Horizon Forbidden West

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich hoffe du findest jemand der darauf antwortet weil mir ist es leider zu blöd.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben: 20 Feb 2022 21:06 Game gseht im Performance mode weniger guet us aus es PS Pro Game mit 30 FPS, es isch lächerlech.
:groel:

sie sorry... aber... :groel:

was isch mit dir?
es isch verfiggt nomal s'schönste spiel EVER!!
ich ha no keis schöners game i mim läbe gseh. ich gheie regelmässig übere!

:wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

:1thumb:

Manche Leute sehen halt echt nur das was sie sehen wollen und dann ist es sowieso egal wie es tatsächlich ist. Realität bleibt subjektiv und doch kann man eine Quaiität objektiv messen und auch darstellen.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Feb 2022 07:06 Ich hoffe du findest jemand der darauf antwortet weil mir ist es leider zu blöd.
Klar ist es Dir zu blöd wenn jemand Deine andauernde Schönrederei entlarvt ... :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

Wie ich schon sagte, was man auch hier erkennen kann, sind gewisse Bereiche des Games kaum besser als auf der PS4 Pro, hingegen andere Bereiche, vorallem wenn man nahe heranzoomt oder wenn man weit in die Ferne schaut (Texture Resolution, Texture Details, Draw Distance) sind auf der PS5 zum Teil markant besser und dort merkt man dann auch dass es Next-Gen-Power beinhaltet. Noch ist es zwar ein Cross-Game aber eines der Besten seiner Art und je nach Grafik mit echter Next-Gen Qualität.

Was hier noch zuwenig rüberkommt ist das verbesserte Lighting/Shading, das ist ebenfalls je nach Situation auf der PS5 deutlich imposanter und es schafft eine verbesserte Stimmung. Nicht zu vergessen die besonderen Wassereffekte und noch vieles mehr, man muss nur hinschauen.


Quelle
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Master(G) »

evtl. hett de bejita au de day-2 hotfix ned installiert.
mer muess s'spiel 2x (!) neu starte für de fix....
kei ahnig. bi mir flimmeret uf jedefall nix.
Dateianhänge
Screenshot 2022-02-21 101955.jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja 2x hatte ich es garantiert gestartet....

Das Game hat noch viel mehr Bugs, das ist bei so grossen Games nicht zu verhindern.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Jones »

Niemer interessiert sich ärnsthaft übere stromverbruch vomene TV.. das macht ime ganze jahr viellech 100.- mehrchöschte us also wayne...

Wahrschinlech nid mau...

https://www.hifi-regler.de/wissenswerte ... brauch.php


Dass plasmas generell stromfresser si, isch übrigens nid ganz korrekt. Es git o sparsami grät und isch sowieso massiv contemtabhängig... Wie binere starche graka, die cha o uf über 300 watt stiege...

Zudem isches ghüchlet vom feinsten wenn so vorwürf vo lüt chöme wo alti süffelautos fahre.. :roll:

genauso wie wenn meh denn plasmas als Sondermüll bezeichnet mit 2 alte rostlaube mit Technik us de 80er ir Garage het...

3
2
1
Triggered... :lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Feb 2022 04:52 Du darfst glauben was du willst...
I gloube nid, i gseh, wie i aune Aspäkte im Läbe :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 21 Feb 2022 09:21 evtl. hett de bejita au de day-2 hotfix ned installiert.
mer muess s'spiel 2x (!) neu starte für de fix....
kei ahnig. bi mir flimmeret uf jedefall nix.
Gang mau i dä Kommentär dert ga läse ;)
Resetera, Neogaf etc, es het huere viu wos huere stört, wos chum chöi aluege wie ig, ir Wüeste Region, bim Schnee, dert geits, aber i Waldregione isches eifach nume e huere Katastrophe, und da gseht jedes Pro openworld Game schöner und süberer us, bi nid dr einzig wo das seit. Es mues irgend ä Fähler mit em Checkerboarding si, wo nid eifach mit emnä Hotfix nach es paar Stung chasch fixe
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 21 Feb 2022 07:07
Bejita hat geschrieben: 20 Feb 2022 21:06 Game gseht im Performance mode weniger guet us aus es PS Pro Game mit 30 FPS, es isch lächerlech.
:groel:

sie sorry... aber... :groel:

was isch mit dir?
es isch verfiggt nomal s'schönste spiel EVER!!
ich ha no keis schöners game i mim läbe gseh. ich gheie regelmässig übere!

:wixer:
Im Resolution Mode ja, so baut mä d Kamerä bewegt isches de när es angers Thema, nume wenigstens flimmeret dert nüt. Es isch e risige Hype wo leider mit Bullshots wie vom Ribit gstercht wird, das Game gseht ingame nie so schön us wie i denä gsuechte Momäntufnahme, nid mau im RM
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:02 Niemer interessiert sich ärnsthaft übere stromverbruch vomene TV.. das macht ime ganze jahr viellech 100.- mehrchöschte us also wayne...
Ich beklag mich jo nid drüber, dass s'Benzin 5 Rappe ufschloht und ha denn en Stromfrässer dehai. Kapiersch dr Unterschied?
Jones hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:02 Dass plasmas generell stromfresser si, isch übrigens nid ganz korrekt. Es git o sparsami grät und isch sowieso massiv contemtabhängig...
Das isch bi LCDs und OLEDs genau glich. Will heisse en sparsame LCD brucht weniger Strom als en sparsame Plasma ... :kicher:
Jones hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:02 genauso wie wenn meh denn plasmas als Sondermüll bezeichnet mit 2 alte rostlaube mit Technik us de 80er ir Garage het...
Fahrzüg händ halt en chline aber fine Unterschied im Gegesatz zu Unterhaltigselektronik. Aber dä darfsch sälber usefinde ... :groel:
Jones hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:02 3
2
1
Triggered... :lol:
Dä wo sich triggeret gfühlt het bisch jo Du, oder werum chunnt Dis Post? Also chasch Dich sälber an dr Nase neh ... :typej:

