fear effect games

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

fear effect games

Beitrag von Mastler(P) »

ich ha überhaupt nöd mitgschnitte, dass es es neus game geh hät: https://store.steampowered.com/app/5469 ... ect_Sedna/

leider passt mer s gameplay nöd eso. dafür händs aber au es remake vom erschte game akündigt und wenn alles klappt chunts negscht jahr use: "fear effect reinvented".

dä kolleg und ich händ die games super gfunde damals. ich weiss no, uf ere gamepro dvd häts n trailer zum 3 gha. mir sind so ghyped gsi. riese enttüschig, dass es eifach nie cho isch.


Quelle

ich hoffe so dass sich s remake verchauft und sie nacher versueched s 3 nahzmache. es wär so geil.
ich weiss nöd wie wiet sie gsi sind, aber ich dänk mer hett gnueg material, dass mer nöd vill selber zur story etc. sich neu usdänke müsst. leider isch dä haupt typ hinder dä serie anschienend verstorbe. rip und mässi. 🙏
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: fear effect games

Beitrag von Mastler(P) »

oh, was i no ha welle fröge: hät eper vo eu scho mal online eh demo zum 3 gfunde, oder ihrgend eh alpha version vom game?

ich ha rasch gluegt, aber nüht gfunde. wär no geil zum ahspille. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste