Playsi 5

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Nächst Jahr söu si auso akündet wärde und när afangs 2020 oder novämber 2020 cho ( nach grücht ) wobi ig hoffe dasi ändi 2019 chunt. Si söu 500.- choste ( wenns so isch und si ersch novämber 2020 chunt het si gschider 14tf + ) und het die vr box scho verbout und d Pads hei schins e ibouti Kamera und e screen LOL. Wasmer sicher chöi erwarte ( ou vor neue xbone ) isch e wäsentlech besserä Prozässor und bir PS5 schins e Navi GPU wo Amd mit Sony gmacht het, und bis uf pc,s nume ir Ps5 wird verbout wärde, aber ou das si nume Grücht bis its.
Spannend wirds, das Sony d E3 nächst Jahr skipet het garantiert öbis mit dr Ps5 z tüe. Und wenn nid, isches glich guet, e3 das Jahr vo Sony isch e Katastrophe gsi
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Goran »

interessant falls das alles stimmt.

Die Leistig langed dänn für VR und 4K, für 8K was meinsch isches zwenig oder nöd?
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:interessant falls das alles stimmt.

Die Leistig langed dänn für VR und 4K, für 8K was meinsch isches zwenig oder nöd?
Ig ha kei Ahnig, isch aber sicher defintiv zweni, villech längts für es paar indie games a la dead cells für 8k. Aber i dänke dases scho für es PS4 game nüm würd länge. Aber nach Insiders und Grücht söt 4k i kombination mit 60fps locker ga. Aber äbe das si aues nume spekulatione und grücht und ghöre säge
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Goran »

für 4k 60 frames wirds lange. Es wär geil wänns für für 4k VR lange.
Aber wird schwierig bi dene 120hz oder wieviels brucht. Wer weiss viellicht langeds ja.

Ich freu mich scho uf die nöchste Konsolene. Und was Nintendo dänn macht.

Aber die mached sicher nüt wie immer :-(

Aber e besseri Switch mit viel viel besserer CPU und Full HD Display i de Switch wär cool.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von turntablism »

ich bin nanig mal bi de ps4 achoo :lol:
:vortex:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von agestuffer »

Wär ändlich mal Ziit das Nintendo en Monstermaschinä macht wo alli ad Wand blast.
Aber wenn das passiert, gfrüürt vorhär dHöll zu oder de Gozilla chund fürä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:für 4k 60 frames wirds lange. Es wär geil wänns für für 4k VR lange.
Aber wird schwierig bi dene 120hz oder wieviels brucht. Wer weiss viellicht langeds ja.

Ich freu mich scho uf die nöchste Konsolene. Und was Nintendo dänn macht.

Aber die mached sicher nüt wie immer :-(

Aber e besseri Switch mit viel viel besserer CPU und Full HD Display i de Switch wär cool.
Chunt de sicher mau e besser switch, nume gloube ig nid dasi e viu besseri cpu wird ha, villech es full hd display, aber beides e besseri cpu und und fhd display würd eifach heisse das dr akku villech no 2 stung würd häbe
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Bejita »

agestuffer hat geschrieben:Wär ändlich mal Ziit das Nintendo en Monstermaschinä macht wo alli ad Wand blast.
Aber wenn das passiert, gfrüürt vorhär dHöll zu oder de Gozilla chund fürä

agestuffer
Die si its fangs i ihrem 2 Jahr vor Switch, si louft ja guet, da chunt de früechstens i 5 Jahr mau öbis neus vo ihne was Konsole betrifft
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von mr.raw »

Ich merk eifach, wie älter ich wird, desto uninteressanter wird das ganze für mi. Damals zur Playstaion 1...am Morge am 4i de Arsch abgfrore (guet, bi am halb 3 scho aagstande) nur um e PSX mit Wipeout, Ridge Racer und Toshinden könne zergattere. Bin denne früsch in dr Lehr gsi und ha min erschte Blau Tag gmacht. Am endi ha ich doch ca 90 Games deheime kha + 200 mehr als Kopiene. Bi dr PS2 isch für mi nur d Abwärtskompatibilität interessant gsi. Evt. no es paar wenigi Games, da ich no voll im Dreamcast sowie Perfect Dark Fieber gsi bi. Scho denne ps2 viel spöter kauft als PS1. Xbox hett mi eifach meh grisse, da damals scho zum PS2 release d Launch Software vo dr Box bekannt gsi sind. Denn wäg däm grandiose Online Service bin ich eigentlich es M$ Kind worde. PS3 und 4... nie in de Finger kha. De Shady hett mir mol sini alti PS4 welle für en hunderter verkaufe (wo er uff d Pro gwächslet hett) aber au das isch in Sand gloffe und s Grät interessiert mi inzwüsche nümm. seinzige wo mi wür gluschte wär, mol alli Wipeouts wo nach em Teil 3 uuse kho sind s zöggle. Das ganze VR züggs...OMG, nei danke. Und die grandiose Title wos exklusiv gitt sind für mi eifach zlangatmig. Kha nümmi 20+ stundene a eim Game hocke. Anderi sache sinn wichtiger worde. Vor allem sitt min Sohn uff dr Wält isch ha ich fascht kei Zitt meh. Dorum au en Switch wo ich kha mitnäh. Dass die iigschlage isch, isch natürlich (für mi) en glücksfall. So kha ich doch mol en Blick in Doom oder Wolfenstein wärfe. Und do isch es mir egal ob jetzt nur 30 oder 50 frames statt 60. Au isch mr d ufflösig egal. Hauptsach das Ding lauft und es macht freud.
d Power wo sie bim 5 tüend bringe...respekt und grandios. Wird sicher erneut iischloh und sie wärde vieles richtig mache. Aber ebbe...für mi völlig unatraktiv. Wär i Jünger und hätt kei Familie...Ich wär ziemmli sicher ein vo de erschte bineme Mitternachts Verkauf und wür s Wucheändi druff frei halte.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

