Battlefield 4

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von BrainBug »

hatt keiner sonst probleme mitm China rising preorderbonus?


btw. wann spielt ihr mal wieder?
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

Mir spieled jede tag und hend kei problem...
:lol:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von BrainBug »

du musst mich mal noch adde :idea:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Master(G) »

sitt :damn: hütt chan ich kei china rising maps meh spiele. chunt immer 'content you don't have' und de zappts zum ps-store...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

hä? du und din sohn sinds ja am spiele gsi :lol:
:lol:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8115
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Buccaneer »

BrainBug hat geschrieben:
und wie kann man eigentlich in nem fahrzeug den platz wechseln?
Bi de Box mit A. A ist jump.


S Game und d Server sind total verbuged. Ich finds toll chönnd ihr immer so schön zocke. Di meiste i minere friendslist und ich hend huere oft problem. Läsed mal i de offizielle Fore. Scho jenstes hends gfixt, aber immer no viel problem sind ume. Hunderti User üosted dete ihri böse
Kommentar.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Parisienne »

jääää ich bi froh hani nie problem, nur amigs "could not join server". au kei abstürz meh wie am afang, aber das isch willi triiber aktualisiert han & ccleaner drüberlaufe lah han (ja ccleaner, au nachem update vode triiber hani na abstürz kah. nachem ccleaner niemeh (bis jetzt)).
Bild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von BrainBug »

läuft bei mir uf der ps4 bis jetzte eigentlich todal stabil. nur eben das ich keine china rising maps spiele kann, obwohl ichs mitm redeemcode runtergeladen hab.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

es lauft sicher stabiler als vorher, usekeie tuet me praktisch nüme...
aber sust hets hald immer na viel bugs ja :heul:
es isch welte vom bf3 wegg..vorallem bide level isches krass wieviel scheisse dine isch und me merkt all 5 meter das ebe eifach na hend müese schnell fertig werde!
me chan teils nid dur es 1mm dünns hölzwändli schüsse, gländer und büsch wo chugelsicher sind! de panzer wo nid überen 1cm hoche stei cha fahre :lol:
:lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:es lauft sicher stabiler als vorher, usekeie tuet me praktisch nüme...
aber sust hets hald immer na viel bugs ja :heul:
es isch welte vom bf3 wegg..vorallem bide level isches krass wieviel scheisse dine isch und me merkt all 5 meter das ebe eifach na hend müese schnell fertig werde!
me chan teils nid dur es 1mm dünns hölzwändli schüsse, gländer und büsch wo chugelsicher sind! de panzer wo nid überen 1cm hoche stei cha fahre :lol:
Was mi z Tod ufregt si so lags oder bugs, wo mä eifach au 10 meter churz blibt steckä, egau wo, egau mit was, und sogar no mängisch zrügg beamet wird, teh lool
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

Asura hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:es lauft sicher stabiler als vorher, usekeie tuet me praktisch nüme...
aber sust hets hald immer na viel bugs ja :heul:
es isch welte vom bf3 wegg..vorallem bide level isches krass wieviel scheisse dine isch und me merkt all 5 meter das ebe eifach na hend müese schnell fertig werde!
me chan teils nid dur es 1mm dünns hölzwändli schüsse, gländer und büsch wo chugelsicher sind! de panzer wo nid überen 1cm hoche stei cha fahre :lol:
Was mi z Tod ufregt si so lags oder bugs, wo mä eifach au 10 meter churz blibt steckä, egau wo, egau mit was, und sogar no mängisch zrügg beamet wird, teh lool
ja gued, das chund vor, leider, das sind server probs und oft es zeiche daser gli abkackt
:lol:
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Supersonic »

Was mich am meiste uufregt isch, dass die andere immer treffed und ich nie. Und was mich no hässiger macht das sit CoD:MW jedes verdammte Shooterspiel s'Gfühl hett, dass mer die Guete mit de no bessere Waffe und Perks belohne mues. Tod und Verderbe!
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Shadow »

Supersonic hat geschrieben:Was mich am meiste uufregt isch, dass die andere immer treffed und ich nie. Und was mich no hässiger macht das sit CoD:MW jedes verdammte Shooterspiel s'Gfühl hett, dass mer die Guete mit de no bessere Waffe und Perks belohne mues. Tod und Verderbe!
ja scho, uf diä ander siite motivierts aber au uflevle usw... das Spiel spielsch ebe länger, nöd nur paar Wuche... daher easy.... finds no motivierend... (zumindeschte jetzt no so) :)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Shadow »

PS: Hüt abi ab 18:00 isch Mayhem Monday -> chömed alli go BF4 spiele!!!!!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von blackraini »

rolf, gester ufeme Server glandet, wo's tatsächlich 120min "no kills" und beidi Teams abwechslend C & D eroberent händ - je 2 Nase pro Team händ so schnell 99'999 Pünkt gmacht :fick: :damn:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Bejita »

Supersonic hat geschrieben:Was mich am meiste uufregt isch, dass die andere immer treffed und ich nie. Und was mich no hässiger macht das sit CoD:MW jedes verdammte Shooterspiel s'Gfühl hett, dass mer die Guete mit de no bessere Waffe und Perks belohne mues. Tod und Verderbe!
Ja guet i ha ou scho es paar stercheri Karabiner, und i triffe viu nume i Gring, bim Gägner passiert nüt, är schiesst mir einisch i zäie und i stirbe lol, Kolleg vo mir wo zuegluegt het, het ou gmeint für dasi teilwis so guet triffe isches scho komisch das d gägner nid umgheiä..
Auso ou wenn triffsch, bringt dir ou nüt haha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Master(G) »

bi mier chunt ab und zue immer wieder mal en mäldig, dass ich china rising ned installiert han... und de muess ich alligs usem PSN uslogge und wieder ilogge und de gahts wieder... bis irgendwänn... huere müehsam.

ich han sogar scho komplett sganze game vode platte glöscht, neu installiert, neu patched, neu china rising abeglade... hilft alles nix.

