Klemmbausteine

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

Ah sali

ez heds mi doch chli verwütscht.
Gang ab und zue zu mine Eltere und tuen dete us em LEGO Konvolut mini alte Sets wieder zämesammle (Pirate). Einigi Sets hani ez zäme und d Teili gwäsche. Leider fählt im einte oder andere Set es Teili. Sälte öppis essentiels aber es gaht ums Prinzip.
Bricklink dünkt mi no guet zum Teili sueche und bstelle.

Mis Lieblingsset!
Bild


Ez hamer aber letschti was neus posted und festgstellt. Das huere baue beruhig mi extem.

Bild

Baue das uf, lahs e Wuche zwei umestah und denn chunnts in Chäller, da mit min Goof de mal cha mit so Züg spiele.


Gwüssi BlueBrixx Model würded mi no aspräche. Chan mer das i de CH irgendwo bezieh?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

Uf ricardo bieten einpaar bluebrixx und andere moccs modelle zu überrissenen preise.

Es gibt noch billige modelle aus wish oder sonstwo, die qualität, pass genauigkeit und anleitung sind da aber schon minderer qualität.

Lego isch eh supr zum baue, vor allem so gebäude oder die älteren technik modelle sind supr. Vom piraten schiff gabs letztes jahr nen revival, kann ich nur wärmstens empfehlen. :1thumb:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von sirarthur »

Wenn du dich wirklich zu Lego oder anderen Klemmbausteine Herstellern informieren willst, solltest du mal den youtube Kanal vom Held der Steine anschauen. War für mich sehr unterhaltsam und lehrreich. Lego ist nicht das Ende der Steine, gibt da echt gute Alternativen. https://www.youtube.com/user/HeldderSteine

ich finds aber auch sehr meditativ...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von The Sheep »

Held der Steine luegi oft. De findi sehr unterhaltsam. Würd im Prinzip au gärn sälber wider mol es Set poschte zum zämebaue. Aber ich weiss genau, es würdi nit bi eim blibe, drum loss i d'Finger devo. Han vor allem kei Platz für es witers Sammlerhobby.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

Held der steine nörgelt aber auf hohem niveau und es ist seine masche geworden, fast alles schlecht zu reden wo lego drauf steht.

Zb. Bei einem set reitet er immer wieder auf die farb seuche herum und beim anderem (eco-1) verliert er kein wort darüber, obwohl man hier sehr gut die farben sehen kann.
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von onion »

ja mich hets vor paar jahre au wieder verwütscht, näb chinder sind erwachsni nostalgiker ja inzwüsche hauptzielgruppe.

held der steine isch unterhaltsam und guet zum sets kennelerne.
me muess halt wüsse was wichtig isch woran er nörgelt und was nid.

2 bispel ahand vo de türe technic-luxusautos:

-bim bugatti hani gwüsst isch mer aus piepegal was er seit, ha wäg ihm z'set sogar kauft obwohl er nur motzt

-bim lamborghini het er mich vor eme türe fehlchauf bewahrt. d'teili hei tatsächlich farbunterschied und si e witz zu dem priis
ha das ir vitrine gseh bime gschäft und isch grauehaft.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

erklären tut er schon sehr gut und ist wie du selbst gesagt hast, sehr angenehm zum zuhören. :mrgreen:

bei den technic modellen hat er schon recht, seit dem aroc gibts keine schlauen sets mehr und er ist ja eh der technic fan gewesen.

bei den drittherstellern muss man sich einfach bewusst sein, dass man sie zumeist nicht mehr mit gewinn weiter verkaufen kann, ausnahmen wie den roten ferarri sind die regeln.
apropos qualität, beim eco-1 und beim neuem piratenschiff, ist die qualität von lego nochmals ne stufe runter. keine ahnung wo sie wieder eingespart haben, aber auf jedenfall sind die kanten der steine nicht mehr so scharfkantig wie früher....siehts auch optisch dann komisch aus.

ich habe jetzt mal aufgehört mit lego's oder klemmbausteine kaufen, weil wir haben nun echt keinen platz mehr für all die tollen sets und auch im keller von uns, stapelt sich so einiges an.

ps: das batmobil ist aber schon sehr geil, auch wenn das dach, wie vom held der steine bemerkt, nicht dieselbe farbe hat wie der rest. :sabber:


Quelle
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von onion »

batmobil isch super, aber han us platzgründ müese verzichte, chönnts momentan nid schön und va. staubgschützt ufstelle.

