Retro bei Digitec (Artikel)

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von zeromeier »

calanda hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:Han mir jetzt so en Bartop gleischtet, guete Priis gsii, guets Design. Söt die wuche cho, bin gspannt. Schomal en raspi arcade only build gmacht und spiel usegfilteret, heide Ufwand. Defür söti mitm bartop kei Ufwand ha. Ich bin gespannt. Für mich die ideal lösig im Sinn vo Priis/Leischtig.
Wo kauft?
ricardo lol
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von zeromeier »

sosh_85 hat geschrieben:
aber sind ja immer 16:9 und da find i huere kacke....störts dich nöd ?
nope, bild isch ja uf 4:3 gstellt bi mir, drum völlig egal.

aber wie i dem topic scho stad, ich bruch das ab und zue mal zum froid ha, wenns höch chund, spieli mal en sidescroller dure mitme kolleg.
Für mini Bedürfnis langet das förigs, drum ischs mir au wichtig gsii, dass de Priis ändlich mal passt hed (450)
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von joe_higashi »

isch pers. gar noed mis aber falls oeber was mit chli wumms wot wo chli meh druff lauft als ufeme pi. https://www.tinyarcademachines.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von zeromeier »

joe_higashi hat geschrieben:isch pers. gar noed mis aber falls oeber was mit chli wumms wot wo chli meh druff lauft als ufeme pi. https://www.tinyarcademachines.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
? isch ja völlig egal ob en pi oder en high-end pc, letschtändlich muss es eifach is ghüs passe. Und die verlinkt Siite vo Dir verchauft letschtändlich gnau das, bartops mit individuelle System (pandora/retropie usw)

Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?

was aber geil wär, wär so en stand für une dra, wo chumi das über?

Bild
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von joe_higashi »

mit wumms meini scho games wot nid ufeme pi laufet, system wie sammy atomiswave, dreamcast, sega model 3, triforce, taio type x2 usw. stuff wot ufeme lcd display guet usgsehnd..d pi (3b+) chan sehr viel cores "guet" simmuliere, sobald aber na afangsch mit shaders zpimpe, wirds den scho eng..nim mal s ultimate mortal kombat 3 d arcade version..lauft mitm fba emulator grad so knapp went glueck hesch. aber fuer 450 bucks wueri ez au noed motze. easy sach.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von zeromeier »

absolut, ufwand / ertrag söt passe.

Ich wet natürlich vorallem so alte Krams spiele, für neus Zügs hesch rächt - aber das machi am Rächner mitm XB1 Pad.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von sosh_85 »

zeromeier hat geschrieben:
sosh_85 hat geschrieben:
aber sind ja immer 16:9 und da find i huere kacke....störts dich nöd ?
nope, bild isch ja uf 4:3 gstellt bi mir, drum völlig egal.

aber wie i dem topic scho stad, ich bruch das ab und zue mal zum froid ha, wenns höch chund, spieli mal en sidescroller dure mitme kolleg.
Für mini Bedürfnis langet das förigs, drum ischs mir au wichtig gsii, dass de Priis ändlich mal passt hed (450)


tönt doch guet :-) muess eh nur für dich passe.... gueti istellig :herzli:
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25572
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von damian »

zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von sosh_85 »

hanf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
das teil söll guet sie :


https://www.maker-shop.ch/odroid-xu4" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von nnap »

Wenn groovymame druf lauft. Suscht
meh :)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von geosnow »

s dumme isch, dass es paar games zu guet laufed. ;)
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von joe_higashi »

gueti site na fuerd games fuer d pi. http://adb.arcadeitalia.net/lista_mame.php" onclick="window.open(this.href);return false; 3d games laufet natuerli noed all..aber sehr vieles..chamer relativ viel uselese ;)
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von sosh_85 »

sosh_85 hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
das teil söll guet sie :


https://www.maker-shop.ch/odroid-xu4" onclick="window.open(this.href);return false;
hanf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
das teil söll guet sie :


https://www.maker-shop.ch/odroid-xu4" onclick="window.open(this.href);return false;

läufe cave , ps1 & dreamcast games druff
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25572
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von damian »

...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von sosh_85 »

hanf hat geschrieben:...
sosh_85 hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
das teil söll guet sie :


https://www.maker-shop.ch/odroid-xu4" onclick="window.open(this.href);return false;
hanf hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben: Zu guter letzt, kei ahnig was du mit "meh wumms" meinsch, de raspberry emuliert (fasch) alles bis und mit neogeo iwandfrei, wieso söt meh meh wele?
also mame arcade games lauft öppe d'hälfti nöd flüssig.
das teil söll guet sie :


https://www.maker-shop.ch/odroid-xu4" onclick="window.open(this.href);return false;

läufe cave , ps1 & dreamcast games druff



....? lulz has selber live gseh ;-)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von geosnow »

Mer merkt scho, dass ihr kei ahnig händ. wenn e cave emu oder port denn vo M2 oder Akira, sus lahsch es lieber. Mame lauf niä original.

