Sega Mega Drive Topic

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Alles über Mega Drive Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

turntablism hat geschrieben:
evo hat geschrieben:Bi emotional nit so verknüpft mit däm grät.
Same here. Ha nöd so viel gspillt uf dem
System. Shmups het mer dazumal nöd vill gseit. Gueti erinnerig aber an Mercs und Strider.

Edit: mag mi nümm a de name vom spiel erinnere. E sequenz / level , bisch en typ wo mit ere machinegun di böse hesch müse abeknalle. So first person sicht, hesch din eigne player aber gseh. Links und rechts hesch di chöne bewegge und gegner abknalle. Vilicht no links und rechts jewils hinter chischte in deckig gah....?
Weiss nümm recht.
Wa chönt das für es spiel si ?
Bi Ramben3 gits söttig Sequenze

Bild
Bild
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

geosnow hat geschrieben:mega drive isch s bescht mit pce und pcb.
wort
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von turntablism »

Ja, öppe so :1thumb: aber es anders spiel.
:|
Mann de name fallt mer nümm iih :typej:
So army style / rambo style...
:vortex:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von geosnow »

voll iiis. dynamite duke.
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

fifi hat geschrieben:de audionerv, was isches es gnau hochfiepend oder eher so tüüfere brumm wie wenn an klinkestecker langsch wo an input vo de alag ghat?
Es isch es tüüferes brumm. Wenn ich am Stromkabel hinde a de Konsole vo hand ume dreie tuen wirds je nach position besser. Gester hani de sweetspot gfunde und sbrumme isch fast ganz weg gsi.

Da isch es video woni hüt ufgnoh han. Bi 9 Sekunde ghört mers ziimli guet. Wenn mal de Gamesound agfange het ischs nur no halb so wild.

De TV, Konsole und RGB21-HDMI Konverter sind all a de gliich Steckdose agschlosse also chani glaubs en Ground Loop usschlüsse.
Ich gang hüt bim Surugaya und Ojamakan verbi evtl. hends en MD1 AC Adapter umelige. Und zuedem chani seint oder ander MD Game chaufe, je nach Priis halt. Han mis Budget für de Monet scho recht überzoge. :?

Retro Gaming Cables hett sPackapunch Scart Kabel wieder a Lager und ich han grad eis bstellt. Mal luege ob das sBild no verbessere chan. Im Moment isch es nöd sooo schlecht. Uf jede Fall viel besser als Chinch.
Zuletzt geändert von Tsimi am 09 Feb 2019 07:23, insgesamt 2-mal geändert.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

Mega Drive isch scho immer min Favorit gsi. Damals bini vom Altered Beast voll begeisteret gsi. Die Transformationsanimation wo er sich in es Tier verwandlet isch abartig guet gsi.
Rambo 3 isch au super guet. Spielt sich sehr guet und dBoss fights sind super.
Dick Tracy isch au guet spielerisch. Hans Gester echli gspielt und die Idee dass links/rechts und dLüt im Hindergrund chasch abknalle isch voll guet.

Was mir bim Mega Drive bsonders guet gfallt isch dSpielverpackig. Gsehnt us wie chlini NeoGeo games mit dene Hardcases.Gsehnd eifach total guet us imene Regal. Und Abstaube macht au spass. :P
dNintendo Spiel hend ja die Papierschachtle wo mittlerwile nüm so guet usgsehnt und wenns guet usgsehnt chostets es chlises vermöge. Zum Sammle en Alptraum. Daher Huet ab em calanda.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7451
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Mega drive häd de charakteristischti soundchip vo allne 16-bit konsole gha.
Esch chli wie bim c64.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

Lieblings Soundtrack:
Gleylancer Stage 1 (Asteroid field) isch min absolute Favorit. Wobi Journey to Silius ufem NES isch au ganz guet.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von turntablism »

geosnow hat geschrieben:voll iiis. dynamite duke.
This is it !
:vortex:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:Mega drive häd de charakteristischti soundchip vo allne 16-bit konsole gha.
Esch chli wie bim c64.
Genau das! und will mir de Sound extrem wichtig isch wiä sich es Game ahfühlt weckt de MD bi mir am meiste Emotione.

