Xbox Game Pass / Netflix für Games

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Marco_in_motion »

Trunks hat geschrieben:Ich verstah alli alte Manne wo na alles wänd als Videospielkasette diheime ha, aber es isch nüme wie frühner. Wänns d‘Server abstellet dänn chasch dis Züügs nüme spiele, egal ob na d‘Kassette i dim hässliche Ikea Büchergstell häsch oder nöd.
was? :lol:
Entweder verstahni di falsch oder du häsch no niä ä Videospielkasette i de Händ gha. Ich känne keis Grät womer mit Kasette betriebt und däfür a irgendeme Server mues ahbunde sii.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

geosnow hat geschrieben:isch doch egal. denn gaht gog halt pleite und die lüt gründet es neus entwicklerstudio.

händ scho so viel anderi gmacht. who cares.
Damit kommt niemand auf einen grünen Zweig, die Giganten können das gekonnt mit unethischen Massnahmen verhindern dank ihrer Macht und dem riesen Geldpolster, deswegen werden sie stets immer grösser/reicher im Mittel. Die Devs von Darksiders 2 gingen auch Pleite, danach dauerte es eine Ewigkeit bis wieder ein neuer Nachfolger rauskam. Also das war ein fataler Schlag, dabei war Darksiders 2 der beste Titel dieser Reihe aber einfach nicht genug lukrativ.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Trunks »

Marco_in_motion hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Ich verstah alli alte Manne wo na alles wänd als Videospielkasette diheime ha, aber es isch nüme wie frühner. Wänns d‘Server abstellet dänn chasch dis Züügs nüme spiele, egal ob na d‘Kassette i dim hässliche Ikea Büchergstell häsch oder nöd.
was? :lol:
Entweder verstahni di falsch oder du häsch no niä ä Videospielkasette i de Händ gha. Ich känne keis Grät womer mit Kasette betriebt und däfür a irgendeme Server mues ahbunde sii.
Isch dis Gstell mit dine Spieli dine us dä Ikea?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

:groel:

de marco, herzig, nix verstande hett er :lol: :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Marco_in_motion »

Würkli nöd :lol: chumme echt nöd hinder sini Metaphere :kicher:

Edith: Ah wart, gahts em um physischi copie / Date gspeicheret z'ha? und nei ich han es Interio-Gstell :groel:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Trunks hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:xD unverbesserlich
Ja bi dir chöntis mir schono vorsteue dases würsch fire wenn die Arschlöcher vo M$ eifach ohni Klass und nüt, sondern eifach mit Gäud es Monopol erzwinge, da schint denä chrüple ja ou jedäs mittu rächt si, schins si si ja scho bi Nintendo am lutschä u sich bückä dasi ihre gamepass dörfe ufe switch bringe :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
I hoffe nach dr nächste Generation isch schluss für die Idiote, sorry, 2 vo 3 Generatione totaly fails, milliarde verluscht mit em rrod und disc zerstörende 360ers, aber ja egau mit MS im Rügge wo z Gäud wahrschinlech lieber so verlürt aus stüre z zahle :roll: :roll:
Trurige Hufe, hoffentlech flüge si ir nächste Generation no me uf d Frässe und när adios
S‘Problem isch doch, M$ isch nur ein Teil vo dem was grad momentan passiert. Mit Google und Amazon werdet mir das Jahr wohl no zwei wiiteri Unternähme gseh, wo i dä Markt iträttet. Die Manne mit dä grosse Kontos chömet jetzt und wänd wohl alli All-In. Und für das bereitet sich Microsoft aktuell vor. Ob mir das wänd oder nöd, Gamepass und Co. wird i mine Auge Zuekunft sie. Genau wie bi dä Film/Serie oder i dä MOsig. Jaja ich weiss Vinyl Verchäuf sind 4‘000%ufe. Sicher alles wäg em Vortex.
D‘Ziite vo dä disgette isch langsam verbi, vorallem isch ja (wie scho gschriebe) sowieso s‘Game gar nüme komplett druffe gsi. Ich verstah alli alte Manne wo na alles wänd als Videospielkasette diheime ha, aber es isch nüme wie frühner. Wänns d‘Server abstellet dänn chasch dis Züügs nüme spiele, egal ob na d‘Kassette i dim hässliche Ikea Büchergstell häsch oder nöd.
I dänke äbe ou dases so wird cho leider... Aber wenn de ou no google und Amazon chöme, isch eifach nümme guet simer ehrlech. Klar me konkuränz für Sony und Nintendo isch immer guet, ou für üs. Aber wenn die aui eigeti streaming portal wei ufmache, wids früecher oder speter eifach z viu, genau so wie früecher oder speter ou Ubisoft, Activision etc ou eigeti Streaming Portal wei eröffne. Das cha nid guet cho. De kennä wot sich am angerä ungerordnä, geil muesch 10 Abos ha für aui relevante games chöne z spile i hoffe dases nie so wit chunt. Aber äbe bi M$ blibe ig bi mim Standpunkt, google und amazon ( wenn si de würklech öbis wei mache ) hin oder här. Microsoft probiert e ganz billigi schine z fahre
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Müssen tut keiner. Mann kann auch nur noch GOG Games kaufen und vollständige Konsolen Kopien, danach wird alles andere wegsterben. Das Problem ist die Gier, fast jeder möchte einfach fast alles sofort haben. Wenn unschlagbar günstig dank Gamepass sowieso. Allerdings wird der Gamepass nicht ewig bestehen zu den alten Konditionen sondern nur solange bis alle besseren Alternativen weggepustet wurden. Danach haben die "Mächtigen" freie Hand um alles nach belieben zu diktieren, dank eurer Gier.

Fakt ist, ihr wollt es so, dafür seid ihr selber verantwortlich. Der Geldbeutel bestimmt in diesem System alles.

Ich denke, wir wollen einfach für nichts wirklich einstehen sobald es wehtut. Wer möchte schon auf ein Franchisegame verzichten trotz schlechten Konditionen, sofern er damit Spass haben könnte? Das ist jedoch eine kurzfristige Denkweise weil langfristig werden wir damit nur verlieren, das alles für den schnellen Kick?
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole meh

Beitrag von Trunks »

Bejita hat geschrieben:
I dänke äbe ou dases so wird cho leider... Aber wenn de ou no google und Amazon chöme, isch eifach nümme guet simer ehrlech. Klar me konkuränz für Sony und Nintendo isch immer guet, ou für üs. Aber wenn die aui eigeti streaming portal wei ufmache, wids früecher oder speter eifach z viu, genau so wie früecher oder speter ou Ubisoft, Activision etc ou eigeti Streaming Portal wei eröffne. Das cha nid guet cho. De kennä wot sich am angerä ungerordnä, geil muesch 10 Abos ha für aui relevante games chöne z spile i hoffe dases nie so wit chunt. Aber äbe bi M$ blibe ig bi mim Standpunkt, google und amazon ( wenn si de würklech öbis wei mache ) hin oder här. Microsoft probiert e ganz billigi schine z fahre
Ich persönlich find die Entwicklig positiv, grad meh Konkurränz isch guet für die Industrie. Häsch ja gseh was Sony gmacht hät i dere Generation durch ihri überlägeni Marktsituation - schön Crossplay welle sperre.

Amazon isch doch scho längstens im Markt, händ es paar Studios kauft (na nix grosses) und Twitch ghört ene ja au na. Wältwiit die grösste Serverfarme händs, die chömet bald mit was grossem genau wie Google. GDC isch in es paar Täg, würd mi nöd wundere wänn alli drü Techgigante dete ihri Hose abelönd.

Mich störet au die ganze Abi-Gschichte nöd, ich chauf chum bis kei Games meh physisch - 95% i dere Generation isch digital. Klar wet das nöd jede, aber für mich stimmts so. Han jahrelang die tumme Kackhülle is Regal (Kack Ikea) gstellt wo‘s verstaubet. Ich bin kein Sammler, dass es die stört verstah ich - aber isch halt die Entwicklig. Chauft ja au keine meh würkli DVD‘s oder Blaustrahler. Und uf em Peze isch es ja au normal, gits überhaupt no Läde wo Peze Kartongschschtle mit eme Download Code verchaufet. 92.45% lauft dete über Dampfpunktcom, oder?

Und wäg dä 10 abos, aktuell musch 3 Konsole chaufe damit alles chasch spiele und für die volli Farb na drü Onlineabis. Guet uf dä Büchse häts chum exklusivs Züügs wo chasch bruche :lol: Muss ja nöd alles Streaming sie (mit em Pfumf Gee wird das spannend) bi Gamepass chasch ja alles uf d‘Platte zieh und fön ha. Bi dä Switch wird das schwerer mit Gamepass spieli, min Mixer hät meh Saft als das Tablet.

Dä Ribit häts gschriebe, entscheidet mit ücherem Portmonää. Ich han Netflix und Gamepass und nutzes quasi jede Tag. Ev. bin ich mit schuld am Untergang vom Morgeland.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Guck, du bist ja wenigstens ehrlich an diesem Moment und sprichst eine Wahrheit aus: Dir gefällt es so wie es ist und siehst kein Handlungsbedarf für eine andere Richtung, aus welchen Gründen auch immer.

Das heisst aber nicht dass wir es nicht in der Hand hätten was da effektiv passiert.

