Microsoft kauft Activision Blizzard

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

ja, du und ich und die paar andere oldschoolers wo no uf disks stönd. mir sind aber en verschwindend chline prozentsatz. es isch unaufhaltbar die digitalisierig. ich ertappe mich ja selber scho, dassis begrüesse, ned ständig ufstah müesse und disk wechsle, sondern eifach nur es chnöpfli drucke muen zum zwüsche de games hin und her switche :lol:

review-copies? gits nüm. nur no keys. sitt jahre scho.
presse-versione? extrem rare und nur no für die ganz ganz grosse sites.
collectors editions? gitts no. aber werdet au immer weniger.

so gseh en katastrofe. vor allem au für de handel. wog, alcom, softridge... kei freud händs a dere entwicklig. wiched all ja scho uf merch, figure, toys, klemmbaustei und andere shizzle us zum das usgliiche.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von kingcaid »

Bild
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

:groel: eine vode bessere!! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von kingcaid »

die letschte für hüt:

Bild
Bild
Bild
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Buccaneer »

Bild


Bild


Bild


Bild


Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 19 Jan 2022 12:22 das ganze "debakel" isch ja eigentlich sony's schuld. nur will die so viel wind - sprich gueti! - exklusivspiel gmacht händ. die und ihri fans wo sitt jahre hypere, dass si soviel supergeili exklusives händ und xbox nix! gnau darum isch das jetzt passiert. :lol:

und jetzt brüelet gnau die us de gliiche? mümümü allex xbox exklusiv.... scho bitz luschtig
Unger Sony si jensti neui IP's enstange, und wenn si Games wie FF7 remake u angeri PS Legacy Games vo Xbox färnhautä isches ou ok, die Games hei sowieso nüt z zueche uf Xbox :lol:
Was isch unger Xbox enstange wosi nid eifach ikouft hei? Forza, Pinata u sea of thieves? :groel: U no die 2 IP's si vo Rare :lol:
Auso M$ het i 20 Jahr bis uf 360 mit guete Asätz nüt uf d Reiä bracht, u chouft its Publisher um Publisher wüäu si säuber kei gueti neui IP's häre bringe? U da isch z usrüefe vo dä PS Fans lustig? Ok!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

ähm... Forza? Halo? Gears of War? Fable? Perfect Dark? Psychonauts? Age of Empires? Fable? de Rare-Stuff? wenni no länger nahdänke chunt no meh :lol:


ohni 360 wär no mangi IP ned dette wosi hütt isch... damals händ sich die IPs uf de 360 am beschte verchauft.
und ohni microsoft und ihri innovatione wie z.b. grad xbox live oder achievements würde mer hütt andersch game.
ms hett sogar de dreamcast mitentwicklet holy moly.
aso fürs gaming händs viel gmacht.

du gönnsch denne eifach nix. will du es u-huere fony-sony-pony mit scheuklappe bisch! :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von kingcaid »

Ninti läbt au ohni Achievements. Dä Shit chadr scho rächt dr Spielspass näh.

Psychonauts hätts au uf anderi Konsole gschafft, da Doublefine.
Age isch scho vor dä Box gross gsi, Fable chratzt kei Sau wägm Mollynö und mal Buddr bei di Fische Rare hät Qualitätsfurz produziert sitts bi dä Migro sind. Vergissich Grabbed by the Ghoulies oder Banjo Nüss und Schruubä? Bescht isch Rare-Coll. gsi und Pinata häsch tatsächlich halbwägs spielä chönnä.
Und ja, Halo isch rächt phett. Glaub s einzig würkli nennenswerti. Vo dä damaligä Entwickler-Entwicklig här, ischs true. Vu hütt mümmr abr gar nid rede. Luegsch die beständige Erfolg ah, gsehts total anders us.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

heee. achievements und trophies gäbet meh spielspass. wenn game dure hesch und guet findsch, chasch no bitz wiiter suchte :sabber:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Bejita »