Aber isch schön, dass Du am Ribitli zur Site stosch. Denn sind wenigschtens die richtige Zwei bienand . :lol:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Herr Rossi »

Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Herr Rossi »

Bejita hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:
Oder dine rant bullshit list...
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Herr Rossi hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:55
Bejita hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:
Oder dine rant bullshit list...
:wixer:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von vectrex »

Bejita hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:54 Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:
Doch, doch - das passt total ins Schema. Isch wie wenn mer en Subaru Outback als sprützig und aggressiv bezeichnet ... :kicher:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

vectrex hat geschrieben: 21 Feb 2022 12:07
Bejita hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:54 Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:
Doch, doch - das passt total ins Schema. Isch wie wenn mer en Subaru Outback als sprützig und aggressiv bezeichnet ... :kicher:
:lol:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 21 Feb 2022 11:39 Mimimi
proxy-image (5).jpeg
proxy-image (5).jpeg (28.33 KiB) 1115 mal betrachtet
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Master(G) »

ich cha nur für mich rede. und ich finds eifach absolut traumhaft grafisch.
geschter hani im fotomode mal ganz nöch is gsicht ine zoomt. gsehsch chlinschte falte umd auge ume und die fiine höörli ade bagge. es isch en traum wie das usgseht. ich für min teil bin total happy mit dem spiel. isch für mich scho jetzt en goty-2022 kandidat. :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
alperen
Gamer
Gamer
Beiträge: 53
Registriert: 12 Mär 2015 20:54
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von alperen »

Also das game gseht würkli fantastisch us. Kei ahnig was lüt händ. Immernume am jammere
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Bejita »

Es gseht im RM abartig us, es Openworld Game i sore Qualität hets no nie gä! Aber im PM gsehts eifach numä durchschittlech us, und es DS und sogar es GoT mit 60fps gseh besser oder ämu viu suberer us. I fingäs würklech erbärmlech das e "nextgen" Konsole keis Crossgen Game mit aune grafische Details i wenigstens native 1800p u 60fps cha darsteue ( klar ohni RT, etc ).
I gloube immer no dases es Problem git mit em neustä Patch und em Checkerboarde, schüsch häts DF sicher bemänglet das d Bild Qualität im PM so schlächt isch, aus würd z Game i 1080p loufä ohni jeglechs AA
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

Mich interessiert es nicht was Andere denken über das was ICH gut finde, ansonsten hätte ich ja vorher gefragt was SIE gut finden. Ich verfüge wenigstens noch über einen gesunden Menschenverstand. Immerhin wundert es mich immer weniger wieso es so schwierig geworden ist Liebe zu kultivieren und zu erhalten.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Feb 2022 15:08 Mich interessiert es nicht was Andere denken über das was ICH gut finde, ansonsten hätte ich ja vorher gefragt was SIE gut finden.
Aha, dann soll das einfach wieder ein weiterer Monolog von Dir sein. Hast Du dir denn wenigstens im Umkehrschluss schon die Frage gestellt ob UNS Dein Geschwafel interessiert?
Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Feb 2022 15:08 Ich verfüge wenigstens noch über einen gesunden Menschenverstand.
Ou, da wäre ich ganz vorsichtig mit solchen Aussagen ... :lol:
Ribit X Titan hat geschrieben: 21 Feb 2022 15:08 Immerhin wundert es mich immer weniger wieso es so schwierig geworden ist Liebe zu kultivieren und zu erhalten.
Du, das liegt mit an Sicherheit grenzender Wahrscheinlichkeit an dem der Dir aus dem Spiegel entgegenblickt ... :groel:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Horizon Forbidden West

Beitrag von Ribit X Titan »

Ach ja, Sorry Bejita, ich würde dir meinen Plasma nicht geben, dafür mag ich ihn immer noch zu sehr. Aber du kannst ja im Brokenhaus irgend so n Plasma holen und danach sind deine Probleme ja gelöst: Dann siehst du nicht mehr was dir anscheinend stört und du kannst wieder glücklich wie ein kleines Kind das tolle Game spielen. :1thumb:

Ich wollte einfach nur die Steelbook die ich viele Monate vorbestellt hatte und fairerweise bekommen haben sollte, das war einfach nur eine Sauerei was dort gelaufen war. Ich habe allerdings keine verreckten Star-Allüren... da bin ich dann doch wenn ich das habe was ich mir wünsche ein ziemlich glücklicher Mensch.

Auf Umwegen habe ichs zwar doch noch bekommen, das war kein Zufall sondern das Glück des Tüchtigen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 55 Gäste