Sony war übrigens schon immer sehr eigen und wollte immer alles unverhältnissmässig "geschlossen" halten, das ist nichts neues sondern war schon lange so. Jeder der eine Chance sieht versucht sich Vorteile zu ergattern, bei Sony ist das "Geschlossen halten" zu ihrem Vorteil, während MS klar in der Öffnung die meisten Vorteile sah in ihrer Situation.

Das mit der Verlagerung zu Gamepass und anderen Abosystemen wird daran allerdings wenig ändern. Weil am Ende werden sich etwa 3-5 Sieger herauskristallisieren, davon werden rund 3-5 Giganten so gut wie alles diktieren. Die Alternativen werden langsam untergehen und von Konkurrenz wird kaum was sichtbar sein. Schon jetzt diktieren 2 Anbieter praktisch alles, Sony und Steam. Wenn MS u.a. kräftig mitmischen mit neuen absurd-billigen Abos werden sie zwar die Macht verschieben, aber am Ende wird einfach der gewinnen der die längste Puste hatte im Abgreifen von Marktanteilen.

Die Qualität von Games wird dabei immer mehr ruiniert weil es ja nur noch darum geht viel Quantität zu billigen Gamepreisen anzubieten. Ausserdem über genug Macht zu verfügen sodass die Franchiseanbieter ihre Games auf der entsprechenden Plattform veröffentlichen. Sobald die richtigen Weichen gesetzt wurden wird der Konsument zu faul oder träge sich endlos viele Abos zuzulegen, solange er ja fast alles auf einer Plattform kriegt. Es geht wirklich nur darum hier den stärksten Ellbogen zu haben, so wie es Steam trotz vielen Anfangs vergleichbaren Konkurrenten geschafft hat. Dann bleiben die Mainstreamkunden auf diesem Eisenfaust-Anbieter "sitzen" und erzählen es noch überall rum wie toll dieser "besondere" Anbieter ist, dann haben diese sehr wenigen "besonderen" Anbieter fast schon gewonnen und werden die Konkurrenz begraben. Ich denke daher nicht dass es 10 oder mehr Konkurrenten mit vergleichbaren Spiessen geben wird, das halte ich für einen optimistisch ausgerichteten Blödsinn. So war es noch nie gewesen und so wird es auch niemals sein. Das lässt das kapitalistische System gar nicht zu; der Konsument wird sich auf etwas fokussieren müssen und dieser Fokus wird dann am meisten Gewinn generieren. Alles was hier zu schwach mitmischen kann wird nicht ausreichend supported und kann nicht genug effizient haushalten d.h. sie werden langsam wegfaden.

Das hat ja gewisse Parallelen mit Google als Suchmaschinenanbieter. Es gibt zwar sehr viele Suchmaschinen aber seit Google den Kampf gewonnen hat und sich in den Köpfen als Marke einbrennen konnte, seither diktieren sie den Markt und sind unangefochtener Anführer. Es gibt zwar viele Konkurrenten, aber sie alle können mit der Popularität von Google nicht mithalten und ringen nur noch um Luft. Nimmt der Konsument seine Wahl wirklich wahr? Nicht wirklich, denn sobald er seinen "Gott" gefunden hat wird er faul und träge, nutzt fast nur noch diesen "Gott".
Trunks hat geschrieben: Ich han Netflix und Gamepass und nutzes quasi jede Tag. Ev. bin ich mit schuld am Untergang vom Morgeland.
Das Einzige was ich als CEO jetzt tun müsste ist diese Angebote so verdammt billig anzubieten sodass ich ein populärer Platzhirsch werde. Ab einem bestimmten Punkt kann keiner ohne mich als Publisher auskommen da ich zuviel Umsatz generiere. Von da an habe ich fast gewonnen da nur noch wenige vergleichbar mitmischen könnten, der Rest wird irgendwo rumkriechen und fast keine guten Franchise abkriegen, besonders nicht da wo so was unverschämtes wie DRM-Free verlangt wird. Die Konsumenten mögen ja DRM, es muss nur leicht und billig zu haben sein...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Asche auf mein Haupt, habe jetzt für 35 CHF (50% cut) dasselbe gemacht wie fast jeder, gierig sein mit dem Dragon Quest XI-Kauf. Allerdings ist es seit Jahren das einzige Game welches ich auf Steam kaufte weil keine andere Wahl, die wird es auch niemals geben, das ist fast sicher. Vielleicht wird es noch billiger verscherbelt (um noch jeden letzt hintersten sturen Bock zum Kauf zu überreden) aber niemals wird Dragon Quest XI DRM-Free sein. Das haben sie nicht nötig da es das seit 10 Jahren das wohl beste JRPG ist das es gibt. Wobei es in 10 Jahren nur etwa 5 wirklich tolle JRPGs gab, das Genre ist im "AAA-Bereich" fast ausgestorben, bei den wenigen guten Titeln kann der Dev fast alles diktieren.