DeftOne hat geschrieben: 19 Jan 2022 13:11 PS1 Maskottli mitm Crash ja denn au zu MS ghört. :lol:
Dr Spyro oh :groel: :groel: :groel: :groel:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 19 Jan 2022 15:30 ähm... Forza? Halo? Gears of War? Fable? Perfect Dark? Psychonauts? Age of Empires? Fable? de Rare-Stuff? wenni no länger nahdänke chunt no meh :lol:


ohni 360 wär no mangi IP ned dette wosi hütt isch... damals händ sich die IPs uf de 360 am beschte verchauft.
und ohni microsoft und ihri innovatione wie z.b. grad xbox live oder achievements würde mer hütt andersch game.
ms hett sogar de dreamcast mitentwicklet holy moly.
aso fürs gaming händs viel gmacht.

du gönnsch denne eifach nix. will du es u-huere fony-sony-pony mit scheuklappe bisch! :groel:
Halo? Hät ou uf Ps2 söue cho, när ufkouft wordä. Gears? Isch e IP vo Epic gsi. Psychonauts? Ufkouft! Z meistä wo du erwähnsch si ufkoufti IP's oder Studios mit IP's
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von abyss »

RARE und Migrosoft... :lol: Max. mittelmässig isch die Liebi gsi. Und itz sisi versunke im Nirvana... :vortex: Hättsi nid paar ufpolierti Remakes gmacht, wärs no truuriger gsi. Und sowieso, schlaue Jump n' Runs bringt nume öper here...everbody knows... :kicher: :2finger:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben: 19 Jan 2022 16:45 Halo? Hät ou uf Ps2 söue cho, när ufkouft wordä. Gears? Isch e IP vo Epic gsi. Psychonauts? Ufkouft! Z meistä wo du erwähnsch si ufkoufti IP's oder Studios mit IP's
wie naughty dog und insomniac. ufkauft. :lol:

easy lömmers. hett kä wert.

du hassisch ms. mache mer da en punkt. ok? neverending story. :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von DeftOne »

Spyro isch nie würkli s Maskottli vo PS gsi, da wär no de Croc eher eis worde als de gruusig lila Drache. Aber Psychonauts chamer ja nöd würkli als MS Marke bezeichne. Teil 1 isch ganz normal uf PS2 cho vomene andere Publisher. Und Perfect Dark het sini Wurzle be N64 und nöd be Microsoft nur wils Rare ufkauft hent, hents halt d Marke.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von kingcaid »

Bild

nid vergäss
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben: 19 Jan 2022 12:06 für knapp 71 dollar mia wert chöntsch au bi nintendo achlopfe nur den würdets dir s schwert in ranze ramme.
Keine Chance, die sind nicht käuflich... eher gehen sie mitsamt allen Pokemon unter und machen mit sämtlichen Zelda-Schwertern Harakiri.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von mr.raw »

abyss hat geschrieben: 19 Jan 2022 16:51 RARE und Migrosoft... :lol: Max. mittelmässig isch die Liebi gsi. Und itz sisi versunke im Nirvana... :vortex: Hättsi nid paar ufpolierti Remakes gmacht, wärs no truuriger gsi. Und sowieso, schlaue Jump n' Runs bringt nume öper here...everbody knows... :kicher: :2finger:
Du seisch es... am endi isch RARE numme no fürd Avatars zueständig gsi... e truurigi Gschicht wo bi Nintendo Fans s Härz so richtig bluetet hett.
Klar, jetzt gseht me das anderscht, aber die, wo damals zmitts dinne gsi sinn, als dr Cube uff e Markt kho isch und me die neuschte Trailers vo Rare gseh hett...ohje hett das gschmärzt!!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Ribit X Titan »

Der Untergang von Rare ist klar eines der grössten MS-Debakel ever... wenn man bedenkt dass sie doch soviel Geld kacken könnten, die hätten es schon erhalten können aber der Kreativität ging auf magische Weise einfach der Saft aus. Nunja... heute ist MS erwachsener und erfahrener geworden, besonders bei Games... und heute hat sich dieser Wind schon um einiges gedreht.

Sony und Nintendo sind jedoch so vital wie eh und jeh, sie sind eher das Opfer einer allgemeinen Japan-Flaute die schon viel zu lange anhält. Die Japaner müssen sich echt zusammennehmen und wieder aufstehen... von dieser Asche wo sie schon viel zu lange darin... rein wirtschaftlich, am suhlen und buddeln sind.

Auch neue Innovationen tun dieser Industrie gut, DRM free und mehr Offenheit gegenüber den Kunden... sie mehr in alles einbeziehen, denn der Gamer ist am Ende King. Die Japaner sind nach wie vor zu verschlossen, zu unnahbar, nicht kooperativ genug... sie müssen sich da mehr öffnen und DENNOCH sich selber bleiben, NICHT so wie der Westen.

