Elite Dangerous (2020) ...

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Habe mir soeben was bestellt. Wusste gar nicht dass es sowas gibt.
Mag etwas feige erscheinen, aber ich spiele eh selten im "Open" (=Multiplayer).

Ich brauche aber eine Notbremse, gerade beim Exploren wenn ich für Wochen unterwegs bin. Das letzte mal bin ich einmal genau zwischen zwei ziemlich nahen Sonnen eines Doppelstern Systems gelandet nach dem Sprung, und um ein Haar pulverisiert worden.
Dateianhänge
LAN_KillSwitch.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Drachi, was fliegsch du zum explore? e conda?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von Drachenherz »

Sheep: entweder en 63 ly Asp Explorer, oder en 65 LY Krait Phantom. In VR find ich‘s cockpit vonde Conda langwilig, Asp und Phantom händ geniali rundum sicht.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Das isch natürlich es Argumänt. Würde vom däm här au lieber en ASP nä, oder eins vo dene Gutamaya designs mit grosser freier Frontschibe. Aber die 80 LY jump range voder Anaconda reize mi halt scho mehr.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von Drachenherz »

Also ich han no nie problem kha mit 65 ly. Und um mit de conda uf 80 ly zchoo, muesch sie scho brutal abspecke, was au nüme lustig isch.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Unterdimensionierti Teil ibaue, aber glichzitig engineere damits no funktioniere. I find das no spannend. Au wenns mit viel Fliss und Geduld zum Ruef- und Materialiefarme verbunde isch.

Aber Problem hesch sowiso nit, wenn weniger jump range hesch, usser wenn villicht unter 20 LY wärsch, oder wenns uf der üsseri Rand voder Milchstrass abgseh hesch. Ich han mi erschte und bisher einzige Colonia Trip mit nur 30 LY gmacht. Möchti aber so nüm wiederhole.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Hesch du de Guardian FSD Booster baut?
Ich bin fascht wahnsinnig worde uf däm unwägsame Schissplanet mit nazeue null Schwerchraft. han es glas und fascht mini Taschtatur zertrümmerret will i laufend irgendwo hangeblibe bin oders mi ufs Dach glegt het mit em SRV. :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von Drachenherz »

Guardian booster, shield booster und 2 guardian waffe (plasma und gauss)...

und uf em second account au nomal de fsd booster...

FML... :-D
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von The Sheep »

Wow, Reschpäkt! Du muesch Närve wie Drohtseil ha!
Ok, ich han natürlich gmerkt dass es mit der Zit es bitz eifacher wird, wemer weiss wo was isch, und uf was es achunnt.

Aber das huere Zitlimit bim Aktiviere vo de 6 Pylone hani als Stress pur empfunde, zumal us ego perspektive nur schwer uszmache gseh isch wo die fählende Pylone sind. Und denn wirsch laufend vo dene pissige Guardian Sentinels attackiert. Und d'Geografie und Physik vo däm Planet hänmer denn de Räscht gä.

Die nächscht Überraschig isch cho, woni de FSD Booster ändlich unlocked und kauft han:
Mini Anaconda het nüm wele starte, will das Teil 14% mehr Strom benötigt als vorhande!
Und glichermasse schlagartig wie schmärzhaft isch mir klar worde, dass bi däm 82LY Build woni als Vorbild gno han, au die engineerte Komponänte wo kei diräkte Ifluss uf de Jump Range händ, notwändig sind, damit d'Rächnig am Schluss ufgoht. :lol:
aber ich finds dennoch cool. nur die harte chömme in Garte!
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von Drachenherz »

Oh ja, die Guardian modul, ganz bsunders de FSD booster, sind rechti stromfrässer!

Ich han d‘materialsammlig i de guardian strukture mit es paar kumpels gmacht, eimal bini sogar mal selber mit emene SLF go supporte, hät no cheibe spass gmacht - chasch d‘pylone us de luft besser gseh und dänn au mit de Kanone aktiviere und au sentinels jage...

Chan übrigens sit 2 1/2 wuche nöd game... han die link hand wegemene sehneabriss im gips...
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von OlDirty »

Bi das Game erst sie 2-3 Täg am zocke und macht no Bock in VR mit der HP Reverb. Ha scho bitz Ware transportiert und jetzt mol welle go bounty hunte. Problem isch nur i bi z'blöd zum andere Schiff scanne. Bruch i do dezue no irgendwelchi Zuesatzusrüstig oder söt das mit dem normale erste Schiff (stock) au go? Mues mer do no öpis umschalte oder irgend en Button drucke damit de Scan afangt. Ha scho öpe 5 Tutorial glueged, aber irgendwie wetts bi mir eifach nöd scanne :head2wall:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Elite Dangerous (2020) ...

Beitrag von Buccaneer »

Jetzt mit pew pew! :panik:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 58 Gäste