Das sind aber seltene Einzelkäufe und ich werde es nie zum Vollpreis kaufen, da kann ich mich genug beherrschen, auch bei einem für mich bestes Game das es gibt. Vollpreis zahle ich nur bei GOG-Versionen, da bin ich pickelhart.

Bei Darksiders 3 habe ich übrigens den Vollpreis bezahlt mit Launchkauf, da es auf GOG war, das ist sozusagen mein Bonus für diese ethische Aktion dieses Devs. Falls mir dort ein Game interessiert gibts immer den Vollpreis, nirgendwo anders.

Selbst wenn ich mich woanders eindecke, den Vollpreis kriegt dort niemand, das ist mein klares Signal!


Was ich zum Doppel-DRM von DQ XI noch sagen möchte: Sollte Denuvo, Steam oder der Account selbst (z.B. Bannung) aus irgendeinem Grund den Zugang oder Support einstellen dann wird das Game unspielbar. Das sind soweit Mutmassungen aber Tatsache ist dass kein Anrecht auf die Spielbarkeit auf Lebenszeit besteht, das ist nirgendwo festgehalten. D.h. ab 5 Jahren oder aus irgend einem Grund könnte das Game unspielbar werden, den nur 5 Jahre Support sind garantiert, und absolut keiner könnte was dagegen... legal... unternehmen. Sowas sind wir am unterstützen, das kann weder im Interesse von legitimen Gamern noch illegalen Gamern sein, nur die Industrie meint vermutlich mehrheitlich sie könne sich damit ein Kränzchen winden. Wie gesagt sehr bedenklich weil egal ob die Software einem gehört oder nicht, dank DRM kann selbst das Anrecht es zu spielen, also der Kern der Lizenz, verloren gehen.

Es sind so gesehen unterirdisch schlechte Lizenzen und selbst der halbe Preis ist noch doppelt so hoch wie der vertretbare Kaufpreis, 75% ist hier vernünftiger, so werde ichs mit den paar gekauften DRM-Games auch fast immer halten, hier ist Geiz wirklich geil. So gesehen wird es gar nicht verramscht sondern für etwa 1 Jahr überteuert angeboten.

Ich habe auch jemanden gekannt, die hat effektiv ihren Account verballert da die Logindaten futsch und auch kein brauchbares Alternativbackup des Logins. Die war schon nach kurzer Zeit ausgelockt, kann es nun zweimal kaufen, sowas kommt öfter vor als man denkt. Also ich habe wirklich kein Verständnis für das ganze Konzept. Bei GOG hätte man in so einem Fall noch alle Kopien auf der HDD, könnte ohne alte Games zu verlieren neuen Account auftun.

DRM.
5. Pirates get the superior version without any of this ^
6. Paying customers get the inferior version and have to deal with all of this ^
Das wird noch lange so bleiben weil Fakt ist dass eine miese DSL Verbindung nie ausreicht um 4k in voller Qualität zu streamen. Ausserdem sind wir nichteinmal in der "reichen" Schweiz in der Lage allen eine Fiberleitung zur Verfügung zu stellen. Sobald ausserhalb von Städten sieht es sofort schrecklich aus mit dem Fibersupport, das im 2019 in der kleinen Schweiz. Naja, das Stimmvolk war der Meinung sie könne sich keinen besseren Service Public leisten, das haben sie jetzt davon. Man stelle sich bloss andere Orte vor, die Mehrheit ist gar nicht in der Lage 4k in voller Qualität zu streamen, das wird noch sehr lange so bleiben.

Ich habe übrigens immer noch ein arschlahmes 5k DSL, das wird noch sehr lange so bleiben denn die Verantwortlichen sind der Meinung dass mehr nicht nötig wäre. Ich habe sogar im 2019 bei 1080P-Streaming nicht genug Bandbreite... Face the Truth, wir sind grössenwahnsinnig geworden mit unseren Plänen, wenn Infrastrukturen versagen.

Sachen mit Accountbindung und vollem Download werden noch sehr lange die einzige Option sein. Ausserdem schläft der Fortschritt nicht, irgendwann kommt 8k, was dann? Mit arschlahmer 5k DSL Verbindung streamen weil die staatliche Infrastruktur versagt? Ich glaub wir greifen nach den Sternen, weil wir offenbar nicht genug sozial sind und immer nur das Eigene sehen, z.B. die eigene 100k Fiberleitung, achso, das haben nicht alle? Sorry fast vergessen...