Neui Konsole bringed leider kei neui Spielkonzept, alles scho 1000x gseh, jetzt halt in 4k. Gähn.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von evo »

Schritt zwüsche snes und n64 isch s spannendschte gsi
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von geosnow »

Mer chans scho besser als RDR 2 mache. No viel meh NPCs und alles no als Multiplayer, und no meh Story mit de NPCs. Das brucht meh Speicher und Leischtig ide Konsole und 1'000'000'000 Budget bi Rockstar.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von evo »

Das 1 milliarde dollar spiel
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:Ich merk eifach, wie älter ich wird, desto uninteressanter wird das ganze für mi. Damals zur Playstaion 1...am Morge am 4i de Arsch abgfrore (guet, bi am halb 3 scho aagstande) nur um e PSX mit Wipeout, Ridge Racer und Toshinden könne zergattere. Bin denne früsch in dr Lehr gsi und ha min erschte Blau Tag gmacht. Am endi ha ich doch ca 90 Games deheime kha + 200 mehr als Kopiene. Bi dr PS2 isch für mi nur d Abwärtskompatibilität interessant gsi. Evt. no es paar wenigi Games, da ich no voll im Dreamcast sowie Perfect Dark Fieber gsi bi. Scho denne ps2 viel spöter kauft als PS1. Xbox hett mi eifach meh grisse, da damals scho zum PS2 release d Launch Software vo dr Box bekannt gsi sind. Denn wäg däm grandiose Online Service bin ich eigentlich es M$ Kind worde. PS3 und 4... nie in de Finger kha. De Shady hett mir mol sini alti PS4 welle für en hunderter verkaufe (wo er uff d Pro gwächslet hett) aber au das isch in Sand gloffe und s Grät interessiert mi inzwüsche nümm. seinzige wo mi wür gluschte wär, mol alli Wipeouts wo nach em Teil 3 uuse kho sind s zöggle. Das ganze VR züggs...OMG, nei danke. Und die grandiose Title wos exklusiv gitt sind für mi eifach zlangatmig. Kha nümmi 20+ stundene a eim Game hocke. Anderi sache sinn wichtiger worde. Vor allem sitt min Sohn uff dr Wält isch ha ich fascht kei Zitt meh. Dorum au en Switch wo ich kha mitnäh. Dass die iigschlage isch, isch natürlich (für mi) en glücksfall. So kha ich doch mol en Blick in Doom oder Wolfenstein wärfe. Und do isch es mir egal ob jetzt nur 30 oder 50 frames statt 60. Au isch mr d ufflösig egal. Hauptsach das Ding lauft und es macht freud.
d Power wo sie bim 5 tüend bringe...respekt und grandios. Wird sicher erneut iischloh und sie wärde vieles richtig mache. Aber ebbe...für mi völlig unatraktiv. Wär i Jünger und hätt kei Familie...Ich wär ziemmli sicher ein vo de erschte bineme Mitternachts Verkauf und wür s Wucheändi druff frei halte.
vill text zum sege: "ich bin z alt zum game, d prioritäte i mim lebe haend sich verschobe"......so isch de lauf vom lebe.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von mr.raw »

