Pokémon Arceus Legends

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

Hüt ahcho und ohni Pause durregjassed. S isch das Konzept, was eig scho ab dä Wii hett sölle State of the Art sii.

Winzigi Grafik ihbuesse hätts. Doch es isch bis jetzt eis vo dä beschte Pocket Monsters Games. Vor allem hätts endlich mal äh Gschicht.

Villicht änderet sich d Meinig no, aber so krass guet hettis nöd erwartet. S Gameplay macht genau das, was als Chind immer häsch welle. Abgahds!
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Ribit X Titan »

Monster sammeln?
Was ist eigentlich mit Digimon?

Da konnte mich noch nichts davon begeistern, Jade Cocoon 1+ 2 ist für mich der wahre "Monsterfangen"-Klassiker der bis heute unerreicht ist. Dass es da keine Fortsetzung gab ist der unverdient schlechten Popularität zu verdanken, klar unverdient. Während sowas wie Pokemon aus den Händen gerissen wird... artistisch gesehen ich hier jedoch nichts gutheissen kann. Popularität hat nichts mit Qualität zu tun, das sind 2 verschiedene Dinge, leider.

Sicher sind Nintendo-Games stets mit einem gewissen Qualitätsniveau, aber hätten sie nicht ihre sehr loyale Fangemeinde welche sets dasselbe mögen in endlos vielen Versionen, dann sähe es hier weitaus weniger rosig aus.

Dennoch, für mich ist Pokemon höchstens ein gutes Pocket-Monstergame, Jade Coocon war hingegen ein Meisterwerk, besonders der erste Teil (der lediglich technisch die typischen PSX-Limitationen hatte).

Pokemon als Game ist im übrigen im Westen (1998) kaum länger bekannt als Jade Cocoon (1998/1999), lediglich in Japan (1996) gab es das schon früher. Man kann jedenfalls nicht sagen dass da jemand etwas abgeguckt hatte, trotz ähnlichem Spielprinzip, und ja, man konnte in Jade Cocoon 2 auch gegen jemanden im Multiplayer antreten mit Monstern. Sicher aber ist Pokemon der grosse Franchise-Knaller geworden der die Welt quasi überrollte, bis heute.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Ribit X Titan »

Was das artistische, die Grafik, angeht... vom neusten Pokemon: Ich finds grausig, kann das nicht anders sagen, aber ich habe halt einen anderen Geschmack. Es reizt mich nur schon deswegen nicht es jemals anzufassen. Wobei Jade Cocoon schon eine ungeheure Messlatte war mit einem echten Anime-Künstler im Hintergrund... es war halt stark unterschätzt und danach untergegangen. Heute gehts halt fast nur noch über Kommerz und da schiesst Pokemon so gut wie alles ab, bei allem was nur schon nach "Pocket Monster" riecht... alles andere hat keine Chance.

Aber eben... Leute die WIRKLICH das artistische an solche Games mögen, wie ich... die gehen heute wohl leer aus.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Mr. Heli »

han gester abig agfange. bi überhaupt nöd wiit, erst jez fangts eigentlich richtig a.
was vo afang a uffallt und stört: grafik und elends geruckel. sorry aber das sött meh hützutags besser anebringe.
susch ischs gnau das wo de kingcaid gseit het. gnau sowas wönd mir sit pokemon blau/rot usecho isch. pokemon direkt in freier wildnis mit pokebäll ifange. frei bewege, au während em kampf. chönd vo pokemon agriffe werde. und es interessants pokedex system, wos au drufachunt, wie viel vo dem pokemon scho gfange hesch, wieviel besiegt, wie besiegt, etc.

jez muess ich mal usefinde wie ich die gfangene pokemon chan manage und mis team bilde. s menu findi nämli recht unübersichtlich.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

Ribit X Titan hat geschrieben: 30 Jan 2022 09:57 Monster sammeln?
Was ist eigentlich mit Digimon?

Quelle

Digimon isch eich nie schwärpunkt sammle gsi sondern eher ufs storytelling, tamagotchi/ufzieh und branding drin.

ha mal für die erscht ps azure dreams ahgspielt. das isch no spannend gsi mit ufbau, dating, monster, storyelement. monsterseed isch au no spannend, da gahts um taktischi element.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Doraemon
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 646
Registriert: 25 Jul 2018 07:02
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Doraemon »

I fänd Pokémon eigentlech schono intressant, aber ha ussert Ranger & Pinball nie eis gschpiut. Aber ds Prinzip mit ifa und training und kämpfe wär schono toll. Aber ds Design und ds drumherum isch mer ds chindisch. Geil wärs, aues chlei erwachsener und anstatt Monster mit "reale" Dinos, aber süsch vom System här me oder weniger glich.
Shin Megami V geit ja o sehr i die richtig mit Monster awärbe, trainiere, fusioniere, kämpfe, etc. O d Grafik isch wie bim Arceus uf 2012 Niveau, aber ds Spielprinzip isch eifach cool und haut bitz erwachsener aus bi Pokémon. Bi teune Monster gseht me sogar ds Schnäbi hi hi, und es wird gfluechet und gmordet. Chlei Bluet würd ja er Pokémon Franchise o guet tue, oder nid? :-D
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Mr. Heli »

bin jez ide sumpflandschaft (zweiti zone). obwohl ichs leveldesign recht kahl finde, muess ich doch säge, dass d farbabstimmig wunderschön isch. kontrast vode bäum zur wiese und himmel etc. isch mega schön.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

bin bim arceus. dä isch brutal härt.