Ich habe da nun so einiges aufgezählt was ethisch ganz klar höchst fragwürdig ist, dagegen kommt man nur an wenn man die Ethik als nichtig erklärt und Solidarität nur ein schönes Wort ist.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Herr Rossi »

Chasch nid alles ha. Am arsch vo de Welt zahlsch fascht kei Mieti, defür hesch au kei Bandbreiti. Völlig logisch und au absolut richtig. Mer mues au chönne verzichte.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Deine Logik verstehe ich nicht: Schon ab 3 km Entfernung von Städten und Dörfern gibt es oft kein Fiber mehr. Ich käme nie in den Sinn es Arsch der Welt zu nennen. "Keine Miete" ist auch absurd, selbst im abgelegenen Wildhaus kosten 2-3 Zimmer um die 1000 CHF Miete, das ist nicht Gratis. Aber natürlich würde es in Zürich 2x soviel kosten, allerdings ist Zürich ein Spezialfall, ausserdem hast du vergessen dass Zürcher deutlich mehr "verdienen" als jemand im Toggenburg. Deinem merkwürdigen Gerechtigkeitssinn wurde bereits genüge getan. Sei doch bitte weniger absurd, man kann doch nicht einfach ein Mietpreis direkt in den Zusammenhang mit einer Infrastruktur setzen, da gehört viel mehr dazu um diesen Preis zu beurteilen. Primär entscheident ist nicht die Infrastruktur sondern ob dieser Preis bezahlt wird, das hängt damit zusammen ob bei diesem Ort das Einkommen ausreichend ist oder nicht, steinharte Logik.

Man kann aber sagen, bei einer scheiss Infrastruktur sinkt die Chance um auf dem immer stärker werdenden Online-Arbeitsmarkt gut mitzumischen. Deswegen rüsten viele einsame Bergdörfer mit Fiber nach um keine Leute welche gutes Netz brauchen zu vergraulen d.h. Wertsteigerung ihres Standortes. Insofern setzt du hier am falschen Ende an: Nicht die tiefe Miete ist schuld am fehlenden Fiber sondern der fehlende Fiber kann die Miete reduzieren da Popularität sinkt. Eigentlich kann investieren für alle Beteiligten nur gut sein, auch die Banken hätten Interesse an der Wertsteigerung ihres Objektes... da fragt sich wo hier der Sand im Getriebe steckt.

Es gibt auch keine Legitimität mehr für die alte Technologie, sie ist out of date, sie wird irgendwann überall ersetzt werden müssen, spätestens dann wenn alles andere aufgrund hohen Alters am Zerfallen ist. Es wird irgendwann auch nicht mehr neu produziert weil es ist in keinster Weise ein Ersatz, lediglich "besser als nichts". Der alte Plunder wird nur noch aufrecht erhalten weil das Geld fehlt für den entscheidenden Sprung, der allerdings unvermeidbar ist, daher nur Rausschieberei.

Mittlerweile gibts sogar kabellose Handynetze die sind schneller als mein Kabelnetz, wenn nicht überlastet. Soweit hat es die Gesellschaft mittlerweile gebracht mit den ungeheuren Geldmengen welche sie für ihr Phone liegenlassen. Bald generieren auch Handygames mehr Umsatz als PC und Konsolen zusammenaddiert, unglaublich irgendwie. Wir stecken in einem krankhaften Handywahn. Ich denke dass es irgendwann noch von jedem "grossen" Game eine abgespeckte Handyversion gibt. Dann kann fast jeder über Crossplay sein PC/Konsolengame auf dem Gehweg spielen und dabei noch stürzen. Wobei die Handys oft bereits Panzerglas haben und daher einiges aushalten. Weh tuts trotzdem... das soll auch so sein!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

Trunks hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
I dänke äbe ou dases so wird cho leider... Aber wenn de ou no google und Amazon chöme, isch eifach nümme guet simer ehrlech. Klar me konkuränz für Sony und Nintendo isch immer guet, ou für üs. Aber wenn die aui eigeti streaming portal wei ufmache, wids früecher oder speter eifach z viu, genau so wie früecher oder speter ou Ubisoft, Activision etc ou eigeti Streaming Portal wei eröffne. Das cha nid guet cho. De kennä wot sich am angerä ungerordnä, geil muesch 10 Abos ha für aui relevante games chöne z spile i hoffe dases nie so wit chunt. Aber äbe bi M$ blibe ig bi mim Standpunkt, google und amazon ( wenn si de würklech öbis wei mache ) hin oder här. Microsoft probiert e ganz billigi schine z fahre
Ich persönlich find die Entwicklig positiv, grad meh Konkurränz isch guet für die Industrie. Häsch ja gseh was Sony gmacht hät i dere Generation durch ihri überlägeni Marktsituation - schön Crossplay welle sperre.

Amazon isch doch scho längstens im Markt, händ es paar Studios kauft (na nix grosses) und Twitch ghört ene ja au na. Wältwiit die grösste Serverfarme händs, die chömet bald mit was grossem genau wie Google. GDC isch in es paar Täg, würd mi nöd wundere wänn alli drü Techgigante dete ihri Hose abelönd.