thaeye hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:Ich merk eifach, wie älter ich wird, desto uninteressanter wird das ganze für mi. Damals zur Playstaion 1...am Morge am 4i de Arsch abgfrore (guet, bi am halb 3 scho aagstande) nur um e PSX mit Wipeout, Ridge Racer und Toshinden könne zergattere. Bin denne früsch in dr Lehr gsi und ha min erschte Blau Tag gmacht. Am endi ha ich doch ca 90 Games deheime kha + 200 mehr als Kopiene. Bi dr PS2 isch für mi nur d Abwärtskompatibilität interessant gsi. Evt. no es paar wenigi Games, da ich no voll im Dreamcast sowie Perfect Dark Fieber gsi bi. Scho denne ps2 viel spöter kauft als PS1. Xbox hett mi eifach meh grisse, da damals scho zum PS2 release d Launch Software vo dr Box bekannt gsi sind. Denn wäg däm grandiose Online Service bin ich eigentlich es M$ Kind worde. PS3 und 4... nie in de Finger kha. De Shady hett mir mol sini alti PS4 welle für en hunderter verkaufe (wo er uff d Pro gwächslet hett) aber au das isch in Sand gloffe und s Grät interessiert mi inzwüsche nümm. seinzige wo mi wür gluschte wär, mol alli Wipeouts wo nach em Teil 3 uuse kho sind s zöggle. Das ganze VR züggs...OMG, nei danke. Und die grandiose Title wos exklusiv gitt sind für mi eifach zlangatmig. Kha nümmi 20+ stundene a eim Game hocke. Anderi sache sinn wichtiger worde. Vor allem sitt min Sohn uff dr Wält isch ha ich fascht kei Zitt meh. Dorum au en Switch wo ich kha mitnäh. Dass die iigschlage isch, isch natürlich (für mi) en glücksfall. So kha ich doch mol en Blick in Doom oder Wolfenstein wärfe. Und do isch es mir egal ob jetzt nur 30 oder 50 frames statt 60. Au isch mr d ufflösig egal. Hauptsach das Ding lauft und es macht freud.
d Power wo sie bim 5 tüend bringe...respekt und grandios. Wird sicher erneut iischloh und sie wärde vieles richtig mache. Aber ebbe...für mi völlig unatraktiv. Wär i Jünger und hätt kei Familie...Ich wär ziemmli sicher ein vo de erschte bineme Mitternachts Verkauf und wür s Wucheändi druff frei halte.
vill text zum sege: "ich bin z alt zum game, d prioritäte i mim lebe haend sich verschobe"......so isch de lauf vom lebe.
chli zviel Medis kha in de lettschte Täg --->Scharlach...Sohn hett mi aagsteckt :|
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von geosnow »

game isch immer glich prio.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
vill text zum sege: "ich bin z alt zum game, d prioritäte i mim lebe haend sich verschobe"......so isch de lauf vom lebe.
wahr, normal und geil.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Master(G) »

ich merk nix vo dem...und ich bin jetzt 46zgi.... :kicher:

und warum "geil" ? :wtf:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von thaeye »

ich finds eifach immer so glatt wenn lüüt seget, sie sind jetzt älter und gamet nömm so vill. isch wie so en exraucher wo die ganz ziiit de raucher muess sege wie guet doch s nichtrauche isch. krass das das hüt immer nah de fall isch.

es isch schlussendlich es hobby, ab und zue verschiebet sich prioriäte im lebe und den passiert sowas, ganz normal und muess nöd a die gross glocke ghenkt werde.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von Herr Rossi »

Das!
zeromeier hat geschrieben:Neui Konsole bringed leider kei neui Spielkonzept, alles scho 1000x gseh, jetzt halt in 4k. Gähn.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:ich finds eifach immer so glatt wenn lüüt seget, sie sind jetzt älter und gamet nömm so vill. isch wie so en exraucher wo die ganz ziiit de raucher muess sege wie guet doch s nichtrauche isch. krass das das hüt immer nah de fall isch.

es isch schlussendlich es hobby, ab und zue verschiebet sich prioriäte im lebe und den passiert sowas, ganz normal und muess nöd a die gross glocke ghenkt werde.
Ganz genau so.
Und vor allem isches doch sälbstgstüürt. Wemme uhuere gärn gamed und das au no im hohe alter mache möcht, denn darf me halt nit 4 kinder ind wält setze und e job usfüere wod 50 stunde wuche schiebsch.

Genau so umgekhert. Wemme früener gärn gamed hed jez eifach nüm muess me au nit krampfhaft an öpis festhalte. Ich ha mich au persönlich demit abgfunde dass es pro johr filicht no 2 neui games git womi richtig flashe, isch voll ok, ha no tonne retro grümpl woni no, oder widermol zocke ka.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

evo hat geschrieben: Genau so umgekhert. Wemme früener gärn gamed hed jez eifach nüm muess me au nit krampfhaft an öpis festhalte. Ich ha mich au persönlich demit abgfunde dass es pro johr filicht no 2 neui games git womi richtig flashe, isch voll ok, ha no tonne retro grümpl woni no, oder widermol zocke ka.
perfekt oder?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:isch wie so en exraucher wo die ganz ziiit de raucher muess sege wie guet doch s nichtrauche isch.
Hoi René

Rauche isch kpl. behinderet und Sinn befreit.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von evo »

zeromeier hat geschrieben:
evo hat geschrieben: Genau so umgekhert. Wemme früener gärn gamed hed jez eifach nüm muess me au nit krampfhaft an öpis festhalte. Ich ha mich au persönlich demit abgfunde dass es pro johr filicht no 2 neui games git womi richtig flashe, isch voll ok, ha no tonne retro grümpl woni no, oder widermol zocke ka.
perfekt oder?

Vollkomme
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Playsi 5

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:isch wie so en exraucher wo die ganz ziiit de raucher muess sege wie guet doch s nichtrauche isch.
Hoi René

Rauche isch kpl. behinderet und Sinn befreit.
Hoi Andi

Game imfall au! was macht scho sinn uf dere welt?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 47 Gäste