MD isch Liebi :herzli:


Quelle

Quelle

Quelle

Quelle
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von FarCry »

Kann mir jemand sagen, sind die PAL Mega-CD Games mit US/JAP Hardware kompatibel? Laufen diese dann mit 60hz, oder gar nicht?
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von agestuffer »

FarCry hat geschrieben:Kann mir jemand sagen, sind die PAL Mega-CD Games mit US/JAP Hardware kompatibel? Laufen diese dann mit 60hz, oder gar nicht?
Ghat nid.. Sorry... Bruchsch Umbautä oder CD-X Adapter.
Wenn wotsch dases 60 Hz lauft denn äbä, Umbau oder NTSC Hardware
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Roy☆
Frischling
Frischling
Beiträge: 13
Registriert: 29 Jan 2019 13:26
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Roy☆ »

FarCry hat geschrieben:Kann mir jemand sagen, sind die PAL Mega-CD Games mit US/JAP Hardware kompatibel? Laufen diese dann mit 60hz, oder gar nicht?
Du kannst, sofern du eine Everdrive hast mit dieser jede gewünschte Region booten. Allerdings wird dir ein PAL Spiel nie und nimmer korrekt in 60hz angezeigt werden weil die Audiodateien auf der falschen BPM vorliegen. Du könntest, aber als alternative ein Backup mit passender Region (+ Everdrive/MD mit 60hz Mod) Spielen da das Mega CD keinen Kopierschutz hat.
Roy☆
Frischling
Frischling
Beiträge: 13
Registriert: 29 Jan 2019 13:26
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Roy☆ »

Oder aber... jetzt wirds technisch.. du erstellst ein .cue/.bin/.wav Backup deines PAL Spiels. Dann organisierst du dir die Import version und ripst die Audiodateien (Japan oder US, kann je nach Spiel anderen Soundtrack enthalten). Jetzt ersetzt du die PAL Audiodateien durch die des importes. Nun nur noch die Region patchen und brennen.. und Voila xD.. du hast eine perfekte PAL 60hz Version deines Spiels. Die läuft natürlich dann auch nur mit einer umgebauten Konsole.. (60hz MD und Everdrive)
Benutzeravatar
FarCry
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 242
Registriert: 21 Feb 2016 10:39
Wohnort: Aargau
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von FarCry »

Roy☆ hat geschrieben:Allerdings wird dir ein PAL Spiel nie und nimmer korrekt in 60hz angezeigt werden weil die Audiodateien auf der falschen BPM vorliegen.
DAS! Diese Antwort habe ich gesucht. Einfach die Region umschalten, wie bei den meisten MD Games - geht nicht. Es macht also keinen Sinn für mich, PAL Sega-CD Games zu kaufen, wenn diese falsch laufen. Ebenso möchte ich nicht viel Zeit und Geld in die teueren US/JAP Ausgaben stecken. Ich verzichte jetzt mal auf das Sammeln von originalen CDs. Stattdessen habe ich die perfekte Möglichkeit jedes Game in der passenden Region selbst zu brennen. Konsole ist gemodded, Everdrive X5 und alle 3 BIOS Versionen für Mega-CD 2 vorhanden. Mich kann nichts mehr aufhalten. :arnold:
Roy☆
Frischling
Frischling
Beiträge: 13
Registriert: 29 Jan 2019 13:26
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Roy☆ »

FarCry hat geschrieben:
Roy☆ hat geschrieben:Allerdings wird dir ein PAL Spiel nie und nimmer korrekt in 60hz angezeigt werden weil die Audiodateien auf der falschen BPM vorliegen.
DAS! Diese Antwort habe ich gesucht. Einfach die Region umschalten, wie bei den meisten MD Games - geht nicht. Es macht also keinen Sinn für mich, PAL Sega-CD Games zu kaufen, wenn diese falsch laufen. Ebenso möchte ich nicht viel Zeit und Geld in die teueren US/JAP Ausgaben stecken. Ich verzichte jetzt mal auf das Sammeln von originalen CDs. Stattdessen habe ich die perfekte Möglichkeit jedes Game in der passenden Region selbst zu brennen. Konsole ist gemodded, Everdrive X5 und alle 3 BIOS Versionen für Mega-CD 2 vorhanden. Mich kann nichts mehr aufhalten. :arnold:
Joa, ist die bequemste Lösung. Mein Tipp: erstelle dir selber ein Unibios für das Mega CD (dazu reihst du die einzelnen Bios nacheinander in eine neue .bin). Die packst du dir dann aufs Everdrive! So musst du nicht ständig das passende Bios suchen.
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von fifi »