Mich störet au die ganze Abi-Gschichte nöd, ich chauf chum bis kei Games meh physisch - 95% i dere Generation isch digital. Klar wet das nöd jede, aber für mich stimmts so. Han jahrelang die tumme Kackhülle is Regal (Kack Ikea) gstellt wo‘s verstaubet. Ich bin kein Sammler, dass es die stört verstah ich - aber isch halt die Entwicklig. Chauft ja au keine meh würkli DVD‘s oder Blaustrahler. Und uf em Peze isch es ja au normal, gits überhaupt no Läde wo Peze Kartongschschtle mit eme Download Code verchaufet. 92.45% lauft dete über Dampfpunktcom, oder?

Und wäg dä 10 abos, aktuell musch 3 Konsole chaufe damit alles chasch spiele und für die volli Farb na drü Onlineabis. Guet uf dä Büchse häts chum exklusivs Züügs wo chasch bruche :lol: Muss ja nöd alles Streaming sie (mit em Pfumf Gee wird das spannend) bi Gamepass chasch ja alles uf d‘Platte zieh und fön ha. Bi dä Switch wird das schwerer mit Gamepass spieli, min Mixer hät meh Saft als das Tablet.

Dä Ribit häts gschriebe, entscheidet mit ücherem Portmonää. Ich han Netflix und Gamepass und nutzes quasi jede Tag. Ev. bin ich mit schuld am Untergang vom Morgeland.
Simer ehrlech das mit em Crossplay wot MS de lüt wis mache dases Sony het "gsperrt". De Sony isch scho ihr letstä Generation uf MS zuegange wäge Crossplay und denn hei si nüt wöue wüsse, und nume wüäu MS lääri Server het chöme si när bi Sony akroche, isch scho guet het ihne Sony zeigt dasi da nid mithäufe MS e grösseri Userbase z schänke. Crossplay zwüsche PS und PC hets ja scho lengers gä ;)
Z nächste isch de dasi gamepass uf PS wei bringe und när dert i dä Media ume gränne wenns Sony nid wot
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Es geht eigentlich darum dass die Gamer die bestmögliche Erfahrung kriegen können, nicht darum dass irgend eine Firma einer anderen etwas auswischt. Erst ist MS arrogant, danach Sony... hin und her.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole meh

Beitrag von Trunks »

Bejita hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
I dänke äbe ou dases so wird cho leider... Aber wenn de ou no google und Amazon chöme, isch eifach nümme guet simer ehrlech. Klar me konkuränz für Sony und Nintendo isch immer guet, ou für üs. Aber wenn die aui eigeti streaming portal wei ufmache, wids früecher oder speter eifach z viu, genau so wie früecher oder speter ou Ubisoft, Activision etc ou eigeti Streaming Portal wei eröffne. Das cha nid guet cho. De kennä wot sich am angerä ungerordnä, geil muesch 10 Abos ha für aui relevante games chöne z spile i hoffe dases nie so wit chunt. Aber äbe bi M$ blibe ig bi mim Standpunkt, google und amazon ( wenn si de würklech öbis wei mache ) hin oder här. Microsoft probiert e ganz billigi schine z fahre
Ich persönlich find die Entwicklig positiv, grad meh Konkurränz isch guet für die Industrie. Häsch ja gseh was Sony gmacht hät i dere Generation durch ihri überlägeni Marktsituation - schön Crossplay welle sperre.

Amazon isch doch scho längstens im Markt, händ es paar Studios kauft (na nix grosses) und Twitch ghört ene ja au na. Wältwiit die grösste Serverfarme händs, die chömet bald mit was grossem genau wie Google. GDC isch in es paar Täg, würd mi nöd wundere wänn alli drü Techgigante dete ihri Hose abelönd.

Mich störet au die ganze Abi-Gschichte nöd, ich chauf chum bis kei Games meh physisch - 95% i dere Generation isch digital. Klar wet das nöd jede, aber für mich stimmts so. Han jahrelang die tumme Kackhülle is Regal (Kack Ikea) gstellt wo‘s verstaubet. Ich bin kein Sammler, dass es die stört verstah ich - aber isch halt die Entwicklig. Chauft ja au keine meh würkli DVD‘s oder Blaustrahler. Und uf em Peze isch es ja au normal, gits überhaupt no Läde wo Peze Kartongschschtle mit eme Download Code verchaufet. 92.45% lauft dete über Dampfpunktcom, oder?

Und wäg dä 10 abos, aktuell musch 3 Konsole chaufe damit alles chasch spiele und für die volli Farb na drü Onlineabis. Guet uf dä Büchse häts chum exklusivs Züügs wo chasch bruche :lol: Muss ja nöd alles Streaming sie (mit em Pfumf Gee wird das spannend) bi Gamepass chasch ja alles uf d‘Platte zieh und fön ha. Bi dä Switch wird das schwerer mit Gamepass spieli, min Mixer hät meh Saft als das Tablet.

