The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von abyss »

:mrgreen: 09:49
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

hans beendent nach 100 stund, han gnueg gha
BOTW hani au mit 100 stund beendet, aber det hani mit alle shrines, rüschtige, spezielli items gha etc.

bi TOTK nur öppe 2/3 vo de schrein, wenig vo de depths gmacht, aber han gnueg gsehn

TOTK het so gut wie alles verbesseret, paar sache sogar massiv. TOTK ischs bessere spiel, aber BOTW ischs bessere erlebnis gsi, TOTK isch eifach zu ähnlich leider. ich han kei luscht gha die glich welt es zweits mal z'erforsche.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Mr. Heli »

stimmt scho, wo de Moff seit. han jez di ganz oberwelt ufdeckt und es isch zwar vieles chli umplatziert, meh het aber ruhig paar sache meh dörfe apasse. schrein hani chli meh als d hälfti, kei ahnig wo sich die no all befindet.

han jez mal endlich es batterie upgrade chöne mache und 1 zuesätzlichi ganzi batterie. gat ja mega lang, bis so viel hesch wie i dene videos uf yt gsesch. zudem chani jez endlich mal d baute speichere. nume choschtet das ja denn mega viel sonarium oder wie das heisst.

aktuell bini ade fee dra zum kleider verbessere. trotz härzli ufde zweite reihe stirb ich immer no wahnsinnig schnell, teils 2-3 treffer und tot. das nervt. au de miasma scheiss nervt. im dunkle umewandere find ich jez nid so e wahnsinnig guets spielerlebnis, v.a. will d store muesch dune ha, das überhaupt was gsesch.

spielerisch klar besser bzw innovativer als botw, aber wenn das gspielt hesch, machsch kan 2. durchgang bi botw meh, will d map denn wirklich langsam uswendig kennsch.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

So nachere Weekend Nightsession muessi säge es hät mich wieder voll packt, vorallem weni wärend em schaffe ufem 55“ TV kann durezocke(zum glück kei grossi isatz gah😅)! D‘Welt isch immerno glich öde wie bim 1 laufsch lang und den chunt wiedermal es Tier oder so für mich isch das zwenig! Finds trotzdem packend! Aber es isch definitiv KEIN NACHFOLGER!!! Sondern es Breath of the Wild 2.0🙃

Es wär locker gange en DLC usebringe und fertig.
Im nach 35h hani ca 20% vom game. Wird vermuetlich lange bis dä neui SWITCH usse chunt 😂.

So und jetzt idä Ferie ufem Switch Lite wiiterzocke :herzli:

Ps: han mir trotzallem no s‘Buech bstellt🙂
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von evo »

Mr. Heli hat geschrieben: 31 Mai 2023 08:07 stimmt scho, wo de Moff seit.
unterem strich isches scho biz so, aber mich motivierts gliich no rächt das alles zmache. es isch alles viel dichter und die neue fähigkeite sin deeper. es git viel me ztue mit eme richtige ziel, sidequests, mehr verschideni collectebls, mehr gear zum finde usw. bim botw het me gfühlt scho oft eifach so chli t wält erkundet (was aber au sehr geil gsi isch). Im tears hani öfter es konkrets ziel woni verfolg.

ich bin au öpper wo immer widermol es alts zelda oder allgemein e alts game ihlegt au wenn scho duregspielt. vo däm här isch sone diräkti fortsetzig natürlich sehr willkomme. ha au langsam lust beko ufe zweite durchgang botw, aber das bruchi jez au nüm für e paar johr, praktisch :lol:

t unterwält isch chli sehr witleufig aber macht vom konzäpt här scho sinn. ich mein, me erkundet die wält und je mehr me endeckt het desto geschmeidiger tuet me sich fortbewege und fighte , das sich s gameplay in a nutshell. Unt t unterwält isch eifach t spitze vom iisbärg wos fortbewege am aller müehsamschte isch, me söll nix gseh dort wome no nit ufdeckt het. kasch so biz als endgame playground gseh für die wo gärn 200h+ ins game stecke und creativi roboter konstruktione gege starki gegner lön ahträtte oder flugi mit 10 batterie und schiinwärfer. git au t bosse us de tämple inere stärchere version. und t items wod finsch sin eifach sehr starki waffe und style gear us de alte zelda teil, also mehr bonus wos nit dringend brucht zum durezocke.
none cools feature findi dass t shrines immer genau über ere wurzle in dr unterwält plaziert sin, so kamme filicht ein entdecke wome no nit het, t wurzl aber. und das vice versa
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Moff »

ich gsehs scho aus so, ebe TOTK ischs besser spiel, für mich ganz klar

aber es bispiel. ich han in BOTW gerudo desert gliebt, han alli moldugas killt, immer mit sand seals umegflitzt, jede egge erkundet

in TOTK gnau 1 molduga killt, eimal 2 minute mitere sandseal gfahre, han das alles scho gmacht vor 6 jahr. erkundet hani au nur snötigschte, es isch eifach zu ähnlich. ich bin öpper wo landschaft erkunde liebt und ich han das au in totk gmacht, susch hetti kei 100 stund gha, aber eifach ned i dem usmass vo BOTW.
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von Mr. Heli »

han jez all weise gholt und glaubs scho nach am endi. konzentrier mich aktuell aber ufs ufdecke vode unterwelt, sidequests, sammle vo fehlende kleidig, schrein (han erst 90). zudem hani jez es huus agfange baue. mal luege was da alles mache chasch.

mitti monat chunt no d komplettlösig, denn luegi dete mal no dri, ob mich no was reize wür zum mache. will ewigs explore hani denn doch ka lust.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom

Beitrag von LuiStyle »

Ich bin i dä Story zmli am afang, will zerst alles ufdecke nebet bi no paar Schrein und denn mit allem andere wiitermache. Mal luege wie lang das gaht bis mir us hänkt. Jedefalls isch Komplettlösig scho mal bstellt.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 58 Gäste