farbig ischs sehr guet abgstume. die grafik fähler, unsuuberi abstimmigä vo de framerate und anderi chliini knicks sind eifach unprofessionell. gschiider besser naml bearbeitet. trotzdem ischs jedoch nöd so schlimm, als dases sgameplay beihflusst hetti und da cha legends rächt ufwärte.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Master(G) »

euses Review (vome eusem Pokémon Champion Alessandro):
https://www.thegnet.org/post/the-g-net- ... den-arceus
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

S hätt sitt Jahre dä höschti Score vomne Poké-Game kassiert. Metacritics glaub vo 7.6 oder so.

Vergiss dä Alessandro, dä hät kei Ahnig. Er wird nie sone krasse Pokémon-Master sii we ich. Tscheggt ja nödmal de Vorteil vom neue Kampfsystem (nöd Speed /Chraft) sondern das die Statistike vom Poki endlich mal öppis usseit und bewürkt. Initiative hätt endlich mal e Impact und Attackene sind schön ufglischtet und nöd jedesmal dur en riese Prozess wieder ihsetzbar. Fick dä Allesanndro, hättrs überhaupt durregspielt dä huere Homo? :P

Etz mal ernsthaft; sie händ sich scho guet bi Monsterhunter und Temtem bedient.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Master(G) »

:lol:

ich weiss ned, obs de HOMO komplett duregspielt hett.
ich weiss nur, dass er uf japan ad pokemon wm iglade worde isch, will er mal ch-meischter isch gsi :)
darum macht alles pokemon er bi eus, logisch.

ich glaub es lieht eher da dra, ob mers als singleplayer game oder underem aspekt vo PvP und esports aluegt... wahrschinli isches für solischte scho bitz besser als 6.5, wobi das ja immerno überdurchschnittlich isch.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

Sone Gwünner bisch schnäll ma. Ha au ma durregäh und dä als Priis eh Pikachu 64er, dä mit dä lüchtende Bäggli mit Games plus Controller ihkassiert. Bim Chärtle bini i de Liga gsi und de Regiomeischter. Dett häds no Promocharte gäh. Good times.
Du gsehsch, das heisst no lang nüüt zsägä; i bi de, i bi de. :P

Arceus isch nöd Competitiv usgleit. Isch komplett eh Fehler s de au so zbewerte. Git ja au kei Onlinematchs oder d Möglichkeit si ufs Poke-Home z zieh. Und Zuchtoptione bliibe ja au voll duss. Allerdings fürs Statusbuffs oder für Contestbuilding wärs so wes jetzt isch prädestiniert. Mitm Chies chaschs rächt knirsche lah. I dem Moment wänn d Home Optione uftuä, wird sich einiges i dere Szene tue. Was au rächt isch. So altigsässni ewig gestrigi wo eifach nöd klar chömme, dass sich endlich i dere Franchise was ändere mues. Das betrifft au d Wettbewerb.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Mr. Heli »

bin jez glaubs churz vorem arceus. aber ha no mit eme andere gegner z kämpfe. jez muess ich no chli ufelevle oder die neu gfangne ab lvl. 70 verwende.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

ei guets mit Typ Kampf und eis das chli ziit ussehole cha ums kampfig zwiederbelebe. vorherh no alli mit Chies pushä und das langed scho.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Mr. Heli »

kingcaid hat geschrieben: 08 Feb 2022 12:49 ei guets mit Typ Kampf und eis das chli ziit ussehole cha ums kampfig zwiederbelebe. vorherh no alli mit Chies pushä und das langed scho.
chies, sonderbonbons und exp booster hani all scho durelah. immer alles schön is lager packt und erst am schluss gnutzt :typej:
immer no kein stich, bi jez chli go ufelevle und han mir no es lvl. 70 kampf pokemon gfange. git jez nomal en alauf. ich hoffe eifach, dass meh nach dem kampf speichere chan und nöd de arceus au no grad chunt. mir langets scho, dass das hässige pokemon mit em name gratin oder so nomal chunt, wenn mehs besiegt het. dete hät er mich den gchlisse
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

Ä Lucario (LVL 73) und äs Relaxo (LVL 71) händ glanged. Zur Sicherheit no äs Bode oder Wasserviech, dä Arcy wächsled gärn sin Typ. Bi mir ischs äs Geowaz (LVL 78) gsi. Tuuschisch eis, die stiige schneller im Level. Gnueg Topbeleber und Tränk ihpacke.

2mal isch scho härte Tuback gsi.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von Mr. Heli »

han en jez packt, aber weiss nöd ob ich jez no de ufwand mache um zum endboss zcho. finds chli asi. müesst fascht e liste drucke zum abhake.
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
Kontaktdaten:

Re: Pokémon Arceus Legends

Beitrag von kingcaid »

lucario isch dä letscht letscht
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: siralos und 49 Gäste