Dä Ribit häts gschriebe, entscheidet mit ücherem Portmonää. Ich han Netflix und Gamepass und nutzes quasi jede Tag. Ev. bin ich mit schuld am Untergang vom Morgeland.
Simer ehrlech das mit em Crossplay wot MS de lüt wis mache dases Sony het "gsperrt". De Sony isch scho ihr letstä Generation uf MS zuegange wäge Crossplay und denn hei si nüt wöue wüsse, und nume wüäu MS lääri Server het chöme si när bi Sony akroche, isch scho guet het ihne Sony zeigt dasi da nid mithäufe MS e grösseri Userbase z schänke. Crossplay zwüsche PS und PC hets ja scho lengers gä ;)
Z nächste isch de dasi gamepass uf PS wei bringe und när dert i dä Media ume gränne wenns Sony nid wot
Also es git scho klari Indikatione, dass Sony das i dere Generation hät welle sperre. Mäldet sich ja all häneschiss en Entwickler däzu, eifach bi Fortnite isch es gross kochet worde. Sie sperret ja alles, git ja au kei EA Access. Sony isch klare Marktführer und benimmt sich au so. Genau drum isch Konkurränz super.

Ich glaub gern, dass Microsoft sich i dä letschte Generation däge gwehrt hat, die Firma isch usere starche/stärchere Position kein Scheiss besser.

Aktuell passiert so viel i dere Branche und d‘Vielfalt isch mega. Ob Trippäääl A Spieli, Indie, Handheld Zeldas wo abartig sind (BotW :herzli: ) oder ebe Spielepäss. Momentan isch doch geil was usechunt - für jede was. Mit fehlt eifach bitz dä Midway 72% Mittelmässiggaggi, genau wie Crackdown. So was gits huere sälte (hämer ja au scho diskutiert gha). Red Dead hani supi gfunde, aber die deppe spinnet eifach mit ihrem kack realismus, scheiss Widder wo verweest uf em Pferd. Figg di is Chnü Rockstar. Drum genau so Tubbeligames wo mehr Autos es Huus chan ufeschlüüdere und fön ha. Toe Jam and Earl isch gester usecho, seg au für Deppe gmacht :herzli:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Für mich als JRPG-Liebhaber ist es eine ziemlich dunkle Zeit. Suikoden, Wild Arms, Breath of Fire und noch viel mehr alte Franchises welche plötzlich verschwunden sind im ehemaligen AA/AAA-Bereich. Selbst Dragon Quest brauchte stolze 13 Jahre bis es einen Nachfolger gab, eine unheimliche Zeit. Allerdings scheint sich zu bestätigen dass JRPGs dieser Machart nach wie vor gefragt sind wenn die Qualität stimmt. Deswegen ist hier klar nicht nur der Konsument schuld sondern die Studios wagen es immer weniger dieses Genre im AA/AAA-Bereich anzufassen, da sie der Meinung sind dass heute alles leichtgängig mit häufig kurzer Spielzeit sein soll. Aber wie gesagt sind das nur analytische Mutmassungen denn das neue Dragon Quest 11 kam sehr gut an (trotz doppel-DRM) und zeigt dass auch grosse AAA-JRPGs nach wie vor ihre Kundschaft haben.

Das was bei FF15 verbockt wurde ist natürlich schrecklich. Jegliches Flair dieser Serie ist dort dahin, einfach kaputtgemacht weil es dem Mainstream angepasst werden sollte. Das ist aber nicht die benötigte Kundschaft, denn die wirklichen JRPG-Gamer mögen lange und komplexe Games und sind keine winzige Gruppe. Besonders aber lassen sie für ein gutes AAA-Game auch gerne mal was springen. Gute JRPGs waren schon immer hochpreisig. Ich erinnere mich noch als ich z.B. für Tales of Destiny rund 130 CHF bezahlte, das waren früher völlig übliche JRPG-Preise. Andere Genre waren fast immer günstiger.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Trunks »

Ich han nöd so ahnig vo J-RPGler aber dä Kotaku hät gseit 2017 seg super gsi:

https://kotaku.com/the-year-in-jrpgs-2017-1821535533" onclick="window.open(this.href);return false;

2018 nöd so starch:

https://kotaku.com/the-year-in-jrpgs-2018-1831298532" onclick="window.open(this.href);return false;

Aber glich mit Ninler kunler 2, em Octopath (dä han ich sogar kauft) und na bitz meh - es paar hundert Stund fön.