Aber ebbe, für Puristen gits nur s Original und für E-Sports Pro sind emus nur zum Üebe.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25572
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von damian »

also esprade, guwange, dodonpachi laufet 1:1. ich erkenne kein unterschied.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von Marco_in_motion »

Han siit Jahre es mamecab und bruuches nur zum Games abchecke. Zum intensiv drah zocke isch das nix, 2player scho garnöd.
Am Schluss zahlsch sovill wiä für es richtigs cab und häsch huere gnueg Ufwand zum dich i dis gwünschte System ihläse, Tricks und Gags lerne, damit din shit dänn au halbwegs lauft.

Häsch dänn eifach 3000 Games wo eh nur 5min. pro Titel zocksch will überforderet bisch mit de Uswahl. Däzue laufed au nur di steialte Games würklich über Stunde flüssig, ohni hänger und irgendwelchi framedrops.

Bim eine Game muesmer zerst det öppis am Scanlinefilter ihstelle, bim andere dänn d'Controls neu mappe etc. etc. Das killt mer de Sinn vo de ganze Sach.
Und vorallem findi, dass diä Grüselufbaute mit Spanplattene eifach grässlich uusgsehnd und zum richtig drah umehble eifach nöd geeignet sind - sind eifach nöd stabil.

Dänn isch ja auno diä Sach mittem Bild, Es gitt neui cab's mit LCD Screens, moderni Sach, ghört sich für neui Games au so, aber wer retrogames über mame amene LCD Screen spillt und seit er gseht kein Unterschied und spüri kei lag hät min. graue & grüene Star und es Reaktionsvermöge vomene Greis.
- Oder ebe eifach undernull Ahnig vo Bildschirmtechnik und garantiert praktisch kei erfahrig mit richtige Arcadecabs.

But then again: es chunnt halt druff ah wiämer game will, für de schnälli 10min. Zock, ohni Ambitione und eifach zum Ziit totschlah langed sonen Mamler-lcd-spanplatte-Ufbau. Für alles wo drüber use gaht nöd, ussert mer isch mitteme verfälschte Spielerläbnis z'fride.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von joe_higashi »

ich pers. han bi pixelperfekte emulatione kein unterschied choene usmache. gueti setups bechunsch halt wenn au dafuer oebis zahlsch..da gits ganz viel sache wo alles scho gmappt isch und au 1a funktioniert. sogar in japan stoend 600in1 cabs ide spielhallene und d luet gamet uf dene.

wenn gnueg ziet und stutz hesch, isches natuerli scho geil wenn viel originali boards hesch und 5-6 cabs zum dich ustobe. aber jede wo seid er wuers sofort merke ober ufm original board oder emulation spielt, bhauptet eifach was. ich red noed vo lcd-scanline-schrott-setups..sondern jamma board emulatione ufere roehre..det gspuehrsch au kein lag oder framedrops..wenns richtig gmacht worde isch. das bhaupt ich ez. :kicher:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von geosnow »

ich wott ebbe slow downs und kei framedrops bi gwüsse parts im spiel.

und ich chan mir diä paar duzends Arcade games au leischte, wo ich immer wieder spiel. ich bruche nöd 10000 in 1 mame güsel. :idea:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von Tatsujin »

Finds na easy. Sind schön und qualitativ gmacht, und chasch ja au nöd würkli en CRT inerüehre.
Ich würd halt eifach de screen rotatable mache und yoko/tate Bezels dezuemeche.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von Tatsujin »

Wenn möglichscht 1:1 wosch ha, gaht eh nüt über FPGA, wiel das isch simulierti Hardware, und nöd emulierendi Software.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von geosnow »

finde emus kack. Denn hani lieber ports wo schlecht sind. und ja emus händ kei lebe. ha scho viel gspielt und es isch eifach nöd s gliche. kei Ahnig wieso. es stimmt eifach nöd. Sound isch komisch, lag isch nöd de glich, framerate stimmt nöd. farbe sind nöd 1:1.
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Retro bei Digitec (Artikel)

Beitrag von joe_higashi »

Tatsujin hat geschrieben:Wenn möglichscht 1:1 wosch ha, gaht eh nüt über FPGA, wiel das isch simulierti Hardware, und nöd emulierendi Software.
MiSTer machts richtig. sitm neogeo core echt mal e ueberlegig wert. bin mal gspannt was ide zuekunft na so fuer boards choemed.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste