :lol:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Resident Evil 2 Remake

Beitrag von Mastler(P) »

BrainBug hat geschrieben:bein wegschieße und dann messern :idea:
uf das bini gar nöd cho. bringts das? die am bode händ mi ebe au scho mal packt zum bisse. muesch sicher immer wieder bitz distanziere.
ha jetz fasch 6 stund gspillt und zum glück nie richtigi muni knappheit gha und das obwohl ich ca. 3/4 vo dem wo so umelauft usknipps.

bim T bini au grennt. ha denn ih dä lobby gspeichert und mal usprobiert wievill er brucht. es isch mer denn aber zu suspekt gsi wien er am bode bliebe isch. ha googled und usegfunde das er dich ih rühm mit schriebmaschine in ruhe laht. sogar im clocktower. zum glück bini us panik drigrennt.

aber wo all im gfängnis ufwachet und ich mich geil find das ich dä zuvor verschlossni weg benutz zum entkomme, isch er mir entgegecho und hät mir 2 closelines verpasst bis ich entlich han use chöne.

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Resident Evil 2 Remake

Beitrag von Reinforced »

ha ersch hüt de 98'er Retro Look Skin gseh vom Leon und Claire. Muesi de nomal usprobiere :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Resident Evil 2 Remake

Beitrag von Mastler(P) »

ich mach jetz zweit run mit ihrem alte outfit. :)
scheisse gseht er chli dumm us demit.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 56 Gäste