Es chunt so viel Züügs, rächts und links. Ja scheiss Day 1 Patches, Lootboxes und andere Kack. Nöd alles lauft ideal - aber d‘Vielfalt ah Games (i allne Genres) isch riesig.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Kein Vergleich mit dem was früher, besonders auf der alten PSX und PS2, abging da könnte ich eine grosse Liste guter Franchise-JRPG aufzählen, das ist seit über 10 Jahren nur noch sehr spärlich am laufen.

Octopath habe ich nicht weil auch kein Switch, ich überlege mir nur für dieses eine Game ein Switch zuzulegen (nicht ganz billig).

Es ist ja nicht so dass der Gamemarkt allgemein kleiner wird, sogar ständig grösser im Umsatz. Allerdings verlagert es sich stark auf Handy und Onlinegames, darunter enorm viele "Indies" d.h. stark absinkender AA/AAA-Games-Anteil, das war früher völlig anders. Die gute alte Schule der grossen AA/AAA-Games hatte mächtig Federn verloren. Früher hatte man meist Mindestanforderungen am Gameumfang, also 2-3h Games waren definitiv so gut wie nicht vorhanden. Für JRPG war 80h Mindestspielzeit ein Qualitätsmerkmal, das hatte man aber nur bei wenigen Titeln wirklich eingehalten. Dragon Quest 11 und Octopath ist wieder mal diese Mentalität am vertreten, gut so.

Manche sagen sie "hätten" keine Zeit für grosse Games, aber für 100 Handygames und Onlinegetummel "hat" man Zeit, merkwürdig...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Herr Rossi »

Lol de Ribit, de Mietpriis ergid sich ufgrund vom Landpriis und nid vom Ikomme. Arsch vo de Welt isch übrigens wertfrei. Situativ positiv oder negativ, eich logisch wemmer nid dumm isch.

Zu gamepass hani chli e ambivalenti Ischtellig. Einersits isches absolut schlecht für Zuekunft vom Gamer da er kei Recht hed, andersits isches befreiend nümm hunderti vo Games zbunkere. Da ich sit Jahre us logistische, praktische und ideologische Gründ nur no e hampfle Schpil dehei ha, findi gamepass eher öpis guets für mich persönlich. Ich bruche kei Bsitz, s isch vergänglich. Bsitztum schränkt mi zfescht ih.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Ribit X Titan »

Herr Rossi hat geschrieben:Lol de Ribit, de Mietpriis ergid sich ufgrund vom Landpriis und nid vom Ikomme.
Mietpreis ist komplex d.h. weit mehr als nur den Baulandpreis in m2, aber gleichzeitig wie gesagt simpel: Es wird verlangt was bezahlt wird, enorm einfache Regel d.h. es steht auch in direktem Verhältnis zu einem Einkommen weil es ansonsten nicht bezahlt wird. Deine Simplifikation tut in den Hirnwindungen weh.
Herr Rossi hat geschrieben:Arsch vo de Welt isch übrigens wertfrei. Situativ positiv oder negativ, eich logisch wemmer nid dumm isch.
Nein, du hast es mit deinem Kontext d.h. dass aufgrund dessen kein Fiber dazugehören sollte und/oder tiefer Mietpreis es eindeutig abgewertet. Es ist teils offensiv wie du mich anscheinend für blöd verkaufen möchtest.
Benutzeravatar
President Evil
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 939
Registriert: 04 Sep 2002 11:07
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von President Evil »

Hüt per Zufall auf de Microsoft Gamepass (Pc) aufmerksam worde :-D

Super Agebot, chasch nüd säge.

Zwangs Update auf die neusti Windows 10 Version (1903) damit Xbox Software chasch installiere, aber Wayne, hätti eh mal gmacht.
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von XYBOT »

i 10 jahr bruchsch nur no en controller, en schirm und e gueti versicherig :idea:
Benutzeravatar
President Evil
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 939
Registriert: 04 Sep 2002 11:07
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von President Evil »

Wenn mer sich Hardware (Aufrüsterei) cha spare umso besser.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

MS geit ja hert dr Bach ab mit Xbox 48% weniger Grät aus letst Jahr wo scho grotteschlächt isch gsi verchouft :kicher:
I gloube aus nächst zahle si eim zum Gamepass no Breitband Internet, dr Strom und dr Bildschirm, und das aues KRATIS!!! :groel: :groel: :groel:
Houbtsach mä cha öpis vo aktive user ume verzeue. Profit? Egau. Konsole verchouft? No nie wichtig gsi! Herrlech :2finger:
Zuletzt geändert von Bejita am 31 Jul 2019 17:38, insgesamt 1-mal geändert.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Bejita »

President Evil hat geschrieben:Wenn mer sich Hardware (Aufrüsterei) cha spare umso besser.
Git nüt geilers aus sich Day One e neui Konsole ga z choufe :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 43 Gäste