Master(G) hat geschrieben:du ich hans neue Call of Duty uf de Series X in 120hz und in 60Hz gspielt. Ganz ehrlich, ich merk da kein grosse Unterschied.
im gegesatz vo 30 zu 60Hz, DAS sind wälte!
wie au immer, wenn die ganzi grafikpracht vode neue konsole gnüsse willsch, chasch 120Hz zum jetzige ziitpunkt eh vergässe, stichwort raytracing. mal luege, ob sich das mit de ziit änderet, wenn games besser a die neu hardware apasst sind. bis jetzt brämset die alte chischte alles no bitz uus, das merkt mer scho.
ich bin ja scho froh, wenn sie ab jetzt würkli JEDES spiel mit ere 60fps framerate anebringet, was ich ehrlich gseid no ned mal glaube.
ja reagiert halt nid jede glich uf meh fps.. vorallem ganz alti lüt merkes schinbar nid hani mal gläse...
nei seich... jedi verdopplig vo de fps merksch weniger als die vorherigi, was komplett sinn macht. 15 zu 30: huge, 30 zu 60: ebefalls sehr gross, 60-120 (oder 144 was üblicher isch): dütlech, 144 zu 240 oder gar 360: wohl eher nur no pros wo das würklech merke....
und o 60 fps uf 60 Hz isch andersch als über 200 fps mit 60 hz. dr linus het es guets video drüber gmacht.. aber wie gseit, primär für schnelli shooter...
raytracing isch e rechte ressource fresser ja... in 1440p choschtet das je nach game grad mau 30 fps!
stabili 60 fps bi echtem! 4K inkl. raytracing... da hei beidi konsole z'wenig power würdi säge. wird halt chli mit dynamischer uflösig gspielt, was ja im prinzip nid eso tragisch isch.. lieber dynamischi uflösig, als fps drops!