Kingdom Come Deliverance
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dafuq?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bin öppe 30 stund drin und finds es phänomenals spiel
es isch ned realistisch, aber sicher authentischer als die meischte andere rpgs. landschafte und dörfer gsehnd super us, mega, würklich. s'quest design sich au wirklich die meischte fäll was interessants mit mehrere möglichkeite.
isch aber scho recht verbuggt, das spiel brucht saves. vo dem her weissi ned öbis uf Konsole im Moment empfehle chönnt.
es isch ned realistisch, aber sicher authentischer als die meischte andere rpgs. landschafte und dörfer gsehnd super us, mega, würklich. s'quest design sich au wirklich die meischte fäll was interessants mit mehrere möglichkeite.
isch aber scho recht verbuggt, das spiel brucht saves. vo dem her weissi ned öbis uf Konsole im Moment empfehle chönnt.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Master(G) hat geschrieben:ich gseh so, dass es bim release wohl no bitz problem gitt und nach eme halbe/drüviertel jahr, nach paar patches, isch es denn es guets spiel. so in etwa.
genau so isches. has verchauft. chaufs de evtl. endi jahr nomal, als complete edition
so chani das ned spiele...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han bis iets na kein üble bug gha, wo ned duren schnelle quickoad het chöne gfixt werde.
halt npcs wo plötzlich nüt me mached und so zügs. aber wennd natürlich ohni saves denn 2 stund arbeit verlürschs ischs scho en rechte dreck. kein gschidi entscheidig das em spieler so uzzwinge.
chan au si dassmer mal en falsche chnopf druckt und öpper bestiehlt statt mitem redet, denn chunnsch grad in knascht und chasch je nachdem es zit sensitivs quest faile.
nei das wär nüt für mich. aber ich gibs au zue ich binen save scummer. han scho ganz städt leergrumt die nacht. es isch en top mittelalter Diebes Simulator.
halt npcs wo plötzlich nüt me mached und so zügs. aber wennd natürlich ohni saves denn 2 stund arbeit verlürschs ischs scho en rechte dreck. kein gschidi entscheidig das em spieler so uzzwinge.
chan au si dassmer mal en falsche chnopf druckt und öpper bestiehlt statt mitem redet, denn chunnsch grad in knascht und chasch je nachdem es zit sensitivs quest faile.
nei das wär nüt für mich. aber ich gibs au zue ich binen save scummer. han scho ganz städt leergrumt die nacht. es isch en top mittelalter Diebes Simulator.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich spiel au mal no wiiter, machi glaub am WE.
Hoffentlich isch de erscht Patch bis denn duss.
Hoffentlich isch de erscht Patch bis denn duss.
Re: Kingdom Come Deliverance
das spiel macht mich fertig
spiel mit em 360 controller auf'm pc und s lockpicken is damit quasi unmöglich. is das ufn konsole auch so, oder hamn die das da generfed?
auch geil: man fällt 1,5m die böschung runter und verblutet
mitm schnapps find ich grundsätzlich gut und weigere mich im moment noch das zu modden, aber bei zig stellen hat man s gefühl, dass das spiel von niemanden geplaytestet wurde und wenn man wegen so nem designmangel dann ne halbe stunde zurückversetzt wird, kriegste halt schon en hass
es is geil, aber hat halt auch so aspekte von den good'ol pc days, wo ich mir nicht unbedingt zurück gewünscht hab.
spiel mit em 360 controller auf'm pc und s lockpicken is damit quasi unmöglich. is das ufn konsole auch so, oder hamn die das da generfed?
auch geil: man fällt 1,5m die böschung runter und verblutet
mitm schnapps find ich grundsätzlich gut und weigere mich im moment noch das zu modden, aber bei zig stellen hat man s gefühl, dass das spiel von niemanden geplaytestet wurde und wenn man wegen so nem designmangel dann ne halbe stunde zurückversetzt wird, kriegste halt schon en hass
es is geil, aber hat halt auch so aspekte von den good'ol pc days, wo ich mir nicht unbedingt zurück gewünscht hab.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Dietrich Dräck isch unspielbar vorm 1.3 patch
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
dasBrainBug hat geschrieben:es is geil, aber hat halt auch so aspekte von den good'ol pc days, wo ich mir nicht unbedingt zurück gewünscht hab.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
zeromeier hat geschrieben:Dietrich Dräck isch unspielbar vorm 1.3 patch
wo kann man eigentlich im steam die aktuell installierte versionsnummer sehen?
ich hab vorgestern wieder zwei mal ne stunde spielfortschritt verloren, weils einmal beim laden und einmal mitten in ner zwischensequenz abgestürzt ist
bei jedem anderen spiel wär ich hassig bis zum exzess geworde, aber zum glück hat es 'mitm pferd durch die landschaft reite' im deliverance ne sehr beruhigende wirkung auf mich
bei jedem anderen spiel wär ich hassig bis zum exzess geworde, aber zum glück hat es 'mitm pferd durch die landschaft reite' im deliverance ne sehr beruhigende wirkung auf mich
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
speichere oft. Bruchsch ja nume es Bett en es Stündli Schlaf und scho isch din Spielstand gsavedBrainBug hat geschrieben:ich hab vorgestern wieder zwei mal ne stunde spielfortschritt verloren, weils einmal beim laden und einmal mitten in ner zwischensequenz abgestürzt ist
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Zur Info:
Mitlerwiele sött s Spiel wenigsten bim Beende speichere. Aber würd mich immer no über e normali Schnällspeicher-Funktion freue.
Mitlerwiele sött s Spiel wenigsten bim Beende speichere. Aber würd mich immer no über e normali Schnällspeicher-Funktion freue.
Grad das Video zuefällig vorgschlagge becho uuf youtube, das gseht uus
Grad chli Züri Oberland Wald-Vibe.
Quelle
Grad chli Züri Oberland Wald-Vibe.
Quelle
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.