Sega Saturn Rhea / Phoebe

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

müssti denn mal usprobiere.
scho es problem mit de hdd.

han si zersch am pc agschlosse und alls installiert. denn mit winhiip zum teschte paar iso's druff gmacht. -> hdd id ps2 ibaue, alles bene !

denn nomal hdd an pc ane. wird nümm erkennt. jumper tuusche probiert, winhiip als admin usfüehre, partitionsmanager....nüt nada, wird nöd erkennt :lol:

entweder muss ich jetzt es netzwerk mit em pc mache zum d'isos überezieh oder ich formatier d'hdd nomal und probier ob denn de winhiip wider funktioniert.

nur ebbe am pc chan ich si nöd formatiere well er sie nöd erkennt. gäll direkt a de ps2 im opl oder ulaunchELF chasch doch au formatiere ?
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

ich han all mini games per hdldumb (https://www.psx-place.com/resources/hdl ... -dumb.950/" onclick="window.open(this.href);return false;) oder hdlgameinstaller ufd platte tue..nume am afang winhiip sowie hdd raw copy verwendet. (wegm noob image)

du chasch mitm hddchecker d zuestand vo d hdd prüefe. chasch das mal starte und falls det scho fehler gsehesch wueri namal vo afang a starte.

nutz d hdlgameinstaller..es gaht alles chli laenger uebers netzwerk, dafuer hesch den null problem mit d hdd..(chasch all games wot wotsch kopiere id lischte tue und s tuets selber abarbeite und luegt obs wuerkli uf d hdd isch (au went paket unterwegs verlore gange sind, checkts ob 100% druff sind)..

luegsch mal da https://sites.google.com/view/ysai187/h ... s/fmcbfhdb" onclick="window.open(this.href);return false; i sine projects staht recht guet alles :1thumb:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

:1thumb:

ja, de hdldumb hani au no welle probiere, bin geschter aber nümm derzue choo.
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

chunds guet? :mrgreen:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

ja, mittlerwile hani de china stuff au no überchoo mit de 1tb hdd. games bi de china hdd hani gar nöd ufglistet gha und gmeint dass gar nöd gaht. bis i gmerkt han dass i muss im menü hdd aktiviere :kicher:
ha de durchblick naned ganz aber ich chan zumindest alli isos überträge, BIN's umwandle und game.
ei 40gb ide hdd hani mit shmups gfüllt. eini mit 120gb ide bini no dran zum mit andere spiel fülle. und d sata wirdi zig games lösche und ersetze durch anders.
jetz bruchi nur no e dritti ps2 und no ein sony netzwerkadapter. denn bini zfridde :-D

1tb gaht relativ lang bis spiele liste gladde isch
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

heschdr e bitfunx platte gholt? :mrgreen: ...im opl menu chasch uf manuell istelle (hdd, ps1,smb, usb)..den scannt er churz alles durre bim erschte mal.
ich han uf d interne hdd, d hdloader sowie d opl 0.9.2 und 0.9.3 releases..per usb starti d dailybuilds...det durrets je nach platte scho sbitzli..(chasch aber au na per fastboot was optimiere und ohni cover und infos zu d games gahts au viel schneller, es git es classic theme fuer d opl)..

toent fett..brucht halt schono ziet bis es guets setup hesch. game eigentlich fascht nur uf d chline platte mini games, det hani di perfekt uswahl..d 1tb version hani scho laenger nuem benutzt, det hani zviel schrott druff tue :lol:

was willsch mit d 3 konsole mache? :-D ...(lueg dasd e 50004 chasch zieh, ghoersch nuet wegm guete luefter und isch wienen alte volvo..lauft und lauft)
:arnold:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

joe_higashi hat geschrieben:was willsch mit d 3 konsole mache?
nöd immer d'hdd wexle :-D
schiisst mi ebbe ah alti ide 40gb hdd in chübel rüehre. aso warum nöd für es paar fränkli e occ.ps2 hole und widerverwärte ?
und so hani immer chli was z'baschtlä, teschte, moddä
edit: ja de bitfuck
gstande 1tb mit 400 games. -> sortiert vo A-L :groel:
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