(shit, tönt als würd ich ufem pc spiele)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Bejita »

Aber äbe, i da ganz höche levels (50+) bechunt mä nit verbesserti Waffe und verbesserti Panzerig oder so?
Wüäu die sieche i weiss nid, die si eifach aube nid suber, kille eim jedäs mau mit 1 schuss, 5 lüt schiesse uf sä, si kille aui ohni z stärbe, und hei im ändeffekt 30-0 statistike ohni s campe, und die spezialiste wo vo afang bis ändi imne panzer oder heli / jet si, u niemer cha sä zerstöre, i finges teilwis eifach huere komisch das Game
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:bi mier chunt ab und zue immer wieder mal en mäldig, dass ich china rising ned installiert han... und de muess ich alligs usem PSN uslogge und wieder ilogge und de gahts wieder... bis irgendwänn... huere müehsam.

ich han sogar scho komplett sganze game vode platte glöscht, neu installiert, neu patched, neu china rising abeglade... hilft alles nix.

(shit, tönt als würd ich ufem pc spiele)
So Problem ha ig zum Glück nid. Mir hets aber derfür scho 4x Story vortschritte glösche, danke ou!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Goran »

Ich find das spiel super. zerscht hät mer cod ghots me gfalle, aber jetzt me bf4.-)

de untschied zwüsched dene zwei spiel uf de one und ps4 isch minim. han beidi vergliche.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Battlefield 4

Beitrag von Skeletor »

Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:bi mier chunt ab und zue immer wieder mal en mäldig, dass ich china rising ned installiert han... und de muess ich alligs usem PSN uslogge und wieder ilogge und de gahts wieder... bis irgendwänn... huere müehsam.

ich han sogar scho komplett sganze game vode platte glöscht, neu installiert, neu patched, neu china rising abeglade... hilft alles nix.

(shit, tönt als würd ich ufem pc spiele)
So Problem ha ig zum Glück nid. Mir hets aber derfür scho 4x Story vortschritte glösche, danke ou!
das isch mer au passiert.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Battlefield 4

Beitrag von Bejita »

Skeletor hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:bi mier chunt ab und zue immer wieder mal en mäldig, dass ich china rising ned installiert han... und de muess ich alligs usem PSN uslogge und wieder ilogge und de gahts wieder... bis irgendwänn... huere müehsam.

ich han sogar scho komplett sganze game vode platte glöscht, neu installiert, neu patched, neu china rising abeglade... hilft alles nix.

(shit, tönt als würd ich ufem pc spiele)
So Problem ha ig zum Glück nid. Mir hets aber derfür scho 4x Story vortschritte glösche, danke ou!
das isch mer au passiert.
Ou 4x? :o
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von Skeletor »

nei 1x mal. han denn uf dkampagne verzichtet.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

Asura hat geschrieben:Aber äbe, i da ganz höche levels (50+) bechunt mä nit verbesserti Waffe und verbesserti Panzerig oder so?
Wüäu die sieche i weiss nid, die si eifach aube nid suber, kille eim jedäs mau mit 1 schuss, 5 lüt schiesse uf sä, si kille aui ohni z stärbe, und hei im ändeffekt 30-0 statistike ohni s campe, und die spezialiste wo vo afang bis ändi imne panzer oder heli / jet si, u niemer cha sä zerstöre, i finges teilwis eifach huere komisch das Game
die problem :kicher:
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Battlefield 4

Beitrag von TypeJ »

luschtig findi au das lüüt wie de asura, de master g möngel oder au de skelet NIE bi mir oder em lando etc. joined!
ihr spieled lieber älei? mir sind immer um die 3-7 lüüt, i 1 oder 2 squads! bf isch es team spiel!

das spiel im squad mit kollege isch ungefähr 100 mal cooler und hey, me macht au na meh points und au me kills weme supported wird ;)

das wo de asure möngel beschriebt mit de helis wo chum mal sterbed isch eifach erklärbar:
1. es isch en spähheli wo de pilot guet isch
2. er het min. 1 pionier oder eher 2 an bord wo immer repariered wäred em flüge
3. bi eu hets kei lüüt wo s'hirn ischalted -> 2-3 lüüt am bode wo sich abspreched und mit de stinger uf de heli schüssed und er isch 100% sofort furt, do hilft kei repariere!!!! oder eine wo ned ganz schlecht isch hockt in flugabwehrpanzer und de heli isch au schnell wegg!

das isch fakt bejita, muesch etz ned wieder sege das da nid eso sigi bi dir :groel:
:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 119 Gäste