defür hani de bugatti und zeux ir vitrine (de het mir vo afang ah super gfalle)


Quelle
held: er iss ein bisschen unnötig
ich: isch kauft :vortex:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von agestuffer »

Wer Klemmbausteine seit isch sowas vo Schwul... Sorry
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von sirarthur »

LGBTQ+, logisch s'L staht für Lego
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

Held der Steine:
- well i de so oft luege, hed mer mini Frau es Lego Pirateschiff kauft vor paar Mönet und sit denn bini wieder agfixt.
- sust hane nur glueged zum chli relaxe. Meditativ
- am liebste hani, wenn er über Sets schwafled, woner geil findt.
- Er nörgled huere viel. Einersits well er immer wenn er Knatsch mit Lego hed, sini Abos extrem ind höchi schüsse und anderersits hed er halt au huere oft rächt! und mängisch isch es nur "sini Meinig" was völlig legitim isch.

Was i a Lego nid checke: Es gid soviel Youtuber, und vieli Kritikpünkt chömed vo allne immer wieder. Warum möched die nüt? Wenn ich es Produkt han und mini Fanbase seid mir: Blaui Pins sind scheisse... warum pack i denn immer no blaui Pins ine?


Mir gahts eigentli nur um de Bau. Während em Bau bini total entspannt, fast in Trance. Nachher äbe en Wuche zwei aluege denn usenand näh und wieder wäg packe.

Chline Tipp für en chline Rabatt:
Gang uf Galaxus, log dich i und tun die Sets wod wottsch ind Merkliste oder ine Warechorb. Über die nöggste Täg chunnsch zu JEDEM es Model mal en Mail über vo wäge Rabatt und so.
Hani festgstellt weli eifach mal alles womer wür gfalle in Warechorb tah han und denn bereits am nöggste Tag es Mail becho han. Denn über die Tage immer wieder zu jedem einzelne! Wo den de Mustang 20% gsi isch, hani mal de gno.
Die andere hani dinne glah und bechume immer no regelmässig Mails!


Gaht mal eine uf Dütschland? Nim mir BlueBrixx mit biddö! :D
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

agestuffer hat geschrieben: 24 Jun 2021 11:29 Wer Klemmbausteine seit isch sowas vo Schwul... Sorry
agestuffer
Lol du Dödl. :2finger:
Eigentli sind scho alles Lego. Aber da hie schinbar jede Held der Steine luegt, wüssed die warums Klemmbausteine heisst :-)
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

Hed das eine? Wie isch das zum Baue? De Mechanismus im TV dinne gseht grauslig us.

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von rebornkid »

Isch es super Set. Au dMechanik drin findi sehr geil glöst.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von turntablism »

Unbenanntcheers.jpg
:vortex:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

rebornkid hat geschrieben: 24 Jun 2021 13:25 Isch es super Set. Au dMechanik drin findi sehr geil glöst.

Aber isch gmüetlich zum baue oder so huere Chlichram gefudel? Da würd i dure dreihe :panik:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

Buccaneer hat geschrieben: 24 Jun 2021 11:59 Hed das eine? Wie isch das zum Baue? De Mechanismus im TV dinne gseht grauslig us.

Bild
den wollte ich auch fast kaufen, der preis war dann doch etwas zu hoch gewesen. momentan lizensieren sie sehr vieles von nintendo...mal schauen wie lange das anhält.
Buccaneer hat geschrieben: 24 Jun 2021 13:41 Aber isch gmüetlich zum baue oder so huere Chlichram gefudel? Da würd i dure dreihe
die haste nur so mit china/wish zeug, da passen die teile dann schon nicht so recht zusammen und dann gibts nen rechten gefudel. :vortex:

das mit galaxus isch en supr tip, werde es mal mit anderem zeug probieren. :kicher:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

siralos hat geschrieben: 24 Jun 2021 14:04 das mit galaxus isch en supr tip, werde es mal mit anderem zeug probieren. :kicher:
Han vorgester paar Sache inetah und gad vorher s erste Mail becho, das eis jetzt urplötzlich 14% günstiger isch :lol:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von abyss »

Naja, Legö produziert ja ou in China, vo dem her bini eigentlich sehr zfride mit de Wish und Alixpress Sets. :1thumb: Ha scho diversi bstellt, sogar dr Millenium Falke mit über 8000 Teili. Hett alles super passt und knapp 300.- koschtet mit Zoll und alles drummunddra. :herzli: Lego ischmer eifach z tüür leider... :vortex:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