gueti sach. bringsch ufe 40gb au paar games druff, wens kei dvd9 games sind..d shmups games sind meischtens cds gsi..vodem her..go for it. :1thumb:

edit: wieviel games hets druff? sind sicher es paar nhl, nfl und fifa games druff :vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

joe_higashi hat geschrieben:gueti sach. bringsch ufe 40gb au paar games druff, wens kei dvd9 games sind..d shmups games sind meischtens cds gsi..vodem her..go for it. :1thumb:

edit: wieviel games hets druff? sind sicher es paar nhl, nfl und fifa games druff :vortex:
40gb glaub 25 shmupsis
ha geschter mal es paar agspillt uf de bitfux, so es geils golf spiel...de karakter gseht us wie en kafibächer, muesch schiibe kaputt mache im tutorial WTF :groel: ich liebe so scheiss games. ghostbusters hani au gschwind gspillt, gfischet und no paar sache. sport isch nöd so mis ding. aso fuässballe basketball und hokey meini.
das paddel spiel "wild water adrenaline" findi cool.
gitts nöd no es skydiver / fallschirm spiel oder so ?
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

hahah toent frisch...s everybodys golf muesch dr ghae, easy gmacht. d arcade sport titel uf d ps2 sind guet spielbar..nfl blitz, nhl hitz und nba street vol 1, 2 sind top, s sega soccer slam isch uf ego lame, jedoch gegenand recht spassig.

fallt mer ez grad noed sponti i obs es skydiver game git. zimli sicher aber ja. :-D

went uf durreknallte seich stahsch findsch so einiges uf d ps2. het en huufe japan exclusive scheiss wot zerscht mal im menu muesch klar cho damit ueberhaupt s game chasch starte :groel: ..

chasch dr da chli inspiration hole https://www.youtube.com/watch?v=TAxRRYGHHu4" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »


Quelle
lueg das mal vo afang bis schluss :roll:
verflixt vill games.
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

isch einiges zaemecho ueber di viele ps2 jahr :herzli: soooooo viiiiiiiiel gueti games :sabber:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

aso es isch ja super dass mer bim geimä nöd allpott zum schrank muss und es neus game modul/disc hole. hüt chasch ja so x in one lösig mache für so mängi konsolä.
super isches.
ich han / kenne:

gameboy = everdrive
nes = everdrive
snes = everdrive
pce = everdrive
mastersystem = everdrive
sega mega = everdrive
dreamcast = gdemu / mode
saturn = mode
ps2 = hdd mod
xbox = hdd mod
amiga = whdload
etc. etc.

gits eigentli no e gamemaschine wo sowas noned umgsetzt worde isch ?
:vortex:
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von Reinforced »

de whload für amiga isch ja scho sitt länger freeware was? han letschti extrem viel GURU Meditation errors :( hoffe isch nid hardware related
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

whdload hani nöd gmacht. ha en 600er gschrottet wo ich en smd ersatz ha wölle mache :typej: denn hani de cf mit em defekte 600er im ricardo verkauft und nachher en 500er boxed gholt. huufe ziit verbraatet zum paar neui diskette mit adfs transferiere für all games wo ich spile.
aber momentan spiel ich amiga uf em dc. es het grad eine im dctalk forum e winuae zum download zur verfüegig gstellt.
it use the Dreamcast Media Center, and does contain 5 UAE4ALL versions :
the original Chui rc3 & rc1, and the 3 latest custom builds made by Ian Michael, rc1, rc3 and rc3 with 2MB ram

and, of course Amiga games, more than 850 disks tested with the rc1 release
i presume a good 90% should work also with rc3, let me know
:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

gester grad no de ossc uf di neuscht firmware updated. jetzt mit neue scanlines und menü uf em monitor :-D
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von sirarthur »

Skysurfer, ich glaub es Launchgame gsii, isch aber nütt. Sky Odyssey isch so chli Pilotwings mässig und no chillig. PS2 büttet so viil und chasch no richtig Games entdecke. Klar hätt au mega viil Gurke debii, aber wenn e HDD häsch spielts ja kei Rolle. Wenn mer scho bi Sky sind, Sky Gunner isch au super...Freak Out vo Treasure
Falls mer sich au nur es bitz für Arcade Racer interessiert, dänn unbedingt Battle Gear 2, 3 und Initial D Specia Stage holä. Und all Lightgun Games...
De Racket Boy hett ja immer gueti Zsämmestellige von Hidden Gems...
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von sirarthur »

wönd er nöd es PS2 HDD Topic mache?