Tsimi hat geschrieben:
fifi hat geschrieben:de audionerv, was isches es gnau hochfiepend oder eher so tüüfere brumm wie wenn an klinkestecker langsch wo an input vo de alag ghat?
Es isch es tüüferes brumm. Wenn ich am Stromkabel hinde a de Konsole vo hand ume dreie tuen wirds je nach position besser. Gester hani de sweetspot gfunde und sbrumme isch fast ganz weg gsi.
Genau das hani au am SCD2, döt hani am piggyback kabel zwüsched pce/core/sgfx umedreht und es het sich au verändert. kontakt chönnted aber blanker nöd si. ha den au no es zweits piggyback teschted.

zu dere mega-cd gschicht, meh chönnt ja no de megadrive regiomode. das zämme mit em everdrive wos bios für cd addon managed sött eigentlich alles richtig laufe.
Roy☆
Frischling
Frischling
Beiträge: 13
Registriert: 29 Jan 2019 13:26
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Roy☆ »

fifi hat geschrieben:
Tsimi hat geschrieben:
fifi hat geschrieben:de audionerv, was isches es gnau hochfiepend oder eher so tüüfere brumm wie wenn an klinkestecker langsch wo an input vo de alag ghat?
Es isch es tüüferes brumm. Wenn ich am Stromkabel hinde a de Konsole vo hand ume dreie tuen wirds je nach position besser. Gester hani de sweetspot gfunde und sbrumme isch fast ganz weg gsi.
Genau das hani au am SCD2, döt hani am piggyback kabel zwüsched pce/core/sgfx umedreht und es het sich au verändert. kontakt chönnted aber blanker nöd si. ha den au no es zweits piggyback teschted.

zu dere mega-cd gschicht, meh chönnt ja no de megadrive regiomode. das zämme mit em everdrive wos bios für cd addon managed sött eigentlich alles richtig laufe.
PAL Mega CD spiele laufen auf 60Hz eben nur bedingt auf 60Hz.. der Sound sofern er als Audiodatei auf der CD vorliegt ist und bleibt zu langsam. Du kannst dir das wie bei einem Film vorstellen bei dem das Bild konstant schneller läuft als die Synchronisation.. Da ist zimlich schnell nix mehr mit Lippensynchron :panik:
Benutzeravatar
fifi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 519
Registriert: 06 Jul 2016 17:34
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von fifi »

das hani scho gläse :)
also min megadrive chan euro 50hz (pal) /us 60hz/jap 60hz beid ntsc. dh konsole lauft mit de jewilige region/gschwindigkeit wo igstellt isch.

als Bsp: bimne jap md uf pal 50hz switche, ED inne, ischalte, döt pal cd-bios wählen et voila...

btw diä english originalfilmversion sind chürzer als pal versione, au musig lauft schnneller. chan allefalls aber history si i dem ziitalter.
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

Irgend öper het mal gfröget ka was stürste MD Game isch. Han das Spiel völlig vergesse ka.

ウーズ (The Ooze)

Nöd nur sehr rar und super tür aber au de grösst Seich wos git. Es tumms Quiz Spiel wo keine interesiert darum au so tuer. Wohl chum verchauft worde damals. De Rest hens wahrschinli verschrottet.

EDIT: Korrektur
Zuletzt geändert von Tsimi am 13 Feb 2019 12:42, insgesamt 1-mal geändert.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

nöd tetris?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von geosnow »

Ooze isch es jump n run. Nüt quiz. Liit irgendwo umme. Isch aber scho lang nümme so tür.
Maxium carnage isch s türscht spiel.

Tetrs isch mMn nöd real. Ich han noniä d Aleitig gnau gxeh. Isch alles Hokus Pokus wills eh nöd als Home release cho isch. D Mega Tech Version mit original ROMs gits aber.

Tür sind no die paar Modem Modul.

Es git aber au no zwei selteni Baseballspiel.
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

Hesch recht es isch keis Quiz game han da irgendöpis verwechslet.
Und es isch tatsächlich nüm so tür im verglich zu anderne. Es sind aber trotzdem no es paar hunder Fränkli.

Was heisst da, "irgend wo ume"?
Du hesch das Spiel? Japan Version?
geosnow hat geschrieben:Es git aber au no zwei selteni Baseballspiel.
Verzell meh... welli genau?
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Marco_in_motion »

welli version maximum carnage?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Tsimi
Pro Gamer
Pro Gamer
Beiträge: 166
Registriert: 11 Mär 2011 10:40
Kontaktdaten:

Re: Sega Mega Drive Topic

Beitrag von Tsimi »

Ich nimm a dJapan version?
US isch wahrschiinli noed so tuer.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 46 Gäste