Buccaneer hat geschrieben:
Han vorgester paar Sache inetah und gad vorher s erste Mail becho, das eis jetzt urplötzlich 14% günstiger isch :lol:
schade arbeitet ihr praktikant nicht mehr.
vor einpaar jahren hatten sie den bug mit den rabatt codes.
habe damals glaube ich auch etwas davon profitiert, natuerlich nicht so uebertrieben wie es andere es gemacht haben. :kicher:
Naja, Legö produziert ja ou in China, vo dem her bini eigentlich sehr zfride mit de Wish und Alixpress Sets.
ja das ist schon klar, eventuel sogar noch in derselben firma. :mrgreen:
bei marken sachen, verwenden die firmen zumeist bessere werkzeuge oder roh materialien, da sind dann die vorgaben der toleranzen auch enger und die qualitäts kontrolle wird bei lego wohl auch höher sein.

bei uhrwerke ist es dasselbe....swatch, rado, breitling und sogar hublot. die haben teilweise sogar dieselben teile drinn, bei den teureren veredeln sie noch etwas und das wars dann auch. preis differenz ist dann zwischen 200- 2k oder mehr.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

abyss hat geschrieben: 24 Jun 2021 14:12 Naja, Legö produziert ja ou in China, vo dem her bini eigentlich sehr zfride mit de Wish und Alixpress Sets. :1thumb: Ha scho diversi bstellt, sogar dr Millenium Falke mit über 8000 Teili. Hett alles super passt und knapp 300.- koschtet mit Zoll und alles drummunddra. :herzli: Lego ischmer eifach z tüür leider... :vortex:
Würkli? Ich gseh amigs, wenn i Sets google so Wish Zügs und das isch mir uhuere suspekt alles!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Master(G) »

ich ha mit mim junior, woner so zwische 6-10 gsi isch JEDE menge klemmbausteinsätze aghüft. hauptsächlich star wars zeugs. zuesätzlich zu mim lego-astronaute stuff us de 80er jahr hani jetzt 5 riese chischte im chäller :lol: wird denn a mim junior sim sohn vermacht irgendwänn.

HALO klemmbausteine hani au es paar sätz, das isch ned lego, sondern irgend was anders...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3744
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von siralos »

Master(G) hat geschrieben: 24 Jun 2021 14:40 ich ha mit mim junior, woner so zwische 6-10 gsi isch JEDE menge klemmbausteinsätze aghüft. hauptsächlich star wars zeugs. zuesätzlich zu mim lego-astronaute stuff us de 80er jahr hani jetzt 5 riese chischte im chäller :lol: wird denn a mim junior sim sohn vermacht irgendwänn.

HALO klemmbausteine hani au es paar sätz, das isch ned lego, sondern irgend was anders...

Falls der junior es nicht mehr will, würde ich es nehmen. :kicher:

@Buccaneer:

Naja ist halt etwas lotterie. Mould king hat in sachen qualität recht zugelegt, zu lepin zeiten wars recht dürdtig gewesen.

Wir hatten so ne rosarotes bonsai baum mit schrein von wish für ca. 30.- gekauft. Anleitung und vor allem das zusammenbauen war ein graus, da die kleinen teile nicht pass genau sind, gabs überall schlitze oder die äste fielen vom gewicht runter.

Haben von lego das baumhaus, da gabs nichts zu bemängeln.

Es gibt auf youtube x vergleiche zwischen ähnlichen oder genau gleichen modelle. Finde aber die mocs wo sie von den fans abkaufen recht gut.
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von rebornkid »

Buccaneer hat geschrieben: 24 Jun 2021 13:41
rebornkid hat geschrieben: 24 Jun 2021 13:25 Isch es super Set. Au dMechanik drin findi sehr geil glöst.

Aber isch gmüetlich zum baue oder so huere Chlichram gefudel? Da würd i dure dreihe :panik:
DMechanik vom NES isch super zum baue. De rotierendi Screen vom TV isch chli muehsam, da viel wiederholendi Schritte hesch. Aber ich wuers wieder chaufe.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Klemmbausteine

Beitrag von Buccaneer »

De tuen ich mir de NES de mal zue, wenn er Atkion isch. D Mechanik hed äbe huere unheimlich usgseh zum bastle.

Bin über die Site hie gstoplered. Öpper Erfahrig demit?
https://gubrix.ch/

Hend mehreri Marke im Agebot. Mould Kind würd mi glaubs am ehste interssiere.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 40 Gäste