Welli Möglichkeite gits PSX Isos vo de HDD z'game? Ich kenn nur de Popstarter, isch aber chli kompliziert und unterstützt kei Peripherie (z.B. Lightgun), gitts no öppis anders?
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

sky surfer hani gester mal gspillt. isch nöd so de hammer. gleitschirm gaht no aber de dive isch chli schwirig zum balance halte und denn tastekombis ..

sky odyssey macht mer spass.

densha de go's und train sims sind es must have für mi. :herzli: diä train simulator sind glaub mdf gsi. bis ich usegfunde han, das das chasch mit em deamontools chasch mounte zum via winhiip installiere... :typej:

simple 2000 und sega ages und denn gits no öppe 4 hudson collections. diä sind all suprig. und no irgend so e gamecenter collection....irgendwas mit o...orachi oder sowas...

geils gschmäus
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

taito legends 1 und 2 (u.a mitem beschte gerikinden port) und midway arcade treasures serie sind au recht fett.

bin momentan am burnout revenge inesuchte. nachdem ich s 3 fascht komplett durre gmacht han. endlose ufezug di beide titel.

@sirarthur
sowits mer isch muesch fuerd ps1 games uf d hdd e eigeni partition mache damits usem opl direkt starte chasch (suscht muesch d vcds d iva usb stick starte)..went en chip hesch isches besser d games zbrenne / original zspiele ab d cd.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

diä hani gmeint :
https://en.wikipedia.org/wiki/Oretachi_G%C4%93sen_Zoku" onclick="window.open(this.href);return false;
:vortex:
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von joe_higashi »

hani noed kennt. rechti oldies am start. :mrgreen:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

probier hüt abig trotzdem mal en emu von usb uf de ps2 laufe lah.
muesch eifach packed_fceu.elf uf en stick tue und no en ordner mit roms ? denn via ulaunchelf über mass starte ?
:vortex:
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2887
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von sirarthur »

für Emu (und ich nimm ah, es gaht um 240p und CRT) würd ich eher de Wii bruche, isch eifacher i de nutzig. Mit em OPL müässt i mi au mal wieder usenand setze, gitt sicher wieder neuerige. Im Moment tüftli aber a Time Crisis 5 ume, gitts sitt em Wuchenend als Download für PC (nöd öffiziell natürlich). Ich check eifach nöd, wieso die Arcade Firmene ihre Games us de letschte 10-15 Jahr nöd uf Konsole oder PC/Steam bringed, s'meischte isch e uf PC Basis und wohl recht schnell konvertiert (wie mer bi Teknoparrot etc. gseht) und mer chönnt doch no chli Geld mache. Im Grossteil vo de Welt gitts eh kei Arcades meh, si machet sich also au nöd ihres Business kabutt. In Japan interessiered die alte Arcade Games wahrschinli au nur e Minderheit. Ich würd das alles sofort chaufe, wenn ich den ganzi Hassle mit installiere ufem PC etc. nöd müässt mache. Hett no so viel Perle von Sega und Namco. PS3 han i nur kauft wege Time Crisis 4, nachher isch den no chli me dezu cho, aber au so hetts sich glohnt.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Sega Saturn Rhea / Phoebe

Beitrag von turntablism »

aso de nes emu lauft jetzt bi mir vom usb :herzli:
und gba emu lauft au super.. grad e rundi final gfightet


jetz hani aber mal shienryu bzw double shienryu gspillt. da gits zwei versione zum spile. di erscht kenni gar nöd :shock: di zweit isch wie arcade version.
di erscht version rucklet aber ziemlich bi minere sata hdd.
chan das mal öpper usprobiere und luege obs au rucklet ?
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 47 Gäste