Für mich war Dragon Quest 11 sicher das neuste Epos und Machtbrummenwerk der Japaner in den letzten 5-10 Jahren... ein Highlight der Sonderklasse welches aufzeigte dass sie immer noch an vorderster Front mitmachen können... wenn sie es nur mal anpacken, unbeirrt und genau so wie es ihrem Stil entspricht. Auch Tales of Arise war eines der besten Tales ever, auch wenn es insgesamt nicht an die Klasse von Dragon Quest 11 herankam... dennoch ein Spitzengame.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Ribit X Titan »

Master(G) hat geschrieben: 19 Jan 2022 14:07 so gseh en katastrofe. vor allem au für de handel. wog, alcom, softridge... kei freud händs a dere entwicklig. wiched all ja scho uf merch, figure, toys, klemmbaustei und andere shizzle us zum das usgliiche.
Kommt wieder um einiges zurück, momentan tut ihnen die ganze Next-Gen-Situation gut und auch dass der Switch so gut rennt... das alles gibt dem Retail erneut Hoffnung. Ich denke nicht dass der Gamer sich keine Discs mehr wünscht... auch sind die neuen 100 GB BDs mehr als gut für erneute Sammlungen im Regal. Ich habe erneut Freude daran obwohl es mir vorher seit längerem verleidet war. Heute stehe ich wieder auf BDs (also XL) und GoG-DRM-Free (wo ich eine grosse Sammlung habe).

Cloud ist überbewertet... man sieht es ja daran dass Google mit Stadia da kaum was ausrichten konnte trotz ihrer Macht Also man muss das nicht zu hoch bewerten und ich bin sicher, der Gamer kehrt bald wieder zu den Wurzeln zurück, weils einfach mehr Freude bereitet "etwas zum anfassen und sammeln zu haben" ohne dass man es irgendwo in einem Account... der ganz und gar nicht einem selbst gehört, aufrufen muss. Bei GoG ist die Situation auch anders, da man es auf mehrere Arten nutzen kann, also die maximale Freiheit bekommt... die ist allen Gamern die das schätzen viel wert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Buccaneer »

BIP Bulgarien:
69.11 Milliarden USD (2020)
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von thaeye »

seg mir was guets wo us bulgarie chunt?
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Buccaneer »

Bitches?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Master(G) »

mir händ geschter uf twitch drüber diskutiert, de sven und ich:
https://www.twitch.tv/videos/1269040184

wers im replay luege will....

es chürzers yt-g-plabber video chunt hütt abig.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben: 19 Jan 2022 16:58
Bejita hat geschrieben: 19 Jan 2022 16:45 Halo? Hät ou uf Ps2 söue cho, när ufkouft wordä. Gears? Isch e IP vo Epic gsi. Psychonauts? Ufkouft! Z meistä wo du erwähnsch si ufkoufti IP's oder Studios mit IP's
wie naughty dog und insomniac. ufkauft. :lol:

easy lömmers. hett kä wert.

du hassisch ms. mache mer da en punkt. ok? neverending story. :lol:
Du wosch nid kapiere das ämu grad Insomniac sowieso fasch nume unger Sony büglet het, ou ND het relativ viu numä no für PS gmacht, organic growth u so. Rare? Fasch numä züg für Nintendo gmacht! Bungie mit Halo ufkouft ums PS2 wäg z nä. Its Bethesda u Activision. I hasse Xbox wüäu si eifach nie öbis z stang bracht hei, nie e generation gwunne hei ( 360 isch super guet gsi ), si wäre ohni MS scho lang ir Versänkig verschwundä. Si wärdä die ganzi Branche verändere und zerstöre. Jedä wo die Masche vo MS ungerstützt, isch e gottverdammte Idiot, ohni Diskussion dr letst Voupfoste
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Microsoft kauft Activision Blizzard

Beitrag von thaeye »

es brucht au immer konkurrenz wo vill falsch macht, falls s nummer zwei , d nummer eis verdränge chan.

ja ms haet es prall gfuellts chriegskässeli wie fast kei anderi firma (uusert evtl. apple und alphabet). die chönds mitem chohle mache.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 56 Gäste